Vreemd zo lukt het bij mij wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, maar lukt mij nooit Eendje. Hij pakt hem gewoon niet dan.
Zal mij echt een rotzorg zijn, doe maar, als je er blij van wordt, vind ik het prima.quote:
gebeurt er allemaal?quote:
Dan sleur ik die boeren Harmsen wel van de trekker.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of het wordt een steeds grotere ergernis
Ach, koffie en slapen zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
doe maar......![]()
ik ga eerst wandelen.... straks gaan we zuipen
Die pan, zo eentjequote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De samenvatting van vandaag volgt morgen.
Waar blijft Yanni?quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaar dat ze met Scrut gaat trouwen
ik zal een foto voor je makenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, koffie en slapen zal je bedoelen.
jahquote:
Was.quote:
wat was?quote:
Was normaal.quote:
quote:
Josti band.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:45 schreef Marsani het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. IK KAN WEER HOREN.![]()
![]()
![]()
geen idee, ik nietquote:
Waarom schreeuw je dan zo?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:45 schreef Marsani het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. IK KAN WEER HOREN.![]()
![]()
![]()
quote:
Dat zal van twee kanten moeten komen en anders wordt het nooit wat.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:44 schreef Charmian het volgende:
djiezus Mo en FANN kunnen jullie nu eens een keer normaal tegen elkaar doen
Pullup of cafca of Scrut of Charmain of Deissy of jij. De rest veto ik de pan uitquote:
oeh, eens! (behalve ik dan, never)quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:47 schreef Voxs het volgende:
We zouden ook gewoon kunnen veto-en. Of Sacha's bank in de schuilkelder-die -Recce-aan-het-graven-is zetten met Sacha er op. We zouden haar blauw kunnen verven ook.
[..]
Pullup of cafca of Scrut of Charmain of Deissy of jij. De rest veto ik de pan uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |