Ik ben zelf ooit verbrand door een pan kokende aardappelen, ik was 2 jaar, heb er nu nog de littekens van.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja gelukkig maar. Mijn oudste zus heeft een keer gehad dat er een kroket in haar gezicht ontplofde. Die heeft weken met een net om haar gezicht gelopen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Sterker nog, ze is nu bedrijfsleider bij een snackbar.
airfryer is het tegenwoordigquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal geen frituurpan, dat is nog beter.
Dat ongelukje is ook al een jaar of 40 geleden.
Airfryert.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal geen frituurpan, dat is nog beter.
Dat ongelukje is ook al een jaar of 40 geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Wel het juiste percentage gebruikt?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:04 schreef Marsani het volgende:
Waterstofperoxide in mijn oor gedaan.Wat irritant.
Goh, ik weet er alles van dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Brandwonden zijn de ergste. Wat mensen ook wel eens vergeten dat kokend vet bijna 2x zo heet is als kokend water.
Yep, brandwonden kunnen raar genezen. Bij mijn zus zie je gelukkig niks meer.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben zelf ooit verbrand door een pan kokende aardappelen, ik was 2 jaar, heb er nu nog de littekens van.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Sterker nog, ze is nu bedrijfsleider bij een snackbar.
Ja van de apotheek. 3 procent. Maar werkt niet, bruist wel als een gek. Ben zo doof als een dolle papaegaai.quote:
Je hebt wrs je oorsmeer aangestampt in je gehoorgang. Het lijkt me niet verstandig om dat met allerlei vage middeltjes op te lossen.quote:
Zeg ken jij de mosselpan, de mosselpan, de mosselpanquote:
Ik drink mee, een soort van afscheidsborrel.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef sacha het volgende:
zo, nu ga ik mijzelf bezatten, op mijn vrijheid
Na zdrowie!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef sacha het volgende:
Bij mij wel. arm en borst, uit mijn been is vlees en huid gehaald destijds, om de rest aan te vullen, en genezen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yep, brandwonden kunnen raar genezen. Bij mijn zus zie je gelukkig niks meer.
Proost Sas!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef sacha het volgende:
Als ik terug ben strakkies ga ik meezuipen voor ''en keerquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef sacha het volgende:
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef sacha het volgende:
Ja, had heel het dorp erin zitten, wilde dat eruit wroeten. Dit middeltje is van de apotheek.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Je hebt wrs je oorsmeer aangestampt in je gehoorgang. Het lijkt me niet verstandig om dat met allerlei vage middeltjes op te lossen.
Ooit gaat dit fout.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg ken jij de mosselpan, de mosselpan, de mosselpan
Misschien morgen weer herhalen?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja van de apotheek. 3 procent. Maar werkt niet, bruist wel als een gek. Ben zo doof als een dolle papaegaai.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef sacha het volgende:
die deksel is ook handig dan ken je gelijk de frietjes inflikkerenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
He jakkes. Ik kan me er wat van voorstellen. En je wilt er natuurlijk zo min mogelijk de aandacht op vestigen maar mensen kijken toch.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij wel. arm en borst, uit mijn been is vlees en huis gehaald destijds, om de rest aan te vullen, en genezen.
En dan ging ik naar het zwembad.
Ik heb een plaatje maar die zal ik maar niet posten.quote:
Waterstofperoxide wordt daar juist voor aangeraden, zolang je maar 3% neemtquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Je hebt wrs je oorsmeer aangestampt in je gehoorgang. Het lijkt me niet verstandig om dat met allerlei vage middeltjes op te lossen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, kan je niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
He jakkes. Ik kan me er wat van voorstellen. En je wilt er natuurlijk zo min mogelijk de aandacht op vestigen maar mensen kijken toch.
Voorzichtigheid is altijd geboden met een mosselpan.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef sacha het volgende:
Maar goed ook waarschijnlijk. Ik moet meteen aan die reclame denken. Van dat kindje die aan het tafelkleed trekt waar de pot thee op staat.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, kan je niet.
Ik ook gelukkig niet meer, heb nog maar hele vage herinneringen aan dat gebeuren.
Je bent weer tegen jezelf aan het lullen!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
maar af en toe koop ik een nieuwe...
dat dan weer wel////////
Jah met zo'n wattenstaafje maak je het vaak alleen maar erger. Ik hoop dat het snel oplost, is zo irritant, een verstopt oor.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:09 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, had heel het dorp erin zitten, wilde dat eruit wroeten. Dit middeltje is van de apotheek.
Er staat 2016.quote:
Water is minder erg dan vet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorzichtigheid is altijd geboden met een mosselpan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |