quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij wel. arm en borst, uit mijn been is vlees en huid gehaald destijds, om de rest aan te vullen, en genezen.
En dan ging ik naar het zwembad.
Jah begreep ik laterquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waterstofperoxide wordt daar juist voor aangeraden, zolang je maar 3% neemt
Ja, ik ken ook nog wel wat nare verhalen die gebeurd zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar goed ook waarschijnlijk. Ik moet meteen aan die reclame denken. Van dat kindje die aan het tafelkleed trekt waar de pot thee op staat.
Ja, ik waarschuwde ooit een vriend van mij, let op, ik liet mijn littekens zelfs zien, en zijn zoontje was drie jaar en trok de theepot van de tafel met kleed.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar goed ook waarschijnlijk. Ik moet meteen aan die reclame denken. Van dat kindje die aan het tafelkleed trekt waar de pot thee op staat.
quote:
Ooh echt, heb er een rode plofkop van.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah met zo'n wattenstaafje maak je het vaak alleen maar erger. Ik hoop dat het snel oplost, is zo irritant, een verstopt oor.
Mensen zijn af en toe zo ongelofelijk stupide..quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik waarschuwde ooit een vriend van mij, let op, ik liet mijn littekens zeld=fs zien, en zijn zoontje was drie jaar en trok de theepot van de tafel met kleed.
Ik was toen zo kwaad.
Dan zit er iig beweging in.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:14 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ooh echt, heb er een rode plofkop van.Maar het gaat nu pof en los en weer doof, pof los en weer doof. Eindigde met doof.
Ga er nooit meer in wroeten bij erge jeuk.
Je lult alweer tegen jezelf.quote:
Gadverdamme, wat heb jij daar.quote:
Gebakken perenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je lult alweer tegen jezelf.
Was je amper twee toen het mis ging en had je er zelf geen enkele invloed op en zat je de rest van je leven met de letterlijk gebakken peren?
Als het 9% geweest wel jaquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah begreep ik laterIk vond het nogal rigoureus klinken.
neequote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was je amper twee toen het mis ging en had je er zelf geen enkele invloed op en zat je de rest van je leven met de letterlijk gebakken peren?
Ja, dat gadverdamme kan je best inslikken. Vragen wat er is gebeurd is wel oké toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat heb jij daar.![]()
Nou, dan werd ik dus een partijtje pissig.
Heb je geen injectiespuit (zonder naald), dan kan je je oor zelf uitspuiten.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:14 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ooh echt, heb er een rode plofkop van.Maar het gaat nu pof en los en weer doof, pof los en weer doof. Eindigde met doof.
Ga er nooit meer in wroeten bij erge jeuk.
Dat gebakken peren vind ik wel een beetje cru in deze.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |