Is hij daarom je ex?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:40 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Nee. Hij vond het hele gedoe gewoon niks.
Hoe groot/lang is je 'apparaat'?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:44 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Omdat ik 3 weken aan zijn kop heb liggen zeiken om het toch eens te proberen.
Heb nog geen nieuwe partner, maar als ik een partner heb zou ik graag willen dat hij er geen probleem mee heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:48 schreef NotWijs het volgende:
Mij lijkt het ook wel wat. Vriend moet er alleen niks van weten.
Ik weet niet of je een nieuwe partner hebt, maar zou je het weer doen? Lijkt mij trouwens makkelijker bij een andere vrouw. Kan het vaginaal en dan wat harder.
Ik denk dat er tegenwoordig best wat mannen voor open staanquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:07 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Heb nog geen nieuwe partner, maar als ik een partner heb zou ik graag willen dat hij er geen probleem mee heeft.
Oke.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:41 schreef cempexo het volgende:
Ik heb het op een andere manier gedaan. Een soort strap-on aan een muur gemonteerd, mijn vriendin hielp mij om mijn kont met haar vinger wat lekker glijdend te maken, stopte em er in en ging vervolgens mij pijpen tijdens het bewegen...leuk, geil en een aanrader.
Kom maar alleen hou ik de controlequote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:32 schreef Esther1983 het volgende:
Wat vinden vrouwen (en mannen) hiervan?
Ik heb het 1x gebruikt bij mijn ex-man. Hij was er helemaal niet blij mee. Maar ik vond het gevoel dat ik eindelijk controle over een man had geweldig.
Je bent een meesteres in spe dus, Esther.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:32 schreef Esther1983 het volgende:
Ik heb het 1x gebruikt bij mijn ex-man. Hij was er helemaal niet blij mee. Maar ik vond het gevoel dat ik eindelijk controle over een man had geweldig.
Verandering van spijs doet eten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:16 schreef T42 het volgende:
[..]
Kom maar alleen hou ik de controle
Zie het in de bdsm geregeld
Maar vriendin vind het niks. Heb toestemming dat wel
En andersom geldt, eindelijk eens gecontroleerd / gedomineerd worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:32 schreef Esther1983 het volgende:
Dus als je niet in je kontje gepakt wil worden, ben je close-minded.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:08 schreef 00wildchild het volgende:
Ja. Vind dat echt geweldig om te doen.![]()
Hoef ook nooit meer een close-minded vent.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:07 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Heb nog geen nieuwe partner, maar als ik een partner heb zou ik graag willen dat hij er geen probleem mee heeft.
Nee dat is wel erg zwart-wit gesteld. Als de reden is dat het gay is, is het wel close-minded. Of omdat je je dan geen vent voelt ofzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:18 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Dus als je niet in je kontje gepakt wil worden, ben je close-minded.
Ik snap hem hoor, miss open-minded.
Als iets lekker is in bed of enorm opgeilend, doenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee dat is wel erg zwart-wit gesteld. Als de reden is dat het gay is, is het wel close-minded. Of omdat je je dan geen vent voelt ofzo.
Als iemand niet anaal gepakt wil worden, maakt de reden toch niet meer uit?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee dat is wel erg zwart-wit gesteld. Als de reden is dat het gay is, is het wel close-minded. Of omdat je je dan geen vent voelt ofzo.
‘Machtspositie’ (ego)quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:52 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Als iemand niet anaal gepakt wil worden, maakt de reden toch niet meer uit?
Ik zou het ook niet echt als toppunt van mannelijkheid ervaren. Ben ik zelf te dominant voor en als je met die vriendin over straat zou lopen en ze heeft je in je kontje gepakt net, lijkt me dat echt supervernederend. Totaal niet geil. Of je moet echt onderdanig zijn en daarop kicken ofzo. Lijkt mij dan ook dat ze dan in de dagelijkse dingen die controle wil en zoekt, en bovendien het gevaar dat ze je compleet belachelijk kan maken bij je vrienden/kennissen. Je geeft een vrouw zo'n enorme machtspositie daarmee in je relatie, ik zou dat echt nooit willen, maar goed. Ieder zijn ding toch.
Uh......quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:41 schreef cempexo het volgende:
Ik heb het op een andere manier gedaan. Een soort strap-on aan een muur gemonteerd, mijn vriendin hielp mij om mijn kont met haar vinger wat lekker glijdend te maken, stopte em er in en ging vervolgens mij pijpen tijdens het bewegen...leuk, geil en een aanrader.
De onzekerheid en vooral de totale niet-dominantie van jou straalt van dit antwoord af..quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:52 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet echt als toppunt van mannelijkheid ervaren. Ben ik zelf te dominant voor en als je met die vriendin over straat zou lopen en ze heeft je in je kontje gepakt net, lijkt me dat echt supervernederend. Totaal niet geil. Of je moet echt onderdanig zijn en daarop kicken ofzo. Lijkt mij dan ook dat ze dan in de dagelijkse dingen die controle wil en zoekt, en bovendien het gevaar dat ze je compleet belachelijk kan maken bij je vrienden/kennissen. Je geeft een vrouw zo'n enorme machtspositie daarmee in je relatie, ik zou dat echt nooit willen, maar goed. Ieder zijn ding toch.
En toch kom je close minded over. En onzeker.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:52 schreef Steef121 het volgende:
[..]
@Poepz0r haha kijk deze gastquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:52 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Omdat iemand niet anaal genomen wil wordenquote:Op woensdag 6 mei 2020 01:04 schreef Prego het volgende:
[..]
En toch kom je close minded over. En onzeker.
Lol.. ik wilde net reageren. Doen alsof vrouwen aan de grote klok gaan hangen dat zij je in jouw kontje heeft geneukt. Dit klinkt eerder iets voor mannen om te bespreken met hun vrienden, maar goed. Lijkt me alsnog dat seks is tussen twee personen.quote:
Dit gaan mannen onderling echt niet bespreken hoor!quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lol.. ik wilde net reageren. Doen alsof vrouwen aan de grote klok gaan hangen dat zij je in jouw kontje heeft geneukt. Dit klinkt eerder iets voor mannen om te bespreken met hun vrienden, maar goed. Lijkt me alsnog dat seks is tussen twee personen.
Nee hoor, je hoeft helemaal niet anaal te gaan als je dat niet wilt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:32 schreef De_Onnoembare het volgende:
Wacht even je bent close minded als je je niet in je reet laat naaien door een dildo? Wat een kolder.
Nee natuurlijk laat ik dat niet doen. Ik naai, ik word niet genaaid en al helemaal niet in m'n kont. Ja het is wel degelijk gay.
Inderdaad mee eens.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoeft helemaal niet anaal te gaan als je dat niet wilt.
Maar als je redenen: 'gay, bang wat de rest zal zeggen, ben dan niet meer de dominante enz enz' zijn, dan wijst dit wel op wat kortzichtigheid (onzekerheid) ja.
Want dan is het niet dat je het afwijst omdat het niets voor je is maar vooral omdat je bang bent dat je egootje geraakt wordt.
Je in je reet laten naaien is gay. Punt. Niets met 'onzekerheid' te maken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoeft helemaal niet anaal te gaan als je dat niet wilt.
Maar als je redenen: 'gay, bang wat de rest zal zeggen, ben dan niet meer de dominante enz enz' zijn, dan wijst dit wel op wat kortzichtigheid (onzekerheid) ja.
Want dan is het niet dat je het afwijst omdat het niets voor je is maar vooral omdat je bang bent dat je egootje geraakt wordt.
Aldus De_Onneembare.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:43 schreef De_Onnoembare het volgende:
Je in je reet laten naaien is gay. Punt.
Ik ken genoeg mannen die praten over hun seksleven met vrienden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:17 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dit gaan mannen onderling echt niet bespreken hoor!
Maar wat is er mis mee om genomen te worden door een vrouw?quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:45 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik neem, ik word niet genomen. Dat klopt.
Ze mag me berijden etc, graag zelfs, maar niet met een dildo in m'n kont naaien! No way.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:18 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Maar wat is er mis mee om genomen te worden door een vrouw?
Wist je dat dat in de praktijk enorm meevalt? Vrijwel ook nooit details of zo, meer van 'zo die heb ik eens helemaal uitgewoond vh weekend'.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mannen die praten over hun seksleven met vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |