Wel lastig om dan zo'n goeie op te volgenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lijkt mij wel iets om een keer te zijn..
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel lastig om dan zo'n goeie op te volgen
'Eén nacht ijs' betekent in het Nederlands dat het nog maar net gebeurd is en dat je daarom niet te snel beslissingen moet nemen.quote:
Daar ben jij veels te lief voor.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
oke dat is wat anderes dannquote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
'Eén nacht ijs' betekent in het Nederlands dat het nog maar net gebeurd is en dat je daarom niet te snel beslissingen moet nemen.
Hoe oud ben je onlangs ook al weer geworden mn kind?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daarom, Sjoef for mod, oude wijze man.quote:
Veel te vet en zoet.quote:
Aanzien.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee welke voordelen er aan zitten.. Gratis ABO zelf niet begreep ik ..
Eetzequote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:58 schreef chufi het volgende:
Maar goed ik ga het huis hier weer voorzien van vreten
Heb ik. Even geprobeerd, werkt prima.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:59 schreef mario390 het volgende:
heeft jemand gyazo? waarom werkt dat vandaag niet?
Als jij blij bent, dan ben ik het ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:59 schreef sacha het volgende:
mijn broertje is blij dat ik weer tijd voor hem heb, toch Bro?
quote:I don't know what I'm supposed to think
This must be some kind of jinx
I don't care what anybody thinks
'Cause this must be some kind of jinx
Will I swim or will I sink?
This must be some kind of jinx....
Ah wat schattig dat je dat zegtquote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ben jij veels te lief voor.
bij me is het symbol wegquote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heb ik. Even geprobeerd, werkt prima.
Een goede reden.! Toch erg jammer. Vind je de beste mod van Fok!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:59 schreef sacha het volgende:
Ik dacht dat we makkelijke users waren, maar je had er dus toch een hoop werk aan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:59 schreef sacha het volgende:
Vroeger was ze net zo zwart en even aardig en lief, so what.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vin 't nog nie wat heur, dat zwarte.
36 lentes jong meneer chufquote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe oud ben je onlangs ook al weer geworden mn kind?
Over wie heb je het nu?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat we makkelijke users waren, maar je had er dus toch een hoop werk aan.
Want ik bedoel inderdaad dat ze nu niet aardig of lief zou zijn. Juiste inschatting.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vroeger was ze net zo zwart en even aardig en lief, so what.
oke gaa ik checkenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Misschien even opnieuw installeren. Soms werkt dat wel.
it is i, Mo.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij in de sc. We gaan toch niet moeilijk doen hè.
komp wel goequote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vin 't nog nie wat heur, dat zwarte.
Wie?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als KT nou terug zou komen, en onze mod zou willen worden, dat zou pas echt geweldig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |