Nee, gewoon negeren, please.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat gadverdamme kan je best inslikken. Vragen wat er is gebeurd is wel oké toch?
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je geen injectiespuit (zonder naald), dan kan je je oor zelf uitspuiten.
Al geprobeerd de naald van de spuit te krijgen die ik voor mijn katje heb. Lukte niet. Zonder naald heb ik ze niet. Nou ja, wel lekker rustig zo. Zus appt net wel: mag de t.v. van jou wat zachter?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je geen injectiespuit (zonder naald), dan kan je je oor zelf uitspuiten.
Niet vragen dus, dan word ik kwaad namelijk.quote:
Tonja weet nog een goede koptelefoon met noisecancelling voor je zusquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:19 schreef Marsani het volgende:
[..]
Al geprobeerd de naald van de spuit te krijgen die ik voor mijn katje heb. Lukte niet. Zonder naald heb ik ze niet. Nou ja, wel lekker rustig zo. Zus appt net wel: mag de t.v. van jou wat zachter?
Ik heb geen zin om voor een verstopt oor naar de dokter te gaanquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Niet zelf doen, als je het verkeerd gaat dan raakt je trommelvlies beschadigt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tonja weet nog een goede koptelefoon met noisecancelling voor je zus
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tonja weet nog een goede koptelefoon met noisecancelling voor je zus
Besef dat eens, en klaag niet zo.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Valt best meeeeeeeeeeeeeeeeee ...........
Ik weet.....quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou nee..
sommige dingen die je meemaakt blijven je bij ...
Nee, zal ik ook nooit doen. Ik ga weer in de douche en met een straal erin spuiten want kan hier gewoon echt niet tegen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om voor een verstopt oor naar de dokter te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |