dat is een heel gehannes en en het werkt gewoon niet fijn (voor de vrouw) Beweging gaat niet samen. Op een inventieve manier gebruiken maken van bv. een magic wand is dan een beter idee.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Een dubbele dildo lijkt me dan geiler omdat je dan beide kan genieten.
En hoe zou dat dan kunnen zijn, die inventieve manier?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 00:03 schreef Radegast het volgende:
Zo'n topic als dit hebben we onlangs toch al gehad? Over pegging?
[..]
Op een inventieve manier gebruiken maken van bv. een magic wand is dan een beter idee.
Je bent een jongen naar mijn hart.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:41 schreef Cityboy het volgende:
Wat schieten sommigen meteen in de verdediging, zodra Esther1983 aangaf een man met een strap-on🍌 genomen te hebben, er op kickte en dat nu meer wil doen.
Bang voor iets wat hun misschien zou kunnen overkomen, met een dominante vrouw🐍???
Of zijn er misschien diep gewortelde gevoelens, om toch stiekem weleens een vrouw als
"Meesteres" Esther1983 te kunnen ontmoeten en dan heel stiekem zoiets te kunnen ervaren???
Zodra er een krachtige dominante vrouw opstaat, schiet men meteen in de verdediging.
Of zou dat komen dat de meeste mannen per se hun vrouwelijke partner willen blijven overheersen???
En dat dat bij iemand als Esther, misschien niet geheel vanzelfsprekend is?
Nou Esther, je haalt wat aan meiss.
Alfa-mannetjes compleet in de verdediging en bang voor hun maagdelijke gaatje😂😂😂
En ikke?quote:
Want diverse CEO's bespreken hun seksleven met jouquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:31 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele CEO die gebanged wordt in zijn reet, schijnbaar houden ze het massaal geheim, omdat ze weten dat het schadelijk is voor hen en het bedrijf. Het wordt niet als normaal en mannelijk gezien of geassocieerd met leiderschap. Kan je over lullen, maar het is wel zo.
Heel veel mannen zijn hier ontzettend onzeker en zijn meteen bang als homo te boek te staan of onder de plak te komen alleen omdat een vrouw een plastic lul in hun reet steekt.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:41 schreef Cityboy het volgende:
Wat schieten sommigen meteen in de verdediging, zodra Esther1983 aangaf een man met een strap-on🍌 genomen te hebben, er op kickte en dat nu meer wil doen.
Bang voor iets wat hun misschien zou kunnen overkomen, met een dominante vrouw🐍???
Of zijn er misschien diep gewortelde gevoelens, om toch stiekem weleens een vrouw als
"Meesteres" Esther1983 te kunnen ontmoeten en dan heel stiekem zoiets te kunnen ervaren???
Zodra er een krachtige dominante vrouw opstaat, schiet men meteen in de verdediging.
Of zou dat komen dat de meeste mannen per se hun vrouwelijke partner willen blijven overheersen???
En dat dat bij iemand als Esther, misschien niet geheel vanzelfsprekend is?
Nou Esther, je haalt wat aan meiss.
Alfa-mannetjes compleet in de verdediging en bang voor hun maagdelijke gaatje😂😂😂
Het is zo'n lekker luchtige opening voor de toespraak van de kerstborrel he.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want diverse CEO's bespreken hun seksleven met jou
Je kan zo'n magic wand toch zo positioneren dat de vrouw er plezier van heeft als ze een stootbeweging maakt met die strap-on.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 06:19 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
En hoe zou dat dan kunnen zijn, die inventieve manier?
is je niet laten peggen per se close minded of zie je dat breder?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:08 schreef 00wildchild het volgende:
Ja. Vind dat echt geweldig om te doen.![]()
Hoef ook nooit meer een close-minded vent.
Een kennis van mij had vroeger een club, waar ze SM🕵 uitvoerde en dan juist bij dat soort mensen uit de top van het bedrijfsleven en soms politiek.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want diverse CEO's bespreken hun seksleven met jou
Maar het klopt wel wat je zegt. Het zijn vaak hele machtige mannen die stiekem af en toe gedomineerd willen worden.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:29 schreef Cityboy het volgende:
[..]
Een lange tekst met veel te veel emoticons.. Wat heb je.. 12?![]()
Dat is het mooie eraan. Gewoon niet verwachten.. en dan over zulke dingen fantaserenquote:Op zondag 10 mei 2020 01:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar het klopt wel wat je zegt. Het zijn vaak hele machtige mannen die stiekem af en toe gedomineerd willen worden.
Tja, een man mag een vrouw uiteraard wel zonder problemen anaal nemen, en dan heb ik het nog over vrijwillig anaal.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heel veel mannen zijn hier ontzettend onzeker en zijn meteen bang als homo te boek te staan of onder de plak te komen alleen omdat een vrouw een plastic lul in hun reet steekt.
Waarom moet ik wat verzinnen? Ik heb geen behoefte aan eieren of staven plastic in mijn anus.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je kan zo'n magic wand toch zo positioneren dat de vrouw er plezier van heeft als ze een stootbeweging maakt met die strap-on.
Ja goh, verzin zelf eens wat. Ze kan bv. zo'n vibrerend eitje indoen voordat ze de strap-on omdoet, geeft ze de afstandsbediening aan hem, voordat ze los gaat.
Het is voor mij geen taboe, maar gewoon, niets voor mij, niet bij mij svp.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:34 schreef daru het volgende:
Speciaal geregistreerd om te reageren. Ik een man uit 1977.
Als ik een vrouw, zoals Esther1983 zou kennen, zou ze volledig los op me mogen gaan! Daar zou ik geen seconde over hoeven nadenken. Het is en blijft een zeer grote wens om juist dit soort dingen, waar met name een taboe op heerst, te doen. En peggen is daar zeker een van. Juist taboe dingen proberen en de ander zien genieten, fantastisch toch! Je leeft maar een keer hè.
Respect Esther!
Dit verklaart een hoop.quote:
Geen idee, nooit ondervonden.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:29 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe veel mannen dit geil vinden.
Leuk bericht om te lezen.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:34 schreef daru het volgende:
Mijn motto is altijd om datgene wat je wilt bij een ander, daar waar mogelijk, ook eerst te willen proberen bij jezelf.
Ik wilde mijn vriendin anaal nemen (jaren terug alweer), rustig opbouwend, etc.. alles ok. Redelijk genoeg gedaan. Alleen het is gewoon niet haar ding. Alle respect daarvoor.
Maar ik wilde wel weten hoe het bij mezelf zou zijn. (dubbelzijdige voorbind) Dildo gekocht en een buttplug. Dildo/buttplug eerst zelf ingebracht. Het ging wat moeilijk in eerste instantie, het is even wennen en rustig aandoen in het begin is een pré, maar my fucking god. Ik ben nog nooit zo vreselijk klaargekomen door P-spot (prostaat) stimulatie. Hetzelfde kennelijk als G-spot stimulatie/squirten. Als het even kan, zeker niet altijd en alleen bij solo acties, dan graag ook anale stimulatie erbij.
Vervolgens ook mijn partner jaren geleden gevraagd of ze mij wilde nemen, welgeteld 1x keer kort gedaan. Ze vond er echt serieus niks aan (walgelijk zelfs).
Als ik een vrouw, zoals Esther1983 zou kennen, zou ze volledig los op me mogen gaan! Daar zou ik geen seconde over hoeven nadenken. Het is en blijft een zeer grote wens om juist dit soort dingen, waar met name een taboe op heerst, te doen. En peggen is daar zeker een van. Juist taboe dingen proberen en de ander zien genieten, fantastisch toch! Je leeft maar een keer hè.
Respect Esther!
Geen humor confirmed.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En geldt dat ook voor een vrouwelijke vinger in je kont?
Tevens vind ik je gedachte om je vader bij je seksleven te betrekken vrij ongezond.
Jammer dat je vrouw het beiden niks vindt, terwijl het jou enorm opwindt. Mooi verhaal ook.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:34 schreef daru het volgende:
Mijn motto is altijd om datgene wat je wilt bij een ander, daar waar mogelijk, ook eerst te willen proberen bij jezelf.
Ik wilde mijn vriendin anaal nemen (jaren terug alweer), rustig opbouwend, etc.. alles ok. Redelijk genoeg gedaan. Alleen het is gewoon niet haar ding. Alle respect daarvoor.
Maar ik wilde wel weten hoe het bij mezelf zou zijn. (dubbelzijdige voorbind) Dildo gekocht en een buttplug. Dildo/buttplug eerst zelf ingebracht. Het ging wat moeilijk in eerste instantie, het is even wennen en rustig aandoen in het begin is een pré, maar my fucking god. Ik ben nog nooit zo vreselijk klaargekomen door P-spot (prostaat) stimulatie. Hetzelfde kennelijk als G-spot stimulatie/squirten. Als het even kan, zeker niet altijd en alleen bij solo acties, dan graag ook anale stimulatie erbij.
Vervolgens ook mijn partner jaren geleden gevraagd of ze mij wilde nemen, welgeteld 1x keer kort gedaan. Ze vond er echt serieus niks aan (walgelijk zelfs).
Respect Esther!
Met recensies erbij!quote:Op zondag 10 mei 2020 23:53 schreef Cockwhale het volgende:
Dit begint al te shiften in een wervingstopic volgens mij. Straks kun je een topic maken welke FoK(erel)-er al geneukt is door Ester of een andere vrouwelijke FoK-er
Maar als het vaak de machtige mannen zijn dan moet je het juist toch wel verwachten?quote:Op zondag 10 mei 2020 01:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat is het mooie eraan. Gewoon niet verwachten.. en dan over zulke dingen fantaseren
Ook machtige mannen hebben een rationele behoefte als wel een emotionele behoefte. Beiden zullen bevredigend moeten worden.quote:Op maandag 11 mei 2020 07:29 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Maar als het vaak de machtige mannen zijn dan moet je het juist toch wel verwachten?
Dominante homo gespotquote:Op maandag 11 mei 2020 10:17 schreef dw1986 het volgende:
Nou dan zal ik ook maar eens reageren.
Ikzelf ben dominant als wat, ik knoop vast, choke, sla, manhandle, en domineer als wat dan ook.
Maarrrrrr ..... Ik ben zelf ook heel erg van anal ontvangen, strapon, toys en meer. En dan absoluut niet in femdom/dominatrix setting.
En er zijn gewoon ook dames die het fijn vinden hun vent te laten genieten daar gelaten of hun daar perse voldoening uit halen. De voldoening is op dat moment de ander laten genieten van wat diegene fijn vind. En alle bekrompen mannen die dan denken in hun mannelijkheid aangetast te worden, zo Alpha ben je dan niet ....
Pfff de mensen op dit forum af en toe, de reden waarom ik niet zo heel erg actief ben. Als je niks met een topic als dit hebt, ga dan lekker ergens anders spelen.quote:
Niet zo serieus man, ik maak maar een grapje, zie de PI van die post.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:20 schreef dw1986 het volgende:
[..]
Pfff de mensen op dit forum af en toe, de reden waarom ik niet zo heel erg actief ben. Als je niks met een topic als dit hebt, ga dan lekker ergens anders spelen.
My bad, verkeerd opgevat. Nogmaals excuses.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet zo serieus man, ik maak maar een grapje, zie de PI van die post.
Bij jou is het kennelijk een kwestie van 'water bij de wijn doen'.quote:
Nee dat is zeker waar, maar dat betekend niet als iemand er wel aan doet het afbreuk doet aan zijn mannelijkheid zoals sommige hier schetsen.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bij jou is het kennelijk een kwestie van 'water bij de wijn doen'.
Bij anderen speelt deze behoefte wellicht in zijn geheel niet.
Klopt, net zo min als het betekent dat iemand die er niet aan doet (en in zijn geval niet weigert iets toe te geven) in principe bekrompen is.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:33 schreef dw1986 het volgende:
[..]
Nee dat is zeker waar, maar dat betekend niet als iemand er wel aan doet het afbreuk doet aan zijn mannelijkheid zoals sommige hier schetsen.
Daar heb je ook gelijk in, het betreft dan vooral de wat minder open minded mensen die daar zwaar over oordelen die in ik dat geval bekrompen vind. In die context.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt, net zo min als het betekent dat iemand die er niet aan doet (en in zijn geval niet weigert iets toe te geven) in principe bekrompen is.
Ja dit.quote:Op zondag 10 mei 2020 01:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar het klopt wel wat je zegt. Het zijn vaak hele machtige mannen die stiekem af en toe gedomineerd willen worden.
Zeker vermakelijk om te lezen!quote:Op maandag 11 mei 2020 13:13 schreef Esther1983 het volgende:
Leuk artikel op Cosmopolitan:
https://www.cosmopolitan.(...)think-about-pegging/
Over ervaringen van andere vrouwen met strap-on
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:53 schreef Cockwhale het volgende:
Dit begint al te shiften in een wervingstopic volgens mij. Straks kun je een topic maken welke FoK(erel)-er al geneukt is door Ester of een andere vrouwelijke FoK-er
Ik als lijdend voorwerp, jij als toeschouwer de recensie!quote:
Zeer interessant stuk en inderdaad eenmalig of weinig vervolg nadien. Snap er niks. De ervaringen, als je over het taboe punt heen bent kennelijk, zijn unaniem positief.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:13 schreef Esther1983 het volgende:
Wel opvallend dat eigenlijk nog maar 1 het regelmatig doet van alle dames.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:13 schreef Esther1983 het volgende:
Dat vind jíj, beste Cityboy. Dat wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 03:58 schreef Cityboy het volgende:
Een dominante vrouw in een rollenspel is niks mis mee.
Dat klopt, dus niet iedere man loopt daar voor weg.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat vind jíj, beste Cityboy. Dat wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |