Ow vreselijk! Ik zou daar ontzettend van in paniek raken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ooit een zoemende mug in mijn oor gehad. Die hebben ze er met een zaklantaarn weer uit gelokt.
Geen plattegrond van je oor bij de ingang hebben staan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was donker, ik neem aan dat de mug verdwaald was.
zocht een warm onderkomen...het beest had je toch niet geprikt he?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nauwelijks, dat beest maakte me toch een herrie.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow vreselijk! Ik zou daar ontzettend van in paniek raken.
Is het jou gelukt om rustig te blijven?
Ga jij nou stoer doen over dingen in je oor?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Geen plattegrond van je oor bij de ingang hebben staan.
Heb ik van teken. Twee keer eentje gehad en dan sta ik te springen als een idioot met de woorden: Haal hem eruit, haal hem eruit.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow vreselijk! Ik zou daar ontzettend van in paniek raken.
Is het jou gelukt om rustig te blijven?
Kriebelde natuurlijk erg en harde zoem?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zag ik, was ook mooi.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Vandaag gaf ik mijn zus voor haar verjaardag een portret van haar zoontje ( en pianomeisje). Ze vond het heel mooiHaar vriendengroep ook.
Heb nu 3 potentiële opdrachtgevers en die willen per stuk 2 of 3 portretten laten maken.
Ik ben overdonderd.
Nee gelukkig niet. Dat lijkt me niks, een muggenbult in je oor.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
zocht een warm onderkomen...het beest had je toch niet geprikt he?
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Vandaag gaf ik mijn zus voor haar verjaardag een portret van haar zoontje ( en pianomeisje). Ze vond het heel mooiHaar vriendengroep ook.
Heb nu 3 potentiële opdrachtgevers en die willen per stuk 2 of 3 portretten laten maken.
Ik ben overdonderd.
Dat gezoem is in je oor x 100 natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nauwelijks, dat beest maakte me toch een herrie.
Nou je bent dus gewoon goed.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Ik ben overdonderd.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Ik ben overdonderd.
Coldplay?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gezoem is in je oor x 100 natuurlijk
Wow, wat een eer. Maar wel terecht, je bent er heel goed in.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Ik ben overdonderd.
quote:
Wat fijn Voxs.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Ik ben overdonderd.
Wow! Je raakt toch niet in paniek nu he?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Ik ben overdonderd.
Valt het op? Wide stoer doen over mijn zwakheid.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ga jij nou stoer doen over dingen in je oor?
Wow! Dat is geweldig Voxs, door haar die portretten te geven heb je dus succesvol reclame gemaakt voor jezelf.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Ik ben overdonderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |