Ja niet zonder reden aanzetten natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Airco staat thuis nu gewoon uit inderdaad. Lekker goed gelucht vanacht, nu 18 graden bij me binnen
#genietmaarkoelmetmatequote:Op donderdag 27 juni 2019 11:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja niet zonder reden aanzetten natuurlijk.
Ik raad een Serengeti aan vriend.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:13 schreef Rozevla het volgende:
WEETJE WAT IK HEBBON WIL EEN MOOIE NIEUWE ZONNONBRIL
Maat!quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik raad een Serengeti aan vriend.
Vriend. Vandaag keer ik weer terug naar de lage landenquote:
Lkkr goosquote:Op donderdag 27 juni 2019 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend. Vandaag keer ik weer terug naar de lage landen
Was 1.5 week op Sardinië. Genieten.
Jazeker vriend. Maar ook wel weer zin om in Nederland te genieten.quote:
Ik ga zondag op maandag weg.quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jazeker vriend. Maar ook wel weer zin om in Nederland te genieten.
Waar gaat de familie Kwartiertje heen?quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zondag op maandag weg.
En niet fokken op vakantie he, komt allemaal goed hierquote:Op donderdag 27 juni 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zondag op maandag weg.
Spanjequote:Op donderdag 27 juni 2019 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar gaat de familie Kwartiertje heen?
Is je niets opgevallen aan de vrouwen daar?quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend. Vandaag keer ik weer terug naar de lage landen
Was 1.5 week op Sardinië. Genieten.
Lekker man.quote:
Nee hoezo?quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is je niets opgevallen aan de vrouwen daar?
omdat niemand een fuck om cavia's geeft en Haags en vkquote:Op donderdag 27 juni 2019 22:43 schreef madeliefff het volgende:
Woo een topic in de sc die in 2 dagen tijd niet gevuld is. Hoe kan dit, missen jullie mij zo erg? waar is iedereen heen?
Hoooioquote:Op donderdag 27 juni 2019 22:43 schreef madeliefff het volgende:
Woo een topic in de sc die in 2 dagen tijd niet gevuld is. Hoe kan dit, missen jullie mij zo erg? waar is iedereen heen?
Jij wij missen jou zo ergquote:Op donderdag 27 juni 2019 22:43 schreef madeliefff het volgende:
En katten wat vind je daarvan? Ik heb een kat gekochtquote:Op vrijdag 28 juni 2019 05:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
omdat niemand een fuck om cavia's geeft en Haags en vk
Komt door slecht beleid !quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:43 schreef madeliefff het volgende:
sws.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
En katten wat vind je daarvan? Ik heb een kat gekocht
Morgen werken, zondag koffer inpakken en wegwezen. En jij?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, nog plannen dit weekend?
Trek jij eindelijk bij madam inquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen werken, zondag koffer inpakken en wegwezen. En jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |