abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193024531
Zo'n topic als dit hebben we onlangs toch al gehad? Over pegging?

quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Een dubbele dildo lijkt me dan geiler omdat je dan beide kan genieten.
dat is een heel gehannes en en het werkt gewoon niet fijn (voor de vrouw) Beweging gaat niet samen. Op een inventieve manier gebruiken maken van bv. een magic wand is dan een beter idee.

[ Bericht 83% gewijzigd door Radegast op 09-05-2020 00:12:34 ]
  zaterdag 9 mei 2020 @ 06:19:58 #202
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193026779
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 00:03 schreef Radegast het volgende:
Zo'n topic als dit hebben we onlangs toch al gehad? Over pegging?
[..]

Op een inventieve manier gebruiken maken van bv. een magic wand is dan een beter idee.
En hoe zou dat dan kunnen zijn, die inventieve manier?
Maar met een strap-on lijkt mij niet aangenaam en vind ik ook - echt niet - inventief
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 9 mei 2020 @ 17:41:20 #203
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_193033444
Wat schieten sommigen meteen in de verdediging, zodra Esther1983 aangaf een man met een strap-on🍌 genomen te hebben, er op kickte en dat nu meer wil doen.
Bang voor iets wat hun misschien zou kunnen overkomen, met een dominante vrouw🐍???

Of zijn er misschien diep gewortelde gevoelens, om toch stiekem weleens een vrouw als
"Meesteres" Esther1983 te kunnen ontmoeten en dan heel stiekem zoiets te kunnen ervaren???
Zodra er een krachtige dominante vrouw opstaat, schiet men meteen in de verdediging.
Of zou dat komen dat de meeste mannen per se hun vrouwelijke partner willen blijven overheersen???
En dat dat bij iemand als Esther, misschien niet geheel vanzelfsprekend is?
Nou Esther, je haalt wat aan meiss.
Alfa-mannetjes compleet in de verdediging en bang voor hun maagdelijke gaatje😂😂😂
pi_193033481
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 17:41 schreef Cityboy het volgende:
Wat schieten sommigen meteen in de verdediging, zodra Esther1983 aangaf een man met een strap-on🍌 genomen te hebben, er op kickte en dat nu meer wil doen.
Bang voor iets wat hun misschien zou kunnen overkomen, met een dominante vrouw🐍???

Of zijn er misschien diep gewortelde gevoelens, om toch stiekem weleens een vrouw als
"Meesteres" Esther1983 te kunnen ontmoeten en dan heel stiekem zoiets te kunnen ervaren???
Zodra er een krachtige dominante vrouw opstaat, schiet men meteen in de verdediging.
Of zou dat komen dat de meeste mannen per se hun vrouwelijke partner willen blijven overheersen???
Alfa-mannetjes compleet in de verdediging en bang voor hun maagdelijke gaatje😂😂😂
Je bent een jongen naar mijn hart.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 18:39:01 #205
450228 LeesFoknl
pi_193034119
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 17:44 schreef Esther1983 het volgende:

[..]

Je bent een jongen naar mijn hart.
En ikke?
:)
  zaterdag 9 mei 2020 @ 19:30:08 #206
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193034814
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 21:31 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Ik ken geen enkele CEO die gebanged wordt in zijn reet, schijnbaar houden ze het massaal geheim, omdat ze weten dat het schadelijk is voor hen en het bedrijf. Het wordt niet als normaal en mannelijk gezien of geassocieerd met leiderschap. Kan je over lullen, maar het is wel zo.
Want diverse CEO's bespreken hun seksleven met jou :')
  zaterdag 9 mei 2020 @ 19:33:50 #207
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193034864
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 17:41 schreef Cityboy het volgende:

Heel veel mannen zijn hier ontzettend onzeker en zijn meteen bang als homo te boek te staan of onder de plak te komen alleen omdat een vrouw een plastic lul in hun reet steekt. :')
pi_193036861
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 19:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is zo'n lekker luchtige opening voor de toespraak van de kerstborrel he.
pi_193039011
Niets voor mij. Hou er niet van als er iets aan mijn anus komt, ook geen vinger of tong. Een dame heeft er wel eens een vinger langs laten strelen tijdens het pijpen, en ik vind het niet fijn voelen (fysiek). Of het gay is interesseert mij niet.
pi_193039131
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 06:19 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

En hoe zou dat dan kunnen zijn, die inventieve manier?

Je kan zo'n magic wand toch zo positioneren dat de vrouw er plezier van heeft als ze een stootbeweging maakt met die strap-on.

Ja goh, verzin zelf eens wat. Ze kan bv. zo'n vibrerend eitje indoen voordat ze de strap-on omdoet, geeft ze de afstandsbediening aan hem, voordat ze los gaat.
pi_193041334
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 20:08 schreef 00wildchild het volgende:
Ja. Vind dat echt geweldig om te doen. _O_

Hoef ook nooit meer een close-minded vent.
is je niet laten peggen per se close minded of zie je dat breder?
  zondag 10 mei 2020 @ 00:12:03 #212
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_193041727
Niks mis met close minded zijn _O_ laat de open minded zich maar lekker in hun reet neuken.
  zondag 10 mei 2020 @ 00:29:30 #213
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_193042141
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 19:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een kennis van mij had vroeger een club, waar ze SM🕵 uitvoerde en dan juist bij dat soort mensen uit de top van het bedrijfsleven en soms politiek.
Die lui wilden gedomineerd worden, omdat ze iedereen onder controle hadden als grote baas en bijna geen weerwoord kregen.
Naderhand deed ze ook iets dergelijks, waar mannen met macht op afkwamen, geloof het of niet, die dan verkleed wilden worden als een grote baby🍼
Dat werd dan een rollenspel, waarbij zij ook weer de macht had van een oppas-(moeder).
Dan wilden deze mannen een alcoholische drank🍸 maar zij weigerde dat uiteraard, omdat baby,s geen alcohol mogen.
Dat gebeurde na afloop van het rollenspel wel, waarbij zij de macht altijd had in haar rollenspel en die lui op haar dominantie vielen.
Bij haar sm-sessies merkte ze vlot de mannen op, die anaal💉 gevoelig waren en meer wilden.
Ze bouwde dat op en uiteindelijk waren er mannen bij, die ondanks hun machtige positie, een enorme strap-on🌵 erin geramd kregen van haar.
Sommigen wilden op die manier keihard uitgewoond worden, en zij kon haar lol op🙆
Dat waren mannen die geen gay waren maar een gezin hadden met kids, en die zo af en toe door haar flink werden genomen, omdat ze er behoefte aan hadden.
Ook vaak Alfa-mannen💪 in eerste instantie, maar haar dominantie van een kleine vrouw, triggerde dat soort lui juist enorm.
Die CEO,s zullen dat echt niet met hun personeel delen🗣 gezien hun vrouwen er ook niets van wisten.
"Esther 1983" zit dus zeker goed in de markt voor dit soort mannen.
En dat zijn niet alleen de CEO,s tegenwoordig meer.
Om in termen te blijven: Je kan ook gewoon met de billen bloot.😂😂😂
pi_193042206
Speciaal geregistreerd om te reageren. Ik een man uit 1977.

Mijn motto is altijd om datgene wat je wilt bij een ander, daar waar mogelijk, ook eerst te willen proberen bij jezelf.

Ik wilde mijn vriendin anaal nemen (jaren terug alweer), rustig opbouwend, etc.. alles ok. Redelijk genoeg gedaan. Alleen het is gewoon niet haar ding. Alle respect daarvoor.

Maar ik wilde wel weten hoe het bij mezelf zou zijn. (dubbelzijdige voorbind) Dildo gekocht en een buttplug. Dildo/buttplug eerst zelf ingebracht. Het ging wat moeilijk in eerste instantie, het is even wennen en rustig aandoen in het begin is een pré, maar my fucking god. Ik ben nog nooit zo vreselijk klaargekomen door P-spot (prostaat) stimulatie. Hetzelfde kennelijk als G-spot stimulatie/squirten. Als het even kan, zeker niet altijd en alleen bij solo acties, dan graag ook anale stimulatie erbij.

Vervolgens ook mijn partner jaren geleden gevraagd of ze mij wilde nemen, welgeteld 1x keer kort gedaan. Ze vond er echt serieus niks aan (walgelijk zelfs).

Als ik een vrouw, zoals Esther1983 zou kennen, zou ze volledig los op me mogen gaan! Daar zou ik geen seconde over hoeven nadenken. Het is en blijft een zeer grote wens om juist dit soort dingen, waar met name een taboe op heerst, te doen. En peggen is daar zeker een van. Juist taboe dingen proberen en de ander zien genieten, fantastisch toch! Je leeft maar een keer hè.

Respect Esther!
  Moderator zondag 10 mei 2020 @ 01:05:21 #215
441859 crew  Lenny77
pi_193042534
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 00:29 schreef Cityboy het volgende:

[..]

Een lange tekst met veel te veel emoticons.. Wat heb je.. 12? :')
Maar het klopt wel wat je zegt. Het zijn vaak hele machtige mannen die stiekem af en toe gedomineerd willen worden.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 10 mei 2020 @ 01:10:53 #216
475652 Anneloos
anneloos
pi_193042586
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 01:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar het klopt wel wat je zegt. Het zijn vaak hele machtige mannen die stiekem af en toe gedomineerd willen worden.
Dat is het mooie eraan. Gewoon niet verwachten.. en dan over zulke dingen fantaseren :@
-
  zondag 10 mei 2020 @ 06:37:28 #217
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_193044131
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 19:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Heel veel mannen zijn hier ontzettend onzeker en zijn meteen bang als homo te boek te staan of onder de plak te komen alleen omdat een vrouw een plastic lul in hun reet steekt. :')
Tja, een man mag een vrouw uiteraard wel zonder problemen anaal nemen, en dan heb ik het nog over vrijwillig anaal.
Maar een man die zich vrijwillig anaal wil laten nemen door een vrouw, nee jongens, dat kan echt niet hoor.
Een dominante vrouw waarmee je op die manier experimenteert, dat kan gewoon niet.
Dan word je meteen benoemd tot een lid van de "Heeren van de Bruyne ster"
In het verleden bleek al, dat de hardste schreeuwers vaak de meest stille genieters waren en uiteindelijk jaren later, toch uit de homokast kwamen.
Respecteer je elkaar gelijkwaardig, waarbij de vrouw in kwestie sexueel dominant(er) is, dan zie ik het probleem niet.
Als je er beiden maar van kan genieten, dan word de dominante vrouw er misschien nog wel veel meer opgewonden van.
En komt de sex op een nog beter en spetterend nivo, zou ik denken.
Niet iedereen is daar klaar voor blijkt wel.

"En nou je nest in jij en hoppaaaa"
"Ja Meesteres, ik lig al"
  zondag 10 mei 2020 @ 09:55:01 #218
450228 LeesFoknl
pi_193045576
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 22:40 schreef Radegast het volgende:

[..]

Je kan zo'n magic wand toch zo positioneren dat de vrouw er plezier van heeft als ze een stootbeweging maakt met die strap-on.

Ja goh, verzin zelf eens wat. Ze kan bv. zo'n vibrerend eitje indoen voordat ze de strap-on omdoet, geeft ze de afstandsbediening aan hem, voordat ze los gaat.
Waarom moet ik wat verzinnen? Ik heb geen behoefte aan eieren of staven plastic in mijn anus.
Een kusje er op geven mag wel!
Ben ik nu homo? Ik ben zover in mijn ontwikkeling dat zelfs dat me niet zou interesseren. Zolang de homo's maar die voorgeschreven 1,5 meter afstand van mij bewaren.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 10-05-2020 10:02:33 ]
  zondag 10 mei 2020 @ 10:01:10 #219
450228 LeesFoknl
pi_193045640
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 00:34 schreef daru het volgende:

Als ik een vrouw, zoals Esther1983 zou kennen, zou ze volledig los op me mogen gaan! Daar zou ik geen seconde over hoeven nadenken. Het is en blijft een zeer grote wens om juist dit soort dingen, waar met name een taboe op heerst, te doen. En peggen is daar zeker een van. Juist taboe dingen proberen en de ander zien genieten, fantastisch toch! Je leeft maar een keer hè.

Respect Esther!
Het is voor mij geen taboe, maar gewoon, niets voor mij, niet bij mij svp.
Of dat nou EXTRA respect moet leveren voor Esther1983, omdat ze andere dingen lekker vindt dan weer anderen, waag ik te betwijfelen. Ik hecht er geen waarde oordeel aan.
Ik respecteer haar zo ook wel.
pi_193045707
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 13:32 schreef Esther1983 het volgende:
ex-man
Dit verklaart een hoop.

Succes met het vinden van een rebound hier!
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
  zondag 10 mei 2020 @ 11:02:11 #221
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_193046390
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:29 schreef Esther1983 het volgende:

[..]

Ik denk dat je onderschat hoe veel mannen dit geil vinden.
Geen idee, nooit ondervonden.
Ligt aan het type vrouw en de vertrouwensband denk ik alvorens ik het toe zou laten.
pi_193054809
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 18:39 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

En ikke?
:)
Jij ook hoor schattebout.
pi_193054845
quote:

Mijn motto is altijd om datgene wat je wilt bij een ander, daar waar mogelijk, ook eerst te willen proberen bij jezelf.

Ik wilde mijn vriendin anaal nemen (jaren terug alweer), rustig opbouwend, etc.. alles ok. Redelijk genoeg gedaan. Alleen het is gewoon niet haar ding. Alle respect daarvoor.

Maar ik wilde wel weten hoe het bij mezelf zou zijn. (dubbelzijdige voorbind) Dildo gekocht en een buttplug. Dildo/buttplug eerst zelf ingebracht. Het ging wat moeilijk in eerste instantie, het is even wennen en rustig aandoen in het begin is een pré, maar my fucking god. Ik ben nog nooit zo vreselijk klaargekomen door P-spot (prostaat) stimulatie. Hetzelfde kennelijk als G-spot stimulatie/squirten. Als het even kan, zeker niet altijd en alleen bij solo acties, dan graag ook anale stimulatie erbij.

Vervolgens ook mijn partner jaren geleden gevraagd of ze mij wilde nemen, welgeteld 1x keer kort gedaan. Ze vond er echt serieus niks aan (walgelijk zelfs).

Respect Esther!
Leuk bericht om te lezen. :) En inderdaad je leeft maar een keer.
pi_193054902
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 21:10 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

En geldt dat ook voor een vrouwelijke vinger in je kont?

Tevens vind ik je gedachte om je vader bij je seksleven te betrekken vrij ongezond.
Geen humor confirmed.
  zondag 10 mei 2020 @ 21:54:24 #225
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_193054968
quote:

Respect Esther!
Jammer dat je vrouw het beiden niks vindt, terwijl het jou enorm opwindt. Mooi verhaal ook.

Blijf je nu ook voor andere topics?
pi_193057395
Dit begint al te shiften in een wervingstopic volgens mij. Straks kun je een topic maken welke FoK(erel)-er al geneukt is door Ester of een andere vrouwelijke FoK-er :')
  maandag 11 mei 2020 @ 06:11:13 #227
221912 minilot
Nancy boy
pi_193058864
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:53 schreef Cockwhale het volgende:
Dit begint al te shiften in een wervingstopic volgens mij. Straks kun je een topic maken welke FoK(erel)-er al geneukt is door Ester of een andere vrouwelijke FoK-er :')
Met recensies erbij! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 11 mei 2020 @ 07:29:10 #228
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_193059297
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 01:10 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dat is het mooie eraan. Gewoon niet verwachten.. en dan over zulke dingen fantaseren :@
Maar als het vaak de machtige mannen zijn dan moet je het juist toch wel verwachten? :?
pi_193059755
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 07:29 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Maar als het vaak de machtige mannen zijn dan moet je het juist toch wel verwachten? :?
Ook machtige mannen hebben een rationele behoefte als wel een emotionele behoefte. Beiden zullen bevredigend moeten worden.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_193061340
Nou dan zal ik ook maar eens reageren.

Ikzelf ben dominant als wat, ik knoop vast, choke, sla, manhandle, en domineer als wat dan ook.

Maarrrrrr ..... Ik ben zelf ook heel erg van anal ontvangen, strapon, toys en meer. En dan absoluut niet in femdom/dominatrix setting.

En er zijn gewoon ook dames die het fijn vinden hun vent te laten genieten daar gelaten of hun daar perse voldoening uit halen. De voldoening is op dat moment de ander laten genieten van wat diegene fijn vind. En alle bekrompen mannen die dan denken in hun mannelijkheid aangetast te worden, zo Alpha ben je dan niet ....
pi_193061358
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:17 schreef dw1986 het volgende:
Nou dan zal ik ook maar eens reageren.

Ikzelf ben dominant als wat, ik knoop vast, choke, sla, manhandle, en domineer als wat dan ook.

Maarrrrrr ..... Ik ben zelf ook heel erg van anal ontvangen, strapon, toys en meer. En dan absoluut niet in femdom/dominatrix setting.

En er zijn gewoon ook dames die het fijn vinden hun vent te laten genieten daar gelaten of hun daar perse voldoening uit halen. De voldoening is op dat moment de ander laten genieten van wat diegene fijn vind. En alle bekrompen mannen die dan denken in hun mannelijkheid aangetast te worden, zo Alpha ben je dan niet ....
Dominante homo gespot :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193061384
quote:
12s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Dominante homo gespot :7
Pfff de mensen op dit forum af en toe, de reden waarom ik niet zo heel erg actief ben. Als je niks met een topic als dit hebt, ga dan lekker ergens anders spelen.
pi_193061431
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:20 schreef dw1986 het volgende:

[..]

Pfff de mensen op dit forum af en toe, de reden waarom ik niet zo heel erg actief ben. Als je niks met een topic als dit hebt, ga dan lekker ergens anders spelen.
Niet zo serieus man, ik maak maar een grapje, zie de PI van die post. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193061489
quote:
3s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:23 schreef vosss het volgende:

[..]

Niet zo serieus man, ik maak maar een grapje, zie de PI van die post. :)
My bad, verkeerd opgevat. Nogmaals excuses.
  maandag 11 mei 2020 @ 10:28:08 #235
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_193061520
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:17 schreef dw1986 het volgende:
En alle bekrompen mannen
Bij jou is het kennelijk een kwestie van 'water bij de wijn doen'.
Bij anderen speelt deze behoefte wellicht in zijn geheel niet.
pi_193061582
quote:
5s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:28 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Bij jou is het kennelijk een kwestie van 'water bij de wijn doen'.
Bij anderen speelt deze behoefte wellicht in zijn geheel niet.
Nee dat is zeker waar, maar dat betekend niet als iemand er wel aan doet het afbreuk doet aan zijn mannelijkheid zoals sommige hier schetsen.
  maandag 11 mei 2020 @ 10:34:28 #237
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_193061602
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:33 schreef dw1986 het volgende:

[..]

Nee dat is zeker waar, maar dat betekend niet als iemand er wel aan doet het afbreuk doet aan zijn mannelijkheid zoals sommige hier schetsen.
Klopt, net zo min als het betekent dat iemand die er niet aan doet (en in zijn geval niet weigert iets toe te geven) in principe bekrompen is.
pi_193061630
quote:
5s.gif Op maandag 11 mei 2020 10:34 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Klopt, net zo min als het betekent dat iemand die er niet aan doet (en in zijn geval niet weigert iets toe te geven) in principe bekrompen is.
Daar heb je ook gelijk in, het betreft dan vooral de wat minder open minded mensen die daar zwaar over oordelen die in ik dat geval bekrompen vind. In die context.
  maandag 11 mei 2020 @ 10:53:46 #239
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_193061875
Het forceren om iemand persé een stempel op te drukken is natuurlijk waar het fout gaat.
Als een man zich in z’n mannelijkheid aangetast voelt wanneer hij genomen wordt, dan heeft dat niks met bekrompenheid te maken. Ieder mens heeft z’n eigen normen en waarden. En ieder mens heeft zo zijn of haar grenzen en bijbehorende emoties wanneer deze overschreden worden.
Elke keer weer die denigrerende toon wanneer iemand op een andere manier reageert als dat jij zou doen. Empathie is hier werkelijk waar ver te zoeken.
Ik kan het best begrijpen wanneer een man zich niet alpha voelt met een voorbinddildo in z’n reet. En het dus ook niet alpha vindt, wanneer iemand anders dat wel doet. Je bent op dat moment gewoon ondergeschikt aan degene die jou penetreert.
pi_193064227
Leuk artikel op Cosmopolitan:

https://www.cosmopolitan.(...)think-about-pegging/

Over ervaringen van andere vrouwen met strap-on
pi_193065035
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 01:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja dit.
  maandag 11 mei 2020 @ 20:32:39 #242
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_193071466
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:02 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ja dit.
Ervaring mee? :)
pi_193072039
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 13:13 schreef Esther1983 het volgende:

Zeker vermakelijk om te lezen!
-
pi_193073734
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 23:53 schreef Cockwhale het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 06:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Met recensies erbij! *O*
Ik als lijdend voorwerp, jij als toeschouwer de recensie! _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door daru op 13-05-2020 14:25:53 ]
pi_193074408
quote:

Zeer interessant stuk en inderdaad eenmalig of weinig vervolg nadien. Snap er niks. De ervaringen, als je over het taboe punt heen bent kennelijk, zijn unaniem positief.

De eerste paar keer was er bij mij ook geen reet ;) aan, je sluitspier is het nog niet gewend. Maar daarna en die snelheid die een ander kan opbrengen. Dat is een zeer intens gevoel. Heel prettig om dat te mogen ervaren. Je moet je daarnaast echt overgeven aan de ander, heel bijzondere ervaring.

Ben ik dominant? Nee, zelfverzekerd ja. In andere situaties bewust. Onzeker niet zozeer.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 03:58:51 #246
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_193076405
Wel grappig wat Esther1983 hier allemaal teweeg brengt.
Voorheen was het de egoïstische alfa-man😠 die ""pijpen en je kut beschikbaar stellen"" aan de vrouw op lag.
De vrouw ging er vroeger maar in mee met zo'n figuur, ze kon toch niet tegen die man op.
Nu hebben we dominante vrouwen, die zo'n soort man het liefste op zo'n groot mogelijke strap-on zouden willen rijgen en dan zonder glijmiddel😲
De partner die er wel in mee gaat en een vrouw sowieso anders respecteert, zal dat geheel anders ervaren en zal de vrouw in kwestie wel verwennen.
Als je niet met de grote massa mee gaat, dan ben je vaak de underdog.
Dan maak je soms wel weer de verkeerde beslissingen en ga je vol op je bek.
Vrouwen zijn lang de underdog van (bepaalde) mannen geweest, en dat is tegenwoordig dus veranderd.
De meeste alfa-mannetjes bevalt dat helemaal niet, omdat ze zich dan wel zeker bedreigd voelen door een dominante of sterke cq krachtige vrouw.
Noem het hoe jezelf wil.
Deze vrouwen bepalen zelf wel wat ze willen en zijn een serieuze bedreiging voor de typische alfa-man.
Als de dominante vrouw het idee van de strap-on alleen al voorzichtig voorstelt, dan zitten ze meteen al in Lijn 6🚋
Lijn 6, de kortste en snelste weg naar de veiligheid om hun kontgaatje of iets anders te beschermen, zeg maar.
Een dominante vrouw in een rollenspel is niks mis mee.
En dan hoeft het niet meteen altijd een strap-on in een anus te zijn.
Een facesit, squirtsessie of iets anders kan ook.
Wat je samen wilt, dat moet je doen.
Fetishismes zat, je moet er wel voor open staan uiteraard.
Maar het feit dat er dominerende vrouwen tegenwoordig zijn, doet sommigen erg huiveren.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 08:18:46 #247
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_193077671
quote:

Wel opvallend dat eigenlijk nog maar 1 het regelmatig doet van alle dames.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 10:30:36 #248
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193079457
Nooit gedacht dat een plastic piemel zoveel onzekerheden kon losmaken.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 10:49:19 #249
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_193079784
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 03:58 schreef Cityboy het volgende:
Een dominante vrouw in een rollenspel is niks mis mee.
Dat vind jíj, beste Cityboy. Dat wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:53:51 #250
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_193090863
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:49 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Dat vind jíj, beste Cityboy. Dat wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt.
Dat klopt, dus niet iedere man loopt daar voor weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')