abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193098965
pi_193099074
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 09:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ben er ook bang voor... maar goed.. ooit zal het toch beter worden...

ondanks dat rutte denkt dat het prima kan.. geloof ik nie tzo in een 1,5m-samenleving.
Ooit zal het zeker beter worden :Y

Maar denk dat we toch echt nog wel minstens 1 jaar (als het er geen 1,5 of 2 zijn) vast zullen zitten aan die 1,5m samenleving.
pi_193099154
En wat is er over een jaar dan? Geen vaccin hoor. Dat zou me enorm verbazen. Snelste vaccin ooit was na 4 jaar en voor een coronavirus zijn al eerder pogingen gedaan voor vaccin ontwikkeling en dat is nooit gelukt. Met hiv hebben we 40 jaar later nog steeds geen vaccin.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193099171
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ooit zal het zeker beter worden :Y

Maar denk dat we toch echt nog wel minstens 1 jaar (als het er geen 1,5 of 2 zijn) vast zullen zitten aan die 1,5m samenleving.
Die 1.5 m is niet zozeer het probleem. Het probleem is de dichte verpleeghuizen, de afspraken met huisarts of psycholoog die telefonisch moeten, de dagbesteding voor gehandicapten/dementerenden die dicht is. Dat ga je geen jaar of twee volhouden, daar gaan mensen aan onderdoor. Ik weet niet hoe je dat op een corona-proof manier moet oplossen.
pi_193099284
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:08 schreef Isabeau het volgende:
En wat is er over een jaar dan? Geen vaccin hoor. Dat zou me enorm verbazen. Snelste vaccin ooit was na 4 jaar en voor een coronavirus zijn al eerder pogingen gedaan voor vaccin ontwikkeling en dat is nooit gelukt. Met hiv hebben we 40 jaar later nog steeds geen vaccin.
HIV is voornamelijk een (dodelijk) probleem van Afrika.

Daar kan geen geld mee verdient worden.

Dat is bij sars-II wel anders ;)
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_193099295
Denk dat we een hele andere wereld krijgen. Vaccin zou mooi zijn, maar hoe lang duurt het wel niet om 7 miljard doses te maken en mensen ermee te vaccineren.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193099331
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Die 1.5 m is niet zozeer het probleem. Het probleem is de dichte verpleeghuizen, de afspraken met huisarts of psycholoog die telefonisch moeten, de dagbesteding voor gehandicapten/dementerenden die dicht is. Dat ga je geen jaar of twee volhouden, daar gaan mensen aan onderdoor. Ik weet niet hoe je dat op een corona-proof manier moet oplossen.
bezoekjes aan ouders... hoeveel mensen durven nu niet langs bij familie/vrienden?
dat ga je geen 2 jaar volhouden denk ik
maar je wil ze ook niet meteen van hun laatste visite voorzien
pi_193099333
Mogguh!

Succes Tally :*

En jij ook Loon, met Dora!

Nog even verder teruglezen. Maar als we het toch over corona hebben, hier nog de on line lezing van prof. Herwig Leirs:

https://msevp.uantwerpen.(...)9f932061b7dd92c72f1d

Wel in het Engels, maar hij legt het langzaam en in behoorlijke Jip&Janneke taal uit denk ik. (Eerste half uur gaat over de oorsprong van corona-virussen, en ook COVID-19, tweede over factoren die bijdragen aan het verspreiden van zoönoses )

(Oh, en in Firefox doet 'ie moeilijk hier, in Edge niet)
pi_193099336
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet....maar hoop wel dat het er (snel) komt.

@ISA dat was nou net het enige waar ik nog een beetje positief over was in deze situatie ;) dan maar hopen dat het uitdooft

Edit: geen idee waarom Fok hoofdletters van @ISA maakt
pi_193099347
*zucht*

Maar eens achter mijn verdwenen airco aan gebeld.
Bleek het onderzoek al op 4 mei afgerond te zijn (conclusie: ding is bij mij bezorgd 8)7 ) maar de medewerker van de afzender had dit niet naar mij doorgestuurd en het verhaal afgesloten.

Aardige dame aan de telefoon die sorry zei en het verhaal van de koerier maar raar vond en de ‘handtekening’ ook geen handtekening vond. Ik heb nu een kopie van het ontvangstbewijs, het is letterlijk een boogje :')

Dus nu mag ik een verklaring invullen dat ik hem niet heb ontvangen en dat dat mijn handtekening niet is en de dame houdt de mailbox in de gaten zodat het dit keer snel opgepakt wordt. Als we er niet uitkomen krijg ik geld terug ^O^

Hoefde ik alleen maar die verklaring in te vullen en te ondertekenen. *O*

En toen bleek mijn digitale handtekening er niet in geplakt te kunnen worden. En mijn printer deed het niet. Half geïnstalleerd, gebruik ik te weinig dus de inkt uitgedroogd. :')
Nu een uur verder met een keurig geïnstalleerde printer en verse inkt besteld. En de dame maar een berichtje gestuurd dat ze de verklaring vandaag nog niet hoeft te verwachten. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 13 mei 2020 @ 10:29:56 #11
63722 z80
I fink you freaky
pi_193099447
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
*zucht*

Bleek het onderzoek al op 4 mei afgerond te zijn (conclusie: ding is bij mij bezorgd 8)7 ) maar de medewerker van de afzender had dit niet naar mij doorgestuurd en het verhaal afgesloten.

Aardige dame aan de telefoon die sorry zei en het verhaal van de koerier maar raar vond en de ‘handtekening’ ook geen handtekening vond. Ik heb nu een kopie van het ontvangstbewijs, het is letterlijk een boogje :')

Dus nu mag ik een verklaring invullen dat ik hem niet heb ontvangen en dat dat mijn handtekening niet is en de dame houdt de mailbox in de gaten zodat het dit keer snel opgepakt wordt. Als we er niet uitkomen krijg ik geld terug ^O^

En toen bleek mijn digitale handtekening er niet in geplakt te kunnen worden. En mijn printer deed het niet. Half geïnstalleerd, gebruik ik te weinig dus de inkt uitgedroogd. :')
Nu een uur verder met een keurig geïnstalleerde printer en verse inkt besteld. En de dame maar een berichtje gestuurd dat ze de verklaring vandaag nog niet hoeft te verwachten. :@
Formulier als pdf printen. foxit pdf reader, of soortgelijk, installeren en in de pdf je handtekening zetten. opnieuw als pdf printen en opsturen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193099517
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:21 schreef Sarabi het volgende:

Edit: geen idee waarom Fok hoofdletters van @:Isa maakt
Omdat er blijkbaar iemand het profiel ISA heeft aangemaakt op FOK :+ Met 0 posts.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193099523
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
*zucht*

Jeetje, maar ze kunnen wel nagaan wie het “afgeleverd” heeft bij jou?

Hier is ene Jeffrey druk bezig met een (tot nu toe) stuk minder herrie dan verwacht.

Zit nu rustig kranten te lezen afgewisseld met opnames te kijken. Straks maar eens van een t-shirt een vest maken en hopen dat hij wel op tijd klaar is zodat ik aan de kibbeh voor woensdag gehaktdag kan beginnen
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 10:37:48 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193099543
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:20 schreef Candaasje het volgende:

:')
Edge gebruik je doorgaans alleen als je 70+ bent of als je FF of Chrome wilt downloaden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 13 mei 2020 @ 10:39:28 #15
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193099567
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Edge gebruik je doorgaans alleen als je 70+ bent of als je FF of Chrome wilt downloaden.
Of bij de Rijksoverheid werkt *)
pi_193099572
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik, in FF deed de link het niet :P .
Ik gebruik altijd FF, soms Chrome, vroeger Opera, en echt heel zelden Edge, maar om de een of andere wijze geeft die laatste soms toch minder gedonder met de websites van de UA :')
pi_193099577
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat er blijkbaar iemand het profiel ISA heeft aangemaakt op FOK :+ Met 0 posts.
Ahh :) want als ik mijn post wil bewerken zie ik wel gewoon Isa
pi_193099613
quote:
12s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:39 schreef Anthraxx het volgende:

Of bij de Rijksoverheid werkt *)
Of het ziekenhuis *O*
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 10:44:14 #19
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193099617
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik, in FF deed de link het niet :P .
Ik gebruik altijd FF, soms Chrome, vroeger Opera, en echt heel zelden Edge, maar om de een of andere wijze geeft die laatste soms toch minder gedonder met de websites van de UA :')
Dan faal je wel redelijk als web ontwikkelaar :X
  woensdag 13 mei 2020 @ 10:51:07 #20
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193099710
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dan faal je wel redelijk als web ontwikkelaar :X
Het is echt geen doen om alle browsers, alle versies en alle quirks te omzeilen. Iedere browser en versie doet dingen anders. Makkelijk roepen, maar het is echt achterlijk lastig om het overal correct te krijgen.
pi_193099793
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:20 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Succes Tally :*

En jij ook Loon, met Dora!

Nog even verder teruglezen. Maar als we het toch over corona hebben, hier nog de on line lezing van prof. Herwig Leirs:

https://msevp.uantwerpen.(...)9f932061b7dd92c72f1d

Wel in het Engels, maar hij legt het langzaam en in behoorlijke Jip&Janneke taal uit denk ik. (Eerste half uur gaat over de oorsprong van corona-virussen, en ook COVID-19, tweede over factoren die bijdragen aan het verspreiden van zoönoses )

Ik mag dr weer ophalen O+ Ze is wakker en alles is goed. Ook de bloeduitslagen zijn goed.
En wat wij al dachten dat mevrouw niet helemaal een europeese korthaar is maar een mixje met een raskat omdat ze zulke lang stevig haar heb O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193099839
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:57 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik mag dr weer ophalen O+ Ze is wakker en alles is goed. Ook de bloeduitslagen zijn goed.
En wat wij al dachten dat mevrouw niet helemaal een europeese korthaar is maar een mixje met een raskat omdat ze zulke lang stevig haar heb O+
Dat is snel! Dan zal ze wel als eerste geopereerd zijn (dat is fijn, want minder lang hoeven wachten dus).
En fijn van de bloeduitslagen! *O*

Nu waarschijnlijk thuis lekker verder uitmaffen ;)
pi_193099878
quote:

[..]

Da’s snel, maar vooral *O* *O*
pi_193099995
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:29 schreef z80 het volgende:

[..]

Formulier als pdf printen. foxit pdf reader, of soortgelijk, installeren en in de pdf je handtekening zetten. opnieuw als pdf printen en opsturen.
Ga ik dat eens proberen ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jeetje, maar ze kunnen wel nagaan wie het “afgeleverd” heeft bij jou?

Hier is ene Jeffrey druk bezig met een (tot nu toe) stuk minder herrie dan verwacht.

Zit nu rustig kranten te lezen afgewisseld met opnames te kijken. Straks maar eens van een t-shirt een vest maken en hopen dat hij wel op tijd klaar is zodat ik aan de kibbeh voor woensdag gehaktdag kan beginnen
Zeker! Dylan heeft wat uit te leggen :7

Fijn dat de herrie meevalt. *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193099998
quote:

[..]

*O*
pi_193100083
Fijn Tally O+

Uuurgh, wasmachine heeft de sleperij niet overleefd, dus nu op zoek naar een nieuwe. Ik dacht, topic op fok geeft vast duidelijkheid.

Narrator: it most definetely did not give any duidelijkheid :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193100107
Ik ben op de slaapkamer maar moest net even wat vragen beantwoorden, het echte boorwerk moet nog komen. De grote plantenkas met kruiden kan niet op het keukenbalkon blijven, daar staat de unit nu. De kruiden ga ik dan maar in hangbakken aan de balkonrand doen en dan zet ik plantenbak vol met gezellige planten op het grote balkon
  woensdag 13 mei 2020 @ 11:20:15 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193100140
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fijn Tally O+

Uuurgh, wasmachine heeft de sleperij niet overleefd, dus nu op zoek naar een nieuwe. Ik dacht, topic op fok geeft vast duidelijkheid.

Ik geef je toch best de goede tips om je zoektocht toe te gaan spitsen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193100180
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik geef je toch best de goede tips om je zoektocht toe te gaan spitsen.
Ja joh, en jij niet alleen :D MAAR NAAR WIE MOET IK NOU LUISTEREHEHEHEHE!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 13 mei 2020 @ 11:23:17 #30
63722 z80
I fink you freaky
pi_193100191
Twijfel, twijfel. Keuzestress. Gebruikte Miele. Model er is geen zwaardere. Of een Bauknecht, wat eigenlijk een whirlpool is. Miele is duurder, 1Kg minder inhoud en minder opties.
  woensdag 13 mei 2020 @ 11:24:26 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193100211
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja joh, en jij niet alleen :D MAAR NAAR WIE MOET IK NOU LUISTEREHEHEHEHE!
Ik zeg niet welk merk je moet kiezen, ik zeg hoe je beterrrrr kunt zoeken.

Ik wil ook wel een voorselectie voor je maken van drie machines. Dan kies je daaruit de mooiste.
pi_193100256
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zeg niet welk merk je moet kiezen, ik zeg hoe je beterrrrr kunt zoeken.

Ik wil ook wel een voorselectie voor je maken van drie machines. Dan kies je daaruit de mooiste.
Neee joh, komt goed komt goed :D
  woensdag 13 mei 2020 @ 11:28:04 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193100266
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Neee joh, komt goed komt goed :D
-O-
pi_193100364
Ik heb de poes in een zebrarompertje mee naar huis gekregen O+ En ze ligt nu op mijn schoot naar buiten te kijken samen onder een dekentje O+
pi_193100465
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:33 schreef Tally het volgende:
Ik heb de poes in een zebrarompertje mee naar huis gekregen O+ En ze ligt nu op mijn schoot naar buiten te kijken samen onder een dekentje O+
:D Pic? Die ken ik niet !

(Heb je straks een kat met identiteitscrisis _O- )
pi_193100477
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:33 schreef Tally het volgende:
O+

Lekker warm O+
pi_193100485
@z80 het is gelukt *O*
  woensdag 13 mei 2020 @ 11:42:55 #38
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193100510
Er loopt hier een paard rond met een zebradeken O+
Spoilers!
  woensdag 13 mei 2020 @ 11:46:10 #39
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193100563
Mijn blender is overleden, rip. Ik ga nu proberen om alles met de staafmixer te doen. @Myreala zegt dat dat kan. Ik vond het smoothie maken net wel een geknoei maar ik denk dat ik die techniek wel onder de knie kan krijgen.
Spoilers!
pi_193100601
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D Pic? Die ken ik niet !

(Heb je straks een kat met identiteitscrisis _O- )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193100611
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fijn Tally O+

Gekkie O+ Als je advies vraagt moet je ermee om kunnen gaan.
Ik heb mijn specifieke protip ook toegevoegd. B-)
pi_193100622
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:48 schreef Tally het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baw O+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 mei 2020 @ 11:50:51 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193100635
Een Groningse ambtenaar aan de lijn _O-. Bijna niet te verstaan. Het kwam toch nog goed met het beantwoorden van de vraag. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193100650
O+ Cat tax O+
pi_193100739
quote:

[..]

SPOILER
Ahgossie, helemaal duf nog.
pi_193100756
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ahgossie, helemaal duf nog.
Ze probeert elke keer te lopen maar pleurt om.
pi_193100829
quote:

[..]

SPOILER
Ah gosh O+

Ja dat duffe zal nog wel even blijven. Lekker rustig bijkomen. :*
pi_193100835
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:57 schreef Tally het volgende:

[..]

Ze probeert elke keer te lopen maar pleurt om.
Daar had ik er toen 2 van. En een paar jaar later moest nika een roesje om bloed af te nemen, die kreeg ik volkomen van de wereld nog, mee terug. Toen die weer wilde lopen, holde elin op haar af, ik dacht om te stoeien, maar het bleek op haar rechtop te houden. Ze was enorm zorgzaam, zo lief
pi_193100869
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daar had ik er toen 2 van. En een paar jaar later moest nika een roesje om bloed af te nemen, die kreeg ik volkomen van de wereld nog, mee terug. Toen die weer wilde lopen, holde elin op haar af, ik dacht om te stoeien, maar het bleek op haar rechtop te houden. Ze was enorm zorgzaam, zo lief
O+
pi_193100940
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

O+
pi_193101031
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn blender is overleden, rip. Ik ga nu proberen om alles met de staafmixer te doen. @:myreala zegt dat dat kan. Ik vond het smoothie maken net wel een geknoei maar ik denk dat ik die techniek wel onder de knie kan krijgen.
Ik heb een blender (springlevend) en doe alles met de staafmixer. Want minder gedoe, sneller en geen blender om helemaal schoon te maken. Echt super geweldig.
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:23:35 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193101075
Is het algemene sterfdag voor apparatuur?

Wasmachine Z80 overleden, wasmachine DancingPhoebe overleden, blender Lucky_Strike overleden en onze magnetron begaf ook de geest. -O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:25:14 #53
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193101099
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een blender (springlevend) en doe alles met de staafmixer. Want minder gedoe, sneller en geen blender om helemaal schoon te maken. Echt super geweldig.
Ik kan de blenderkan in de vaatwasser zetten maar de staafmixer kan er niet in. Dat is wel een nadeel. Maar een apparaat minder op het aanrecht is wel een voordeel.
Spoilers!
pi_193101103
Ik doe eigenlijk ook altijd alles met de staafmixer. Gewoon omdat ik een hekel heb aan die blender schoonmaken :P
pi_193101121
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik kan de blenderkan in de vaatwasser zetten maar de staafmixer kan er niet in. Dat is wel een nadeel. Maar een apparaat minder op het aanrecht is wel een voordeel.
Mijn staafmixer heeft een afklikbaar onderste metalen deel. En dat kan wel in de vaatwasser.
pi_193101127
quote:
11s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:23 schreef golfer het volgende:

Wasmachine Z80 overleden, wasmachine DancingPhoebe overleden, blender Lucky_Strike overleden en onze magnetron begaf ook de geest. -O-
RIP voor de Machines.
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:28:15 #57
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193101139
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn staafmixer heeft een afklikbaar onderste metalen deel. En dat kan wel in de vaatwasser.
Ik heb zo'n fancy KitchenAid en volgens mij mag die er niet in. Ik zal het nog eens nakijken.
Spoilers!
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:28:44 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193101144
quote:
11s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:23 schreef golfer het volgende:

Mijn wasmachine communiceert in geluid het overleden zijn van de kogellagers van de motor / trommel (motor op trommel bij dit model)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193101187
pi_193101203
quote:
6s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Heh. Ik zag laatsts ook een mooie, even zoeken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193101236
Gerelateerd, dit prachtig en herkenbaar geschreven stuk:
SPOILER
bron

Foxnews: "British writer calls Trump a 'Goliath' of presidents, says Americans are nicer than the British."
pi_193101264
Anticlimax, kan niet vinden.

Anyway, was een Twitterbericht na aanleiding van het bekladden van de ster van Trump met een swastika. Dat het onmogelijk te zeggen was of dat nou door een voor of tegenstander van Trump gedaan was.
pi_193101279
quote:
2s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:41 schreef Lonaa het volgende:
Anticlimax, kan niet vinden.

Anyway, was een Twitterbericht na aanleiding van het bekladden van de ster van Trump met een swastika. Dat het onmogelijk te zeggen was of dat nou door een voor of tegenstander van Trump gedaan was.
Ja, die had ik gelezen _O-
pi_193101280
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo'n fancy KitchenAid en volgens mij mag die er niet in. Ik zal het nog eens nakijken.
De bodem van de staafmixer kan er wel gewoon in. Zodra gebruiksvoorwerpen zo fancy zijn dat je ze niet in de vaatwasser kunt doen, zijn het ook geen gebruiksvoorwerpen meer, vind ik. :D Alleen de deksel van de hakselmolen moet je niet in de vaatwasser doen. Heb ik wel gedaan en daar blijft vocht in zitten. Niet kapot, maar nu hoor je dat water erin zitten. :')
pi_193101287
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, die had ik gelezen _O-
Painfully true.
pi_193101299
Ik ben echt niet handig met staafmixers, of ik heb altijd slechte staafmixers gehad. Dat kan ook.
Ik gooi alles in de blender of keukenmachine.
pi_193101308
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:42 schreef Myraela het volgende:

De bodem van de staafmixer kan er wel gewoon in. Zodra gebruiksvoorwerpen zo fancy zijn dat je ze niet in de vaatwasser kunt doen, zijn het ook geen gebruiksvoorwerpen meer, vind ik. :D Alleen de deksel van de hakselmolen moet je niet in de vaatwasser doen. Heb ik wel gedaan en daar blijft vocht in zitten. Niet kapot, maar nu hoor je dat water erin zitten. :')
Oh dat heb ik met het deksel van mijn koffiemolen :X Daar zit een soort plastic ruitje in (waarom) en daar zit nu steeds allemaal water tussen. Er niet uit te krijgen.
pi_193101323
Staafmixer zijn echt leven. O+ En die van KitchenAid vind ik echt fijn met de hulpstukken. Door die staafmixer gebruik ik mijn staande mixer en foodprocessor bijna niet meer.
pi_193101372
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Oh dat heb ik met het deksel van mijn koffiemolen :X Daar zit een soort plastic ruitje in (waarom) en daar zit nu steeds allemaal water tussen. Er niet uit te krijgen.
Zo irritant. :') Al vind ik het aan de andere kant wel fijn. Want nu denk ik gewoon 'ach, nu zit er al water in' voordat ik hem weer in de vaatwasser zet. Yay voor zo min mogelijk met de hand afwassen.
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:51:01 #70
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193101373
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:46 schreef Myraela het volgende:
Staafmixer zijn echt leven. O+ En die van KitchenAid vind ik echt fijn met de hulpstukken. Door die staafmixer gebruik ik mijn staande mixer en foodprocessor bijna niet meer.
Hij is echt geweldig inderdaad. Helemaal als hij dus wel in de vaatwasser kan. Ik wist niet dat ik zo intens verliefd op een staafmixer kon zijn.
Spoilers!
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:51:26 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193101379
Ik zet apparatuur waar waar in gekomen is / kan komen met regelmaat op een standaardje voor het open raam, of op de verwarming. Vaak droogt t dan wel uit.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193101388
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:51 schreef fietsie het volgende:
Ik zet apparatuur waar waar in gekomen is / kan komen met regelmaat op een standaardje voor het open raam, of op de verwarming. Vaak droogt t dan wel uit.
Gedaan, maar dat deed niets. ;( Ik snap niet hoe water er wel in kan, maar er blijkbaar niet meer uit wil.
pi_193101390
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Gerelateerd, dit prachtig en herkenbaar geschreven stuk:
SPOILER
bron

Foxnews: "British writer calls Trump a 'Goliath' of presidents, says Americans are nicer than the British."
Goed geschreven :)
pi_193101399
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:52 schreef Myraela het volgende:

Gedaan, maar dat deed niets. ;( Ik snap niet hoe water er wel in kan, maar er blijkbaar niet meer uit wil.
Dit, dit en dit.
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:59:44 #75
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193101466
Jabba the Hutt of privilege _O- Frankenstein of human flaws _O-
Spoilers!
pi_193101472
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb het met de deur van de oven :')

Als je die opentrekt, blijken er dus een paar kleine openingetjes te zijn. Dat had ik niet gezien in de eerste week dat we dat ding hadden en ik hem even schoon ging poetsen.
De zeepstrepen zitten nog steeds tussen het glas ;(

(Uit elkaar halen is niet zo eenvoudig. En Whirlpool rekende alleen al iets van 120 euro voorrijkosten :') )
pi_193101504
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jabba the Hutt of privilege _O- Frankenstein of human flaws _O-
Ja, die Jabba the Hutt of Privilege vond ik echt briljant _O_
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:03:52 #78
63722 z80
I fink you freaky
pi_193101507
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zelfde als dat de meeste horloges waterdicht zijn.
Water gaat er wel in. Maar komt er nooit meer uit.
pi_193101512
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:00 schreef Candaasje het volgende:

Als je die opentrekt, blijken er dus een paar kleine openingetjes te zijn. Dat had ik niet gezien in de eerste week dat we dat ding hadden en ik hem even schoon ging poetsen.

(Uit elkaar halen is niet zo eenvoudig. En Whirlpool rekende alleen al iets van 120 euro voorrijkosten :') )
Oh dat klinkt ook super frustrerend :X
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:09:32 #80
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193101573
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, die Jabba the Hutt of Privilege vond ik echt briljant _O_
Ik vind die Trump toch wel fascinerend hoor. Of vooral de Trumpstemmers. Ik kan me, met wat fantasie, heel veel dingen voorstellen. Extremisme, homofobie, conspiracy gekkies. Maar het aanhangen van deze volslagen idioot gaat echt mijn pet te boven.
Spoilers!
pi_193101587
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mijn oventje heeft zoiets zichzelf aangedaan. Als je z'n deur opendoet en er komt stoom uit, gaat de stoom in z'n scherm/knoppen zitten en het duurt een paar dagen voor dat weer opgedroogd is :')

Ach, zolang het nog functioneert :s)
pi_193101610
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik vind die Trump toch wel fascinerend hoor. Of vooral de Trumpstemmers. Ik kan me, met wat fantasie, heel veel dingen voorstellen. Extremisme, homofobie, conspiracy gekkies. Maar het aanhangen van deze volslagen idioot gaat echt mijn pet te boven.
En het zijn er een boel hè, die op hem hebben gestemd en het nu weer zouden doen. Ik ben benieuwd in november. Ben ook nog niet zo enthousiast over die Joe Biden, zitten ook wel wat haken en ogen aan. Je zou denken dat je in een land met bijna 330 miljoen inwoners wel wat fatsoenlijke mensen kan vinden die alle kwaliteiten bezitten om een land goed te leiden. Maar dat is blijkbaar dan toch een dingetje.
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:15:03 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193101641
Daarnaast is de uitkomst van de stemming toch ook niet de uitkomst van het presidentschap? Door die constructie met kiesmannen, die ook zelf weer belang hebben bij bepaalde uitkomsten?
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:15:12 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_193101644
Een laatste bod gedaan op de Miele. Bij niet akkoord word het de nieuwe Bauknecht met een deukje.
Voordeel wel dat ik nog een paar dagen vooruit kan, en in noodgeval de oude 4.5Kg machine uit de schuur kan halen. Geeft wat meer tijd om rond te kijken.
pi_193101655
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:15 schreef fietsie het volgende:
Daarnaast is de uitkomst van de stemming toch ook niet de uitkomst van het presidentschap? Door die constructie met kiesmannen, die ook zelf weer belang hebben bij bepaalde uitkomsten?
Hillary Clinton had 5 miljoen meer stemmen dan Trump. #fakenewsedit

Als je dat laat bezinken dan krijg je gewoon koppijn.
pi_193101661
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hillary Clinton had 5 miljoen meer stemmen dan Trump.

Als je dat laat bezinken dan krijg je gewoon koppijn.
Ik ben vandaag toch al extreem teleurgesteld in de wereld en de politiek, it's fine.
pi_193101671
Nee, wacht! Het moet 1,5 miljoen zijn. Ik keek naar een artikel waarin het werd uitgelegd en dat het zelfs 5 miljoen kan schelen en dat je dan nog niet hoeft te winnen.

Is nog steeds veel mensen :')
pi_193101690
Al Gore had bijv ook meer stemmen dan Bush, maar ja, kiesmannen.
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:22:36 #89
63722 z80
I fink you freaky
pi_193101734
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:19 schreef Isabeau het volgende:
Bush den tweede. Ook een helder licht. Maar Trump verslaat tot nu toe alles.
pi_193101749
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:22 schreef z80 het volgende:

Bush den tweede. Ook een helder licht. Maar Trump verslaat tot nu toe alles.
Zoals die journalist al schreef: Trump laat Bush intelligent lijken. :+
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:29:38 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193101834
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:19 schreef Isabeau het volgende:
Dat vind ik altijd weer zo'n zwak argument. Als men dat oneerlijk vind, verander het systeem dan...
Een score van 51% was op school ook geen voldoende :)
pi_193101849
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:29 schreef derLudolf het volgende:

Dat vind ik altijd weer zo'n zwak argument. Als men dat oneerlijk vind, verander het systeem dan...
Ik vind het oneerlijk :D En ik heb niets te zeggen, uiteraard. Ik weet niet wat Amerikanen van het systeem vinden, maar zover ik heb begrepen is het eerder erger geworden (gerrymandering) dan beter.
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:31:45 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193101856
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:15 schreef z80 het volgende:
Een laatste bod gedaan op de Miele. Bij niet akkoord word het de nieuwe Bauknecht met een deukje.
Voordeel wel dat ik nog een paar dagen vooruit kan, en in noodgeval de oude 4.5Kg machine uit de schuur kan halen. Geeft wat meer tijd om rond te kijken.
Het huidige Miele is ook niet alles...Althans, dat van een jaar of zeven geleden niet. Die gaat ook gewoon na 6 jaar stuk.
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:32:02 #94
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193101860
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een score van 51% was op school ook geen voldoende :)
Daarvoor heb je medewerking nodig van degenen die juist door dat systeem hun machtswens gerealiseerd zien worden..
pi_193101870
Precies op de dag dat ik alles opeet wat los en vast in mijn huis zit, krijg ik een reep chocolade van m'n werk.
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:33:41 #96
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193101891
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Daarvoor heb je medewerking nodig van degenen die juist door dat systeem hun machtswens gerealiseerd zien worden..
Als de democraten met een dusdanig geweldig programma en kandidaat komen dat ze een overgrote meerderheid krijgen, dan kunnen ze dat er wel doorfietsen lijkt me. Met "the least worse" zoals Hillary gaat dat inderdaad niet lukken.
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:33:57 #97
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193101894
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het huidige Miele is ook niet alles...Althans, dat van een jaar of zeven geleden niet. Die gaat ook gewoon na 6 jaar stuk.
Miele bestaat tegenwoordig uit 2 lijnen:
- Ingekochte (Italiaanse) lijn
- Oorspronkelijk Duitse lijn

Die tweede heeft dan nog wat actie modelletjes met (wederom Italiaanse) componenten, en echt degelijk Duits.

Meeste wat je in NL in de folders ziet is uit de Italiaanse lijnen.

Sowieso is een deel van de merken niet meer dan rebranding; Panasonic was bv jarenlang gewoon Gorenje, gerelabeld voor de EU markt met modellen die in Japan helemaal niet te koop zijn.
pi_193101915
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:33 schreef fietsie het volgende:

Die tweede heeft dan nog wat actie modelletjes met (wederom Italiaanse) componenten, en echt degelijk Duits.

Sowieso is een deel van de merken niet meer dan rebranding; Panasonic was bv jarenlang gewoon Gorenje, gerelabeld voor de EU markt met modellen die in Japan helemaal niet te koop zijn.
Maar hoe weet je nu als leek wat je precies koopt dan :o
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:35:52 #99
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193101920
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Aha, ik dacht dat alleen de professionele modellen nog "made in Germany" waren.

Funfact, Miele, Claas en dr. Oetker zitten op een goede 10 kilometer van elkaar af en zijn familiebedrijven met miljarden omzetten.

Goede grond daar :D
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:36:16 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193101930
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar hoe weet je nu als leek wat je precies koopt dan :o
Je donders goed inlezen dus.