quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:23 schreef Gooddeal het volgende:
Nare sfeer hier. Jammer.
We hebben allemaal onze littekens, lichamelijk, of geestelijk. En het is geen wedstrijdje wat het ergste is. Gewoon een beetje medeleven met elkaar, en voor nu gewoon blij zijn dat Sacha gewoon meepost, maar meer vrije tijd overhoudt.
goed gezegdquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:23 schreef Gooddeal het volgende:
Nare sfeer hier. Jammer.
We hebben allemaal onze littekens, lichamelijk, of geestelijk. En het is geen wedstrijdje wat het ergste is. Gewoon een beetje medeleven met elkaar, en voor nu gewoon blij zijn dat Sacha gewoon meepost, maar meer vrije tijd overhoudt.
Valt wel mee hoor .. tenminste zo zie ik het ..quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:23 schreef Gooddeal het volgende:
Nare sfeer hier. Jammer.
Niet gaan prutsen marsani, je oor is al geīrriteerd nuquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:23 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee, zal ik ook nooit doen. Ik ga weer in de douche en met een straal erin spuiten want kan hier gewoon echt niet tegen.
Geen nare sfeer, gewoon eerlijk en open zonder gedoe.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:23 schreef Gooddeal het volgende:
Nare sfeer hier. Jammer.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:23 schreef Gooddeal het volgende:
Nare sfeer hier. Jammer.
Ja doe, denk wel na over je keuze, ben benieuwd.quote:
Wat is dat dan voor ding? Kan je er mee slapen? Mijn slaapkamer ligt aan een drukke straat en elke morgen wakker door al die onverlaten die met hun tractors langs komen denderen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:21 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Het lijkt wel of ik geen buren heb nu
Dit dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Ik vind de sfeer prima hier op het moment.
Wat vaak wil helpen is een druppeltje zonnebloemolie in het oor. Dat verzacht het oorsmeer namelijk. Mijn zusje had er ook vaak last van en dat hielp vaak.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:23 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee, zal ik ook nooit doen. Ik ga weer in de douche en met een straal erin spuiten want kan hier gewoon echt niet tegen.
Zeker jammer, een beetje tegen elkaar op bieden met littekens en dergelijke. Iedereen heeft zijn ellende, dus het is niet nodig om daar een wedstrijdje van te maken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:23 schreef Gooddeal het volgende:
Nare sfeer hier. Jammer.
Nee je kan er niet mee slapen het is een over-ear hoofdtelefoon.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:25 schreef Marsani het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor ding? Kan je er mee slapen? Mijn slaapkamer ligt aan een drukke straat en elke morgen wakker door al die onverlaten die met hun tractors langs komen denderen.
vingers?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je dan nu geen ban .. of alleen Mario mocht geen 2 vingers plaatsen
Merk ook niks van nare sfeer maar ben een hork wat sferen betreft.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Ik vind de sfeer prima hier op het moment.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je dan nu geen ban .. of alleen Mario mocht geen 2 vingers plaatsen
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker jammer, een beetje tegen elkaar op bieden met littekens en dergelijke. Iedereen heeft zijn ellende, dus het is niet nodig om daar een wedstrijdje van te maken.
Ik niet volgens mij.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:26 schreef Marsani het volgende:
[..]
Merk ook niks van nare sfeer maar ben een hork wat sferen betreft.
Ja maar kan er niet tegen. Rode kop er van.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Niet gaan prutsen marsani, je oor is al geīrriteerd nu
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:21 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Het lijkt wel of ik geen buren heb nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |