Interessant wel, want zou hij dezelfde fout hebben gemaakt als hij het over alléén Henk of alléén Ingrid had gehad? #durftevragenquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:40 schreef iemand het volgende:
[..]
Dan kunnen Henk en Ingrid koppelsnellen en zeggen: Zie je wel!
Knalprijs.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:01 schreef iemand het volgende:
Het valt me wel hier op, albert heijn in de straat met om de hoek een ekoplaza. Maar zelfs in de tijd van corona loopt niemand de ekoplaza in, resultaat: bloem heel sporadisch in de voorraad bij AH, bij ekoplaza puilen de schappen met toiletpapier en boem voor 20 cent duurder dan wat de AH doet
quote:Op zondag 19 april 2020 14:18 schreef iemand het volgende:
Kom nou, met zo'n houding kan iemand nog beargumenteren dat een boordeel net zo belangrijk kan zijn als een tandarts, omdat dat 'voor iedereen anders is'.
quote:Op woensdag 22 april 2020 08:32 schreef iemand het volgende:
Als je trouwens een wintersport winkel hebt ben je nu spekverkoper
Gezien de schrijver en zijn geschiedenis hier op FOK! zal ik er niet teveel ware aan hechten.quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:11 schreef iemand het volgende:
Waarde het niet dat ik er wel mijn twijfels over heb.
Misschien is mode-artikel toch een handigere optiequote:Op woensdag 29 april 2020 23:56 schreef Iemand het volgende:
Die maskers worden een nieuwe rage.. een mode-asseciore waar je je mee kan onderscheiden.
quote:Op donderdag 30 april 2020 09:37 schreef een persoon het volgende:
[..]
Voor corona sterften ook elke dag mensen op de IC.
Ouchquote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 15:50 schreef een individu het volgende:
2 verdachten naast elkaar met noodbrodige omhelsing.
quote:Op maandag 4 mei 2020 22:21 schreef iemand het volgende:
Leer wokken. Dat is juist veel makkelijker als je kleine porties maakt. Half kipfilet met een kleine broccoli bijvoorbeeld. Chinese nasi goreng. Beef met peultjes of sugarsnaps. Garnaaltjes in zoutzuur
Dé oplossing!quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:30 schreef iemand het volgende:
O God collega's worden altijd moe van mij omdat ik in elk gesprek een nutteloos feitjes weet maar nu schiet mij niets binnen. De radaren draaien.
Deze user wordt hopelijk geen schrijfverbod opgelegd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 03:58 schreef een kenner het volgende:
die ""pijpen en je kut beschikbaar stellen"" aan de vrouw op lag.
Weer een mooie contaminatie voor mijn verzameling.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:23 schreef iemand het volgende:
Is het algemene sterfdag voor apparatuur?
Wasmachine Z80 overleden, wasmachine DancingPhoebe overleden, blender Lucky_Strike overleden en onze magnetron begaf ook de geest.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:59 schreef iemand het volgende:
![]()
Moge het echt zege vieren!
(Goed opsporingswerk!)
Dat is toch gewoon een zegswijze? Een reactie op iets wat je niet ziet zitten.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:06 schreef iemand het volgende:
[..]
Ja. dat heb je altijd met Marokkanen die in Nederland wonen en die de regels aan elkaar lappen.
Ik zou denken "spaar me"quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een zegswijze? Een reactie op iets wat je niet ziet zitten.
“Ga je mee, we gaan naar de Efteling.”quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou denken "spaar me"
Of "bespaar me de details".
Hmm ... klinkt best correct.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
“Ga je mee, we gaan naar de Efteling.”
“Bespaar me.”
Bespaar me die ervaring.
Nee, daarom.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:15 schreef maily het volgende:
[..]
Hmm ... klinkt best correct.
Ik hoef niet naar de Efteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |