Dan weet je iig zeker dat het nergens meer over gaat.quote:
Hoe krijg je het weer voor elkaar?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:12 schreef sacha het volgende:
nou lekker dan, eerst Kingstown, nu Scrut die mij voor het altaar laat barsten
Ik was even aan het douchen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:12 schreef sacha het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Het moet een aardig iemand zijn die stabiel is en met gevoel voor humormaar ik wil niet
Stond je al klaar danquote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:12 schreef sacha het volgende:
Jeetjequote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja doe maar, ik begin een beetje op te raken. Ik denk dat ik drie dagen moet blijven.
Je hebt mij nog.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:12 schreef sacha het volgende:
had je wel je zebrajurk aan?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:12 schreef sacha het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Het moet een aardig iemand zijn die stabiel is en met gevoel voor humormaar ik wil niet
Als jij ooit mod wordt gaat het aantal kloonscanaanvragen veel te veel omhoog.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Blijft er een klein forumpje overquote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als jij ooit mod wordt gaat het aantal kloonscanaanvragen veel te veel omhoog.
Wil jij het stokje?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ben je ziek of zo Sas of iets ernstigs?
Hop kleren aan jij. Kan nu nog zat, is zo gebeurd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We prikken wel even een nieuwe datum.
niet doorgegaan?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:12 schreef sacha het volgende:
Een huwelijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb dat een tijdje aan zitten kijken ooit, man man wat een verschrikking
Ach dat valt toch best wel mee.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb dat een tijdje aan zitten kijken ooit, man man wat een verschrikking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |