Daarom zou ik het niet willen. En nog meer redenen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou jou een prima mod vinden, maar dat zou ten koste van jezelf van jou en je schilderen gaan, en daar ben ik tegen.
Dat is me ook allang duidelijk...jammer.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn anus oxideren joh.
Misschien wat olie erin smeren? NIET MET EEN WATTENSTAAFJE!! Maar met je vinger.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:50 schreef Marsani het volgende:
[..]
Maar jeukt als de hel nu, moet me bedwingen om er niet nog eens in te pulken met een wattenstaafje. Zit in een vicieuze oorcirkel vrees ik.![]()
Hallo.......quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel! Het verziekt nogal de sfeer, maar jullie zoeken het maar lekker uit allebei, ik scroll er wel over heen.
Ga maar bij de lijsjes kijken hoe vaak ik de lapo steel....quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kutwijf ben je toch ook, vuile sneaky lapohunter.![]()
Sas, hartstikke bedankt, je bent een topvrouw.
Dat was mijn TT.
weet ik veel, iets dat kan vliegen en nu z'n eigen luchtmachtdagen in je oor aan het vieren isquote:
Wil niet zeggen dat ik nooit naar goede raad of feedback zal luisteren, ik doe er alleen het mijne mee.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is me ook allang duidelijk...jammer.
duudelijk hoor, skreeuwerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien wat olie erin smeren? NIET MET EEN WATTENSTAAFJE!! Maar met je vinger.
steeds dingen terughalen helpt ook nietquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Hallo.......dit vind je normaal?
40+ / [40+ SC #2012] SAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSS
[..]
Ga maar bij de lijsjes kijken hoe vaak ik de lapo steel....
ja en nu ga ik wandelen
Haar kans is inderdaad verkekenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:53 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel eng.Charmain geen mod dus. Ze maakt de users overstuur.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:53 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel eng.Charmain geen mod dus. Ze maakt de users overstuur.
quote:
Jij jat zelf de lapo, omdat je dat zo leuk vindt, geen probleem, je doet maar, en dan zeg ik gewoon wat ik er van vind, ik doe namelijk ook maar, if you don't mind.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ja en nu ga ik wandelen
Jullie zijn allebei bezig Fann, maar ik ga me er niet meer mee bemoeien omdat ik dat nogal zonde vind van de moeite.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ja en nu ga ik wandelen
Voor!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:56 schreef Voxs het volgende:
Sacha moet gewoon weer blauw worden tot we er uit zijn!
dingdenk'zequote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:55 schreef tonja het volgende:
Ik moet dingen bedenken voor mijn lijstje dinsdag. Tot straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |