Kreng, ik ga onze mod erbij halen.quote:
doe maarquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kreng, ik ga onze mod erbij halen.
Ah true snap ikquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:33 schreef Marsani het volgende:
Kan niet quoten uit vorig topic daarom zo: Tilly, woon hier met zus en wil graag alles horen. Ze is al een keer gevallen midden in de nacht toen ze naar de w.c. wilde.
Ik krijg je nog wel.quote:
Een groot leeg vlak in de indexquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kreng, ik ga onze mod erbij halen.
Nee dan zit je niet meer lekker ontspannen met je vork in het vet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik heb dat weleens meegemaakt, gelijk klaar met fonduen, nooit meer, ook al liep het goed af gelukkig
Ik ben gek op kaasfondue, een vriend van mij ook en maakt met enige regelmaat een kaasfondue en daar word ik dan voor uitgenodigd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gek eigenlijkze is dol op kaas maar volgens mij doet ze juist geen kaasfondue, @:tonja hoe zit dat?! Verklaar je nader
Klik op quote en kopieer het. Ga naar het huidige topiq en plak het in je reactie.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:33 schreef Marsani het volgende:
Kan niet quoten uit vorig topic daarom zo: Tilly, woon hier met zus en wil graag alles horen. Ze is al een keer gevallen midden in de nacht toen ze naar de w.c. wilde.
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:31 schreef FANN het volgende:
De volgende TT is voor Mo
die mag hem openen bedoel is![]()
was ie toch bijna te laat geweest.......![]()
motten we niet hebben... ga ik effe nog een bakkie koffie drinkenv![]()
nou zo dom was ik nietquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat wijf is nog dommer dan ik ooit voor mogelijk had gehouden.![]()
en toch hou ik van jequote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat wijf is nog dommer dan ik ooit voor mogelijk had gehouden.![]()
Jah, de 'after' foto zitten we niet op te wachtenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Vergeten een foto van mijn appeltaart te maken![]()
Maar hij was lekker!
En mooi!
quote:
Ik heb het al een lang niet gedaan, een paar jaar geleden maakte mijn zus het vaak en nodigde haar zussen uit, maar dat is inmiddels al weer wat jaar geleden.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dan zit je niet meer lekker ontspannen met je vork in het vet.
[..]
Ik ben gek op kaasfondue, een vriend van mij ook en maakt met enige regelmaat een kaasfondue en daar word ik dan voor uitgenodigd.
Ik denk dat verkeer wel gaat wennen. Mijn vriendin woonde vroeger bij het spoor en ze sliep zo door al dat geklingel heen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah true snap ikwel lastig want je mist veel slaap zo, maar begrijpelijk
Moet je ook even geduld hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, de 'after' foto zitten we niet op te wachten
Of het wordt een steeds grotere ergernisquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:37 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik denk dat verkeer wel gaat wennen. Mijn vriendin woonde vroeger bij het spoor en ze sliep zo door al dat geklingel heen.
Ja, maar lukt mij nooit Eendje. Hij pakt hem gewoon niet dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klik op quote en kopieer het. Ga naar het huidige topiq en plak het in je reactie.
Dat is misschien wel jouw manco, je komt niet verder dan dat.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nou dat krijg ik me strot niet uit hoor... dat dat weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |