abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187189040
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:45 schreef luxerobots het volgende:

[..]

In diverse wetten, om te beginnen de grondwet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:45 schreef luxerobots het volgende:

[..]

In diverse wetten, om te beginnen de grondwet.
Nee in die grondwet staat dat alle vormen van discriminatie verboden zijn. Dus ook die sportscholen en bejaardentehuizen die je dus wel verdedigt.

Dus nogmaals:

quote:
Ja, en wettelijk gezien kan het helemaal niet.

Als je het zou aanvechten, wordt dit besluit teruggedraaid. Er mag in Nederland geen onderscheid gemaakt worden op ras/etniciteit als het gaat om het toewijzen van woningen.
Waar staat dit?
West-Melanesia
pi_187189138
Het is niet zo makkelijk hoor, jullie doen echt alsof het zo makkelijk is. Dan kan je je frustraties wel op mij afreageren. Maar zodra de grondwet erbij wordt gehaald en je vervolgens wil uitzoeken wat wel of niet is toegestaan betreft discriminatie stuit je nou eenmaal op dingen waar je niet eerder bij stil hebt gestaan.

Dus je kan me wel blind en roekeloos blijven aanvallen. Maar puntje bij paaltje klopt alles wat ik over de grondwet en andere instanties heb verteld, zo makkelijk is het niet om ff racisme of discriminatie te roepen en daarna graag willen dat het verboden moet worden. Echt niet.
West-Melanesia
pi_187189251
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik ook maar daar zul je wel weer overheen hebben gelezen

daarnaast heb je sowieso niets 'rustig' uitgelegd want er zit altijd wel een rare sneer tussen

nogmaals ik snap dat het je relatief hoog zit allemaal maar op deze manier komen we echt helemaal nergend

als je de backup triangelaar van de jostiband van de trap afgooit kun je er nog steeds betere gesprekken mee voeren dan met jou volgens mij ... ik ben er wel klaar mee
Ja als je niet goed leest wat ik schrijf, en niet begrijpt waarom ik een bepaalde houding aanneem in sommige berichten, mij vaker probeert te corrigeren dan anderen, weet je, dan ken ik je niet verder helpen. Ik ken je niet verder uitleggen.
West-Melanesia
pi_187189266
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 19:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Prima : Lekker niet reageren als je geen zin hebt, doe ik ook.
Maar dan vind je dus FvD en PVV racistische partijen, die zich profileren met het selecteren van nieuwkomers en hun recht in een Nederlandse wijk te wonen .
Ja. Al heb ik dat volgens mij al beantwoord toen je het de eerste keer vroeg.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 16:10 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Idem je dubbele moraal met PVV en FvD. zij krijgen veel stemmen door vooral een beleid te promoten die hele bevolkingsgroepen buiten de deur moet houden en de PVV wil zelfs islamieten uitsluiten van democratische burgerrechten. Ineens weiger je dat als racisme te omschrijven.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 16:17 schreef probeer het volgende:

[..]

Welke dubbele moraal? Als je me als user ook maar een beetje kent zou je weten dat ik echt helemaal niets met de PVV of FvD heb.

Maar volgens jou moet ik elke keer als ik het over racisme heb, de voetnoot toevoegen dat 'de PVV en FvD óók racistisch zijn, en dat is hartstikke slecht'?

Kom op zeg.

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 15:37 schreef probeer het volgende:

[..]

En dan vraag ik me serieus af waarom het blijkbaar zo lastig is om een zero tolerance beleid jegens racisme te hanteren. Dat behoort nooit een 'in het ene geval is het ok, in het andere geval niet' ding te zijn.
:*
"Pools are perfect for holding water"
pi_187189368
"Ja maar muh sportscholen" _O-
Conscience do cost.
pi_187189506
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:05 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja. Al heb ik dat volgens mij al beantwoord toen je het de eerste keer vroeg.
ohhhhh dat heb ik gemist dan.
Je vind het dus geen racistische partijen?
  Forum Admin vrijdag 31 mei 2019 @ 21:21:14 #107
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_187189511
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Lekker relevant ook.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_187189592
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:21 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Lekker relevant ook.
Ja, het is wel relevant voor de vraag of mensen selecteren op basis van etniciteit een racisme is.
En dat is de bewering in dit topic wat telkens terugkomt.
FvD en PVV vinden dat nieuwkomers niet meer het land in mogen en gaan wonen hier.
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 21:26:36 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187189603
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:04 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Ja als je niet goed leest wat ik schrijf, en niet begrijpt waarom ik een bepaalde houding aanneem in sommige berichten, mij vaker probeert te corrigeren dan anderen, weet je, dan ken ik je niet verder helpen. Ik ken je niet verder uitleggen.
je kunt sowieso niets uitleggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin vrijdag 31 mei 2019 @ 21:27:40 #110
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_187189619
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ja, het is wel relevant voor de vraag of mensen selecteren op basis van etniciteit een racisme is.
En dat is de bewering in dit topic wat telkens terugkomt.
FvD en PVV vinden dat nieuwkomers niet meer het land in mogen en gaan wonen hier.
Nee, totale kolder om over die partijen te gaan kissebissen in dit topic. Sterk staaltje whataboutism
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_187189731
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nee, totale kolder om over die partijen te gaan kissebissen in dit topic. Sterk staaltje whataboutism
Ok ..... je wil een zinnige discussie uit de weg gaan over de vraag of selecteren op etniciteit voor het toekennen van woonrechten een vorm van racisme is.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 21:41:17 #112
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_187189825
https://www.omroepwest.nl(...)en-Moordrechtse-wijk

hetzelfde in moordrecht.

vroeger had je ook Molukkers in Waddinxveen, maar dit is allemaal verdwenen.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_187190276
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

je kunt sowieso niets uitleggen
Snap je, en dan huilen wanneer ik me stem klein beetje verhef.
West-Melanesia
pi_187190340
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:11 schreef ems. het volgende:
"Ja maar muh sportscholen" _O-
Ja jij moet er ook nog uit komen. Grondwet artikel 1 en discriminatie, Molukse wijken en sportscholen. Hoe ga je precies wat toepassen? Zoals ik al zei, zo gemakkelijk is het niet. Neem gerust de tijd.
West-Melanesia
  vrijdag 31 mei 2019 @ 22:22:16 #115
117098 Hathor
Effe niet
pi_187190397
Ik ben het wel eens met Oceanier, de regering heeft deze afspraak gemaakt met de Molukse gemeenschap, de woningbouwverenigingen hebben dit overgenomen, en dat is het dan, afspraak is afspraak. Wie heeft er nou eigenlijk last van dat Molukkers liever samenklonten zonder bemoeienis van buitenaf?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_187190468
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ja in dit topic wordt het label discriminatie en racisme bij de Molukse wijken opgehangen. Omdat dit gebeurt, krijg je dus de ene na de andere situatie om de oren waar precies hetzelfde gebeurd en waar artikel 1 van de grondwet mee in strijd is. Zoals ik al zei, sportscholen, bejaardentehuizen, grenzen dicht willen maken zoals Bluesdude zei, asielzoekers/vluchtelingen weigeren.

Stelling:
Grenzen dicht voor asielzoekers/vluchtelingen, ongeacht de reden, want oor hebben naar de redenen van het ontstaan van Molukse wijken hebben veel mensen hier ook niet. Dus grenzen dicht voor asielzoekers/vluchtelingen, racisme/discriminatie of niet?
West-Melanesia
pi_187190613
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat? Kan je lezen?

Ik vind het racistische partijen. Zo duidelijk?

Maar zoals ik al zei, gaat dit topic niet over FvD of de PVV. En vind ik het niet nodig om elke keer dat er over racisme gepraat wordt, te moeten zeggen dat "FvD en PVV racistisch zijn, en dat vind ik slecht." Want daar gaat het nu niet over. Net zoals ik nu ook niet begin over de racistische KKK. Of over China en Tibetanen. Of welke andere vorm van racisme dan ook.
pi_187190625
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 22:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Wat? Kan je lezen?

Maar zoals ik al zei, gaat dit topic niet over FvD of de PVV. En vind ik het niet nodig om elke keer dat er over racisme gepraat wordt, te moeten zeggen dat "FvD en PVV racistisch zijn, en dat vind ik slecht." Want daar gaat het nu niet over.
Oceanier schiet snel van onderwerp naar onderwerp. Kennelijk is het heel moeilijk voor hem om uit te leggen waarom het gerechtvaardigd is dat Molukkers hun eigen wijken hebben en anderen uit deze wijken mogen wegpesten.
pi_187190645
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 22:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Oceanier schiet snel van onderwerp naar onderwerp. Kennelijk is het heel moeilijk voor hem om uit te leggen waarom het gerechtvaardigd is dat Molukkers hun eigen wijken hebben en anderen uit deze wijken mogen wegpesten.
Hij snapt het niet, wil het niet snappen, zal het nooit snappen en kan dat wellicht zelfs niet eens.

Heb het al lang opgegeven om met hem in gesprek te gaan.

Maar dat Bluesdude zo moeilijk loopt te doen vind ik maar raar.
pi_187190707
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 22:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je snapt er geen drol van. Daarom kan je dus geen antwoord geven op mijn vorige post aan jou. Jij bent dus degene die van onderwerp veranderd, en mij ergens vals van wilt beschuldigen tegenover een ander. Je bent ook gelijk de reden samen met nog een aantal andere mensen die traag van begrip zijn dat dit topic al 30 pagina’s duurt
West-Melanesia
pi_187190718
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 22:41 schreef probeer het volgende:

[..]

Hij snapt het niet, wil het niet snappen, zal het nooit snappen en kan dat wellicht zelfs niet eens.

Heb het al lang opgegeven om met hem in gesprek te gaan.

Maar dat Bluesdude zo moeilijk loopt te doen vind ik maar raar.
Ook jij, grenzen dicht, racisme/discriminatie of niet?
West-Melanesia
pi_187190724
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 22:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Wat? Kan je lezen?

Nee...
Zeg nou gewoon direct dat je het geen racistische partijen vind

quote:
En vind ik het niet nodig om elke keer dat er over racisme gepraat wordt, te moeten zeggen dat "FvD en PVV racistisch zijn,
Dat vind ik ook, maar je duidelijkheid dat je het geen racistische partijen vind laat te wensen over.
Overigens vind ik ze geen racistische partijen.
Maar als je het uitsluiten om ergens te kunnen wonen in Nederland op basis van etniciteit racistisch vind , dan moet je dat standpunt doortrekken naar de veel heersende opvatting dat het wel moet kunnen. Dan vind je die opvatting dus racistisch, wat ik niet vind.
Even terzijde : ik noemde met name PVV en FvD, maar die etnische uitsluiting is een veel heersende opvatting. In de publieke opinie, en bij zowat alle politieke partijen
pi_187190777
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 22:45 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Je snapt er geen drol van. Daarom kan je dus geen antwoord geven op mijn vorige post aan jou. Jij bent dus degene die van onderwerp veranderd, en mij ergens vals van wilt beschuldigen tegenover een ander. Je bent ook gelijk de reden samen met nog een aantal andere mensen die traag van begrip zijn dat dit topic al 30 pagina’s duurt
Nee, debieltje, verklaar maar eens waarom mensen uitsluiten vanwege hun afkomst/etniciteit om ergens te wonen géén racisme is.
pi_187190778
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 22:46 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee...
Zeg nou gewoon direct dat je het geen racistische partijen vind

[..]

Dat vind ik ook, maar je duidelijkheid dat je het geen racistische partijen vind laat te wensen over.

Slechte trol.
pi_187190936
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 22:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Nee, debieltje, verklaar maar eens waarom mensen uitsluiten vanwege hun afkomst/etniciteit om ergens te wonen géén racisme is.
Post #101, antwoord geven op mijn vraag anders ben je iemand die maar wat roeptoetert die ik dan onmogelijk serieus kan nemen. En dat uitschelden, dat mag je achterwege laten bijdehand
West-Melanesia
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 23:02:55 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187190998
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 22:12 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Snap je, en dan huilen wanneer ik me stem klein beetje verhef.
nee hoor dan heb je het weer niet begrepen, op zijn hoogst ga ik op dezelfde toon verder maar daar kon je slecht tegen dus dat heb ik gelijk weer afgekapt
pi_187191003
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:00 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Post #101, antwoord geven op mijn vraag anders ben je iemand die maar wat roeptoetert die ik dan onmogelijk serieus kan nemen. En dat uitschelden, dat mag je achterwege laten bijdehand
Nee, je snapt het niet.

Je snapt niet dat heren weigeren in een sportschool van een andere orde is dan mensen vanwege hun etniciteit weigeren om ergens te wonen.

Overigens sta jij op 1# qua persoonlijke sneren en op de man spelen.
pi_187191018
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 19:15 schreef probeer het volgende:

[..]

En alweer, de enige die hier 'zwaar over the top' reageert is Oceaniër.
Nee, ik heb het gevolgd de delen zonder deel te nemen maar het is alsof een roedel wolven een schaap verscheurt. Met veel bloed enzo. Echt niet normaal. Je moet de man ook een break geven: hij is hier historisch gezien in verzeild geraakt en heeft een goed idee hoe dat zo gekomen is en schiet in de verdediging omdat dat niet anders kan tegen zo'n overmacht van boze burgers.

Men is ook kansloos tegen zo'n menigte die jou beschuldigen van racisme. Daar is in principe geen goed verweer tegen, tegen een menigte die het standpunt al bepaald heeft. Zij willen bloed aan de paal. Echt niet mooi hoe dat gaat hier op het forum. Lijkt op een lynchpartij.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 23:06:53 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187191060
nou dat valt ook wel mee, iedereen heeft er een mening over dat zeker, vervolgens komt meneer iedereen tegen zijn schenen schoppen en is het iedereen zijn schuld dat de discussie niet loopt :')
pi_187191079
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Nee, je snapt het niet.

Je snapt niet dat heren weigeren in een sportschool van een andere orde is dan mensen vanwege hun etniciteit weigeren om ergens te wonen.

Overigens sta jij op 1# qua persoonlijke sneren en op de man spelen.
Dan heb je artikel 1 van de grondwet niet begrepen. Discriminatie op basis van geslacht, leeftijd en etniciteit is niet toegestaan.

De grondwet maakt daarin geen verschil, al helemaal niet wat jij van een andere orde vind. Op de man speel ik nooit, hoogstens wanneer mensen op de man spelen richting mij. Evenals sneren uitdelen, deel een sneer uit en ik deel een sneer terug uit. Zelfs dan niet altijd, meestal antwoord ik gewoon rustig terug.

Maar om terug te komen op je vraag dat ik moet uitleggen waarom het geen racisme is.

Kan je die vraag aan sp3c stellen, want hij vind namelijk net als mij dat het geen racisme is maar ik denk dat hij dat beter kan uitleggen. Ik wil het trouwens niet uitleggen omdat je nog geen antwoord heb gegeven op mijn vraag.

Sp3c zou jij hem kunnen helpen zijn vraag te beantwoorden waarom jij denkt dat het geen racisme is?
West-Melanesia
pi_187191097
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee hoor dan heb je het weer niet begrepen, op zijn hoogst ga ik op dezelfde toon verder maar daar kon je slecht tegen dus dat heb ik gelijk weer afgekapt
Nee je valt echt teveel uit de toon man, alleen heb je het zelf niet in de gaten
West-Melanesia
pi_187191137
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 22:22 schreef Hathor het volgende:
Ik ben het wel eens met Oceanier, de regering heeft deze afspraak gemaakt met de Molukse gemeenschap, de woningbouwverenigingen hebben dit overgenomen, en dat is het dan, afspraak is afspraak. Wie heeft er nou eigenlijk last van dat Molukkers liever samenklonten zonder bemoeienis van buitenaf?
Dit.
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 23:11:09 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187191154
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:09 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Nee je valt echt teveel uit de toon man, alleen heb je het zelf niet in de gaten
ik doe niet eens moeite om in de toon te vallen joh
pi_187191155
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:06 schreef sp3c het volgende:
nou dat valt ook wel mee, iedereen heeft er een mening over dat zeker, vervolgens komt meneer iedereen tegen zijn schenen schoppen en is het iedereen zijn schuld dat de discussie niet loopt :')
Gewoon wat begrip voor elkaars standpunten en daar op een beschaafde manier over babbelen. Dat kan ook. Maar als je de delen doorneemt dan is het een soort heksenjacht. Viel mij op. Nooit even pas op de plaats en de argumenten op een rijtje zetten. Op Tweakers zou zoiets niet kunnen omdat de moderators daar het wel in goed banen lijden als het escaleert. Trek het u aan. Maar jou een beetje kennende boeit het jou niets. Het is ook een ander forum natuurlijk maar je zou wel iets beter je best kunnen doen.
pi_187191193
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:06 schreef sp3c het volgende:
Maar het topic is al 30 delen lang omdat men artikel 1 van de grondwet niet snapt en straatje blijft passen.
West-Melanesia
pi_187191196
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 22:22 schreef Hathor het volgende:
Ah mooi. Ik ben dus niet helemaal wereldvreemd. :)
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 23:14:21 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187191247
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:11 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Gewoon wat begrip voor elkaars standpunten en daar op een beschaafde manier over babbelen. Dat kan ook. Maar als je de delen doorneemt dan is het een soort heksenjacht. Viel mij op. Nooit even pas op de plaats en de argumenten op een rijtje zetten. Op Tweakers zou zoiets niet kunnen omdat de moderators daar het wel in goed banen lijden als het escaleert. Trek het u aan. Maar jou een beetje kennende boeit het jou niets. Het is ook een ander forum natuurlijk maar je zou wel iets beter je best kunnen doen.
volgens mij is naast oceanier bijna iedereen op een beetje een beschaafde manier bezig maar hij blijft maar blaffen
pi_187191271
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:04 schreef Bart2002 het volgende:

Men is ook kansloos tegen zo'n menigte die jou beschuldigen van racisme. Daar is in principe geen goed verweer tegen, tegen een menigte die het standpunt al bepaald heeft. Zij willen bloed aan de paal. Echt niet mooi hoe dat gaat hier op het forum. Lijkt op een lynchpartij.
Sommige users doen wel lynchachtig onder het mom van tegen racisme te zijn.
Er valt met sommigen ook niet een debat te voeren of het racisme is dat bepaalde Molukse wijkbewoners liever met veel Molukkers in de buurt willen wonen... en dat de Nederlandse samenleving dit al bijna 70 jaar normaal vind.
Een andere overdrijving is het kwalificeren van bekladden van een woning en wat ruiten inslaan als 'racistisch geweld' .
Zo opgefokt....
Waarom ? Etnische intolerantie ? Gefrustreerd zijn over beschuldigingen van discriminerend te zijn ?

[ Bericht 2% gewijzigd door Bluesdude op 31-05-2019 23:20:41 ]
pi_187191272
maar sp3c maakt als moderator liever zelf grapjes over “treinen” enzo.
West-Melanesia
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 23:15:19 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187191277
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:12 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ah mooi. Ik ben dus niet helemaal wereldvreemd. :)
zoiets zei ik ook al

zijn er ook wel meer die dat vinden
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 23:15:40 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187191287
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:15 schreef Oceanier het volgende:
maar sp3c maakt als moderator liever zelf grapjes over “treinen” enzo.
dit was een goed grapje, daar blijf ik gewoon achter staan, beetje humor op zijn tijd moet kunnen hoor
pi_187191299
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

volgens mij is naast oceanier bijna iedereen op een beetje een beschaafde manier bezig maar hij blijft maar blaffen
Nee ik blaf alleen wanneer iemand tegen mij blaft
West-Melanesia
pi_187191308
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:08 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Dan heb je artikel 1 van de grondwet niet begrepen. Discriminatie op basis van geslacht, leeftijd en etniciteit is niet toegestaan.
Je snapt het niet.

Mensen worden in gelijke gevallen gelijk behandeld.

Als je rijk bent betaal je meer belasting, dat is discriminatie, maar komt voort uit een ongelijk geval. Als rijk persoon kun je ook meer belasting betalen.

Als je oud bent kun je een seniorenwoning krijgen, als je bijvoorbeeld de trap niet meer op komt en als je gewone woning voor jouw niet meer voldoet.

En bij een sport zijn er dus mannen- en vrouwenteams, juist omdat mannen en vrouwen fysiek van elkaar verschillen.

Dit staat er precies:
quote:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Het is dus niet zo dat je een woning geweigerd kan worden omdat je een kleurtje hebt of omdat je homoseksueel bent. Dat heeft namelijk niets met het recht op een woning te maken.

quote:
De grondwet maakt daarin geen verschil, al helemaal niet wat jij van een andere orde vind. Op de man speel ik nooit, hoogstens wanneer mensen op de man spelen richting mij. Evenals sneren uitdelen, deel een sneer uit en ik deel een sneer terug uit. Zelfs dan niet altijd, meestal antwoord ik gewoon rustig terug.
Ik kan hier wel tien posts aanhalen waarin je op de man speelt.

quote:
Maar om terug te komen op je vraag dat ik moet uitleggen waarom het geen racisme is.

Kan je die vraag aan sp3c stellen, want hij vind namelijk net als mij dat het geen racisme is maar ik denk dat hij dat beter kan uitleggen. Ik wil het trouwens niet uitleggen omdat je nog geen antwoord heb gegeven op mijn vraag.

Sp3c zou jij hem kunnen helpen zijn vraag te beantwoorden waarom jij denkt dat het geen racisme is?
Nu moet iemand anders dus jouw standpunt uitleggen :')
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 23:17:11 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187191322
nee ik kan niet mee helpen, ik snap prima waarom iemand er racisme in zou kunnen zien

ben het er niet helemaal mee eens maar soit
pi_187191347
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:10 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dit.
Dat iets ooit is afgesproken, is geen reden om het maar voor altijd voort te zetten.

Een afspraak op zichzelf is geen geldige reden, de argumenten waarop zo'n afspraak gestoeld is, kunnen dat wel zijn.

Overigens worden er gewoon mensen een woning ontzegd en mensen weggepest uit deze wijken. Dat er mensen last van hebben is duidelijk.
pi_187191348
quote:

[..]

Dat is als iemand die het gevolgd heeft maar niet deelgenomen absoluut niet zo. En wat hij doet is niet blaffen maar het verdedigen van zijn zaak. En hij heeft goede argumenten maar die leest men niet en/of begrijpt men niet . Dit vooral door een stuitend gebrek aan historisch besef. Daar kun je misschien niets aan doen maar je moet je wel realiseren dat dat best eens zo zou kunnen zijn dat je het eigenlijk niet weet/begrijpt omdat de kennis ontbreekt.
pi_187191359
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

dit was een goed grapje, daar blijf ik gewoon achter staan, beetje humor op zijn tijd moet kunnen hoor
Ja, beetje olie op het vuur geven ik neem het je niet kwalijk joh
West-Melanesia
pi_187191373
quote:

[..]

dat kun je vinden als user
als moderator moet je dat iets meer genuanceerder vertellen of niks zeggen..
Oceanier mept inderdaad te veel terug... Zelf haak ik meestal op tijd af, om daar niet in terecht te komen
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 23:21:15 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187191417
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:18 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat is als iemand die het gevolgd heeft maar niet deelgenomen absoluut niet zo. En wat hij doet is niet blaffen maar het verdedigen van zijn zaak. En hij heeft goede argumenten maar die leest men niet en/of begrijpt men niet . Dit vooral door een stuitend gebrek aan historisch besef. Daar kun je misschien niets aan doen maar je moet je wel realiseren dat dat best eens zo zou kunnen zijn.
nee hoor ik ben prima op de hoogte van de kwestie
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 23:23:42 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187191482
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:19 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

dat kun je vinden als user
als moderator moet je dat iets meer genuanceerder vertellen of niks zeggen..
Oceanier mept inderdaad te veel terug... Zelf haak ik meestal op tijd af, om daar niet in terecht te komen
nee hij mept niet teveel terug, hij mept teveel ... punt
daardoor krijg je een vervelende discussie, dat probeer ik hem wijs te maken

ik wil daar niet teveel in modden omdat het toch voortkomt uit de emotie en daar proberen we FOK!breed een beetje ruimte voor te geven maar het moet echt een keer klaar zijn
pi_187191545
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee hoor ik ben prima op de hoogte van de kwestie
Je zou er gewoon iets meer boven moeten staan en af en toe signaleren dat het niet helemaal lekker loopt. Ondertussen doe je hard mee aan de jacht.
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 23:27:18 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187191599
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:25 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Je zou er gewoon iets meer boven moeten staan en af en toe signaleren dat het niet helemaal lekker loopt. Ondertussen doe je hard mee aan de jacht.
ik geloof niet dat er sprake is van een soort jacht hoor
pi_187191618
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:25 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Oceanier reageert heel aanvallend en persoonlijk op de inhoudelijke discussie. En dat is ook gewoon terug te lezen.
pi_187191642
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 22:45 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Ook jij, grenzen dicht, racisme/discriminatie of niet?
En sportscholen, niet te vergeten!
Conscience do cost.
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 23:33:48 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187191735
grenzen dicht is net zo min discriminatie als je eigen voordeur op slot doen

al discrimineert de douanier die iemand met het verkeerde paspoort terugstuurt natuurlijk wel, of het racisme is ligt een beetje aan de reden waarom je ze dicht doet
pi_187191982
quote:
Je snapt het niet.

Mensen worden in gelijke gevallen gelijk behandeld.

Als je rijk bent betaal je meer belasting, dat is discriminatie, maar komt voort uit een ongelijk geval. Als rijk persoon kun je ook meer belasting betalen.

Als je oud bent kun je een seniorenwoning krijgen, als je bijvoorbeeld de trap niet meer op komt en als je gewone woning voor jouw niet meer voldoet.

En bij een sport zijn er dus mannen- en vrouwenteams, juist omdat mannen en vrouwen fysiek van elkaar verschillen.

Dit staat er precies:
Ja precies wat ik dus al die tijd roep, ondanks dat artikel 1 van de grondwet omschrijft dat discriminatie verboden is, is het toch toegestaan in verschillende situaties en gevallen.

quote:
Het is dus niet zo dat je een woning geweigerd kan worden omdat je een kleurtje hebt of omdat je homoseksueel bent. Dat heeft namelijk niets met het recht op een woning te maken.
Molukkers kunnen anderen wel een woning weigeren in de Molukse wijk. De redenen zijn vanwege het feit dat de Molukse gemeenschap een aparte speciale politieke status had waaruit afspraken zijn voortgevloeid m.b.t. het creëeren van aparte wijken waarin zij hun manier van leven kunnen voortzetten en cultuur en identiteit kunnen behouden. In dit kader worden de Molukse wijk en Molukse gemeenschap, als het gaat om woningzoekenden dus niet als gelijke gevallen beschouwd als het gaat om woningzoekenden.

Idem dito geld voor woonwagenbewoners.

quote:
Ik kan hier wel tien posts aanhalen waarin je op de man speelt.
Nee kan je niet, indien dat wel zo is in de meeste gevallen eerst op de man gespeeld richting mij.

quote:
Nu moet iemand anders dus jouw standpunt uitleggen :')
Nee hoor dat hoeft niet, maar dan kan ik mezelf wel blijven herhalen
West-Melanesia
pi_187192058
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik wil daar niet teveel in modden omdat het toch voortkomt uit de emotie en daar proberen we FOK!breed een beetje ruimte voor te geven maar het moet echt een keer klaar zijn
Hij mept teveel terug. Het is een wisselwerking van over en weer
Besef je voldoende dat aanvallen op iemands afkomst is iemand persoonlijk aanvallen en dat dit mep-terug reflexen oproept.
Misschien lukt het beter hem wijs te maken als je niet deelneemt en hem privé rustig aanspreekt. uit die arenasfeer
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 23:50:07 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187192096
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:47 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hij mept teveel terug. Het is een wisselwerking van over en weer
Besef je voldoende dat aanvallen op iemands afkomst is iemand persoonlijk aanvallen en dat dit mep-terug reflexen oproept.
Misschien lukt het beter hem wijs te maken als je niet deelneemt en hem privé rustig aanspreekt. uit die arenasfeer
ik heb niemand aangevallen op zijn afkomst, ik ben het zelfs ten delen met hem eens
toch krijg ik ook vegen uit de pan als ik iets zeg waar hij het niet mee eens is, kun je gewoon teruglezen

er is geen sprake van terugmeppen

mensen geven hun mening over dit verhaal, daar is hij het dan mee eens of hij noemt je een huilende millennial
pi_187192171
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik heb niemand aangevallen op zijn afkomst, ik ben het zelfs ten delen met hem eens
toch krijg ik ook vegen uit de pan als ik iets zeg waar hij het niet mee eens is, kun je gewoon teruglezen
Ik bedoelde jou ook niet met die aanvallen. Ik zag het van anderen
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 23:56:59 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187192208
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik bedoelde jou ook niet met die aanvallen. Ik zag het van anderen
ik zie het vooral bij 1 persoon

maar goed, mweh, gewoon niet happen
pi_187192238
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

Heel veel mensen in dit topic reageren met emotie. Ik af en toe. Meppen, dan ben ik degene die het minst mept. Het lijkt alsof ik veel mep omdat ik de enige ben die achter de Molukse wijken sta (naast een paar anderen) en gemiddeld op 5 a 6 man reageer en dus meer posts heb. Meppen, relatief gezien. Maarja, wat een onzin. Ik leg alles netjes uit maar men wilt in veel gevallen maar niet inzien dat ze zichzelf tegenspreken en worden agressief wanneer ze zien dat ik gelijk heb.
West-Melanesia
pi_187192285
Wat heet gelijk hebben wil die gemeenschap dan op zich zelf zijn, dan zouden ze toch ook geen probleem maken van een muur om hun dorp toch?
  Moderator zaterdag 1 juni 2019 @ 00:01:31 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187192286
nee ze worden agressief omdat je ze voor rotte vis uitmaakt
pi_187192361
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Oceanier reageert heel aanvallend en persoonlijk op de inhoudelijke discussie. En dat is ook gewoon terug te lezen.
Nee ik reageer elke keer met geldige argumenten en kom met feiten. Dit gaat een tijdje goed, en dan net als jou, haken de meeste mensen af wanneer die feiten hen te heet onder de voeten wordt of wanneer de situatie ontstaat dat ze voor een dilemma staan en word er dan maar met modder gegooid. 9 van de 10 x ben ik niet degene die begon met modder gooien. Jullie zien jullie eigen reacties niet meer. Het is alsof jullie een waas voor jullie ogen hebben.
West-Melanesia
pi_187192372
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:01 schreef sp3c het volgende:
nee ze worden agressief omdat je ze voor rotte vis uitmaakt
Nee andersom, ik gooi met modder omdat mensen met modder naar mij gooien.
West-Melanesia
  Moderator zaterdag 1 juni 2019 @ 00:05:22 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187192388
deze gast _O-
pi_187192522
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:01 schreef john2406 het volgende:
Wat heet gelijk hebben wil die gemeenschap dan op zich zelf zijn, dan zouden ze toch ook geen probleem maken van een muur om hun dorp toch?
Kijk naar deze reactie. Zulke reacties lokken ook moddergooien uit sp3c, dit is moddergooien. Daar heb je wat ik al zei meerdere reacties van in de eerste paar pagina’s van dit topic, nog voordat ik de 1e post zette. Maar vervolgens doe je steeds alsof je dom bent en ken je wel mij raar blijven aankijken. Maar je zit er helemaal naast.
West-Melanesia
pi_187192569
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:10 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Kijk naar deze reactie. Zulke reacties lokken ook moddergooien uit sp3c, dit is moddergooien. Daar heb je wat ik al zei meerdere reacties van in de eerste paar pagina’s van dit topic, nog voordat ik de 1e post zette. Maar vervolgens doe je steeds alsof je dom bent en ken je wel mij raar blijven aankijken. Maar je zit er helemaal naast.
Is een oprechte vraag hoor, ze willen er niet bij horen maak ik eruit op, dus daar voeg ik nog iets bij, totale isolatie, dan heeft men toch wat men wil!
pi_187192581
Snap je, wil je met modder gooien naar mij, moet je ook incasseren. Ik ben haast helemaal alleen. _O-
West-Melanesia
pi_187192595
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:12 schreef john2406 het volgende:

[..]

Is een oprechte vraag hoor, ze willen er niet bij horen maak ik eruit op, dus daar voeg ik nog iets bij, totale isolatie, dan heeft men toch wat men wil!
Ja jij kan zo meedoen met de mud race
West-Melanesia
  Moderator zaterdag 1 juni 2019 @ 00:14:21 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187192618
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:12 schreef Oceanier het volgende:
Snap je, wil je met modder gooien naar mij, moet je ook incasseren. Ik ben haast helemaal alleen. _O-
ik heb nog geen modder naar je gegooit, dat kun jij niet zeggen
pi_187192621
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:13 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Ja jij kan zo meedoen met de mud race
Mijn buren mogen gerust van elders komen ik heb daar geen problemen mee, mits men zich gedragen doet he.
pi_187192701
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:12 schreef john2406 het volgende:

[..]

Je kunt toch inschatten dat Molukse Nederlanders ook gewoon willen leven net als een ieder ander.? Dus geen extra isolatie , met ook collega's, vrienden, relaties, schoonfamilie, kinderen buiten de Molukse sfeer?
Is die gettomuur een grap met een hatelijke ondertoon ?
pi_187192721
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik heb nog geen modder naar je gegooit, dat kun jij niet zeggen
Dat was een algemene post, niet gericht naar jou. Maar irritant doen is ook vervelend, los van moddergooien
West-Melanesia
  Moderator zaterdag 1 juni 2019 @ 00:19:18 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187192735
stop er dan mee
pi_187192738
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je kunt toch inschatten dat Molukse Nederlanders ook gewoon willen leven net als een ieder ander.? Dus geen extra isolatie , met ook collega's, vrienden, relaties, schoonfamilie, kinderen buiten de Molukse sfeer?
Is die gettomuur een grap met een hatelijke ondertoon ?
Nee dat kan en wil ik niet inschatten daar het van mij ook verwacht wordt divers te zijn, ik kan het ook best, kan mij niet voorstellen dat die dat wel kunnen en willen.
pi_187192756
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:14 schreef john2406 het volgende:

[..]

Mijn buren mogen gerust van elders komen ik heb daar geen problemen mee, mits men zich gedragen doet he.
De Molukse wijken hebben daar ook geen problemen mee
West-Melanesia
pi_187192768
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:20 schreef Oceanier het volgende:

[..]

De Molukse wijken hebben daar ook geen problemen mee
Vanwaar die ruiten ingooien dan?
pi_187192854
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:20 schreef john2406 het volgende:

[..]

Vanwaar die ruiten ingooien dan?
Oh ggaan we weer. Omdat er een afspraak is geschonden.... ik denk dat we richting de 100 pagina’s gaan nu
West-Melanesia
pi_187192899
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:19 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nee dat kan en wil ik niet inschatten daar het van mij ook verwacht wordt divers te zijn, ik kan het ook best, kan mij niet voorstellen dat die dat wel kunnen en willen.
Wat zeg je nu Je wil Molukse Nederlanders niet als gewone mensen zien?
Je wil graag denken dat ze gelukkiger zijn te wonen achter een gettomuur ?
Waarom denk je zo dom ?
  zaterdag 1 juni 2019 @ 00:26:45 #181
117098 Hathor
Effe niet
pi_187192900
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:25 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Oh ggaan we weer. Omdat er een afspraak is geschonden.... ik denk dat we richting de 100 pagina’s gaan nu
Je begrijpt zijn punt niet, maar dat doet eigenlijk niemand, dus laat waaien joh.
pi_187192902
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:19 schreef john2406 het volgende:

[..]

Kijk hem nou, serieus doen onder de radar met z’n muur
West-Melanesia
  Moderator zaterdag 1 juni 2019 @ 00:28:54 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187192947
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Waarom denk je zo dom ?
ik kan echt 1001 dingen van john zijn post maken maar dit ... niet _O-
pi_187192949
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Waarom denk je zo dom ?
Nee dat schrijf ik niet en zeg ik ook niet, willen deze niet die buurt alleen voor hun, niks anders erbij? Nu dan vraag ik willen ze apart dan zullen ze toch ook geen probleem hebben met totale isolatie toch?

Ik mag nog niet met een groepje samen staan, dan noemt men het samenscholing!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2019 00:30:17 ]
  Moderator zaterdag 1 juni 2019 @ 00:31:06 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187193008
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:28 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nee dat schrijf ik niet en zeg ik ook niet, willen deze niet die buurt alleen voor hun, niks anders erbij? Nu dan vraag ik willen ze apart dan zullen ze toch ook geen probleem hebben met totale isolatie toch?

Ik mag nog niet met een groepje samen staan, dan noemt men het samenscholing!
als een vrouw liever naar een gescheiden toilet gaat dan is ze toch ook niet meteen lesbisch?
  zaterdag 1 juni 2019 @ 00:32:01 #186
117098 Hathor
Effe niet
pi_187193024
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik kan echt 1001 dingen van john zijn post maken maar dit ... niet _O-
Denken als Yoda jij moet.
pi_187193032
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:31 schreef sp3c het volgende:

[..]

als een vrouw liever naar een gescheiden toilet gaat dan is ze toch ook niet meteen lesbisch?
Vrouwen hoeven toch helemaal niet naar een toilet, vrouwen kakken toch helemaal niet.
pi_187193049
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:28 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nee.... ze willen geen totale isolatie Dat is jouw misplaatste grap.
Je gelooft toch niet zelf in die flauwekul ?

quote:
Ik mag nog niet met een groepje samen staan, dan noemt men het samenscholing?
Er is een ander topic voor deze 'klacht' : POL / Rechtse, blanke mannen in de slachtofferrol
  zaterdag 1 juni 2019 @ 00:33:49 #189
117098 Hathor
Effe niet
pi_187193067
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:32 schreef john2406 het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven toch helemaal niet naar een toilet, vrouwen kakken toch helemaal niet.
_O-
pi_187193071
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee.... ze willen geen totale isolatie Dat is jouw misplaatste grap.
Je gelooft toch niet zelf in die flauwekul ?
[..]

Er is een ander topic voor deze 'klacht' : POL / Rechtse, blanke mannen in de slachtofferrol
Wat is er in de buurt dan wat ik niet zien mag?
  Moderator zaterdag 1 juni 2019 @ 00:34:13 #191
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187193079
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:32 schreef john2406 het volgende:

[..]

in hun broekje pissen doen ze toch niet?
in je broekje pissen is het pad naar de donkere kant, in je broekje pissen zorgt voor nattigheid, groot nattigheid zorgt voor kindertjes, kindertjes zorgen voor leed
  Moderator zaterdag 1 juni 2019 @ 00:34:42 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187193086
zie je?

prima kan ik het Hathor
  zaterdag 1 juni 2019 @ 00:35:05 #193
117098 Hathor
Effe niet
pi_187193094
OMG ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. _O_
pi_187193106
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:34 schreef sp3c het volgende:

[..]

in hun broekje pissen doen ze toch niet?
in je broekje pissen is het pad naar de donkere kant, in je broekje pissen zorgt voor nattigheid, groot nattigheid zorgt voor kindertjes, kindertjes zorgen voor leed
Tja als je die vergelijking wil maken kom ik dom na.
  Moderator zaterdag 1 juni 2019 @ 00:35:59 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187193115
deze gast _O- _O_ _O-
  zaterdag 1 juni 2019 @ 00:36:23 #196
117098 Hathor
Effe niet
pi_187193122
_O-
  zaterdag 1 juni 2019 @ 00:37:06 #197
117098 Hathor
Effe niet
pi_187193136
sorry ik schijt bijna in me broek van het lachen
  Moderator zaterdag 1 juni 2019 @ 00:37:50 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187193153
in de problemen zit ik Hathor _O-
  zaterdag 1 juni 2019 @ 00:38:20 #199
117098 Hathor
Effe niet
pi_187193165
teepee jij hebt nodig.
  Moderator zaterdag 1 juni 2019 @ 00:39:09 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187193189
en een nieuw broekje :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')