Ik wacht welquote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet de foto's nog uploadenander keertje ......
Kutwijf ben je toch ook, vuile sneaky lapohunter.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kutwijf ben je toch ook, vuile sneaky lapohunter.![]()
Sas, hartstikke bedankt, je bent een topvrouw.
Dat was mijn TT.
Tief toch op achterlijk schepsel dat je bent.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo de pest in![]()
maar nu mocht hetwas voor Sas
Ja, wees trots met je oogkleppen en je kale dikke Griek en de hindside.quote:
Spinazie en een KAAS dinges schnitzel en aandappeltjes enzo...quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:17 schreef TillyB het volgende:
FANN wat heb je gegeten dan voor vegateurisch voedsel?
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:59 schreef sacha het volgende: mijn broertje is blij dat ik weer tijd voor hem heb, toch Bro?
Ik wilde eigenlijk reddeloos verloren door de straten gaan omdat we sacha kwijt waren, maar net op dat moment was ze weer terug. Maar ja, ik heb m'n schoenen al aan ... dussssssquote:
Lekkahquote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Spinazie en een KAAS dinges schnitzel en aandappeltjes enzo...![]()
was lekker
veel reddeloos plezierquote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk reddeloos verloren door de straten gaan omdat we sacha kwijt waren, maar net op dat moment was ze weer terug. Maar ja, ik heb m'n schoenen al aan ... dussssss
Tot later
quote:
Ben jij de broer van Sas?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:21 schreef DrDDT het volgende:
[..]je hebt 2 verjaardagen gemist. Altijd maar Fok!
mijn moedh en mijn zus? heb jij er iets aan gedaan?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:21 schreef DrDDT het volgende:
Ik had hetzelfde!. Wel gebakken aardappeltjes.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Spinazie en een KAAS dinges schnitzel en aandappeltjes enzo...![]()
was lekker
Dat was toch vroeger ..quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:21 schreef DrDDT het volgende:
Telegram gestuurd en ge-aptquote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn moedh en mijn zus? heb jij er iets aan gedaan?
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb wel een paar keer naar je gevraagdik was ongerust... niet gelogen
Wil je er een wie van de drie muziekje bij?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
nee effe serieus nou........... ik ben al van me apropolis....
ik had een HELE LEKKERE KAASSCHNITZEL erbij... maar ik ben de naam al weerquote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:24 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde!. Wel gebakken aardappeltjes.
Jaaaah!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:26 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Wil je er een wie van de drie muziekje bij?
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb wel een paar keer naar je gevraagdik was ongerust... niet gelogen
Van die paarse verpakking?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had een HELE LEKKERE KAASSCHNITZEL erbij... maar ik ben de naam al weer
vergeten...
zal ik straks wel op de foto's zien
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn Hart klopt nog hoornu weer wel........
De mijne was van Vivera. Maar vind alles met kaas lekker.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had een HELE LEKKERE KAASSCHNITZEL erbij... maar ik ben de naam al weer
vergeten...
zal ik straks wel op de foto's zien
dezequote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:30 schreef Marsani het volgende:
[..]
De mijne was van Vivera. Maar vind alles met kaas lekker.
Ontploft?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:30 schreef mario390 het volgende:
naomi is bij en nagel-institut ontploft
Wat?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:32 schreef chufi het volgende:
Oops .. spontaan en voor het eerst ooit een vlam in de pan hier .... Huis staat nog
Was passiert?quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:32 schreef chufi het volgende:
Oops .. spontaan en voor het eerst ooit een vlam in de pan hier .... Huis staat nog
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh die ken ik niet, is van de jumbo zie ik
Is dat waar die Griek geweest is?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:36 schreef FANN het volgende:
SCROTUM
Middels het aanspannen van de balzak, kan het verouderende effect van de zwaartekracht (het zgn “ballclapper”fenomeen) behandeld worden. Ook storende rimpelvorming wordt zo weggewerkt. Littekens verdwijnen rond de basis van de penis in de overgang naar de balzak.
PRIJS: 2500 (Lokale Anesthesie) incl. overnachting
een scrotum lifting![]()
https://www.hoffkliniek.b(...)ale-chirurgie-mannen
Ik schudde de pan iets te enthousiast vlak boven het vuur .. maar het was gelukkig gelijk weer onder controlequote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:37 schreef Voxs het volgende:
HOE MOET DAT NOU MET DIE BANK JA?
Niemand wil dat ding toch in huis hebben???
Sacha, dank voor het modderen
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schudde de pan iets te enthousiast vlak boven het vuur .. maar het was gelukkig gelijk weer onder controle
Heb je Madame gezien?quote:
Gelukkig heb ik geen afzuigkap met van die stoffen afzuigfilters...quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Brand is het laatste dat je in huis wil hebben.
Vroeger vaker gezien, met doden, bittere ellende.
Ik wist niet dat je dat nodig had.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:36 schreef FANN het volgende:
SCROTUM
Middels het aanspannen van de balzak, kan het verouderende effect van de zwaartekracht (het zgn “ballclapper”fenomeen) behandeld worden. Ook storende rimpelvorming wordt zo weggewerkt. Littekens verdwijnen rond de basis van de penis in de overgang naar de balzak.
PRIJS: 2500 (Lokale Anesthesie) incl. overnachting
een scrotum lifting![]()
https://www.hoffkliniek.b(...)ale-chirurgie-mannen
die bank blijft, voor wie er op wil zitten of wonenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:37 schreef Voxs het volgende:
HOE MOET DAT NOU MET DIE BANK JA?
Niemand wil dat ding toch in huis hebben???
Sacha, dank voor het modderen
Voxs als mod.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:42 schreef Voxs het volgende:
Chuf valt als mod nominee af, die laat de vlam in de pan slaan.
Eng wel. Ik had eens een overstromende frituurpan, zo'n zwarte. Dan sta je wel even te trillen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen afzuigkap met van die stoffen afzuigfilters...
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:42 schreef Voxs het volgende:
Chuf valt als mod nominee af, die laat de vlam in de pan slaan.
Mag even liggen ook?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:43 schreef sacha het volgende:
[..]
die bank blijft, voor wie er op wil zitten of wonen
Die gast komt uit Nederland, Den Haag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik zou niet een goede zijn.quote:
Dat was mijn grootste zorg.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:43 schreef sacha het volgende:
[..]
JAWEL JOH.quote:
Mag dat zomaar? bij je komen wonen ? Ik heb toch niets anders te doenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:43 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee man! Ik slaap om 23.00quote:
Op mijn kop, doe je mee?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:49 schreef sacha het volgende:
[..]
ja tuurlijk, of op je kop, helemaal goed
zo'n ouwerwetse met een mandje er in van de Hema of de Blokkerquote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eng wel. Ik had eens een overstromende frituurpan, zo'n zwarte. Dan sta je wel even te trillen.
Ja, levensgevaarlijk die dingen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
zo'n ouwerwetse met een mandje er in van de Hema of de Blokker
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee man! Ik slaap om 23.00![]()
En zou het ook absoluut niet willen.
Die moet je echt nooit meer gebruiken.quote:
Ik bedoel die zwarte pannen met deksel, die je op het gas moest zetten.quote:
Toen ik zo 1 kocht waren er nog geen deksels bij ... maar dat was vroeger ..quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik bedoel die zwarte pannen met deksel, die je op het gas moest zetten.
Absoluutquote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stripped to the bone, geen gelul, dat is de mod die ik wil.
Eerlijkheid.
Sas was alles van dat, ik zal haar missen.![]()
![]()
![]()
Dat is het gevaar aan die pannen, mensen denken gat je vuur moet doven met water. Maar in dit geval krijg je meteen oververhitte stoom met vetdeeltjes wat lijdt tot een steekvlam.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:53 schreef Soulraven het volgende:
Mijn zusje vond het ooit slim om een pan met frituurolie die ook in de fik vloog, te doven met een pan water....
oh? Dat ken ik niet. Vroeger thuis hadden we ook met deksel, die ronde. Maar goed, enge dingenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik zo 1 kocht waren er nog geen deksels bij ... maar dat was vroeger ..
Yep, het doofde het wel maar het plafond was zwart.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het gevaar aan die pannen, mensen denken gat je vuur moet doven met water. Maar in dit geval krijg je meteen oververhitte stoom met vetdeeltjes wat lijdt tot een steekvlam.
Ik heb voor de veiligheid een antivuurdeken in de keuken hangen. Je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik zo 1 kocht waren er nog geen deksels bij ... maar dat was vroeger ..
We weten jet allemaal ... maar wat doen we wanneer het je overkomt... Pan met water vullen duurt ook een tijdjequote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het gevaar aan die pannen, mensen denken gat je vuur moet doven met water. Maar in dit geval krijg je meteen oververhitte stoom met vetdeeltjes wat lijdt tot een steekvlam.
Gelukkig niemand gewond geraakt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:00 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yep, het doofde het wel maar het plafond was zwart.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh? Dat ken ik niet. Vroeger thuis hadden we ook met deksel, die ronde. Maar goed, enge dingen
Je bent wel vaak met 'm bezig hquote:
Levensgevaarlijk die dingen, niet gebruiken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
De toenmalige verloofde van mijn zus heeft die eens uit zijn handen laten vallen bij ons thuis.
Ja gelukkig maar. Mijn oudste zus heeft een keer gehad dat er een kroket in haar gezicht ontplofde. Die heeft weken met een net om haar gezicht gelopen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig niemand gewond geraakt.
Ja die , maar of de deksel was er nog niet of ik ben hem vergeten bij de aankoopquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
De toenmalige verloofde van mijn zus heeft die eens uit zijn handen laten vallen bij ons thuis.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja gelukkig maar. Mijn oudste zus heeft een keer gehad dat er een kroket in haar gezicht ontplofde. Die heeft weken met een net om haar gezicht gelopen.
oorhaar aan het bleken?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:04 schreef Marsani het volgende:
Waterstofperoxide in mijn oor gedaan.Wat irritant.
Ik gebruik helemaal geen frituurpan, dat is nog beter.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk die dingen, niet gebruiken.
Brandwonden zijn de ergste. Wat mensen ook wel eens vergeten dat kokend vet bijna 2x zo heet is als kokend water.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja gelukkig maar. Mijn oudste zus heeft een keer gehad dat er een kroket in haar gezicht ontplofde. Die heeft weken met een net om haar gezicht gelopen.
Ik ben zelf ooit verbrand door een pan kokende aardappelen, ik was 2 jaar, heb er nu nog de littekens van.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Sterker nog, ze is nu bedrijfsleider bij een snackbar.
airfryer is het tegenwoordigquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal geen frituurpan, dat is nog beter.
Dat ongelukje is ook al een jaar of 40 geleden.
Airfryert.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal geen frituurpan, dat is nog beter.
Dat ongelukje is ook al een jaar of 40 geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Wel het juiste percentage gebruikt?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:04 schreef Marsani het volgende:
Waterstofperoxide in mijn oor gedaan.Wat irritant.
Goh, ik weet er alles van dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Brandwonden zijn de ergste. Wat mensen ook wel eens vergeten dat kokend vet bijna 2x zo heet is als kokend water.
Yep, brandwonden kunnen raar genezen. Bij mijn zus zie je gelukkig niks meer.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben zelf ooit verbrand door een pan kokende aardappelen, ik was 2 jaar, heb er nu nog de littekens van.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Sterker nog, ze is nu bedrijfsleider bij een snackbar.
Ja van de apotheek. 3 procent. Maar werkt niet, bruist wel als een gek. Ben zo doof als een dolle papaegaai.quote:
Je hebt wrs je oorsmeer aangestampt in je gehoorgang. Het lijkt me niet verstandig om dat met allerlei vage middeltjes op te lossen.quote:
Zeg ken jij de mosselpan, de mosselpan, de mosselpanquote:
Ik drink mee, een soort van afscheidsborrel.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef sacha het volgende:
zo, nu ga ik mijzelf bezatten, op mijn vrijheid
Na zdrowie!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef sacha het volgende:
Bij mij wel. arm en borst, uit mijn been is vlees en huid gehaald destijds, om de rest aan te vullen, en genezen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yep, brandwonden kunnen raar genezen. Bij mijn zus zie je gelukkig niks meer.
Proost Sas!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef sacha het volgende:
Als ik terug ben strakkies ga ik meezuipen voor ''en keerquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef sacha het volgende:
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef sacha het volgende:
Ja, had heel het dorp erin zitten, wilde dat eruit wroeten. Dit middeltje is van de apotheek.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Je hebt wrs je oorsmeer aangestampt in je gehoorgang. Het lijkt me niet verstandig om dat met allerlei vage middeltjes op te lossen.
Ooit gaat dit fout.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg ken jij de mosselpan, de mosselpan, de mosselpan
Misschien morgen weer herhalen?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja van de apotheek. 3 procent. Maar werkt niet, bruist wel als een gek. Ben zo doof als een dolle papaegaai.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef sacha het volgende:
die deksel is ook handig dan ken je gelijk de frietjes inflikkerenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
He jakkes. Ik kan me er wat van voorstellen. En je wilt er natuurlijk zo min mogelijk de aandacht op vestigen maar mensen kijken toch.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij wel. arm en borst, uit mijn been is vlees en huis gehaald destijds, om de rest aan te vullen, en genezen.
En dan ging ik naar het zwembad.
Ik heb een plaatje maar die zal ik maar niet posten.quote:
Waterstofperoxide wordt daar juist voor aangeraden, zolang je maar 3% neemtquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Je hebt wrs je oorsmeer aangestampt in je gehoorgang. Het lijkt me niet verstandig om dat met allerlei vage middeltjes op te lossen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, kan je niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
He jakkes. Ik kan me er wat van voorstellen. En je wilt er natuurlijk zo min mogelijk de aandacht op vestigen maar mensen kijken toch.
Voorzichtigheid is altijd geboden met een mosselpan.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef sacha het volgende:
Maar goed ook waarschijnlijk. Ik moet meteen aan die reclame denken. Van dat kindje die aan het tafelkleed trekt waar de pot thee op staat.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, kan je niet.
Ik ook gelukkig niet meer, heb nog maar hele vage herinneringen aan dat gebeuren.
Je bent weer tegen jezelf aan het lullen!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
maar af en toe koop ik een nieuwe...
dat dan weer wel////////
Jah met zo'n wattenstaafje maak je het vaak alleen maar erger. Ik hoop dat het snel oplost, is zo irritant, een verstopt oor.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:09 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, had heel het dorp erin zitten, wilde dat eruit wroeten. Dit middeltje is van de apotheek.
Er staat 2016.quote:
Water is minder erg dan vet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorzichtigheid is altijd geboden met een mosselpan.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij wel. arm en borst, uit mijn been is vlees en huid gehaald destijds, om de rest aan te vullen, en genezen.
En dan ging ik naar het zwembad.
Jah begreep ik laterquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waterstofperoxide wordt daar juist voor aangeraden, zolang je maar 3% neemt
Ja, ik ken ook nog wel wat nare verhalen die gebeurd zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar goed ook waarschijnlijk. Ik moet meteen aan die reclame denken. Van dat kindje die aan het tafelkleed trekt waar de pot thee op staat.
Ja, ik waarschuwde ooit een vriend van mij, let op, ik liet mijn littekens zelfs zien, en zijn zoontje was drie jaar en trok de theepot van de tafel met kleed.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar goed ook waarschijnlijk. Ik moet meteen aan die reclame denken. Van dat kindje die aan het tafelkleed trekt waar de pot thee op staat.
quote:
Ooh echt, heb er een rode plofkop van.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah met zo'n wattenstaafje maak je het vaak alleen maar erger. Ik hoop dat het snel oplost, is zo irritant, een verstopt oor.
Mensen zijn af en toe zo ongelofelijk stupide..quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik waarschuwde ooit een vriend van mij, let op, ik liet mijn littekens zeld=fs zien, en zijn zoontje was drie jaar en trok de theepot van de tafel met kleed.
Ik was toen zo kwaad.
Dan zit er iig beweging in.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:14 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ooh echt, heb er een rode plofkop van.Maar het gaat nu pof en los en weer doof, pof los en weer doof. Eindigde met doof.
Ga er nooit meer in wroeten bij erge jeuk.
Je lult alweer tegen jezelf.quote:
Gadverdamme, wat heb jij daar.quote:
Gebakken perenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je lult alweer tegen jezelf.
Was je amper twee toen het mis ging en had je er zelf geen enkele invloed op en zat je de rest van je leven met de letterlijk gebakken peren?
Als het 9% geweest wel jaquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah begreep ik laterIk vond het nogal rigoureus klinken.
neequote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was je amper twee toen het mis ging en had je er zelf geen enkele invloed op en zat je de rest van je leven met de letterlijk gebakken peren?
Ja, dat gadverdamme kan je best inslikken. Vragen wat er is gebeurd is wel ok toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat heb jij daar.![]()
Nou, dan werd ik dus een partijtje pissig.
Heb je geen injectiespuit (zonder naald), dan kan je je oor zelf uitspuiten.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:14 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ooh echt, heb er een rode plofkop van.Maar het gaat nu pof en los en weer doof, pof los en weer doof. Eindigde met doof.
Ga er nooit meer in wroeten bij erge jeuk.
Dat gebakken peren vind ik wel een beetje cru in deze.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, gewoon negeren, please.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat gadverdamme kan je best inslikken. Vragen wat er is gebeurd is wel ok toch?
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je geen injectiespuit (zonder naald), dan kan je je oor zelf uitspuiten.
Al geprobeerd de naald van de spuit te krijgen die ik voor mijn katje heb. Lukte niet. Zonder naald heb ik ze niet. Nou ja, wel lekker rustig zo. Zus appt net wel: mag de t.v. van jou wat zachter?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je geen injectiespuit (zonder naald), dan kan je je oor zelf uitspuiten.
Niet vragen dus, dan word ik kwaad namelijk.quote:
Tonja weet nog een goede koptelefoon met noisecancelling voor je zusquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:19 schreef Marsani het volgende:
[..]
Al geprobeerd de naald van de spuit te krijgen die ik voor mijn katje heb. Lukte niet. Zonder naald heb ik ze niet. Nou ja, wel lekker rustig zo. Zus appt net wel: mag de t.v. van jou wat zachter?
Ik heb geen zin om voor een verstopt oor naar de dokter te gaanquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Niet zelf doen, als je het verkeerd gaat dan raakt je trommelvlies beschadigt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tonja weet nog een goede koptelefoon met noisecancelling voor je zus
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tonja weet nog een goede koptelefoon met noisecancelling voor je zus
Besef dat eens, en klaag niet zo.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Valt best meeeeeeeeeeeeeeeeee ...........
Ik weet.....quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou nee..
sommige dingen die je meemaakt blijven je bij ...
Nee, zal ik ook nooit doen. Ik ga weer in de douche en met een straal erin spuiten want kan hier gewoon echt niet tegen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om voor een verstopt oor naar de dokter te gaan
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:23 schreef Gooddeal het volgende:
Nare sfeer hier. Jammer.
We hebben allemaal onze littekens, lichamelijk, of geestelijk. En het is geen wedstrijdje wat het ergste is. Gewoon een beetje medeleven met elkaar, en voor nu gewoon blij zijn dat Sacha gewoon meepost, maar meer vrije tijd overhoudt.
goed gezegdquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:23 schreef Gooddeal het volgende:
Nare sfeer hier. Jammer.
We hebben allemaal onze littekens, lichamelijk, of geestelijk. En het is geen wedstrijdje wat het ergste is. Gewoon een beetje medeleven met elkaar, en voor nu gewoon blij zijn dat Sacha gewoon meepost, maar meer vrije tijd overhoudt.
Valt wel mee hoor .. tenminste zo zie ik het ..quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:23 schreef Gooddeal het volgende:
Nare sfeer hier. Jammer.
Niet gaan prutsen marsani, je oor is al gerriteerd nuquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:23 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee, zal ik ook nooit doen. Ik ga weer in de douche en met een straal erin spuiten want kan hier gewoon echt niet tegen.
Geen nare sfeer, gewoon eerlijk en open zonder gedoe.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:23 schreef Gooddeal het volgende:
Nare sfeer hier. Jammer.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:23 schreef Gooddeal het volgende:
Nare sfeer hier. Jammer.
Ja doe, denk wel na over je keuze, ben benieuwd.quote:
Wat is dat dan voor ding? Kan je er mee slapen? Mijn slaapkamer ligt aan een drukke straat en elke morgen wakker door al die onverlaten die met hun tractors langs komen denderen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:21 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Het lijkt wel of ik geen buren heb nu
Dit dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Ik vind de sfeer prima hier op het moment.
Wat vaak wil helpen is een druppeltje zonnebloemolie in het oor. Dat verzacht het oorsmeer namelijk. Mijn zusje had er ook vaak last van en dat hielp vaak.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:23 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee, zal ik ook nooit doen. Ik ga weer in de douche en met een straal erin spuiten want kan hier gewoon echt niet tegen.
Zeker jammer, een beetje tegen elkaar op bieden met littekens en dergelijke. Iedereen heeft zijn ellende, dus het is niet nodig om daar een wedstrijdje van te maken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:23 schreef Gooddeal het volgende:
Nare sfeer hier. Jammer.
Nee je kan er niet mee slapen het is een over-ear hoofdtelefoon.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:25 schreef Marsani het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor ding? Kan je er mee slapen? Mijn slaapkamer ligt aan een drukke straat en elke morgen wakker door al die onverlaten die met hun tractors langs komen denderen.
vingers?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je dan nu geen ban .. of alleen Mario mocht geen 2 vingers plaatsen
Merk ook niks van nare sfeer maar ben een hork wat sferen betreft.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Ik vind de sfeer prima hier op het moment.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je dan nu geen ban .. of alleen Mario mocht geen 2 vingers plaatsen
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker jammer, een beetje tegen elkaar op bieden met littekens en dergelijke. Iedereen heeft zijn ellende, dus het is niet nodig om daar een wedstrijdje van te maken.
Ik niet volgens mij.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:26 schreef Marsani het volgende:
[..]
Merk ook niks van nare sfeer maar ben een hork wat sferen betreft.
Ja maar kan er niet tegen. Rode kop er van.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Niet gaan prutsen marsani, je oor is al gerriteerd nu
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:21 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Het lijkt wel of ik geen buren heb nu
Idd, met een straal op je oor loop je het risico dat de prop verder in je oor wordt geduwd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Niet gaan prutsen marsani, je oor is al gerriteerd nu
Of olijfolie, dat is inderdaad ook goed om het oorsmeer zacht te maken en zacht voor je oor.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat vaak wil helpen is een druppeltje zonnebloemolie in het oor. Dat verzacht het oorsmeer namelijk. Mijn zusje had er ook vaak last van en dat hielp vaak.
Die wordt daar niet warm genoeg voorquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:27 schreef TillyB het volgende:
[..]maar nu hoor je het niet wanneer je fonduepan in de fik vliegt
Waarom gebruik je geen oordopjes?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:25 schreef Marsani het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor ding? Kan je er mee slapen? Mijn slaapkamer ligt aan een drukke straat en elke morgen wakker door al die onverlaten die met hun tractors langs komen denderen.
Tonja lijkt me een kaasfondue type. Dat vliegt niet in de fik.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:27 schreef TillyB het volgende:
[..]maar nu hoor je het niet wanneer je fonduepan in de fik vliegt
Alle olie, zolang het maar geen diesel- of stookolie isquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of olijfolie, dat is inderdaad ook goed om het oorsmeer zacht te maken en zacht voor je oor.
Kan ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of olijfolie, dat is inderdaad ook goed om het oorsmeer zacht te maken en zacht voor je oor.
Oh gelukkig, ik heb dat weleens meegemaakt, gelijk klaar met fonduen, nooit meer, ook al liep het goed af gelukkigquote:
Ik vreet bijna allesquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:29 schreef Marsani het volgende:
[..]
Tonja lijkt me een kaasfondue type. Dat vliegt niet in de fik.
Snap ik, maar het is niet wijs om nu vanalles te proberen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:27 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja maar kan er niet tegen. Rode kop er van.
Kaasfondue!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:29 schreef Marsani het volgende:
[..]
Gek eigenlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:29 schreef Marsani het volgende:
[..]
Goede raad.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Snap ik, maar het is niet wijs om nu vanalles te proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |