Ik geef je toch best de goede tips om je zoektocht toe te gaan spitsen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fijn Tally
Uuurgh, wasmachine heeft de sleperij niet overleefd, dus nu op zoek naar een nieuwe. Ik dacht, topic op fok geeft vast duidelijkheid.
Narrator: it most definetely did not give any duidelijkheid
Ja joh, en jij niet alleenquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik geef je toch best de goede tips om je zoektocht toe te gaan spitsen.
Ik zeg niet welk merk je moet kiezen, ik zeg hoe je beterrrrr kunt zoeken.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja joh, en jij niet alleenMAAR NAAR WIE MOET IK NOU LUISTEREHEHEHEHE!
Neee joh, komt goed komt goedquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zeg niet welk merk je moet kiezen, ik zeg hoe je beterrrrr kunt zoeken.
Ik wil ook wel een voorselectie voor je maken van drie machines. Dan kies je daaruit de mooiste.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:33 schreef Tally het volgende:
Ik heb de poes in een zebrarompertje mee naar huis gekregenEn ze ligt nu op mijn schoot naar buiten te kijken samen onder een dekentje
quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:33 schreef Tally het volgende:
Ik heb de poes in een zebrarompertje mee naar huis gekregenEn ze ligt nu op mijn schoot naar buiten te kijken samen onder een dekentje
quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]Pic? Die ken ik niet !
(Heb je straks een kat met identiteitscrisis)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Gekkiequote:Op woensdag 13 mei 2020 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fijn Tally
Uuurgh, wasmachine heeft de sleperij niet overleefd, dus nu op zoek naar een nieuwe. Ik dacht, topic op fok geeft vast duidelijkheid.
Narrator: it most definetely did not give any duidelijkheid
quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]BawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]Ahgossie, helemaal duf nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ze probeert elke keer te lopen maar pleurt om.quote:
[..]Ah goshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat duffe zal nog wel even blijven. Lekker rustig bijkomen.![]()
Daar had ik er toen 2 van. En een paar jaar later moest nika een roesje om bloed af te nemen, die kreeg ik volkomen van de wereld nog, mee terug. Toen die weer wilde lopen, holde elin op haar af, ik dacht om te stoeien, maar het bleek op haar rechtop te houden. Ze was enorm zorgzaam, zo liefquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze probeert elke keer te lopen maar pleurt om.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar had ik er toen 2 van. En een paar jaar later moest nika een roesje om bloed af te nemen, die kreeg ik volkomen van de wereld nog, mee terug. Toen die weer wilde lopen, holde elin op haar af, ik dacht om te stoeien, maar het bleek op haar rechtop te houden. Ze was enorm zorgzaam, zo lief
quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar had ik er toen 2 van. En een paar jaar later moest nika een roesje om bloed af te nemen, die kreeg ik volkomen van de wereld nog, mee terug. Toen die weer wilde lopen, holde elin op haar af, ik dacht om te stoeien, maar het bleek op haar rechtop te houden. Ze was enorm zorgzaam, zo lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |