Goed controleren telkens hoor!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nare ziekte lijkt me. Wandel zelf heel veel en dan nog maar twee keer een teek. Valt mee nog. Het ergste is dat die pootjes spartelen. Werd bijna gek.
Wat gaan ze eind van de maand doen?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gaat op en neer, zo is het gewoon. Eind van de maand weer opname voor een ingreep, gelukkig onder lokale verdoving.
Teken zijn akelige monstertjes. Ik vind het ook altijd heel akelig als mijn kat er een heeft. Gelukkig zijn daar druppels voor.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nare ziekte lijkt me. Wandel zelf heel veel en dan nog maar twee keer een teek. Valt mee nog. Het ergste is dat die pootjes spartelen. Werd bijna gek.
Maar er schijnen nieuwe hele enge teken te zijn.quote:
Sterkte lieve Disana.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gaat op en neer, zo is het gewoon. Eind van de maand weer opname voor een ingreep, gelukkig onder lokale verdoving.
he bah, is het iets waar je ook weer een paar dagen moet blijven? Je bent een sterke vrouw, ik wens je nog meer sterkte toe, voor als het nodig is.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, Baardaap aan de piano, zelfde compositie.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
thx
[..]
Wat mooi. Mooiste vond ik nog dat de jongen (4) het zag en zei ' dat ben ik!'
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
We hebben besloten dat Mario de nieuwe mod wordt
Ik zat ernaast. Dat krijg je als je de helft van de tijd zit te mopperen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik vind Coldplay Ok, wat lul je nou?
Ik weet dat De Dees er enorm veel plezier aan beleeft, wat is je probleem?
Dat lijkt mij de beste optiequote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
We hebben besloten dat Mario de nieuwe mod wordt
En jij weet ook van een nieuwe mod hoorde ik hier zo in de wandelwagen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Sas stopt dat heb ik wel meegekregen
Ik las het ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar er schijnen nieuwe hele enge teken te zijn.
Ja doe maar, ik begin een beetje op te raken. Ik denk dat ik drie dagen moet blijven.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
he bah, is het iets waar je ook weer een paar dagen moet blijven? Je bent een sterke vrouw, ik wens je nog meer sterkte toe, voor als het nodig is.
Ze is nu apetrots ook.quote:
Dat is hetzelfde jochie, maar dan een tekening van hem. In andere pose. Dat schilderij is nog in de maak.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
@:Voxs was dat het schilderij van dat schattige jochie?
Dat is inderdaad een mooi compliment!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:07 schreef Voxs het volgende:
Wat mooi. Mooiste vond ik nog dat de jongen (4) het zag en zei ' dat ben ik!'
Nee hoor ik heb uren geslapen en buiten gezeten met mijn Kat mijn naam is hasequote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
En jij weet ook van een nieuwe mod hoorde ik hier zo in de wandelwagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |