Zal straks even de vagina checken of er nog wat na druppeltquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
overwerken he is de bekendste smoes voor ....
Veel plezier en jolijt.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:44 schreef devzero het volgende:
Laatste meeting gehad voor de week: weekend![]()
En aangezien het lekker weer is, zo maar even een flink stuk fietsen om wat frisse lucht te krijgen
Hier word t gemaakt hahahah.quote:
quote:
Oh vandaar, dacht dat je het was vergeten. Sorryquote:
FeministIncomingquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als je mij zo had genoemd he had je nu twee blauwe stuiters
topquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:39 schreef mario390 het volgende:
ik moet naar de friedhof bloemen helpen zetten
Ja kinderen vinden het altijd fijn als ze jarig zijn,quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik organiseer het gelukkig niet.
Maar mijn nichtje wordt 5 dus dat is vooral voor haar wel belangrijk.
Bespaar mequote:
Lieffquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kinderen vinden het altijd fijn als ze jarig zijn,
Mijn kleindochter wordt 4 ze zegt mijn verjaardag feestje kan niet door cororna oma dat weet je toch wel
Maar de volgende keer dat ik jarig ben krijg ik een heel groot feestje kom jij dan ook oma.
Ik vroeg haar van de week wat ze voor haar verjaardag wilde, kreeg ik dit als antwoord
Ja oke da's anders spul dat maken wij inderdaad niet...quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wij krijgen het hier vers uit Colombia
Bingo.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal straks even de vagina checken of er nog wat na druppelt
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh vandaar, dacht dat je het was vergeten. Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |