Kreng, ik ga onze mod erbij halen.quote:
doe maarquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kreng, ik ga onze mod erbij halen.
Ah true snap ikquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:33 schreef Marsani het volgende:
Kan niet quoten uit vorig topic daarom zo: Tilly, woon hier met zus en wil graag alles horen. Ze is al een keer gevallen midden in de nacht toen ze naar de w.c. wilde.
Ik krijg je nog wel.quote:
Een groot leeg vlak in de indexquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kreng, ik ga onze mod erbij halen.
Nee dan zit je niet meer lekker ontspannen met je vork in het vet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik heb dat weleens meegemaakt, gelijk klaar met fonduen, nooit meer, ook al liep het goed af gelukkig
Ik ben gek op kaasfondue, een vriend van mij ook en maakt met enige regelmaat een kaasfondue en daar word ik dan voor uitgenodigd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gek eigenlijkze is dol op kaas maar volgens mij doet ze juist geen kaasfondue, @:tonja hoe zit dat?! Verklaar je nader
Klik op quote en kopieer het. Ga naar het huidige topiq en plak het in je reactie.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:33 schreef Marsani het volgende:
Kan niet quoten uit vorig topic daarom zo: Tilly, woon hier met zus en wil graag alles horen. Ze is al een keer gevallen midden in de nacht toen ze naar de w.c. wilde.
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:31 schreef FANN het volgende:
De volgende TT is voor Mo
die mag hem openen bedoel is![]()
was ie toch bijna te laat geweest.......![]()
motten we niet hebben... ga ik effe nog een bakkie koffie drinkenv![]()
nou zo dom was ik nietquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat wijf is nog dommer dan ik ooit voor mogelijk had gehouden.![]()
en toch hou ik van jequote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat wijf is nog dommer dan ik ooit voor mogelijk had gehouden.![]()
Jah, de 'after' foto zitten we niet op te wachtenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Vergeten een foto van mijn appeltaart te maken![]()
Maar hij was lekker!
En mooi!
quote:
Ik heb het al een lang niet gedaan, een paar jaar geleden maakte mijn zus het vaak en nodigde haar zussen uit, maar dat is inmiddels al weer wat jaar geleden.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dan zit je niet meer lekker ontspannen met je vork in het vet.
[..]
Ik ben gek op kaasfondue, een vriend van mij ook en maakt met enige regelmaat een kaasfondue en daar word ik dan voor uitgenodigd.
Ik denk dat verkeer wel gaat wennen. Mijn vriendin woonde vroeger bij het spoor en ze sliep zo door al dat geklingel heen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah true snap ikwel lastig want je mist veel slaap zo, maar begrijpelijk
Moet je ook even geduld hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, de 'after' foto zitten we niet op te wachten
Of het wordt een steeds grotere ergernisquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:37 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik denk dat verkeer wel gaat wennen. Mijn vriendin woonde vroeger bij het spoor en ze sliep zo door al dat geklingel heen.
Ja, maar lukt mij nooit Eendje. Hij pakt hem gewoon niet dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klik op quote en kopieer het. Ga naar het huidige topiq en plak het in je reactie.
Dat is misschien wel jouw manco, je komt niet verder dan dat.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nou dat krijg ik me strot niet uit hoor... dat dat weer niet
Vreemd zo lukt het bij mij wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, maar lukt mij nooit Eendje. Hij pakt hem gewoon niet dan.
Zal mij echt een rotzorg zijn, doe maar, als je er blij van wordt, vind ik het prima.quote:
gebeurt er allemaal?quote:
Dan sleur ik die boeren Harmsen wel van de trekker.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of het wordt een steeds grotere ergernis
Ach, koffie en slapen zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
doe maar......![]()
ik ga eerst wandelen.... straks gaan we zuipen
Die pan, zo eentjequote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De samenvatting van vandaag volgt morgen.
Waar blijft Yanni?quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaar dat ze met Scrut gaat trouwen
ik zal een foto voor je makenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, koffie en slapen zal je bedoelen.
jahquote:
Was.quote:
wat was?quote:
Was normaal.quote:
quote:
Josti band.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:45 schreef Marsani het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. IK KAN WEER HOREN.![]()
![]()
![]()
geen idee, ik nietquote:
Waarom schreeuw je dan zo?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:45 schreef Marsani het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. IK KAN WEER HOREN.![]()
![]()
![]()
quote:
Dat zal van twee kanten moeten komen en anders wordt het nooit wat.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:44 schreef Charmian het volgende:
djiezus Mo en FANN kunnen jullie nu eens een keer normaal tegen elkaar doen
Pullup of cafca of Scrut of Charmain of Deissy of jij. De rest veto ik de pan uitquote:
oeh, eens! (behalve ik dan, never)quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:47 schreef Voxs het volgende:
We zouden ook gewoon kunnen veto-en. Of Sacha's bank in de schuilkelder-die -Recce-aan-het-graven-is zetten met Sacha er op. We zouden haar blauw kunnen verven ook.
[..]
Pullup of cafca of Scrut of Charmain of Deissy of jij. De rest veto ik de pan uit
Jullie dagen elkaar constant uit...ik vind het irritantquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zal van twee kanten moeten komen en anders wordt het nooit wat.
Daarbij, een kniesoor die erom maalt, ik heb er geen last van.
Ik wel! Het verziekt nogal de sfeer, maar jullie zoeken het maar lekker uit allebei, ik scroll er wel over heen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zal van twee kanten moeten komen en anders wordt het nooit wat.
Daarbij, een kniesoor die erom maalt, ik heb er geen last van.
Ik zou jou een prima mod vinden, maar dat zou ten koste van jezelf van jou en je schilderen gaan, en daar ben ik tegen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:47 schreef Voxs het volgende:
We zouden ook gewoon kunnen veto-en. Of Sacha's bank in de schuilkelder-die -Recce-aan-het-graven-is zetten met Sacha er op. We zouden haar blauw kunnen verven ook.
[..]
Pullup of cafca of Scrut of Charmain of Deissy of jij. De rest veto ik de pan uit
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:47 schreef Voxs het volgende:
Die is leuk.quote:
Tilly!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Of jij!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou en?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jullie dagen elkaar constant uit...ik vind het irritant
Blij dat ik het toch goed zag dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jullie dagen elkaar constant uit...ik vind het irritant
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:46 schreef mario390 het volgende:
tuurlijk dat dat niet fehlen darf![]()
fanmeile version
De Dees is iig een wijze vrouw.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel! Het verziekt nogal de sfeer, maar jullie zoeken het maar lekker uit allebei, ik scroll er wel over heen.
quote:
Maar jeukt als de hel nu, moet me bedwingen om er niet nog eens in te pulken met een wattenstaafje. Zit in een vicieuze oorcirkel vrees ik.quote:
Ik heb het over jullie? Volgens mij spreek ik FANN dan ook aan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niemand die FANN aanspreekt, maar mij wel, grappig.
Jou past groen beter bbequote:
Misschien zit er een beestje inquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:50 schreef Marsani het volgende:
[..]
Maar jeukt als de hel nu, moet me bedwingen om er niet nog eens in te pulken met een wattenstaafje. Zit in een vicieuze oorcirkel vrees ik.![]()
Hou er gewoon over op.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niemand die FANN aanspreekt, maar mij wel, grappig.
Het zal mij aan mijn anus oxideren joh.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb het over jullie? Volgens mij spreek ik FANN dan ook aan.
Ow irritant is dat.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:50 schreef Marsani het volgende:
[..]
Maar jeukt als de hel nu, moet me bedwingen om er niet nog eens in te pulken met een wattenstaafje. Zit in een vicieuze oorcirkel vrees ik.![]()
Daarom zou ik het niet willen. En nog meer redenen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou jou een prima mod vinden, maar dat zou ten koste van jezelf van jou en je schilderen gaan, en daar ben ik tegen.
Dat is me ook allang duidelijk...jammer.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn anus oxideren joh.
Misschien wat olie erin smeren? NIET MET EEN WATTENSTAAFJE!! Maar met je vinger.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:50 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hallo.......quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel! Het verziekt nogal de sfeer, maar jullie zoeken het maar lekker uit allebei, ik scroll er wel over heen.
Ga maar bij de lijsjes kijken hoe vaak ik de lapo steel....quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kutwijf ben je toch ook, vuile sneaky lapohunter.![]()
Sas, hartstikke bedankt, je bent een topvrouw.
Dat was mijn TT.
weet ik veel, iets dat kan vliegen en nu z'n eigen luchtmachtdagen in je oor aan het vieren isquote:
Wil niet zeggen dat ik nooit naar goede raad of feedback zal luisteren, ik doe er alleen het mijne mee.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is me ook allang duidelijk...jammer.
duudelijk hoor, skreeuwerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien wat olie erin smeren? NIET MET EEN WATTENSTAAFJE!! Maar met je vinger.
steeds dingen terughalen helpt ook nietquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Hallo.......dit vind je normaal?
40+ / [40+ SC #2012] SAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSS
[..]
Ga maar bij de lijsjes kijken hoe vaak ik de lapo steel....
ja en nu ga ik wandelen
Haar kans is inderdaad verkekenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:53 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel eng.Charmain geen mod dus. Ze maakt de users overstuur.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:53 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel eng.Charmain geen mod dus. Ze maakt de users overstuur.
quote:
Jij jat zelf de lapo, omdat je dat zo leuk vindt, geen probleem, je doet maar, en dan zeg ik gewoon wat ik er van vind, ik doe namelijk ook maar, if you don't mind.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ja en nu ga ik wandelen
Jullie zijn allebei bezig Fann, maar ik ga me er niet meer mee bemoeien omdat ik dat nogal zonde vind van de moeite.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ja en nu ga ik wandelen
Voor!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef Voxs het volgende:
Sacha moet gewoon weer blauw worden tot we er uit zijn!
dingdenk'zequote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:55 schreef tonja het volgende:
Ik moet dingen bedenken voor mijn lijstje dinsdag. Tot straks
Of we kunnen net doen alsof we allemaal volwassen zijn en geen moderatie nodig hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef Voxs het volgende:
ik negeer hem dágen..........quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
steeds dingen terughalen helpt ook niet
Kutwijf ben je toch ook, vuile sneaky lapohunter is niet écht een normale reactie na zo'n grapje..quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij jat zelf de lapo, omdat je dat zo leuk vindt, geen probleem, je doet maar, en dan zag ik gewoon wat ik er van vind, ik doe namelijk ook maar, if you don't mind.
Goed zo! Dat is duidelijke taal!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien wat olie erin smeren? NIET MET EEN WATTENSTAAFJE!! Maar met je vinger.
FANN is meesteres in oude koeien, vraag Soury maar eens.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Doe iets met een jacht.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:55 schreef tonja het volgende:
Ik moet dingen bedenken voor mijn lijstje dinsdag. Tot straks
Dat is volgens mij op nog geen enkel forum gelukt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Of we kunnen net doen alsof we allemaal volwassen zijn en geen moderatie nodig hebben
Relativeren joh.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dit ja, ik voel me gewoon ontheemdquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef Voxs het volgende:
Beter. Maar fok kennende wordt er ons wel eentje toegeschoven.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Of we kunnen net doen alsof we allemaal volwassen zijn en geen moderatie nodig hebben
Jah, I knowquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij op nog geen enkel forum gelukt.
Eens was dat ook zo. sasha zit er voor de show erbij heb ik ooit eens gezegd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
ih... ja sleep die er ook maar bijquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
FANN is meesteres in oude koeien, vraag Soury maar eens.
Sorry dat ik je aan de haren erbij sleep Soury, maar de waarheid mag wel eens gezegd worden.
Nee volwassenen zijn vaak erger dan kinderen. Op een forum dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij op nog geen enkel forum gelukt.
Ik heb ooit een zoemende mug in mijn oor gehad. Die hebben ze er met een zaklantaarn weer uit gelokt.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ooit een zoemende mug in mijn oor gehad. Die hebben ze er met een zaklantaarn weer uit gelokt.
Was het een harde knal?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ooit een zoemende mug in mijn oor gehad. Die hebben ze er met een zaklantaarn weer uit gelokt.
Dat is een mooi streven, ik weet alleen niet of dat werkt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ga er verder niet meer op in, ben dat mens zat als kouwe pap.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei bezig Fann, maar ik ga me er niet meer mee bemoeien omdat ik dat nogal zonde vind van de moeite.
Wandelze, het is een heerlijk weertje!
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
OK, strak plan, daar gaan we samen aan werken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik negeer hem dágen..........![]()
zal ik maar weer beginnen........
[..]
Kutwijf ben je toch ook, vuile sneaky lapohunter is niet écht een normale reactie na zo'n grapje..
Ow vreselijk! Ik zou daar ontzettend van in paniek raken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen plattegrond van je oor bij de ingang hebben staan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was donker, ik neem aan dat de mug verdwaald was.
zocht een warm onderkomen...het beest had je toch niet geprikt he?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nauwelijks, dat beest maakte me toch een herrie.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow vreselijk! Ik zou daar ontzettend van in paniek raken.
Is het jou gelukt om rustig te blijven?
Ga jij nou stoer doen over dingen in je oor?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Geen plattegrond van je oor bij de ingang hebben staan.
Heb ik van teken. Twee keer eentje gehad en dan sta ik te springen als een idioot met de woorden: Haal hem eruit, haal hem eruit.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow vreselijk! Ik zou daar ontzettend van in paniek raken.
Is het jou gelukt om rustig te blijven?
Kriebelde natuurlijk erg en harde zoem?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zag ik, was ook mooi.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Vandaag gaf ik mijn zus voor haar verjaardag een portret van haar zoontje ( en pianomeisje). Ze vond het heel mooiHaar vriendengroep ook.
Heb nu 3 potentiële opdrachtgevers en die willen per stuk 2 of 3 portretten laten maken.
Ik ben overdonderd.
Nee gelukkig niet. Dat lijkt me niks, een muggenbult in je oor.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
zocht een warm onderkomen...het beest had je toch niet geprikt he?
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Vandaag gaf ik mijn zus voor haar verjaardag een portret van haar zoontje ( en pianomeisje). Ze vond het heel mooiHaar vriendengroep ook.
Heb nu 3 potentiële opdrachtgevers en die willen per stuk 2 of 3 portretten laten maken.
Ik ben overdonderd.
Dat gezoem is in je oor x 100 natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nauwelijks, dat beest maakte me toch een herrie.
Nou je bent dus gewoon goed.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Ik ben overdonderd.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Ik ben overdonderd.
Coldplay?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gezoem is in je oor x 100 natuurlijk
Wow, wat een eer. Maar wel terecht, je bent er heel goed in.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Ik ben overdonderd.
quote:
Wat fijn Voxs.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Ik ben overdonderd.
Wow! Je raakt toch niet in paniek nu he?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Ik ben overdonderd.
Valt het op? Wide stoer doen over mijn zwakheid.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ga jij nou stoer doen over dingen in je oor?
Wow! Dat is geweldig Voxs, door haar die portretten te geven heb je dus succesvol reclame gemaakt voor jezelf.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Ik ben overdonderd.
quote:
Ugh. Ik vind die lui echt allemaal vreselijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:03 schreef TillyB het volgende:
zit zo zwaar te wapperen tijdens love island m'n klauwen vallen er bijna af REST IN PEACE CLAWS
Ja maar daar kun je goed ziek van worden, die wil je echt niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heb ik van teken. Twee keer eentje gehad en dan sta ik te springen als een idioot met de woorden: Haal hem eruit, haal hem eruit.
UK?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ugh. Ik vind die lui echt allemaal vreselijk.
dicht bij je oor is het al , laat staan in je oor, ik moet er niet aan denken..brr.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nauwelijks, dat beest maakte me toch een herrie.
waarom dat wapperen dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:03 schreef TillyB het volgende:
zit zo zwaar te wapperen tijdens love island m'n klauwen vallen er bijna af REST IN PEACE CLAWS
Zo'n teek op je is ook heel naar lijkt me.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heb ik van teken. Twee keer eentje gehad en dan sta ik te springen als een idioot met de woorden: Haal hem eruit, haal hem eruit.
Dank jequote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Wow, wat een eer. Maar wel terecht, je bent er heel goed in.
Kun je er vast aan wennen voor de toekomstquote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:03 schreef Voxs het volgende:
[..]blijk toch niet zo aandachthoerig te zijn want ik voelde mij toch ongemakkelijk onder al die lof
Maar hoop dat er wat uit gaat komen en ik ga ze het volle pond laten betalen
Die heb ik nooit gezienquote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh. Nee die heb ik nooit gezien, ik dacht dat je de NL versie bedoelde.
Nare ziekte lijkt me. Wandel zelf heel veel en dan nog maar twee keer een teek. Valt mee nog. Het ergste is dat die pootjes spartelen. Werd bijna gek.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n teek op je is ook heel naar lijkt me.
Ik droom de laatste tijd regelmatig over teken, dat komt waarschijnlijk omdat mijn nichtje Lyme heeft.
thxquote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat fijn Voxs.En terecht, jouw portretten zijn prachtig.
Wat mooi. Mooiste vond ik nog dat de jongen (4) het zag en zei ' dat ben ik!'quote:
quote:
Uiteraard!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:03 schreef Voxs het volgende:
[..]blijk toch niet zo aandachthoerig te zijn want ik voelde mij toch ongemakkelijk onder al die lof
Maar hoop dat er wat uit gaat komen en ik ga ze het volle pond laten betalen
Enigszins beetje boelquote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wow! Je raakt toch niet in paniek nu he?
Dat gaat op en neer, zo is het gewoon. Eind van de maand weer opname voor een ingreep, gelukkig onder lokale verdoving.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je![]()
Hoe vergaat het jou, beetje aan het bijkomen van ziekenhuisbezoek?
Joh, ik vind Coldplay Ok, wat lul je nou?quote:
Totaal overdonderd en jaquote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow! Dat is geweldig Voxs, door haar die portretten te geven heb je dus succesvol reclame gemaakt voor jezelf.
Goed controleren telkens hoor!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nare ziekte lijkt me. Wandel zelf heel veel en dan nog maar twee keer een teek. Valt mee nog. Het ergste is dat die pootjes spartelen. Werd bijna gek.
Wat gaan ze eind van de maand doen?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gaat op en neer, zo is het gewoon. Eind van de maand weer opname voor een ingreep, gelukkig onder lokale verdoving.
Teken zijn akelige monstertjes. Ik vind het ook altijd heel akelig als mijn kat er een heeft. Gelukkig zijn daar druppels voor.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nare ziekte lijkt me. Wandel zelf heel veel en dan nog maar twee keer een teek. Valt mee nog. Het ergste is dat die pootjes spartelen. Werd bijna gek.
Maar er schijnen nieuwe hele enge teken te zijn.quote:
Sterkte lieve Disana.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gaat op en neer, zo is het gewoon. Eind van de maand weer opname voor een ingreep, gelukkig onder lokale verdoving.
he bah, is het iets waar je ook weer een paar dagen moet blijven? Je bent een sterke vrouw, ik wens je nog meer sterkte toe, voor als het nodig is.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, Baardaap aan de piano, zelfde compositie.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
thx
[..]
Wat mooi. Mooiste vond ik nog dat de jongen (4) het zag en zei ' dat ben ik!'
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
We hebben besloten dat Mario de nieuwe mod wordt
Ik zat ernaast. Dat krijg je als je de helft van de tijd zit te mopperen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik vind Coldplay Ok, wat lul je nou?
Ik weet dat De Dees er enorm veel plezier aan beleeft, wat is je probleem?
Dat lijkt mij de beste optiequote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
We hebben besloten dat Mario de nieuwe mod wordt
En jij weet ook van een nieuwe mod hoorde ik hier zo in de wandelwagen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Sas stopt dat heb ik wel meegekregen
Ik las het ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar er schijnen nieuwe hele enge teken te zijn.
Ja doe maar, ik begin een beetje op te raken. Ik denk dat ik drie dagen moet blijven.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
he bah, is het iets waar je ook weer een paar dagen moet blijven? Je bent een sterke vrouw, ik wens je nog meer sterkte toe, voor als het nodig is.
Ze is nu apetrots ook.quote:
Dat is hetzelfde jochie, maar dan een tekening van hem. In andere pose. Dat schilderij is nog in de maak.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
@:Voxs was dat het schilderij van dat schattige jochie?
Dat is inderdaad een mooi compliment!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:07 schreef Voxs het volgende:
Wat mooi. Mooiste vond ik nog dat de jongen (4) het zag en zei ' dat ben ik!'
Nee hoor ik heb uren geslapen en buiten gezeten met mijn Kat mijn naam is hasequote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
En jij weet ook van een nieuwe mod hoorde ik hier zo in de wandelwagen.
Dan weet je iig zeker dat het nergens meer over gaat.quote:
Hoe krijg je het weer voor elkaar?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:12 schreef sacha het volgende:
nou lekker dan, eerst Kingstown, nu Scrut die mij voor het altaar laat barsten
Ik was even aan het douchen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:12 schreef sacha het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Het moet een aardig iemand zijn die stabiel is en met gevoel voor humormaar ik wil niet
Stond je al klaar danquote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:12 schreef sacha het volgende:
Jeetjequote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja doe maar, ik begin een beetje op te raken. Ik denk dat ik drie dagen moet blijven.
Je hebt mij nog.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:12 schreef sacha het volgende:
had je wel je zebrajurk aan?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:12 schreef sacha het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Het moet een aardig iemand zijn die stabiel is en met gevoel voor humormaar ik wil niet
Als jij ooit mod wordt gaat het aantal kloonscanaanvragen veel te veel omhoog.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Blijft er een klein forumpje overquote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als jij ooit mod wordt gaat het aantal kloonscanaanvragen veel te veel omhoog.
Wil jij het stokje?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ben je ziek of zo Sas of iets ernstigs?
Hop kleren aan jij. Kan nu nog zat, is zo gebeurd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We prikken wel even een nieuwe datum.
niet doorgegaan?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:12 schreef sacha het volgende:
Een huwelijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb dat een tijdje aan zitten kijken ooit, man man wat een verschrikking
Ach dat valt toch best wel mee.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb dat een tijdje aan zitten kijken ooit, man man wat een verschrikking
Jij het stokje?quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dat kunnen we Deisyy niet aandoen.
neeuh ben liever beste stuurlui...en jij luistert toch nietquote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij het stokje?
Dan kan je mij eindelijk aanpakken.
Tskjes, handgemaakt en al nogwel.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Und Schnäpfelkurtchen? Het is immers feest.
Dank je wel Voxsquote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
JeetjeEr is zo weinig wat een ander kan doen dan enkel een bemoedigend woord...
Hoop dat je wat rust/ wat kracht kan opdoen op wat voor een manier dan ook.
schnäpfelkurtchen? kenn ik nietquote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Und Schnäpfelkurtchen? Het is immers feest.
Jij begrijpt mij volkomen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
neeuh ben liever beste stuurlui...en jij luistert toch niet
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dan ga ik mij maar bezatten. Kans misgelopen
geen nieuwe datum?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dan ga ik mij maar bezatten. Kans misgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |