Is hij daarom je ex?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:40 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Nee. Hij vond het hele gedoe gewoon niks.
Hoe groot/lang is je 'apparaat'?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:44 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Omdat ik 3 weken aan zijn kop heb liggen zeiken om het toch eens te proberen.
Heb nog geen nieuwe partner, maar als ik een partner heb zou ik graag willen dat hij er geen probleem mee heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:48 schreef NotWijs het volgende:
Mij lijkt het ook wel wat. Vriend moet er alleen niks van weten.
Ik weet niet of je een nieuwe partner hebt, maar zou je het weer doen? Lijkt mij trouwens makkelijker bij een andere vrouw. Kan het vaginaal en dan wat harder.
Ik denk dat er tegenwoordig best wat mannen voor open staanquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:07 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Heb nog geen nieuwe partner, maar als ik een partner heb zou ik graag willen dat hij er geen probleem mee heeft.
Oke.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:41 schreef cempexo het volgende:
Ik heb het op een andere manier gedaan. Een soort strap-on aan een muur gemonteerd, mijn vriendin hielp mij om mijn kont met haar vinger wat lekker glijdend te maken, stopte em er in en ging vervolgens mij pijpen tijdens het bewegen...leuk, geil en een aanrader.
Kom maar alleen hou ik de controlequote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:32 schreef Esther1983 het volgende:
Wat vinden vrouwen (en mannen) hiervan?
Ik heb het 1x gebruikt bij mijn ex-man. Hij was er helemaal niet blij mee. Maar ik vond het gevoel dat ik eindelijk controle over een man had geweldig.
Je bent een meesteres in spe dus, Esther.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:32 schreef Esther1983 het volgende:
Ik heb het 1x gebruikt bij mijn ex-man. Hij was er helemaal niet blij mee. Maar ik vond het gevoel dat ik eindelijk controle over een man had geweldig.
Verandering van spijs doet eten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:16 schreef T42 het volgende:
[..]
Kom maar alleen hou ik de controle
Zie het in de bdsm geregeld
Maar vriendin vind het niks. Heb toestemming dat wel
En andersom geldt, eindelijk eens gecontroleerd / gedomineerd worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:32 schreef Esther1983 het volgende:
Dus als je niet in je kontje gepakt wil worden, ben je close-minded.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:08 schreef 00wildchild het volgende:
Ja. Vind dat echt geweldig om te doen.![]()
Hoef ook nooit meer een close-minded vent.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:07 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Heb nog geen nieuwe partner, maar als ik een partner heb zou ik graag willen dat hij er geen probleem mee heeft.
Nee dat is wel erg zwart-wit gesteld. Als de reden is dat het gay is, is het wel close-minded. Of omdat je je dan geen vent voelt ofzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:18 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Dus als je niet in je kontje gepakt wil worden, ben je close-minded.
Ik snap hem hoor, miss open-minded.
Als iets lekker is in bed of enorm opgeilend, doenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee dat is wel erg zwart-wit gesteld. Als de reden is dat het gay is, is het wel close-minded. Of omdat je je dan geen vent voelt ofzo.
Als iemand niet anaal gepakt wil worden, maakt de reden toch niet meer uit?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee dat is wel erg zwart-wit gesteld. Als de reden is dat het gay is, is het wel close-minded. Of omdat je je dan geen vent voelt ofzo.
‘Machtspositie’ (ego)quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:52 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Als iemand niet anaal gepakt wil worden, maakt de reden toch niet meer uit?
Ik zou het ook niet echt als toppunt van mannelijkheid ervaren. Ben ik zelf te dominant voor en als je met die vriendin over straat zou lopen en ze heeft je in je kontje gepakt net, lijkt me dat echt supervernederend. Totaal niet geil. Of je moet echt onderdanig zijn en daarop kicken ofzo. Lijkt mij dan ook dat ze dan in de dagelijkse dingen die controle wil en zoekt, en bovendien het gevaar dat ze je compleet belachelijk kan maken bij je vrienden/kennissen. Je geeft een vrouw zo'n enorme machtspositie daarmee in je relatie, ik zou dat echt nooit willen, maar goed. Ieder zijn ding toch.
Uh......quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:41 schreef cempexo het volgende:
Ik heb het op een andere manier gedaan. Een soort strap-on aan een muur gemonteerd, mijn vriendin hielp mij om mijn kont met haar vinger wat lekker glijdend te maken, stopte em er in en ging vervolgens mij pijpen tijdens het bewegen...leuk, geil en een aanrader.
De onzekerheid en vooral de totale niet-dominantie van jou straalt van dit antwoord af..quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:52 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet echt als toppunt van mannelijkheid ervaren. Ben ik zelf te dominant voor en als je met die vriendin over straat zou lopen en ze heeft je in je kontje gepakt net, lijkt me dat echt supervernederend. Totaal niet geil. Of je moet echt onderdanig zijn en daarop kicken ofzo. Lijkt mij dan ook dat ze dan in de dagelijkse dingen die controle wil en zoekt, en bovendien het gevaar dat ze je compleet belachelijk kan maken bij je vrienden/kennissen. Je geeft een vrouw zo'n enorme machtspositie daarmee in je relatie, ik zou dat echt nooit willen, maar goed. Ieder zijn ding toch.
En toch kom je close minded over. En onzeker.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:52 schreef Steef121 het volgende:
[..]
@Poepz0r haha kijk deze gastquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:52 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Omdat iemand niet anaal genomen wil wordenquote:Op woensdag 6 mei 2020 01:04 schreef Prego het volgende:
[..]
En toch kom je close minded over. En onzeker.
Lol.. ik wilde net reageren. Doen alsof vrouwen aan de grote klok gaan hangen dat zij je in jouw kontje heeft geneukt. Dit klinkt eerder iets voor mannen om te bespreken met hun vrienden, maar goed. Lijkt me alsnog dat seks is tussen twee personen.quote:
Dit gaan mannen onderling echt niet bespreken hoor!quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lol.. ik wilde net reageren. Doen alsof vrouwen aan de grote klok gaan hangen dat zij je in jouw kontje heeft geneukt. Dit klinkt eerder iets voor mannen om te bespreken met hun vrienden, maar goed. Lijkt me alsnog dat seks is tussen twee personen.
Nee hoor, je hoeft helemaal niet anaal te gaan als je dat niet wilt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:32 schreef De_Onnoembare het volgende:
Wacht even je bent close minded als je je niet in je reet laat naaien door een dildo? Wat een kolder.
Nee natuurlijk laat ik dat niet doen. Ik naai, ik word niet genaaid en al helemaal niet in m'n kont. Ja het is wel degelijk gay.
Inderdaad mee eens.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoeft helemaal niet anaal te gaan als je dat niet wilt.
Maar als je redenen: 'gay, bang wat de rest zal zeggen, ben dan niet meer de dominante enz enz' zijn, dan wijst dit wel op wat kortzichtigheid (onzekerheid) ja.
Want dan is het niet dat je het afwijst omdat het niets voor je is maar vooral omdat je bang bent dat je egootje geraakt wordt.
Je in je reet laten naaien is gay. Punt. Niets met 'onzekerheid' te maken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar als je redenen: 'gay, bang wat de rest zal zeggen, ben dan niet meer de dominante enz enz' zijn, dan wijst dit wel op wat kortzichtigheid (onzekerheid) ja.
Want dan is het niet dat je het afwijst omdat het niets voor je is maar vooral omdat je bang bent dat je egootje geraakt wordt.
Aldus De_Onneembare.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:43 schreef De_Onnoembare het volgende:
Je in je reet laten naaien is gay. Punt.
Ik ken genoeg mannen die praten over hun seksleven met vrienden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:17 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dit gaan mannen onderling echt niet bespreken hoor!
Maar wat is er mis mee om genomen te worden door een vrouw?quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:45 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik neem, ik word niet genomen. Dat klopt.
Ze mag me berijden etc, graag zelfs, maar niet met een dildo in m'n kont naaien! No way.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:18 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Maar wat is er mis mee om genomen te worden door een vrouw?
Wist je dat dat in de praktijk enorm meevalt? Vrijwel ook nooit details of zo, meer van 'zo die heb ik eens helemaal uitgewoond vh weekend'.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mannen die praten over hun seksleven met vrienden.
Dit dus, als t al besproken wordt, en dan serieus ipv opscheppen, is het zeer oppervlakkig.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:22 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wist je dat dat in de praktijk enorm meevalt? Vrijwel ook nooit details of zo, meer van 'zo die heb ik eens helemaal uitgewoond vh weekend'.
Van vrouwen hoor ik wel eens dat ze hele details bespreken. Geen idee of dat ook echt zo is.
Ik praat met vriendinnen nooit over seks met mannen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:22 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wist je dat dat in de praktijk enorm meevalt? Vrijwel ook nooit details of zo, meer van 'zo die heb ik eens helemaal uitgewoond vh weekend'.
Van vrouwen hoor ik wel eens dat ze hele details bespreken. Geen idee of dat ook echt zo is.
Niks. Ik doe meteen meequote:Op woensdag 6 mei 2020 11:18 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Maar wat is er mis mee om genomen te worden door een vrouw?
Dit.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Altijd die penisnijd.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:32 schreef De_Onnoembare het volgende:
Wacht even je bent close minded als je je niet in je reet laat naaien door een dildo? Wat een kolder.
Nee natuurlijk laat ik dat niet doen. Ik naai, ik word niet genaaid en al helemaal niet in m'n kont. Ja het is wel degelijk gay.
Verder heb ik een vriendinnetje gehad die de hele tijd als we in de douche stonden me van achter beetpakte en dan begon te kontebonken. Dan zei ze altijd: ja ik begrijp wel waarom jullie dat zo graag zo doen maar ik heb niets om erin te rammen. Blijkbaar is het iets in sommige vrouwen, soort penisjaloezie.
Ja, dat is waar, heb ik vaak meegemaakt. Heeft het grote voordeel dat je niet ieder keer hoeft uit te leggen wat en hoe ze in bed moeten doen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:31 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dit dus, als t al besproken wordt, en dan serieus ipv opscheppen, is het zeer oppervlakkig.
Ik ook nietquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:07 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Ik praat met vriendinnen nooit over seks met mannen.
Vrouwen iha hebben een sterk ontwikkelde behoefte aan groepsgedrag, dat om de normen en waarden te horen en -veelal- over te nemen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:22 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Haha.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:28 schreef Cityboy het volgende:
Esther zou een (onderdanige) man moeten vinden voor haar wensen.
"Wat geen strap-on in je reet"👀
"Aanpakken jij bitch, hier dan"👅
Zoiets zie ik dan voor me, Esther😂😂😂
Je denkt en spreekt als een klassieke moralist...dus geen sexist.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:29 schreef matigeuser het volgende:
Never ever. Niet omdat het 'gay' is, maar omdat het onderdanig is. Je draait de rollen om. Dat is nog tot daar aan toe (niet voor mij, maar oke), maar omdat het onnatuurlijk is geef je de vrouw nog eens extra macht over jou. Meer macht dan jij ooit over haar gehad hebt. Want als jij haar neukt is het 'normaal'. Als zij jou neukt is dat een speciale 'luxe-positie' die ze heeft bemachtigd. Ze voelt er nota bene zelf niet eens iets van. Het gaat haar puur om het controle uitoefenen op jou. Om jou een soort van 'terug te pakken'.
En waarom is dit allemaal belangrijk? Omdat, laten we eerlijk zijn, alleen onderdanige mannen zich in hun reet laten neuken door een vrouw met een opgeplakte plastic piemel. Zij voelt er niks van.
En dan. Daarna, zit je aan de eettafel samen. Hoe kun je dan gewoon weer normaal verder gaan als daarvoor? Haar beeld van jou is voorgoed veranderd. Ze heeft jou op je knieën gekregen en jouw poepgaatje opgerekt met een plastic lul. Ze heeft het gevoel gehad dat ze een vent was, die zijn 'vriendin' aan het neuken was.
Daarna is het nooit meer 'mannetje-vrouwtje' in de relatie. Als jij dominant probeert te doen zal ze denken 'haha sukkel, ik heb je gisteren nog kei-hard in je reet geneukt en toen kreunde je als een schoolmeisje.'
Dus, nooit beginnen aan die onzin. Je relatie wordt kut want mannen en vrouwen hebben hun eigen rol in de relatie. Als je vrienden erachter komen lachen ze je vierkant uit en nemen ze je nooit meer serieus. En als je vader erachter komt (ik weet niet in welk scenario dat kan gebeuren) dan zal hij zich diep schamen.
Bekrompen? Vast wel. Maar er is mijn inziens niks mis met een beetje conservativiteit voor eigen én relationeel bestwil.
Nee ik beschrijf de effecten die je acties in het leven hebben. Dat hoeft dan niet meteen 'goed of fout' te zijn, maar voor mij zijn die effecten onwenselijk en dus onthoud ik mij van dit soort acties. Het is een goed recht van elk persoon om zich in zijn of haar reet te laten neuken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:40 schreef cempexo het volgende:
[..]
Je denkt en spreekt als een klassieke moralist...dus geen sexist.
Maar voel je je dan aangetast in je mannelijkheid?quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:29 schreef matigeuser het volgende:
Never ever. Niet omdat het 'gay' is, maar omdat het onderdanig is. Je draait de rollen om. Dat is nog tot daar aan toe (niet voor mij, maar oke), maar omdat het onnatuurlijk is geef je de vrouw nog eens extra macht over jou. Meer macht dan jij ooit over haar gehad hebt. Want als jij haar neukt is het 'normaal'. Als zij jou neukt is dat een speciale 'luxe-positie' die ze heeft bemachtigd. Ze voelt er nota bene zelf niet eens iets van. Het gaat haar puur om het controle uitoefenen op jou. Om jou een soort van 'terug te pakken'.
En waarom is dit allemaal belangrijk? Omdat, laten we eerlijk zijn, alleen onderdanige mannen zich in hun reet laten neuken door een vrouw met een opgeplakte plastic piemel. Zij voelt er niks van.
En dan. Daarna, zit je aan de eettafel samen. Hoe kun je dan gewoon weer normaal verder gaan als daarvoor? Haar beeld van jou is voorgoed veranderd. Ze heeft jou op je knieën gekregen en jouw poepgaatje opgerekt met een plastic lul. Ze heeft het gevoel gehad dat ze een vent was, die zijn 'vriendin' aan het neuken was.
Daarna is het nooit meer 'mannetje-vrouwtje' in de relatie. Als jij dominant probeert te doen zal ze denken 'haha sukkel, ik heb je gisteren nog kei-hard in je reet geneukt en toen kreunde je als een schoolmeisje.'
Dus, nooit beginnen aan die onzin. Je relatie wordt kut want mannen en vrouwen hebben hun eigen rol in de relatie. Als je vrienden erachter komen lachen ze je vierkant uit en nemen ze je nooit meer serieus. En als je vader erachter komt (ik weet niet in welk scenario dat kan gebeuren) dan zal hij zich diep schamen.
Bekrompen? Vast wel. Maar er is mijn inziens niks mis met een beetje conservativiteit voor eigen én relationeel bestwil.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:31 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dit dus, als t al besproken wordt, en dan serieus ipv opscheppen, is het zeer oppervlakkig.
Fantastisch!quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:29 schreef cempexo het volgende:
Ik heb uitstekende ervaringen met alles dat afwijkt van het klassieke denken en doen van sex...
Hij had het blijkbaar wel dusdanig hoog genoeg zitten om er een heel relaas over te schrijven.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:48 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Maar voel je je dan aangetast in je mannelijkheid?
It’s not that deep broer. Relax.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:29 schreef matigeuser het volgende:
Daar komt het probleem bij mannen denk ik vandaan. Wat is het probleem om 1x de ontvanger te zijn? Vrouwen ontvangen altijd. Toch machtsdingetje?quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
It’s not that deep broer. Relax.
Al is dikgedrukte wel een klein beetje waar.Het doet niets af aan je respect, maar idd met een grote muil niet vergeten wie een vlag in je reet geplant heeft.
![]()
Ego.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:52 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Daar komt het probleem bij mannen denk ik vandaan. Wat is het probleem om 1x de ontvanger te zijn? Vrouwen ontvangen altijd. Toch machtsdingetje?
Dit moeten we anno 1950 dan ook niet hebben!!!quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ego.
Een vrouw die zich niet op alle vlakken laat domineren is eng. Straks denkt ze nog dat ze iets te zeggen heeft en neemt ze zijn dominantie niet serieus. Stel je voor.
Tja, zo werkt de natuur. Daarom hebben mannen een piemel en vrouwen een gat waar die in past.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:52 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Daar komt het probleem bij mannen denk ik vandaan. Wat is het probleem om 1x de ontvanger te zijn? Vrouwen ontvangen altijd. Toch machtsdingetje?
'Zijn dominantie' is wellicht niet juist uitgedrukt. Maar van mannen worden wel andere dingen verwacht in het leven dan van vrouwen. Niet voor niets zijn we anders gebouwd en hebben we een ander soort persoonlijkheid. We zijn niet hetzelfde.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ego.
Een vrouw die zich niet op alle vlakken laat domineren is eng. Straks denkt ze nog dat ze iets te zeggen heeft en neemt ze zijn dominantie niet serieus. Stel je voor.
Dat is toch alleen maar positief?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:35 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Tja, zo werkt de natuur. Daarom hebben mannen een piemel en vrouwen een gat waar die in past.
Zoals ik al zei moet een vrouw een neppe, plastic piemel opplakken om hetzelfde te kunnen doen als een man. Waar ze nog niet eens iets van voelt!
Dus, als je er zelf niks van voelt, waar gaat het jou als vrouw dan om? Juist. Om macht. Om je man eens 'terug te pakken'. Om de controle over de man te hebben. Daar zit te kick. Om hem te laten kreunen van genot door hem zo te pakken.
Ja toch? Dus precies hetgeen waar jij mannen van beticht, is stiekem ook de drijfveer van vrouwen hierachter.
Tenzij je een man hebt die bedelt om in zijn reet geneukt te worden en jij als vrouw het puur doet om hem te pleasen. Maar dan is het respect al helemaal ver te zoeken.
Je moet in ieder geval begrijpen dat dit geen kwestie is van de 'rollen omdraaien', want dat zou namelijk zijn dat jij op je man gaat zitten en hem in 'cowgirl positie' bereid.
Dit is heel wat anders.
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:32 schreef Esther1983 het volgende:
Ik heb het 1x gebruikt bij mijn ex-man. Hij was er helemaal niet blij mee.
Echt meer dan een "heb je nog geneukt?" Komt er niet uit.quote:
Nee, die gaat er juist inquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:35 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Echt meer dan een "heb je nog geneukt?" Komt er niet uit.
Laat staan n strap on...
😂😂😂😂😂😂quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:28 schreef Cityboy het volgende:
Wow deze tekst staat zo ver af van de realiteit!quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:38 schreef matigeuser het volgende:
[..]
'Zijn dominantie' is wellicht niet juist uitgedrukt. Maar van mannen worden wel andere dingen verwacht in het leven dan van vrouwen. Niet voor niets zijn we anders gebouwd en hebben we een ander soort persoonlijkheid. We zijn niet hetzelfde.
En aangezien een vrouw niet eens iets voelt van een man in zijn reet neuken met een plastic geval, gaat het de vrouw puur en alleen om de controle over jou uit te oefenen. Prima hoor. Moet je vooral doen.
Maar dit heeft effect op de relatie. Net zoals er SM meesteressen zijn die mannen op hun knieën laten lopen met een sok in hun mond en ze met een zweep op de billen slaan. Leuk hoor. Moet je ook vooral doen. Maar dan niet zeuren als de relatie niet lekker loopt en je totaal geen respect meer hebt. En dat je vrouw stiekem droomt van een echte vent die haar wel hard durft te neuken.
Ik heb zo lang liggen zeuren dat hij er uiteindelijk mee instemde. Maar het ging niet van harte.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Had je hem gedwongen ofzo?
Hij is denk ik erg conservatief.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wow deze tekst staat zo ver af van de realiteit!
Waarom zou je in godsnaam je respect voor je partner verliezen als jullie beiden iets doen wat jullie leuk vinden?
En die sm meesteres wil net zo een onderdanige man hebben en droomt al helemaal niet van een ander die haar wel hard kan pakken..
Vandaar ook mijn reactiequote:
Die had ik ook, hebben we dezelfde gehad?quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:32 schreef De_Onnoembare het volgende:
Verder heb ik een vriendinnetje gehad die de hele tijd als we in de douche stonden me van achter beetpakte en dan begon te kontebonken. Dan zei ze altijd: ja ik begrijp wel waarom jullie dat zo graag zo doen maar ik heb niets om erin te rammen. Blijkbaar is het iets in sommige vrouwen, soort penisjaloezie.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:52 schreef Esther1983 het volgende:
Het lijkt vooral voor jouzelf een machtsdingetje dat je projecteert op mannen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:32 schreef Esther1983 het volgende:
Maar ik vond het gevoel dat ik eindelijk controle over een man had geweldig.
In veruit de meeste relaties hebben vrouwen het voor het zeggen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ego.
Onzekerheidquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:52 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:42 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt vooral voor jouzelf een machtsdingetje dat je projecteert op mannen.
Je hoeft echt niet in je reet geneukt te worden om de touwtjes uit handen te geven. Verdacht veel mensen die zichzelf open-minded vinden lijken dat te denken.
[..]
In veruit de meeste relaties hebben vrouwen het voor het zeggen.
Wat een ongelofelijke hoop onzekere onzin.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:29 schreef matigeuser het volgende:
Ik sta er wel voor open dus mocht je een keer willen afspreken, wellicht vloeit er een relatie uit voort.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:07 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan ook alweer zoiets van: mèh..quote:Op donderdag 7 mei 2020 06:58 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Ik heb zo lang liggen zeuren dat hij er uiteindelijk mee instemde. Maar het ging niet van harte.
Kijk, dit is een goede reden om het niet te willenquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik laat mij ook niet naaien in mijn kont, maar meer omdat dingen erin niet lekker zijn. Zetpil al niet, een grote drol die er moeizaam uit gaat is vervelend, laat staan een grote plastic dildo.
Kan mij niet voorstellen dat ik daar vrolijk van wordt. Zelfs een vinger van een meisje erin, doet geen pijn maar levert ook geen extra plezier op.
Maar nooit gedacht over macht verliezen in de relatie ofzo
Inderdaad kennelijk worden sommige mannen heel onzeker van zo'n strap-onquote:Op donderdag 7 mei 2020 10:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kijk, dit is een goede reden om het niet te willen
Zeg je dat ook als je vriendin zich laat boren door je vader?quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke hoop onzekere onzin.
Allemaal dramatisch gelul om een keer een seksspelletje.
Dan mag je ook niet op mijn kinderfeestje komen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:05 schreef Hexagon het volgende:
Mij lijkt het ook helemaal niks en vooral pijnlijk. Maar stel dat een vrouw dat een keer bij me zou willen doen dan zou ik het wel doen. Kwestie van elkaar wat gunnen. Mits ze mij ook eens wat gunt als ik wat wil proberen.
Als je elkaar wat gunt krijg je ook wel eens wat terug. Werkt een stuk beter dan drama gaan maken van allerlei verzonnen problemen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:22 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je vriendin zich laat boren door je vader?![]()
Er zit toch een kern van waarheid in; de meeste vrouwen vallen op dominante mannen. Als je steeds meer van je eigen pad afwijkt om hen tegemoet te komen verliezen ze vroeg of laat hun interesse en/of respect. Die klassieke rolverdeling zit simpelweg ingebakken in ons DNA.
Je laten overhalen om je in je reet te laten pakken vind ik geen handige move als je een leuke langdurige relatie voor ogen hebt.
[..]
Dan mag je ook niet op mijn kinderfeestje komen.
Het is niet alsof ik hem verkracht heb ofzo. Ik wilde dit heel graag en ik gaf hem altijd genoeg. Mag ik toch ook een keer mijn pleziertje hebben?quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan ook alweer zoiets van: mèh..
Je gaat niet om zoiets zeuren en blijven zeuren tot jij je zin krijgt.. Geen wonder dat het m niet bevallen is.
Er is geen probleem? Er is ook niks mis mee als een man niet wil.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:30 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Als een man niet wil wat is daar mis mee. En het is je ex dus wat je probleem?
Ik lees je comments en je hebt er duidelijk wel problemen mee. Je zegt zelf dat je macht en controle over een man wilt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:32 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Er is geen probleem? Er is ook niks mis mee als een man niet wil.
Zoals Hexagon al zei, in een relatie is het een kwestie van geven en nemen. Ik heb zo vaak dingen voor hem gedaan, hij wilde constant gepijpt worden en toen zei ik. Oke. Maar dan wil ik jou eens nemen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:39 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Ik lees je comments en je hebt er duidelijk wel problemen mee. Je zegt zelf dat je macht en controle over een man wilt.
Het is wel weer zeer typisch. Als een man iets niet wilt wordt ie geshamed. Als een vrouw zegt iets niet te willen wordt ze direkt als postergirl aangemoedigd. Over ongelijkheid gesproken.
Ik vind dit ook apart hoort een man tegen zijn zin in zijn reet willen neuken omdat je hem hebt gepijpt... Nee is nee mevrouwtje, daar kan je het mee doen wat je al dan niet zelf wel doet. Klinkt een beetje als een viezerik die meent recht te hebben op seks omdat die de date heeft betaald.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:48 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Zoals Hexagon al zei, in een relatie is het een kwestie van geven en nemen. Ik heb zo vaak dingen voor hem gedaan, hij wilde constant gepijpt worden en toen zei ik. Oke. Maar dan wil ik jou eens nemen.
Polderen om seks.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je elkaar wat gunt krijg je ook wel eens wat terug.
Kan je niet klaarkomen? Dat hij je klaarbeft... dan heb je ook een pleziertje, dus jij pijpt hij beftquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:19 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik hem verkracht heb ofzo. Ik wilde dit heel graag en ik gaf hem altijd genoeg. Mag ik toch ook een keer mijn pleziertje hebben?
quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:22 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je vriendin zich laat boren door je vader?![]()
Er zit toch een kern van waarheid in; de meeste vrouwen vallen op dominante mannen. Als je steeds meer van je eigen pad afwijkt om hen tegemoet te komen verliezen ze vroeg of laat hun interesse en/of respect. Die klassieke rolverdeling zit simpelweg ingebakken in ons DNA.
Je laten overhalen om je in je reet te laten pakken vind ik geen handige move als je een leuke langdurige relatie voor ogen hebt.
[..]
Dan mag je ook niet op mijn kinderfeestje komen.
Ja m.i. polder je in een gezonde relatie en is er niet een die constant zijn zin doordrijft. En geef je af en toe iets dan kun je ook wat terug verlangen. Dus dat werkt ook door in de seks.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:52 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Polderen om seks.![]()
Wat staat er in jouw wereld dan tegenover je in je ster laten nemen, tegen je zin in? Echt benieuwd hoe zoiets werkt.
Waar stel ik eisen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zorg nou eerst maar eens dat je uberhaupt seks krijgt in plaats van ook nog allerlei eisen te gaan stellen
De mannen die in hun kont geneukt willen worden hebben kontinu (hihi) maar één en dezelfde reactie op andere mannen die zich niet in hun kont laten neuken en dat is 'je bent onzeker'.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke hoop onzekere onzin.
Allemaal dramatisch gelul om een keer een seksspelletje.
De ts stelt eisen. En dat vind je prachtig alleen omdat ze een vrouw is.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je eist dat een vrouw je niet met een strap-on mag nemen.
Ik zou juist denken dat ik met een vrouw die een vlag in mijn reet geplant heeft, net een iets diepere band zou krijgen - sexueel in ieder geval. Het is uiteindelijk toch ook een kwestie van vertrouwen, en met iemand die stap zetten is dan juist super intiem en dat kan niet echt zonder respect denk ik dan.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
It’s not that deep broer. Relax.
Al is dikgedrukte wel een klein beetje waar.Het doet niets af aan je respect, maar idd met een grote muil niet vergeten wie een vlag in je reet geplant heeft.
![]()
Het is vooral onzeker als je allerlei vergaande conclusies over je relatie gaat trekken en bang bent om onder de plak te raken omdat een vrouw een keer je met een strap-on neemt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:25 schreef matigeuser het volgende:
[..]
De mannen die in hun kont geneukt willen worden hebben kontinu (hihi) maar één en dezelfde reactie op andere mannen die zich niet in hun kont laten neuken en dat is 'je bent onzeker'.
x100
Je kunt onzeker zijn over een presentatie die je zo gaat geven, of over je vaardigheden van een bepaald iets.
Je bent niet onzeker over het niet in je kont laten neuken door je vriendin. Daar ben ik namelijk heel zeker over.
Jawel. je veegt iedere optie voor een vrouw om haar strap-on fantasie op jouw uit te leven van tafel. Dus een vrouw die dat graag wil maakt bij jou geen kans. Dat is een vorm van eisen stellen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:25 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
De ts stelt eisen. En dat vind je prachtig alleen omdat ze een vrouw is.
Ik stel niets nada eisen.
Onder de plak geraken is niet de kern van mijn verhaal. Maar inderdaad, de man-vrouw dynamiek is anders in relatie waarbij de man de vrouw neuk i.p.v. andersom. En nogmaals, het simpele feit dat een vrouw er niks van voelt benadrukt dat het voor de vrouw puur een psychologische 'actie' is. En daar heb ik inderdaad problemen mee.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is vooral onzeker als je allerlei vergaande conclusies over je relatie gaat trekken en bang bent om onder de plak te raken omdat een vrouw een keer je met een strap-on neemt.
Als je het echt niet wilt hoeft het niet natuurlijk. Maar sommige mannen zijn nou eenmaal wat pragmatischer.
Nuja, aan pijpen heb je ook niets als vrouw. Je kan het leuk vinden om te doen en je geeft hem iets waar hij van kan genieten maar het is niet dat je er zelf veel fysiek genot uithaalt. Dat is dan toch ook iets psychologisch? Je doet het voor de ander en je geniet omdat hij geniet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:38 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Onder de plak geraken is niet de kern van mijn verhaal. Maar inderdaad, de man-vrouw dynamiek is anders in relatie waarbij de man de vrouw neuk i.p.v. andersom. En nogmaals, het simpele feit dat een vrouw er niks van voelt benadrukt dat het voor de vrouw puur een psychologische 'actie' is. En daar heb ik inderdaad problemen mee.
Het is alsof mijn vrouw me vraagt of ze over me heen mag schijten. Omdat ze daar geil van wordt. Of dat ze me vraagt om altijd de was en het huishouden te doen, omdat ze daar geil van wordt.
Draai het eens om. Als jij een vrouw hard in haar reet neukt dan denk je toch 'wat een geile slet heb ik toch ook he. Dat ze zich gewoon in haar reet laat neuken en er nog van geniet ook'.
En zij denkt stiekem hetzelfde. En dat is genieten.
Als een vrouw jou neukt denkt ze alleen maar 'wat een sukkeltje, kijk hem hier liggen te kreunen als een klein meisje.' Terwijl je anus gapend open staat.
Oke ik geef toe dat ik lichtelijk chargeer voor de komische noot. Want ik blijf het een grappig onderwerp vinden.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja wat een helden, ik stel voor een kontneuk-standbeeld te planten op het museumplein voor al deze helden.
Nou nee, niet "je bent onzeker" maar blijkbaar hangen er hier een paar zielige figuurtjes rond die hun mannelijkheid heel erg laten bepalen door hun dominantie en of ze wel of niet een dildo in hun poeperd willen hebben. Want dan heb je ineens niet meer "de broek aan" in de relatie en moet je voor de rest van je leven een rokje dragen natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:25 schreef matigeuser het volgende:
[..]
De mannen die in hun kont geneukt willen worden hebben kontinu (hihi) maar één en dezelfde reactie op andere mannen die zich niet in hun kont laten neuken en dat is 'je bent onzeker'.
x100
Gelukkig.quote:
Dat is er alquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja wat een helden, ik stel voor een kontneuk-standbeeld te planten op het museumplein voor al deze helden.
Lijkt mij nogal vermoeiend om zo'n weegschaal bij te houden. Creëer je daar niet veel onderhuidse verwachtingen mee?quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja m.i. polder je in een gezonde relatie en is er niet een die constant zijn zin doordrijft. En geef je af en toe iets dan kun je ook wat terug verlangen. Dus dat werkt ook door in de seks.
Het gaat me wat ver hier alles te gaan benoemen wat er voor geruild kan worden. Maar je zal sneller iets voor elkaar krijgen als je zelf ook bereid bent weerstand te overwinnen.
Je leest niet goed. Het verschil zit hem in het je laten overhalen aspect van het verhaal.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, mannen die zich in hun kont laten nemen kunnen prima relaties hebben. Beetje dominante man die hier op kickt heeft er geen probleem mee. Zij ook niet, omdat hij heel goed duidelijk maakt wat hij wil. En dat is toch wel het meest dominante, ipv maar in bochten wringen omdat zij wel eens hem zou kunnen uitlachen
Dat hoef je ook niet in een weegschaal bij te houden. Maar je krijgt nu eenmaal sneller iemand over de streep om een seksexperiment te doen als je daar zelf ook niet alles meteen van tafel veegt dat buiten je comfort zone valt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:00 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal vermoeiend om zo'n weegschaal bij te houden. Creëer je daar niet veel onderhuidse verwachtingen mee?
Klopt wel ja. Het is niet zomaar iets wat je bij een random man zou doen (althans ik) en andersom ook. En het wordt een onderons dingetje tussen beiden, wat ook buiten het bed een heel nieuwe dimensie brengt. Leuk, lekker speels. Beetje neten onderling en niet alleen maar aanhoren van ‘ik ga je pakken hoor’ maar dat ook kunnen zeggen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:27 schreef Vegusto het volgende:
[..]
Ik zou juist denken dat ik met een vrouw die een vlag in mijn reet geplant heeft, net een iets diepere band zou krijgen - sexueel in ieder geval. Het is uiteindelijk toch ook een kwestie van vertrouwen, en met iemand die stap zetten is dan juist super intiem en dat kan niet echt zonder respect denk ik dan.
Oelalaah, jij ziet het ook voor je😂😂😂quote:
Lmaoquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:58 schreef cempexo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik gebruik de Nederlandse methode. Snachts de vuilnisbakken aflopen en hopen dat je er eentje vindt.
Nou het is toch een harde eis bij mij dat ik niet in mijn hol genomen wil worden.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:09 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Waar stel ik eisen.
Als man mag je tegenwoordig 0 eisen stellen. Maar als je een vrouw bent “You go girl!“.
Slippery slope.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:40 schreef minilot het volgende:
Als iets op de goeie manier tegen een prostaat duwt voelt dat fysiek hartstikke verrukkelijk en ik ben graag samen met iemand die zo hedonistisch is dat er geen issues, wat voor dan ook, in de weg zitten om iets heel lekkers te kunnen voelen![]()
Beetje. Maar gezien het feit dat je maar één keer leeft ruimschoots te verkiezen boven jezelf van alles ontzeggen waar je ontzettend van zou genietenquote:
Zolang alles maar met volledige consent is.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Beetje. Maar gezien het feit dat je maar één keer leeft ruimschoots te verkiezen boven jezelf van alles ontzeggen waar je ontzettend van zou genietenVind ik dan. Prima als mensen er niet zo in staan, maar dan hebben ze bij mij niet veel te zoeken
Ach, ik ben een klein opdondertje van nog geen één meter zestig hoog: iedereen met een prostaat is groter en sterker dan ik!quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zolang alles maar met volledige consent is.
Je maakt hier een denkfout. Ik heb een strap-on waarbij ook mijn vagina gestimuleerd wordt. Bij elke stoot die ik geef voelt het lekkerder.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:38 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Onder de plak geraken is niet de kern van mijn verhaal. Maar inderdaad, de man-vrouw dynamiek is anders in relatie waarbij de man de vrouw neuk i.p.v. andersom. En nogmaals, het simpele feit dat een vrouw er niks van voelt benadrukt dat het voor de vrouw puur een psychologische 'actie' is. En daar heb ik inderdaad problemen mee.
Het is alsof mijn vrouw me vraagt of ze over me heen mag schijten. Omdat ze daar geil van wordt. Of dat ze me vraagt om altijd de was en het huishouden te doen, omdat ze daar geil van wordt.
Draai het eens om. Als jij een vrouw hard in haar reet neukt dan denk je toch 'wat een geile slet heb ik toch ook he. Dat ze zich gewoon in haar reet laat neuken en er nog van geniet ook'.
En zij denkt stiekem hetzelfde. En dat is genieten.
Als een vrouw jou neukt denkt ze alleen maar 'wat een sukkeltje, kijk hem hier liggen te kreunen als een klein meisje.' Terwijl je anus gapend open staat.
Oke ik geef toe dat ik lichtelijk chargeer voor de komische noot. Want ik blijf het een grappig onderwerp vinden.
Tsja, geen idee hoe hij zich liet overhalen. Hij werd het gezeur van TS zat lijkt het volgens de OP en deed het om er vanaf te zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:00 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal vermoeiend om zo'n weegschaal bij te houden. Creëer je daar niet veel onderhuidse verwachtingen mee?
[..]
Je leest niet goed. Het verschil zit hem in het je laten overhalen aspect van het verhaal.
Als jij je vol overtuiging in je ster laat pakken wens ik je vooral veel plezier. Als jij je in je ster laat pakken zodat je weer een keer mag pokeren met de jongens ben je een weekdier.
quote:
voor mij niks met onderdanigheid te maken. ben een Dominant en weet dat je anaal ook gevoel hebtquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:25 schreef L_ het volgende:
Ik wou dat meer vrouwen zo zijn.
Ik ben onderdanig in zowel de relatie als in de slaapkamer.
Een strapon is een mooi gebruiksmiddel om de Domantie van de vrouw te tonen.
Mannen die dit niet willen zijn niet onzeker, denk ik. Niet in elke man schuilt een onderdanige man.
Noch ben ik aangetrokken tot mannen en laat staan in het geslachtorgaan van mannen.
Kan de vrouw een bepaald repect verliezen en bijvoorbeeld vreemd gaan?
Misschien, dan moet je maar hopen dat ze uiteindelijk de relatie met een onderdanige man wilt en daar samen een weg in vinden.
Ik heb dit nu 4x gelezen, maar ik snap echt niet wat je bedoeld te zeggen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:11 schreef T42 het volgende:
[..]
andere vriendin vind ook niks zijn met ze 3tjes als stel.
Dit is dan weer het andere uiterste.. Jij bent een onderdanige man en vindt dit dus leuk/opwindend omdat het je extra onderdanig laat voelen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:25 schreef L_ het volgende:
Ik wou dat meer vrouwen zo zijn.
Ik ben onderdanig in zowel de relatie als in de slaapkamer.
Een strapon is een mooi gebruiksmiddel om de Domantie van de vrouw te tonen.
Mannen die dit niet willen zijn niet onzeker, denk ik. Niet in elke man schuilt een onderdanige man.
Noch ben ik aangetrokken tot mannen en laat staan in het geslachtorgaan van mannen.
Kan de vrouw een bepaald repect verliezen en bijvoorbeeld vreemd gaan?
Misschien, dan moet je maar hopen dat ze uiteindelijk de relatie met een onderdanige man wilt en daar samen een weg in vinden.
Zijn tweede lief wil hem ook niet in zijn ster pakken.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 4x gelezen, maar ik snap echt niet wat je bedoeld te zeggen.
veranderen van spijsquote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 4x gelezen, maar ik snap echt niet wat je bedoeld te zeggen.
kloptquote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zijn tweede lief wil hem ook niet in zijn ster pakken.
Denk ik
Dat heb je dus wel gebakken zitten.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 03:21 schreef T42 het volgende:
[..]
veranderen van spijsik heb 2 vriendinnen wij zijn met ze 3tjes in huis hier
Hoe een strapon voelt?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit is dan weer het andere uiterste.. Jij bent een onderdanige man en vindt dit dus leuk/opwindend omdat het je extra onderdanig laat voelen.
Ik denk dat dit topic niet gaat over de onderdanige man maar over de gewone man die wel of niet een rectaal touchétje wil.
In mijn ogen is controle niet hetzelfde als dominantie of onderdanigheid.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 07:59 schreef L_ het volgende:
[..]
Hoe een strapon voelt?
Dat kun je dan ook over masturberen zeggen. "Ik vind masturberen niet lekker, want het is geen geslachtsgemeenschap."
Gebruik strapon is ook geen geslachtsgemeenschap, maar om het dan niet lekker te vinden, tjah.
TS schreef bovendien ook dat zij van controle houdt. Niet elke man geeft de controle weg.
Dat TS schrijft dat ze het geweldig vond om 'eindelijk' eens controle te hebben over haar ex.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
In mijn ogen is controle niet hetzelfde als dominantie of onderdanigheid.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:29 schreef matigeuser het volgende:
Ik denk dat genomen worden door een vrouw met een strap on voor de grote meerderheid van de mannen een brug te ver is.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:56 schreef LanaMyst het volgende:
[..]![]()
Dit is het meest hilarische stuk wat ik gelezen heb, alsof het leven van een man ineens drastisch veranderd als hij gepaald is. Alleen zo'n gewicht aan zo'n futiliteit hangen getuigd al van een enorme bekrompenheid.
Los daarvan, ik vind er persoonlijk niets aan, ik voel er tenslotte niets van. Onderdanige mannen beleef ik weinig lol aan wat dat betreft maar toch. Ik ken er zat die daar wel lol aan beleven.
Dan liever een double dong, dan hebben beide er lol van.![]()
Ik snap dat men grenzen heeft op seksueel gebied maar als die grens al bij zoals lulligs als anaal/strapon al bereikt is dan... OMG
Wat een iets om je af te vragen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik denk dat genomen worden door een vrouw met een strap on voor de grote meerderheid van de mannen een brug te ver is.
Ik vraag mij eigen nu serieus af of die mannen die zich laten nemen met een strap on zich ook zouden laten nemen door een echte man.
Ik bedoel waarom voor het neppe gaan als je de real deal kan hebben?
Ik denk dat je onderschat hoe veel mannen dit geil vinden.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik denk dat genomen worden door een vrouw met een strap on voor de grote meerderheid van de mannen een brug te ver is.
Ik vraag mij eigen nu serieus af of die mannen die zich laten nemen met een strap on zich ook zouden laten nemen door een echte man.
Waarom is dat anders? Ik ben niet zo bekend met mezelf laten nemen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat een iets om je af te vragen.Een mooie vrouw in lingerie die je paalt is toch wel wat anders dan een grote kerel die het doet.
Je bent seksueel 1-dimensionaal. Kan. Waarom post je eigenlijk mee in dit topic?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom is dat anders? Ik ben niet zo bekend met mezelf laten nemen.
Ik kan mij zelf daar niets bij voorstellen, ook ken ik geen enkele man die daar voor in is. Kan natuurlijk ook zijn dat geen enkele man over zoiets durft te praten.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:29 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe veel mannen dit geil vinden.
De anus is nu eenmaal een erogene zone en dat staat geheel los van iemands geaardheid, het zal vooral met ego en onzekerheid te maken hebben dat de meeste mannen dat niet willen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ben best wel voor wat in, maar me eigen laten nemen met een strap on is mij een aantal bruggen te ver.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je bent seksueel 1-dimensionaal. Kan. Waarom post je eigenlijk mee in dit topic?
Een vinger in de anus dat begrijp ik enigszins al is het niet mijn ding.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:34 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
De anus is nu eenmaal een erogene zone en dat staat geheel los van iemands geaardheid, het zal vooral met ego en onzekerheid te maken hebben dat de meeste mannen dat niet willen.
Er zijn genoeg mannen die niet bi of gay zijn maar anale stimulatie wel prettig vinden zolang het door een vrouw gedaan wordt.
Zelf heb ik er niets mee, maar als een man dat zou willen ben ik dan wel weer zo flexibel om dat bij hem te doen.
Precies dit.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:34 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
De anus is nu eenmaal een erogene zone en dat staat geheel los van iemands geaardheid, het zal vooral met ego en onzekerheid te maken hebben dat de meeste mannen dat niet willen.
Er zijn genoeg mannen die niet bi of gay zijn maar anale stimulatie wel prettig vinden zolang het door een vrouw gedaan wordt.
Zelf heb ik er niets mee, maar als een man dat zou willen ben ik dan wel weer zo flexibel om dat bij hem te doen.
Hihi, ja ik snap wat je bedoeld en het klopt hoor. Er zijn er ook genoeg die dan een stapje verder gaan en het dan ook prima vinden als een andere man dat doet maar dat verschilt per persoon. Er is ook nog wel een ander alternatief waar verbazingwekkend veel mannen de voorkeur aan geven maar dat is offtopic hier.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een vinger in de anus dat begrijp ik enigszins al is het niet mijn ding.
Maar het idee dat je als man zijnde op je knieën genomen word geeft mij het idee dat je een bepaalde seksuele behoefte probeert te vervullen wat niet door een vrouw gedaan kan worden.
Daarom dacht ik misschien hebben die mannen wat homoseksuele gevoelens die misschien onderdrukt zijn.
Overigens is daar ook niets mis mee in mijn ogen maar ik vraag mij dan oprecht af of zo’n man het ook geweldig vind als hij door een man genomen word.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:41 schreef roos94 het volgende:
Als je je als man in je poepertje laat nemen met een strapon ben je gewoon een kasthommo of iemand die zich nog niet ervan bewust is een hommo te zijn
Onzin.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:41 schreef roos94 het volgende:
Als je je als man in je poepertje laat nemen met een strapon ben je gewoon een kasthommo of iemand die zich nog niet ervan bewust is een hommo te zijn
Als je dat - als man - door een man laat doen waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:41 schreef roos94 het volgende:
De anus is bij mij een uitermate prettige erogene zone. Een vinger of een vinger met wat olie van een vrouw of een niet al te dikke dildo of iets dergelijks, mag bij mij heel rustig en millimeter voor millimeter heen en weer worden geschoven. Soms nog geiler dan een orgasme...quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:34 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Wat vreet je wel niet uit als je een man in zijn kont neuken al niks bijzonders vindt?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:56 schreef LanaMyst het volgende:
[..]![]()
Dit is het meest hilarische stuk wat ik gelezen heb, alsof het leven van een man ineens drastisch veranderd als hij gepaald is. Alleen zo'n gewicht aan zo'n futiliteit hangen getuigd al van een enorme bekrompenheid.
Los daarvan, ik vind er persoonlijk niets aan, ik voel er tenslotte niets van. Onderdanige mannen beleef ik weinig lol aan wat dat betreft maar toch. Ik ken er zat die daar wel lol aan beleven.
Ik snap dat men grenzen heeft op seksueel gebied maar als die grens al bij zoals lulligs als anaal/strapon al bereikt is dan... OMG
Zoals?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:49 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Hihi, ja ik snap wat je bedoeld en het klopt hoor. Er zijn er ook genoeg die dan een stapje verder gaan en het dan ook prima vinden als een andere man dat doet maar dat verschilt per persoon. Er is ook nog wel een ander alternatief waar verbazingwekkend veel mannen de voorkeur aan geven maar dat is offtopic hier.
Haha je hebt gelachen toch? Dus missie geslaagd.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:56 schreef LanaMyst het volgende:
[..]![]()
strap on hebben ze zelf ook al gekocht voor als ze met hun 2tjes bezig zijn maar op mij durven ze niet hahaquote:Op vrijdag 8 mei 2020 03:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat heb je dus wel gebakken zitten.
Nee, het blijft niks, en over die CEO's mag misschien dan wel zo zijn, maar die zullen daar waarschijnlijk bepaalde meesteressen voor betalen en de nodige discretie ervoor terugkrijgen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
‘Machtspositie’ (ego)
‘Vriendinnen’ (angst/ onzeker)
‘Vernederend’ (ego)
‘Gedomineerd’ (ego)
Ja, ik vind dit onaantrekkelijk. Het is namelijk ‘maar’ seks. Iets tussen twee (of meer) mensen. De manier waarop je seks hebt zegt niet zoveel over hoe mannelijk of ‘aLpHa’ je verder van karakter bent.
CEO’s van megabedrijven, echte Alpha/ Kilo/ Charlie, je buurman, je oom en misschien zelfs je vader.Mensen waar je tegenop kijkt worden in hun reet geneukt. Wat in de slaapkamer gebeurt is toch los van je dagelijks leven.
En geldt dat ook voor een vrouwelijke vinger in je kont?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:36 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Haha je hebt gelachen toch? Dus missie geslaagd.
Inderdaad. Er is voor een man zeker een leven voor en een leven na in je reet geneukt te zijn.
Zo had je het op je 15e waarschijnlijk niet voorgesteld. En je vader al helemaal niet.
Dat zou mij werkelijk totaal niet interesseren. Ik gun mijn leidinggevende een boeiend seksleven, waarin alle wensen vervuld worden. Graag hoor ik er niks over, maar als er wat uitlekt kijk ik daar eerder degene die lekt op aan dat de leidinggevende.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:08 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Nee, het blijft niks, en over die CEO's mag misschien dan wel zo zijn, maar die zullen daar waarschijnlijk bepaalde meesteressen voor betalen en de nodige discretie ervoor terugkrijgen.
Zij weten ook wel als iedereen zou weten dat zij in hun kontje gepakt zouden worden door wat kutjes, het hun positie zou schaden. Hoe serieus neem je die leidinggevende dan nog? En natuurlijk word je als iemand die een hoge functie bekleedt en zoiets uitlekt belachelijk gemaakt, dat is hoe het werkt.
Jouw uitleg lachen ze om, tuurlijk zegt hoe je je seksleven beleeft iets over je mannelijkheid. Misschien niet op dit forum, maar wel daar in de echte wereld.
Ik ken geen enkele CEO die gebanged wordt in zijn reet, schijnbaar houden ze het massaal geheim, omdat ze weten dat het schadelijk is voor hen en het bedrijf. Het wordt niet als normaal en mannelijk gezien of geassocieerd met leiderschap. Kan je over lullen, maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat zou mij werkelijk totaal niet interesseren. Ik gun mijn leidinggevende een boeiend seksleven, waarin alle wensen vervuld worden. Graag hoor ik er niks over, maar als er wat uitlekt kijk ik daar eerder degene die lekt op aan dat de leidinggevende.
Nóg een reden om dat betaalde voetbal af te schaffen. Man, wat een primitievelingen op de tribunes. Schande hoor, dat iemand een fijn seksleven heeft.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:37 schreef Chivaz het volgende:
Elke keer als ik dit topic in mijn AT zie dan speelt dit weer af in mijn hoofd.
De keeper van Den Haag (ben zijn naam vergeten) die liet zich ook graag nemen met een strap on. Helaas voor hem is dat filmpje uitgelekt met als gevolg de kuip die een leuk liedje voor hem heeft bedacht. Man man man wat een afgang.
Wat heeft je werk sowieso te maken met je seksleven? Zeker als je geen opnames maakt komt dat toch nooit naar buiten? Gewoon overeenkomst tussen man en vrouw. Laten we wat spelletjes uitproberen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:31 schreef Steef121 het volgende:
[..]
J
Ik ken geen enkele CEO die gebanged wordt in zijn reet, schijnbaar houden ze het massaal geheim, omdat ze weten dat het schadelijk is voor hen en het bedrijf. Het wordt niet als normaal en mannelijk gezien of geassocieerd met leiderschap. Kan je over lullen, maar het is wel zo.
Niet iedereen vertelt het je als ze opnames maken blijkbaarquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:56 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Wat heeft je werk sowieso te maken met je seksleven? Zeker als je geen opnames maakt komt dat toch nooit naar buiten? Gewoon overeenkomst tussen man en vrouw. Laten we wat spelletjes uitproberen.
Het betaald voetbal afschaffen vanwege spreekkoren? Straks wil je nog seks verbieden omdat mannen zich laten nemen door vrouwen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nóg een reden om dat betaalde voetbal af te schaffen. Man, wat een primitievelingen op de tribunes. Schande hoor, dat iemand een fijn seksleven heeft.
Dat jij nog reageert op die belachelijke reactie...quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:56 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Wat heeft je werk sowieso te maken met je seksleven? Zeker als je geen opnames maakt komt dat toch nooit naar buiten? Gewoon overeenkomst tussen man en vrouw. Laten we wat spelletjes uitproberen.
Ik wil t betaald voetbal sowieso afschaffen he? Er staat 'nóg een reden'quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het betaald voetbal afschaffen vanwege spreekkoren? Straks wil je nog seks verbieden omdat mannen zich laten nemen door vrouwen.
Daar gaat dit topic niet over, maar van die strapon spelletjes zie ik inderdaad als de eerste kleine stapjes in de wereld van kinky sex.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat vreet je wel niet uit als je een man in zijn kont neuken al niks bijzonders vindt?
Nou denk dat de meeste mensen buiten dit forum dat wel anders zien.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:05 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet over, maar van die strapon spelletjes zie ik inderdaad als de eerste kleine stapjes in de wereld van kinky sex.
Ben je op de hoogte van het subforum KPD?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou denk dat de meeste mensen buiten dit forum dat wel anders zien.
Daar heb ik geen rechten voor.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:28 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ben je op de hoogte van het subforum KPD?
Ja stukje vertrouwen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:31 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele CEO die gebanged wordt in zijn reet, schijnbaar houden ze het massaal geheim, omdat ze weten dat het schadelijk is voor hen en het bedrijf. Het wordt niet als normaal en mannelijk gezien of geassocieerd met leiderschap. Kan je over lullen, maar het is wel zo.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:05 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet over, maar van die strapon spelletjes zie ik inderdaad als de eerste kleine stapjes in de wereld van kinky sex.
"Guy destroyen"haha klinkt zo fout.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja stukje vertrouwen.
Echt heel erg kansloos als je dat doet. Het is dan ook wel een speciaal iets om je kont aan iemand toe te vertrouwen. True. Des te meer het nice is om te doen.Hoe meer alphapositie iemand heeft hoe nicer het is. Een in de regel onderdanige vent is helemaal niet boeiend. Kan die guy idd helemaal destroyen maarja. En dan.
Het ‘geheim’ tussen beiden is juist het leuke.
dat is een heel gehannes en en het werkt gewoon niet fijn (voor de vrouw) Beweging gaat niet samen. Op een inventieve manier gebruiken maken van bv. een magic wand is dan een beter idee.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Een dubbele dildo lijkt me dan geiler omdat je dan beide kan genieten.
En hoe zou dat dan kunnen zijn, die inventieve manier?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 00:03 schreef Radegast het volgende:
Zo'n topic als dit hebben we onlangs toch al gehad? Over pegging?
[..]
Op een inventieve manier gebruiken maken van bv. een magic wand is dan een beter idee.
Je bent een jongen naar mijn hart.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:41 schreef Cityboy het volgende:
Wat schieten sommigen meteen in de verdediging, zodra Esther1983 aangaf een man met een strap-on🍌 genomen te hebben, er op kickte en dat nu meer wil doen.
Bang voor iets wat hun misschien zou kunnen overkomen, met een dominante vrouw🐍???
Of zijn er misschien diep gewortelde gevoelens, om toch stiekem weleens een vrouw als
"Meesteres" Esther1983 te kunnen ontmoeten en dan heel stiekem zoiets te kunnen ervaren???
Zodra er een krachtige dominante vrouw opstaat, schiet men meteen in de verdediging.
Of zou dat komen dat de meeste mannen per se hun vrouwelijke partner willen blijven overheersen???
En dat dat bij iemand als Esther, misschien niet geheel vanzelfsprekend is?
Nou Esther, je haalt wat aan meiss.
Alfa-mannetjes compleet in de verdediging en bang voor hun maagdelijke gaatje😂😂😂
En ikke?quote:
Want diverse CEO's bespreken hun seksleven met jouquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:31 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Heel veel mannen zijn hier ontzettend onzeker en zijn meteen bang als homo te boek te staan of onder de plak te komen alleen omdat een vrouw een plastic lul in hun reet steekt.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:41 schreef Cityboy het volgende:
Wat schieten sommigen meteen in de verdediging, zodra Esther1983 aangaf een man met een strap-on🍌 genomen te hebben, er op kickte en dat nu meer wil doen.
Bang voor iets wat hun misschien zou kunnen overkomen, met een dominante vrouw🐍???
Of zijn er misschien diep gewortelde gevoelens, om toch stiekem weleens een vrouw als
"Meesteres" Esther1983 te kunnen ontmoeten en dan heel stiekem zoiets te kunnen ervaren???
Zodra er een krachtige dominante vrouw opstaat, schiet men meteen in de verdediging.
Of zou dat komen dat de meeste mannen per se hun vrouwelijke partner willen blijven overheersen???
En dat dat bij iemand als Esther, misschien niet geheel vanzelfsprekend is?
Nou Esther, je haalt wat aan meiss.
Alfa-mannetjes compleet in de verdediging en bang voor hun maagdelijke gaatje😂😂😂
Het is zo'n lekker luchtige opening voor de toespraak van de kerstborrel he.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want diverse CEO's bespreken hun seksleven met jou
Je kan zo'n magic wand toch zo positioneren dat de vrouw er plezier van heeft als ze een stootbeweging maakt met die strap-on.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 06:19 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
En hoe zou dat dan kunnen zijn, die inventieve manier?
is je niet laten peggen per se close minded of zie je dat breder?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:08 schreef 00wildchild het volgende:
Een kennis van mij had vroeger een club, waar ze SM🕵 uitvoerde en dan juist bij dat soort mensen uit de top van het bedrijfsleven en soms politiek.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want diverse CEO's bespreken hun seksleven met jou
Maar het klopt wel wat je zegt. Het zijn vaak hele machtige mannen die stiekem af en toe gedomineerd willen worden.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:29 schreef Cityboy het volgende:
[..]
Een lange tekst met veel te veel emoticons.. Wat heb je.. 12?![]()
Dat is het mooie eraan. Gewoon niet verwachten.. en dan over zulke dingen fantaserenquote:Op zondag 10 mei 2020 01:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar het klopt wel wat je zegt. Het zijn vaak hele machtige mannen die stiekem af en toe gedomineerd willen worden.
Tja, een man mag een vrouw uiteraard wel zonder problemen anaal nemen, en dan heb ik het nog over vrijwillig anaal.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heel veel mannen zijn hier ontzettend onzeker en zijn meteen bang als homo te boek te staan of onder de plak te komen alleen omdat een vrouw een plastic lul in hun reet steekt.
Waarom moet ik wat verzinnen? Ik heb geen behoefte aan eieren of staven plastic in mijn anus.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je kan zo'n magic wand toch zo positioneren dat de vrouw er plezier van heeft als ze een stootbeweging maakt met die strap-on.
Ja goh, verzin zelf eens wat. Ze kan bv. zo'n vibrerend eitje indoen voordat ze de strap-on omdoet, geeft ze de afstandsbediening aan hem, voordat ze los gaat.
Het is voor mij geen taboe, maar gewoon, niets voor mij, niet bij mij svp.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:34 schreef daru het volgende:
Speciaal geregistreerd om te reageren. Ik een man uit 1977.
Als ik een vrouw, zoals Esther1983 zou kennen, zou ze volledig los op me mogen gaan! Daar zou ik geen seconde over hoeven nadenken. Het is en blijft een zeer grote wens om juist dit soort dingen, waar met name een taboe op heerst, te doen. En peggen is daar zeker een van. Juist taboe dingen proberen en de ander zien genieten, fantastisch toch! Je leeft maar een keer hè.
Respect Esther!
Dit verklaart een hoop.quote:
Geen idee, nooit ondervonden.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:29 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe veel mannen dit geil vinden.
Leuk bericht om te lezen.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:34 schreef daru het volgende:
Mijn motto is altijd om datgene wat je wilt bij een ander, daar waar mogelijk, ook eerst te willen proberen bij jezelf.
Ik wilde mijn vriendin anaal nemen (jaren terug alweer), rustig opbouwend, etc.. alles ok. Redelijk genoeg gedaan. Alleen het is gewoon niet haar ding. Alle respect daarvoor.
Maar ik wilde wel weten hoe het bij mezelf zou zijn. (dubbelzijdige voorbind) Dildo gekocht en een buttplug. Dildo/buttplug eerst zelf ingebracht. Het ging wat moeilijk in eerste instantie, het is even wennen en rustig aandoen in het begin is een pré, maar my fucking god. Ik ben nog nooit zo vreselijk klaargekomen door P-spot (prostaat) stimulatie. Hetzelfde kennelijk als G-spot stimulatie/squirten. Als het even kan, zeker niet altijd en alleen bij solo acties, dan graag ook anale stimulatie erbij.
Vervolgens ook mijn partner jaren geleden gevraagd of ze mij wilde nemen, welgeteld 1x keer kort gedaan. Ze vond er echt serieus niks aan (walgelijk zelfs).
Als ik een vrouw, zoals Esther1983 zou kennen, zou ze volledig los op me mogen gaan! Daar zou ik geen seconde over hoeven nadenken. Het is en blijft een zeer grote wens om juist dit soort dingen, waar met name een taboe op heerst, te doen. En peggen is daar zeker een van. Juist taboe dingen proberen en de ander zien genieten, fantastisch toch! Je leeft maar een keer hè.
Respect Esther!
Geen humor confirmed.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En geldt dat ook voor een vrouwelijke vinger in je kont?
Tevens vind ik je gedachte om je vader bij je seksleven te betrekken vrij ongezond.
Jammer dat je vrouw het beiden niks vindt, terwijl het jou enorm opwindt. Mooi verhaal ook.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:34 schreef daru het volgende:
Mijn motto is altijd om datgene wat je wilt bij een ander, daar waar mogelijk, ook eerst te willen proberen bij jezelf.
Ik wilde mijn vriendin anaal nemen (jaren terug alweer), rustig opbouwend, etc.. alles ok. Redelijk genoeg gedaan. Alleen het is gewoon niet haar ding. Alle respect daarvoor.
Maar ik wilde wel weten hoe het bij mezelf zou zijn. (dubbelzijdige voorbind) Dildo gekocht en een buttplug. Dildo/buttplug eerst zelf ingebracht. Het ging wat moeilijk in eerste instantie, het is even wennen en rustig aandoen in het begin is een pré, maar my fucking god. Ik ben nog nooit zo vreselijk klaargekomen door P-spot (prostaat) stimulatie. Hetzelfde kennelijk als G-spot stimulatie/squirten. Als het even kan, zeker niet altijd en alleen bij solo acties, dan graag ook anale stimulatie erbij.
Vervolgens ook mijn partner jaren geleden gevraagd of ze mij wilde nemen, welgeteld 1x keer kort gedaan. Ze vond er echt serieus niks aan (walgelijk zelfs).
Respect Esther!
Met recensies erbij!quote:Op zondag 10 mei 2020 23:53 schreef Cockwhale het volgende:
Dit begint al te shiften in een wervingstopic volgens mij. Straks kun je een topic maken welke FoK(erel)-er al geneukt is door Ester of een andere vrouwelijke FoK-er
Maar als het vaak de machtige mannen zijn dan moet je het juist toch wel verwachten?quote:Op zondag 10 mei 2020 01:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat is het mooie eraan. Gewoon niet verwachten.. en dan over zulke dingen fantaseren
Ook machtige mannen hebben een rationele behoefte als wel een emotionele behoefte. Beiden zullen bevredigend moeten worden.quote:Op maandag 11 mei 2020 07:29 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Maar als het vaak de machtige mannen zijn dan moet je het juist toch wel verwachten?
Dominante homo gespotquote:Op maandag 11 mei 2020 10:17 schreef dw1986 het volgende:
Nou dan zal ik ook maar eens reageren.
Ikzelf ben dominant als wat, ik knoop vast, choke, sla, manhandle, en domineer als wat dan ook.
Maarrrrrr ..... Ik ben zelf ook heel erg van anal ontvangen, strapon, toys en meer. En dan absoluut niet in femdom/dominatrix setting.
En er zijn gewoon ook dames die het fijn vinden hun vent te laten genieten daar gelaten of hun daar perse voldoening uit halen. De voldoening is op dat moment de ander laten genieten van wat diegene fijn vind. En alle bekrompen mannen die dan denken in hun mannelijkheid aangetast te worden, zo Alpha ben je dan niet ....
Pfff de mensen op dit forum af en toe, de reden waarom ik niet zo heel erg actief ben. Als je niks met een topic als dit hebt, ga dan lekker ergens anders spelen.quote:
Niet zo serieus man, ik maak maar een grapje, zie de PI van die post.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:20 schreef dw1986 het volgende:
[..]
Pfff de mensen op dit forum af en toe, de reden waarom ik niet zo heel erg actief ben. Als je niks met een topic als dit hebt, ga dan lekker ergens anders spelen.
My bad, verkeerd opgevat. Nogmaals excuses.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet zo serieus man, ik maak maar een grapje, zie de PI van die post.
Bij jou is het kennelijk een kwestie van 'water bij de wijn doen'.quote:
Nee dat is zeker waar, maar dat betekend niet als iemand er wel aan doet het afbreuk doet aan zijn mannelijkheid zoals sommige hier schetsen.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bij jou is het kennelijk een kwestie van 'water bij de wijn doen'.
Bij anderen speelt deze behoefte wellicht in zijn geheel niet.
Klopt, net zo min als het betekent dat iemand die er niet aan doet (en in zijn geval niet weigert iets toe te geven) in principe bekrompen is.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:33 schreef dw1986 het volgende:
[..]
Nee dat is zeker waar, maar dat betekend niet als iemand er wel aan doet het afbreuk doet aan zijn mannelijkheid zoals sommige hier schetsen.
Daar heb je ook gelijk in, het betreft dan vooral de wat minder open minded mensen die daar zwaar over oordelen die in ik dat geval bekrompen vind. In die context.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt, net zo min als het betekent dat iemand die er niet aan doet (en in zijn geval niet weigert iets toe te geven) in principe bekrompen is.
Ja dit.quote:Op zondag 10 mei 2020 01:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar het klopt wel wat je zegt. Het zijn vaak hele machtige mannen die stiekem af en toe gedomineerd willen worden.
Zeker vermakelijk om te lezen!quote:Op maandag 11 mei 2020 13:13 schreef Esther1983 het volgende:
Leuk artikel op Cosmopolitan:
https://www.cosmopolitan.(...)think-about-pegging/
Over ervaringen van andere vrouwen met strap-on
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:53 schreef Cockwhale het volgende:
Dit begint al te shiften in een wervingstopic volgens mij. Straks kun je een topic maken welke FoK(erel)-er al geneukt is door Ester of een andere vrouwelijke FoK-er
Ik als lijdend voorwerp, jij als toeschouwer de recensie!quote:
Zeer interessant stuk en inderdaad eenmalig of weinig vervolg nadien. Snap er niks. De ervaringen, als je over het taboe punt heen bent kennelijk, zijn unaniem positief.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:13 schreef Esther1983 het volgende:
Wel opvallend dat eigenlijk nog maar 1 het regelmatig doet van alle dames.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:13 schreef Esther1983 het volgende:
Dat vind jíj, beste Cityboy. Dat wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 03:58 schreef Cityboy het volgende:
Een dominante vrouw in een rollenspel is niks mis mee.
Dat klopt, dus niet iedere man loopt daar voor weg.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat vind jíj, beste Cityboy. Dat wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt.
Moet je voorstellen als die strap-on, geen 17 maar 27cm was geweest.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:30 schreef Hexagon het volgende:
Nooit gedacht dat een plastic piemel zoveel onzekerheden kon losmaken.
Je zou het eens uit kunnen testen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:31 schreef Zilverberk het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat er zo'n zweem van dominantie en onderdanigheid omheen hangt. Ik ben in bed eigenlijk alleen maar bezig met het genot van mijn partner en van mijzelf. Compleet vanilla, óók bij anale seks.En dat zou dan ineens anders zijn als er een neppiemel bij wordt gehaald?
Helemaal eens. Ik dacht eigenlijk dat dat hele dominant en onderdanig zijn/voelen vooral een dingetje was bij homoseksuelen en lui die aan de wat heftigere SM doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:31 schreef Zilverberk het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat er zo'n zweem van dominantie en onderdanigheid omheen hangt. Ik ben in bed eigenlijk alleen maar bezig met het genot van mijn partner en van mijzelf. Compleet vanilla, óók bij anale seks. En dat zou dan ineens anders zijn als er een neppiemel bij wordt gehaald?
Zoals ik al eerder aangaf, ieder mens is verschillend en reageert verschillend. Dat jij het verbazingwekkend vind kan, maar misschien zegt dat meer over jou en jouw gebrek aan empathie.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:31 schreef Zilverberk het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat er zo'n zweem van dominantie en onderdanigheid omheen hangt. Ik ben in bed eigenlijk alleen maar bezig met het genot van mijn partner en van mijzelf. Compleet vanilla, óók bij anale seks. En dat zou dan ineens anders zijn als er een neppiemel bij wordt gehaald?
Ik denk dat je selectief leest, want het zou mij (en ik begrijp ook bijvoorbeeld Zilverberk) niet zozeer om dat domineren gaan, maar om het plezier van de partner dat hij eruit haalt*. Ja dat kan hem zitten in die onderdanige rol aannemen, maar ook (en/of) gewoon de stimulatie van een heel gevoelige zone.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
Tja ik ben misschien bekrompen, maar dit hele topic bevestigt volledig dat de bekrompen visie hierop niet van één kant komt. TS en andere dames geven wel degelijk aan dat het ze om het domineren van hun bedpartner gaat. Dan vind ik het eerlijk gezegd een beetje hypocriet om dan de mannen die het vernederend vinden erop aan te spreken dat ze onzeker zijn.
Dus als vrouw ben je niet onzeker, omdat je per se terug wil doen wat ze bij jou doen, terwijl het je helemaal niet dezelfde fysieke prikkel geeft? Dat is een mankement waaraan alleen mannen kunnen leiden?
Overigens vind ik er niks mis mee als een man het lekker vind om in zijn reet geneukt te worden, of dat nou door een andere man of een vrouw gebeurt. Ik zou zo iemand ook absoluut niet belachelijk maken bij de ontdekking. Maar onder valse voorwendselen mannen erin proberen te lokken ("je bent toch niet uit 1950", "je bent toch progressief", "je kijkt toch ook niet op mij neer, als je mij neukt") terwijl je eigenlijk hem eens goed terug wil pakken vind ik best kwalijk.
Ik lees niet selectief en zie best dat het niet alle vrouwen hierom lijkt te gaan, maar voor een significant deel dus wel. Maar als mannen dan zeggen 'nee, ik vind het vernederend' worden ze aangevallen omdat ze onzeker en bekrompen zouden zijn, maar die vrouwen die willen domineren worden dat niet. Terwijl wat TS wil ook nog eens vooral overkomt als het willen temmen van niet-onderdanige mannen tot onderdanige handelingen, waarbij ze zeurt en chanteert, om het toe te staan. Nou you go girl! Echt top om zo met je vriend om te gaan!quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk dat je selectief leest, want het zou mij (en ik begrijp ook bijvoorbeeld Zilverberk) niet zozeer om dat domineren gaan, maar om het plezier van de partner dat hij eruit haalt*. Ja dat kan hem zitten in die onderdanige rol aannemen, maar ook (en/of) gewoon de stimulatie van een heel gevoelige zone.
Er zijn ook vrouwen (en mannen) die dat domineren dus wel als motivatie hebben om het bij hun partner te willen doen, en dat is prima als beide partijen er mee instemmen, maar dat hoeft dus niet per se het geval te zijn.
(*Hypothetisch dan, want mijn partner heeft er geen behoefte aan.)
Sorry, ik las je bericht dan te generaliserend.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:36 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik lees niet selectief en zie best dat het niet alle vrouwen hierom lijkt te gaan, maar voor een significant deel dus wel. Maar als mannen dan zeggen 'nee, ik vind het vernederend' worden ze aangevallen omdat ze onzeker en bekrompen zouden zijn, maar die vrouwen die willen domineren worden dat niet. Terwijl wat TS wil ook nog eens vooral overkomt als het willen temmen van niet-onderdanige mannen tot onderdanige handelingen, waarbij ze zeurt en chanteert, om het toe te staan. Nou you go girl! Echt top om zo met je vriend om te gaan!
Ach ja, als een vrouw er 24/7 mee bezig is, en constant een soort wraak wilt nemen voor vermeende onderdrukking, is het wellicht wat vreemd jah.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
Tja ik ben misschien bekrompen, maar dit hele topic bevestigt volledig dat de bekrompen visie hierop niet van één kant komt. TS en andere dames geven wel degelijk aan dat het ze om het domineren van hun bedpartner gaat. Dan vind ik het eerlijk gezegd een beetje hypocriet om dan de mannen die het vernederend vinden erop aan te spreken dat ze onzeker zijn.
Dus als vrouw ben je niet onzeker, omdat je per se terug wil doen wat ze bij jou doen, terwijl het je helemaal niet dezelfde fysieke prikkel geeft? Dat is een mankement waaraan alleen mannen kunnen leiden?
Overigens vind ik er niks mis mee als een man het lekker vind om in zijn reet geneukt te worden, of dat nou door een andere man of een vrouw gebeurt. Ik zou zo iemand ook absoluut niet belachelijk maken bij de ontdekking. Maar onder valse voorwendselen mannen erin proberen te lokken ("je bent toch niet uit 1950", "je bent toch progressief", "je kijkt toch ook niet op mij neer, als je mij neukt") terwijl je eigenlijk hem eens goed terug wil pakken vind ik best kwalijk.
Ik heb in jouw ogen een gebrek aan empathie omdat ik mij verbaas?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf, ieder mens is verschillend en reageert verschillend. Dat jij het verbazingwekkend vind kan, maar misschien zegt dat meer over jou en jouw gebrek aan empathie.
Nou, wat ik meer lees is nijd naar vrouwen, dat die het zo goed voor elkaar hebben met al hun aandacht.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:24 schreef LeesFoknl het volgende:
Altijd die penisnijd.
Oud zeer, bekend al vanuit de klassieke (Griekse) psychologie (zie onder andere Ari stoot ze wel es en meer recent Fruit).
Haha 😂quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:28 schreef Cityboy het volgende:
Ja...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 03:58 schreef Cityboy het volgende:
Wel grappig wat Esther1983 hier allemaal teweeg brengt.
Voorheen was het de egoïstische alfa-man😠 die ""pijpen en je kut beschikbaar stellen"" aan de vrouw op lag.
De vrouw ging er vroeger maar in mee met zo'n figuur, ze kon toch niet tegen die man op.
Nu hebben we dominante vrouwen, die zo'n soort man het liefste op zo'n groot mogelijke strap-on zouden willen rijgen en dan zonder glijmiddel😲
De partner die er wel in mee gaat en een vrouw sowieso anders respecteert, zal dat geheel anders ervaren en zal de vrouw in kwestie wel verwennen.
Als je niet met de grote massa mee gaat, dan ben je vaak de underdog.
Dan maak je soms wel weer de verkeerde beslissingen en ga je vol op je bek.
Vrouwen zijn lang de underdog van (bepaalde) mannen geweest, en dat is tegenwoordig dus veranderd.
De meeste alfa-mannetjes bevalt dat helemaal niet, omdat ze zich dan wel zeker bedreigd voelen door een dominante of sterke cq krachtige vrouw.
Noem het hoe jezelf wil.
Deze vrouwen bepalen zelf wel wat ze willen en zijn een serieuze bedreiging voor de typische alfa-man.
Als de dominante vrouw het idee van de strap-on alleen al voorzichtig voorstelt, dan zitten ze meteen al in Lijn 6🚋
Lijn 6, de kortste en snelste weg naar de veiligheid om hun kontgaatje of iets anders te beschermen, zeg maar.
Een dominante vrouw in een rollenspel is niks mis mee.
En dan hoeft het niet meteen altijd een strap-on in een anus te zijn.
Een facesit, squirtsessie of iets anders kan ook.
Wat je samen wilt, dat moet je doen.
Fetishismes zat, je moet er wel voor open staan uiteraard.
Maar het feit dat er dominerende vrouwen tegenwoordig zijn, doet sommigen erg huiveren.
Ik heb deze zin nu een aantal keer gelezen en ik ddenk dat ik snap wat je bedoeld. Echter het eerste deel van je zin verontrust me nogal. Dat sex het leukste is als je de dominante partij bent. Ik vind dat nogal een bekrompen gedachte. Sex heeft in principe helemaal niets met dominant zijn te maken. Sex is samen genieten, genieten van elkaar. Het is een wisselwerking waar je samen veel plezier aan beleeft. De een geniet ervan als ie dominant is. En als de partner daar als niet-dominante ook van geniet so what! Maar andere koppels genieten ervan om gelijkwaardig te zijn. Weer andere genieten er van om hun partner te zien genieten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar wat dit voor mij vooral aantoont is dat sex blijkbaar voor velen gewoon het leukste is als je de dominante partij bent, endat mannen de realisatie dat vrouwen het eigenlijk niet zo even leuk vinden om zelf geneukt te worden en alleen mannen blijkbaar echt van sex genieten en ze daardoor vrouwen alleen na verovering/manipulatie/verliefdheid zover kunnen krijgen (nymfomanes , die ook heus wel bestaan uitgezonderd) psychologisch niet echt aankunnen.
Ik ben verre van echt dominant, vind het fijn als mijn partner dat wel in zekere mate is (ho, dat betekent niet dat ik gelijk slaafs ben. Wel dat ik graag - op voorwaarden - de touwtjes (deels) uit handen geef.) en ik geniet toch echt wel van seks als vrouw.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja...
Het verbaast mij echt dat er blijkbaar veel vrouwen zijn die dit willen, ook al zou het mij niks lijken...
Maar wat dit voor mij vooral aantoont is dat sex blijkbaar voor velen gewoon het leukste is als je de dominante partij bent, endat mannen de realisatie dat vrouwen het eigenlijk niet zo even leuk vinden om zelf geneukt te worden en alleen mannen blijkbaar echt van sex genieten en ze daardoor vrouwen alleen na verovering/manipulatie/verliefdheid zover kunnen krijgen (nymfomanes , die ook heus wel bestaan uitgezonderd) psychologisch niet echt aankunnen.
Dat of ze zijn mentaal onvoldoende voorbereid op de toekomst waarin er waarschijnlijk geen genders meer zullen zijn maar alleen nog personen van verschillende geslachten zonder maatschappelijke vooroordelen eromheen omdat ze zich om 1 of andere reden vanwege hun aangeboren capaciteit tot penetratie van anderen beter willen voelen.
Dit geldt voor een ruime meerderheid van de vrouwenquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben verre van echt dominant, vind het fijn als mijn partner dat wel in zekere mate is (ho, dat betekent niet dat ik gelijk slaafs ben. Wel dat ik graag - op voorwaarden - de touwtjes (deels) uit handen geef.) en ik geniet toch echt wel van seks als vrouw.
Je hebt in mijn ogen een gebrek aan empathie omdat je je moeilijk kunt verplaatsen in de emoties en gedachtengangen van een ander. Als je je verbazing uitspreekt, strookt het schijnbaar niet met jouw gedachtegang en emoties. Maar vergeet niet dat ieder mens uniek is.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb in jouw ogen een gebrek aan empathie omdat ik mij verbaas?
Dat is wel héél kort door de bocht. Als ik niet empathisch zou zijn zou ik blijven drammen dat het niet dominerend is omdat ik het niet zo ervaar.
Nu zet ik mijn ervaring af tegen de ervaringen van anderen en zie ik het grote verschil. En verbaas mij.
Misschien moet je jezelf wat meer openstellen (nee, niet persé voor anale seks, ik bedoel meer mentaal).
Denk ik dus ook.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:32 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dit geldt voor een ruime meerderheid van de vrouwen
Oh nee, begrijp me niet verkeerd. Als mij iets opvalt aan emancipatie is dat vrouwen de afgelopen 60 jaar zich veel meer ontwikkeld hebben dan mannen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:17 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Denk ik dus ook.
dat gedoe met die sterke vrouwen. Als een vrouw de helft is, doet van een man is ze sterk, moet dat in Viva en soortgelijke bladen en media vaak genoemd en geroemd worden. Maar dat is een wereldje onder zich, die mekaar gek te maken en proberen anderen ook gek te maken.
Wat kan er nou plezierig zijn voor een vrouw, op een heel uitzonderlijke uitzondering -vrouw na, om een stuk plastic voor te binden en dat een man in zijn kont te steken. Ja, maar veel van die "halven" vonden het dan vooral stoer om er over te PRATEN, om er stoer mee te doen.
Vrouwelijke dominantie is het geilste wat er is en weet je waarom dat zo is? Omdat het in het dagelijkse leven juist omgekeerd is. Lastig uit te leggen, maar normaliter voert de man de boventoon in veel relaties. Des te spannender is het als de vrouw alle touwtjes in handen heeft tussen de lakens. Je verwacht dat niet ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:59 schreef LeesFoknl het volgende:
Verbijstering, wat bedoel je nou met ...
Ik denk dat in bed dominantie veel vaker vanuit de man nog word gewaardeerd, steeds meer zelfs. Soort balans in de relatie.
Bedoel je nou dat mannen vrouwelijke dominantie in bed meer waarderen, de laatste tijd? Of wat .......?
Nou ja, ik begrijp niet wat je bedoelt, hoewel het me beslist interesseert wat je wil zeggen.
Denk dat je, als je meteen eerlijk vertelt wat je wilt, nog heel lang alleen zult blijven.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:07 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je hebt in mijn ogen een gebrek aan empathie omdat je je moeilijk kunt verplaatsen in de emoties en gedachtengangen van een ander. Als je je verbazing uitspreekt, strookt het schijnbaar niet met jouw gedachtegang en emoties. Maar vergeet niet dat ieder mens uniek is.
Ik mezelf wat meer openstellen? Ik ben juist zeer openminded en daardoor heb ik niet de drang om een ander een stempel op te drukken. Geen stempel bij wat ze wel en niet doen maar ook geen stempel bij wat voor emoties het teweeg kan brengen.
Ik heb nou niet het idee, dat Esther meteen bij een eerste "normale" date een volgende conversatie zal starten met:quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:52 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Denk dat je, als je meteen eerlijk vertelt wat je wilt, nog heel lang alleen zult blijven.
![]()
![]()
Werelds ouwe reusquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrouwelijke dominantie is het geilste wat er is en weet je waarom dat zo is? Omdat het in het dagelijkse leven juist omgekeerd is. Lastig uit te leggen, maar normaliter voert de man de boventoon in veel relaties. Des te spannender is het als de vrouw alle touwtjes in handen heeft tussen de lakens. Je verwacht dat niet ofzo
Femdom
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂quote:Op vrijdag 15 mei 2020 05:17 schreef Cityboy het volgende:
[..]
Ik heb nou niet het idee, dat Esther meteen bij een eerste "normale" date een volgende conversatie zal starten met:
""Hai ik ben Esther en ik ben van plan als ik je zo aardig vind, dat ik straks een strap-on keihard je kont in ga raggen"" 😂😂😂
Dat kan wel als het een sexdate is, en Esther haar wensen heeft uit gesproken tegen hem.
Dan kom je terzake en draai je er niet omheen.
Ze kan natuurlijk altijd nog een mannelijke slet daten, die ze kan uitwonen om haar wensen te bevredigen.
Soms rolt zoiets vanzelf, ik had toendertijd een sexvriendin die geen anaal wilde, toen we bespraken wat we allebei lekker en niet lekker vonden.
Na diverse keren afgesproken te hebben, bleek haar billengaatje toch veel gevoeliger te zijn als dat ze zelf dacht.
Het kontgaatje uitgebreid likken en spelenderwijs met een vinger en later vingers erin, resulteerde erin dat ze toch anaal wilde.
Niks van dwang erbij en met het experimenteren liep het gewoon zo.
Dat kan met zo'n strap-on net zo lopen, beetje teasen en je blijkt gevoeliger te zijn dan je dacht.
Ruiken je vingers inmiddels definitief naar poep of? Nee, niet alle mannen geilen daarop. Je kiest gewoon een bepaalde type denk ik.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:57 schreef Yasmyn het volgende:
Grappig om te zien hoeveel mannelijke 'fans' van anaal (bij hun) zijn. De laatste 3 relaties die ik had vonden het ook altijd heerlijk als ik er 1 of 2 vingers in stopte, tijdens het pijpen of aftrekken. Ik heb dus ergens het gevoel dat iedere man daar wel voor 'open' staat. Nog geen strap-on geprobeerd, maar wel iets dat ik wil proberen bij m'n volgende vaste relatie.
Ja want als je geen voorwerp in je kontgat wilt dan ben je close minded idd.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:08 schreef 00wildchild het volgende:
Nee, want ik doe er wel een condoom om, gekquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Ruiken je vingers inmiddels definitief naar poep of? Nee, niet alle mannen geilen daarop. Je kiest gewoon een bepaalde type denk ik.
Kloptquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja want als je geen voorwerp in je kontgat wilt dan ben je close minded idd.
Nee. Ik denk dat vrouwen op dat geilen. Ben niet zo van de poep en de pies.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:08 schreef Yasmyn het volgende:
[..]
Nee, want ik doe er wel een condoom om, gek![]()
Was jij daar soms nooit?
Met latex handschoenen geen probleem, doktertje spelen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Ruiken je vingers inmiddels definitief naar poep of? Nee, niet alle mannen geilen daarop. Je kiest gewoon een bepaalde type denk ik.
Sterker nog, doorgaans is het gewoon schoon. Mits gezondquote:Op woensdag 17 juni 2020 13:08 schreef Yasmyn het volgende:
[..]
Nee, want ik doe er wel een condoom om, gek![]()
Was jij daar soms nooit?
Dacht ik al. Veel vrouwen zijn van de poep en pies. Snap echt niet wat ze daar leuk aan vinden.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
Met latex handschoenen geen probleem, doktertje spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je vantevoren er al vies van bent, dan word het ook niks.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:02 schreef Atak het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat vrouwen op dat geilen. Ben niet zo van de poep en de pies.
Poepgeur is een afknapper bij mij. Het is een uitgang van origine.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:57 schreef Cityboy het volgende:
[..]
Als je vantevoren er al vies van bent, dan word het ook niks.
Als ik met het billengaatje van een vrouw bezig ben, dan denk ik er niet aan dat het ook voor iets anders gebruikt word.
Dan kijk ik naar die lekkere rondingen en kijk ik of ik haar anaal eventueel op kan winden.
Ik bedoel, als je zit te eten met je meisje, dan denk je er toch ook niet aan dat ze ineens over haar nek gaat???
Ik niet tenminste, en dat is anaal net zo.
Dan is het leuk om haar op te winden en ga ik niet bedenken of er wat uit komt.
Dan ligt het inderdaad aan jou, als je alles erbij haalt.
Wat jij wilt, als iemand hygiënisch is heb je daar echt geen last van.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:13 schreef Atak het volgende:
[..]
Poepgeur is een afknapper bij mij. Het is een uitgang van origine.
Dan weet jij niet hoe een reet werkt. Als ze misschien een fast doet voor twee dagen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:23 schreef Cityboy het volgende:
[..]
Wat jij wilt, als iemand hygiënisch is heb je daar echt geen last van.
Of ze moet een hekel aan water en zeep hebben, dan zou ik over slaan ja.
ik denk dat jij degene bent die niet weet hoe een reet werktquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan weet jij niet hoe een reet werkt. Als ze misschien een fast doet voor twee dagen.
Met wat vieze meisjes date jij?quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan weet jij niet hoe een reet werkt. Als ze misschien een fast doet voor twee dagen.
We gingen net zo lekker Lenny.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
ik denk dat jij degene bent die niet weet hoe een reet werkt
Deze ervaring deel ik ook.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:57 schreef Yasmyn het volgende:
Grappig om te zien hoeveel mannelijke 'fans' van anaal (bij hun) zijn. De laatste 3 relaties die ik had vonden het ook altijd heerlijk als ik er 1 of 2 vingers in stopte, tijdens het pijpen of aftrekken. Ik heb dus ergens het gevoel dat iedere man daar wel voor 'open' staat. Nog geen strap-on geprobeerd, maar wel iets dat ik wil proberen bij m'n volgende vaste relatie.
Waarom stop je een vinger in hun kont? Omdat je het zelf geil vindt? Of omdat je denkt dat de man in kwestie het fijn vindt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |