Of we kunnen net doen alsof we allemaal volwassen zijn en geen moderatie nodig hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef Voxs het volgende:
Sacha moet gewoon weer blauw worden tot we er uit zijn!
ik negeer hem dágen..........quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
steeds dingen terughalen helpt ook niet
Kutwijf ben je toch ook, vuile sneaky lapohunter is niet écht een normale reactie na zo'n grapje..quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij jat zelf de lapo, omdat je dat zo leuk vindt, geen probleem, je doet maar, en dan zag ik gewoon wat ik er van vind, ik doe namelijk ook maar, if you don't mind.
Goed zo! Dat is duidelijke taal!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien wat olie erin smeren? NIET MET EEN WATTENSTAAFJE!! Maar met je vinger.
FANN is meesteres in oude koeien, vraag Soury maar eens.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Doe iets met een jacht.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:55 schreef tonja het volgende:
Ik moet dingen bedenken voor mijn lijstje dinsdag. Tot straks
Dat is volgens mij op nog geen enkel forum gelukt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Of we kunnen net doen alsof we allemaal volwassen zijn en geen moderatie nodig hebben
Relativeren joh.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dit ja, ik voel me gewoon ontheemdquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef Voxs het volgende:
Sacha moet gewoon weer blauw worden tot we er uit zijn!
Beter. Maar fok kennende wordt er ons wel eentje toegeschoven.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Of we kunnen net doen alsof we allemaal volwassen zijn en geen moderatie nodig hebben
Jah, I knowquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij op nog geen enkel forum gelukt.
Eens was dat ook zo. sasha zit er voor de show erbij heb ik ooit eens gezegd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
ih... ja sleep die er ook maar bijquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
FANN is meesteres in oude koeien, vraag Soury maar eens.
Sorry dat ik je aan de haren erbij sleep Soury, maar de waarheid mag wel eens gezegd worden.
Nee volwassenen zijn vaak erger dan kinderen. Op een forum dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij op nog geen enkel forum gelukt.
Ik heb ooit een zoemende mug in mijn oor gehad. Die hebben ze er met een zaklantaarn weer uit gelokt.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ooit een zoemende mug in mijn oor gehad. Die hebben ze er met een zaklantaarn weer uit gelokt.
Was het een harde knal?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ooit een zoemende mug in mijn oor gehad. Die hebben ze er met een zaklantaarn weer uit gelokt.
Dat is een mooi streven, ik weet alleen niet of dat werkt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ga er verder niet meer op in, ben dat mens zat als kouwe pap.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei bezig Fann, maar ik ga me er niet meer mee bemoeien omdat ik dat nogal zonde vind van de moeite.
Wandelze, het is een heerlijk weertje!
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
OK, strak plan, daar gaan we samen aan werken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik negeer hem dágen..........![]()
zal ik maar weer beginnen........
[..]
Kutwijf ben je toch ook, vuile sneaky lapohunter is niet écht een normale reactie na zo'n grapje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |