Met recensies erbij!quote:Op zondag 10 mei 2020 23:53 schreef Cockwhale het volgende:
Dit begint al te shiften in een wervingstopic volgens mij. Straks kun je een topic maken welke FoK(erel)-er al geneukt is door Ester of een andere vrouwelijke FoK-er

Maar als het vaak de machtige mannen zijn dan moet je het juist toch wel verwachten?quote:Op zondag 10 mei 2020 01:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat is het mooie eraan. Gewoon niet verwachten.. en dan over zulke dingen fantaseren

Ook machtige mannen hebben een rationele behoefte als wel een emotionele behoefte. Beiden zullen bevredigend moeten worden.quote:Op maandag 11 mei 2020 07:29 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Maar als het vaak de machtige mannen zijn dan moet je het juist toch wel verwachten?

Dominante homo gespotquote:Op maandag 11 mei 2020 10:17 schreef dw1986 het volgende:
Nou dan zal ik ook maar eens reageren.
Ikzelf ben dominant als wat, ik knoop vast, choke, sla, manhandle, en domineer als wat dan ook.
Maarrrrrr ..... Ik ben zelf ook heel erg van anal ontvangen, strapon, toys en meer. En dan absoluut niet in femdom/dominatrix setting.
En er zijn gewoon ook dames die het fijn vinden hun vent te laten genieten daar gelaten of hun daar perse voldoening uit halen. De voldoening is op dat moment de ander laten genieten van wat diegene fijn vind. En alle bekrompen mannen die dan denken in hun mannelijkheid aangetast te worden, zo Alpha ben je dan niet ....

Pfff de mensen op dit forum af en toe, de reden waarom ik niet zo heel erg actief ben. Als je niks met een topic als dit hebt, ga dan lekker ergens anders spelen.quote:

Niet zo serieus man, ik maak maar een grapje, zie de PI van die post.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:20 schreef dw1986 het volgende:
[..]
Pfff de mensen op dit forum af en toe, de reden waarom ik niet zo heel erg actief ben. Als je niks met een topic als dit hebt, ga dan lekker ergens anders spelen.

My bad, verkeerd opgevat. Nogmaals excuses.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet zo serieus man, ik maak maar een grapje, zie de PI van die post.

Bij jou is het kennelijk een kwestie van 'water bij de wijn doen'.quote:

Nee dat is zeker waar, maar dat betekend niet als iemand er wel aan doet het afbreuk doet aan zijn mannelijkheid zoals sommige hier schetsen.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bij jou is het kennelijk een kwestie van 'water bij de wijn doen'.
Bij anderen speelt deze behoefte wellicht in zijn geheel niet.

Klopt, net zo min als het betekent dat iemand die er niet aan doet (en in zijn geval niet weigert iets toe te geven) in principe bekrompen is.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:33 schreef dw1986 het volgende:
[..]
Nee dat is zeker waar, maar dat betekend niet als iemand er wel aan doet het afbreuk doet aan zijn mannelijkheid zoals sommige hier schetsen.

Daar heb je ook gelijk in, het betreft dan vooral de wat minder open minded mensen die daar zwaar over oordelen die in ik dat geval bekrompen vind. In die context.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt, net zo min als het betekent dat iemand die er niet aan doet (en in zijn geval niet weigert iets toe te geven) in principe bekrompen is.

Ja dit.quote:Op zondag 10 mei 2020 01:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar het klopt wel wat je zegt. Het zijn vaak hele machtige mannen die stiekem af en toe gedomineerd willen worden.

Zeker vermakelijk om te lezen!quote:Op maandag 11 mei 2020 13:13 schreef Esther1983 het volgende:
Leuk artikel op Cosmopolitan:
https://www.cosmopolitan.(...)think-about-pegging/
Over ervaringen van andere vrouwen met strap-on

quote:Op zondag 10 mei 2020 23:53 schreef Cockwhale het volgende:
Dit begint al te shiften in een wervingstopic volgens mij. Straks kun je een topic maken welke FoK(erel)-er al geneukt is door Ester of een andere vrouwelijke FoK-er
Ik als lijdend voorwerp, jij als toeschouwer de recensie!quote:

Zeer interessant stuk en inderdaad eenmalig of weinig vervolg nadien. Snap er niks. De ervaringen, als je over het taboe punt heen bent kennelijk, zijn unaniem positief.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:13 schreef Esther1983 het volgende:

Wel opvallend dat eigenlijk nog maar 1 het regelmatig doet van alle dames.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:13 schreef Esther1983 het volgende:

Dat vind jíj, beste Cityboy. Dat wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 03:58 schreef Cityboy het volgende:
Een dominante vrouw in een rollenspel is niks mis mee.

Dat klopt, dus niet iedere man loopt daar voor weg.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat vind jíj, beste Cityboy. Dat wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |