abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193101031
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn blender is overleden, rip. Ik ga nu proberen om alles met de staafmixer te doen. @:myreala zegt dat dat kan. Ik vond het smoothie maken net wel een geknoei maar ik denk dat ik die techniek wel onder de knie kan krijgen.
Ik heb een blender (springlevend) en doe alles met de staafmixer. Want minder gedoe, sneller en geen blender om helemaal schoon te maken. Echt super geweldig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:23:35 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193101075
Is het algemene sterfdag voor apparatuur?

Wasmachine Z80 overleden, wasmachine DancingPhoebe overleden, blender Lucky_Strike overleden en onze magnetron begaf ook de geest. -O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:25:14 #53
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193101099
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een blender (springlevend) en doe alles met de staafmixer. Want minder gedoe, sneller en geen blender om helemaal schoon te maken. Echt super geweldig.
Ik kan de blenderkan in de vaatwasser zetten maar de staafmixer kan er niet in. Dat is wel een nadeel. Maar een apparaat minder op het aanrecht is wel een voordeel.
Spoilers!
pi_193101103
Ik doe eigenlijk ook altijd alles met de staafmixer. Gewoon omdat ik een hekel heb aan die blender schoonmaken :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193101121
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik kan de blenderkan in de vaatwasser zetten maar de staafmixer kan er niet in. Dat is wel een nadeel. Maar een apparaat minder op het aanrecht is wel een voordeel.
Mijn staafmixer heeft een afklikbaar onderste metalen deel. En dat kan wel in de vaatwasser.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193101127
quote:
11s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:23 schreef golfer het volgende:

Wasmachine Z80 overleden, wasmachine DancingPhoebe overleden, blender Lucky_Strike overleden en onze magnetron begaf ook de geest. -O-
RIP voor de Machines.
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:28:15 #57
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193101139
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn staafmixer heeft een afklikbaar onderste metalen deel. En dat kan wel in de vaatwasser.
Ik heb zo'n fancy KitchenAid en volgens mij mag die er niet in. Ik zal het nog eens nakijken.
Spoilers!
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:28:44 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193101144
quote:
11s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:23 schreef golfer het volgende:

Mijn wasmachine communiceert in geluid het overleden zijn van de kogellagers van de motor / trommel (motor op trommel bij dit model)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193101187
pi_193101203
quote:
6s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Heh. Ik zag laatsts ook een mooie, even zoeken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193101236
Gerelateerd, dit prachtig en herkenbaar geschreven stuk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron

Foxnews: "British writer calls Trump a 'Goliath' of presidents, says Americans are nicer than the British."
pi_193101264
Anticlimax, kan niet vinden.

Anyway, was een Twitterbericht na aanleiding van het bekladden van de ster van Trump met een swastika. Dat het onmogelijk te zeggen was of dat nou door een voor of tegenstander van Trump gedaan was.
pi_193101279
quote:
2s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:41 schreef Lonaa het volgende:
Anticlimax, kan niet vinden.

Anyway, was een Twitterbericht na aanleiding van het bekladden van de ster van Trump met een swastika. Dat het onmogelijk te zeggen was of dat nou door een voor of tegenstander van Trump gedaan was.
Ja, die had ik gelezen _O-
pi_193101280
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo'n fancy KitchenAid en volgens mij mag die er niet in. Ik zal het nog eens nakijken.
De bodem van de staafmixer kan er wel gewoon in. Zodra gebruiksvoorwerpen zo fancy zijn dat je ze niet in de vaatwasser kunt doen, zijn het ook geen gebruiksvoorwerpen meer, vind ik. :D Alleen de deksel van de hakselmolen moet je niet in de vaatwasser doen. Heb ik wel gedaan en daar blijft vocht in zitten. Niet kapot, maar nu hoor je dat water erin zitten. :')
pi_193101287
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, die had ik gelezen _O-
Painfully true.
pi_193101299
Ik ben echt niet handig met staafmixers, of ik heb altijd slechte staafmixers gehad. Dat kan ook.
Ik gooi alles in de blender of keukenmachine.
pi_193101308
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:42 schreef Myraela het volgende:

De bodem van de staafmixer kan er wel gewoon in. Zodra gebruiksvoorwerpen zo fancy zijn dat je ze niet in de vaatwasser kunt doen, zijn het ook geen gebruiksvoorwerpen meer, vind ik. :D Alleen de deksel van de hakselmolen moet je niet in de vaatwasser doen. Heb ik wel gedaan en daar blijft vocht in zitten. Niet kapot, maar nu hoor je dat water erin zitten. :')
Oh dat heb ik met het deksel van mijn koffiemolen :X Daar zit een soort plastic ruitje in (waarom) en daar zit nu steeds allemaal water tussen. Er niet uit te krijgen.
pi_193101323
Staafmixer zijn echt leven. O+ En die van KitchenAid vind ik echt fijn met de hulpstukken. Door die staafmixer gebruik ik mijn staande mixer en foodprocessor bijna niet meer.
pi_193101372
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Oh dat heb ik met het deksel van mijn koffiemolen :X Daar zit een soort plastic ruitje in (waarom) en daar zit nu steeds allemaal water tussen. Er niet uit te krijgen.
Zo irritant. :') Al vind ik het aan de andere kant wel fijn. Want nu denk ik gewoon 'ach, nu zit er al water in' voordat ik hem weer in de vaatwasser zet. Yay voor zo min mogelijk met de hand afwassen.
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:51:01 #70
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193101373
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:46 schreef Myraela het volgende:
Staafmixer zijn echt leven. O+ En die van KitchenAid vind ik echt fijn met de hulpstukken. Door die staafmixer gebruik ik mijn staande mixer en foodprocessor bijna niet meer.
Hij is echt geweldig inderdaad. Helemaal als hij dus wel in de vaatwasser kan. Ik wist niet dat ik zo intens verliefd op een staafmixer kon zijn.
Spoilers!
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:51:26 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193101379
Ik zet apparatuur waar waar in gekomen is / kan komen met regelmaat op een standaardje voor het open raam, of op de verwarming. Vaak droogt t dan wel uit.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193101388
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:51 schreef fietsie het volgende:
Ik zet apparatuur waar waar in gekomen is / kan komen met regelmaat op een standaardje voor het open raam, of op de verwarming. Vaak droogt t dan wel uit.
Gedaan, maar dat deed niets. ;( Ik snap niet hoe water er wel in kan, maar er blijkbaar niet meer uit wil.
pi_193101390
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Gerelateerd, dit prachtig en herkenbaar geschreven stuk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron

Foxnews: "British writer calls Trump a 'Goliath' of presidents, says Americans are nicer than the British."
Goed geschreven :)
pi_193101399
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:52 schreef Myraela het volgende:

Gedaan, maar dat deed niets. ;( Ik snap niet hoe water er wel in kan, maar er blijkbaar niet meer uit wil.
Dit, dit en dit.
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:59:44 #75
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193101466
Jabba the Hutt of privilege _O- Frankenstein of human flaws _O-
Spoilers!
pi_193101472
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb het met de deur van de oven :')

Als je die opentrekt, blijken er dus een paar kleine openingetjes te zijn. Dat had ik niet gezien in de eerste week dat we dat ding hadden en ik hem even schoon ging poetsen.
De zeepstrepen zitten nog steeds tussen het glas ;(

(Uit elkaar halen is niet zo eenvoudig. En Whirlpool rekende alleen al iets van 120 euro voorrijkosten :') )
pi_193101504
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jabba the Hutt of privilege _O- Frankenstein of human flaws _O-
Ja, die Jabba the Hutt of Privilege vond ik echt briljant _O_
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:03:52 #78
63722 z80
I fink you freaky
pi_193101507
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zelfde als dat de meeste horloges waterdicht zijn.
Water gaat er wel in. Maar komt er nooit meer uit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193101512
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:00 schreef Candaasje het volgende:

Als je die opentrekt, blijken er dus een paar kleine openingetjes te zijn. Dat had ik niet gezien in de eerste week dat we dat ding hadden en ik hem even schoon ging poetsen.

(Uit elkaar halen is niet zo eenvoudig. En Whirlpool rekende alleen al iets van 120 euro voorrijkosten :') )
Oh dat klinkt ook super frustrerend :X
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:09:32 #80
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193101573
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, die Jabba the Hutt of Privilege vond ik echt briljant _O_
Ik vind die Trump toch wel fascinerend hoor. Of vooral de Trumpstemmers. Ik kan me, met wat fantasie, heel veel dingen voorstellen. Extremisme, homofobie, conspiracy gekkies. Maar het aanhangen van deze volslagen idioot gaat echt mijn pet te boven.
Spoilers!
pi_193101587
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mijn oventje heeft zoiets zichzelf aangedaan. Als je z'n deur opendoet en er komt stoom uit, gaat de stoom in z'n scherm/knoppen zitten en het duurt een paar dagen voor dat weer opgedroogd is :')

Ach, zolang het nog functioneert :s)
pi_193101610
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik vind die Trump toch wel fascinerend hoor. Of vooral de Trumpstemmers. Ik kan me, met wat fantasie, heel veel dingen voorstellen. Extremisme, homofobie, conspiracy gekkies. Maar het aanhangen van deze volslagen idioot gaat echt mijn pet te boven.
En het zijn er een boel hè, die op hem hebben gestemd en het nu weer zouden doen. Ik ben benieuwd in november. Ben ook nog niet zo enthousiast over die Joe Biden, zitten ook wel wat haken en ogen aan. Je zou denken dat je in een land met bijna 330 miljoen inwoners wel wat fatsoenlijke mensen kan vinden die alle kwaliteiten bezitten om een land goed te leiden. Maar dat is blijkbaar dan toch een dingetje.
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:15:03 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193101641
Daarnaast is de uitkomst van de stemming toch ook niet de uitkomst van het presidentschap? Door die constructie met kiesmannen, die ook zelf weer belang hebben bij bepaalde uitkomsten?
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:15:12 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_193101644
Een laatste bod gedaan op de Miele. Bij niet akkoord word het de nieuwe Bauknecht met een deukje.
Voordeel wel dat ik nog een paar dagen vooruit kan, en in noodgeval de oude 4.5Kg machine uit de schuur kan halen. Geeft wat meer tijd om rond te kijken.
pi_193101655
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:15 schreef fietsie het volgende:
Daarnaast is de uitkomst van de stemming toch ook niet de uitkomst van het presidentschap? Door die constructie met kiesmannen, die ook zelf weer belang hebben bij bepaalde uitkomsten?
Hillary Clinton had 5 miljoen meer stemmen dan Trump. #fakenewsedit

Als je dat laat bezinken dan krijg je gewoon koppijn.
pi_193101661
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hillary Clinton had 5 miljoen meer stemmen dan Trump.

Als je dat laat bezinken dan krijg je gewoon koppijn.
Ik ben vandaag toch al extreem teleurgesteld in de wereld en de politiek, it's fine.
pi_193101671
Nee, wacht! Het moet 1,5 miljoen zijn. Ik keek naar een artikel waarin het werd uitgelegd en dat het zelfs 5 miljoen kan schelen en dat je dan nog niet hoeft te winnen.

Is nog steeds veel mensen :')
pi_193101690
Al Gore had bijv ook meer stemmen dan Bush, maar ja, kiesmannen.
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:22:36 #89
63722 z80
I fink you freaky
pi_193101734
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:19 schreef Isabeau het volgende:
Bush den tweede. Ook een helder licht. Maar Trump verslaat tot nu toe alles.
pi_193101749
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:22 schreef z80 het volgende:

Bush den tweede. Ook een helder licht. Maar Trump verslaat tot nu toe alles.
Zoals die journalist al schreef: Trump laat Bush intelligent lijken. :+
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:29:38 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193101834
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:19 schreef Isabeau het volgende:
Dat vind ik altijd weer zo'n zwak argument. Als men dat oneerlijk vind, verander het systeem dan...
Een score van 51% was op school ook geen voldoende :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193101849
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:29 schreef derLudolf het volgende:

Dat vind ik altijd weer zo'n zwak argument. Als men dat oneerlijk vind, verander het systeem dan...
Ik vind het oneerlijk :D En ik heb niets te zeggen, uiteraard. Ik weet niet wat Amerikanen van het systeem vinden, maar zover ik heb begrepen is het eerder erger geworden (gerrymandering) dan beter.
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:31:45 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193101856
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:15 schreef z80 het volgende:
Een laatste bod gedaan op de Miele. Bij niet akkoord word het de nieuwe Bauknecht met een deukje.
Voordeel wel dat ik nog een paar dagen vooruit kan, en in noodgeval de oude 4.5Kg machine uit de schuur kan halen. Geeft wat meer tijd om rond te kijken.
Het huidige Miele is ook niet alles...Althans, dat van een jaar of zeven geleden niet. Die gaat ook gewoon na 6 jaar stuk.
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:32:02 #94
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193101860
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een score van 51% was op school ook geen voldoende :)
Daarvoor heb je medewerking nodig van degenen die juist door dat systeem hun machtswens gerealiseerd zien worden..
pi_193101870
Precies op de dag dat ik alles opeet wat los en vast in mijn huis zit, krijg ik een reep chocolade van m'n werk.
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:33:41 #96
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193101891
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Daarvoor heb je medewerking nodig van degenen die juist door dat systeem hun machtswens gerealiseerd zien worden..
Als de democraten met een dusdanig geweldig programma en kandidaat komen dat ze een overgrote meerderheid krijgen, dan kunnen ze dat er wel doorfietsen lijkt me. Met "the least worse" zoals Hillary gaat dat inderdaad niet lukken.
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:33:57 #97
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193101894
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het huidige Miele is ook niet alles...Althans, dat van een jaar of zeven geleden niet. Die gaat ook gewoon na 6 jaar stuk.
Miele bestaat tegenwoordig uit 2 lijnen:
- Ingekochte (Italiaanse) lijn
- Oorspronkelijk Duitse lijn

Die tweede heeft dan nog wat actie modelletjes met (wederom Italiaanse) componenten, en echt degelijk Duits.

Meeste wat je in NL in de folders ziet is uit de Italiaanse lijnen.

Sowieso is een deel van de merken niet meer dan rebranding; Panasonic was bv jarenlang gewoon Gorenje, gerelabeld voor de EU markt met modellen die in Japan helemaal niet te koop zijn.
pi_193101915
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:33 schreef fietsie het volgende:

Die tweede heeft dan nog wat actie modelletjes met (wederom Italiaanse) componenten, en echt degelijk Duits.

Sowieso is een deel van de merken niet meer dan rebranding; Panasonic was bv jarenlang gewoon Gorenje, gerelabeld voor de EU markt met modellen die in Japan helemaal niet te koop zijn.
Maar hoe weet je nu als leek wat je precies koopt dan :o
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:35:52 #99
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193101920
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Aha, ik dacht dat alleen de professionele modellen nog "made in Germany" waren.

Funfact, Miele, Claas en dr. Oetker zitten op een goede 10 kilometer van elkaar af en zijn familiebedrijven met miljarden omzetten.

Goede grond daar :D
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:36:16 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193101930
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar hoe weet je nu als leek wat je precies koopt dan :o
Je donders goed inlezen dus.