Jullie dagen elkaar constant uit...ik vind het irritantquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zal van twee kanten moeten komen en anders wordt het nooit wat.
Daarbij, een kniesoor die erom maalt, ik heb er geen last van.
Ik wel! Het verziekt nogal de sfeer, maar jullie zoeken het maar lekker uit allebei, ik scroll er wel over heen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zal van twee kanten moeten komen en anders wordt het nooit wat.
Daarbij, een kniesoor die erom maalt, ik heb er geen last van.
Ik zou jou een prima mod vinden, maar dat zou ten koste van jezelf van jou en je schilderen gaan, en daar ben ik tegen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:47 schreef Voxs het volgende:
We zouden ook gewoon kunnen veto-en. Of Sacha's bank in de schuilkelder-die -Recce-aan-het-graven-is zetten met Sacha er op. We zouden haar blauw kunnen verven ook.
[..]
Pullup of cafca of Scrut of Charmain of Deissy of jij. De rest veto ik de pan uit
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:47 schreef Voxs het volgende:
Pullup of cafca of Scrut of Charmain of Deissy of jij. De rest veto ik de pan uit
Die is leuk.quote:
Tilly!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:47 schreef Voxs het volgende:
We zouden ook gewoon kunnen veto-en. Of Sacha's bank in de schuilkelder-die -Recce-aan-het-graven-is zetten met Sacha er op. We zouden haar blauw kunnen verven ook.
[..]
Of jij!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou en?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jullie dagen elkaar constant uit...ik vind het irritant
Blij dat ik het toch goed zag dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jullie dagen elkaar constant uit...ik vind het irritant
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:46 schreef mario390 het volgende:
tuurlijk dat dat niet fehlen darf![]()
fanmeile version
De Dees is iig een wijze vrouw.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel! Het verziekt nogal de sfeer, maar jullie zoeken het maar lekker uit allebei, ik scroll er wel over heen.
quote:
Maar jeukt als de hel nu, moet me bedwingen om er niet nog eens in te pulken met een wattenstaafje. Zit in een vicieuze oorcirkel vrees ik.quote:
Ik heb het over jullie? Volgens mij spreek ik FANN dan ook aan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niemand die FANN aanspreekt, maar mij wel, grappig.
Jou past groen beter bbequote:
Misschien zit er een beestje inquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:50 schreef Marsani het volgende:
[..]
Maar jeukt als de hel nu, moet me bedwingen om er niet nog eens in te pulken met een wattenstaafje. Zit in een vicieuze oorcirkel vrees ik.![]()
Hou er gewoon over op.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niemand die FANN aanspreekt, maar mij wel, grappig.
Het zal mij aan mijn anus oxideren joh.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb het over jullie? Volgens mij spreek ik FANN dan ook aan.
Ow irritant is dat.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:50 schreef Marsani het volgende:
[..]
Maar jeukt als de hel nu, moet me bedwingen om er niet nog eens in te pulken met een wattenstaafje. Zit in een vicieuze oorcirkel vrees ik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |