Nee dat kan en wil ik niet inschatten daar het van mij ook verwacht wordt divers te zijn, ik kan het ook best, kan mij niet voorstellen dat die dat wel kunnen en willen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je kunt toch inschatten dat Molukse Nederlanders ook gewoon willen leven net als een ieder ander.? Dus geen extra isolatie , met ook collega's, vrienden, relaties, schoonfamilie, kinderen buiten de Molukse sfeer?
Is die gettomuur een grap met een hatelijke ondertoon ?
De Molukse wijken hebben daar ook geen problemen meequote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mijn buren mogen gerust van elders komen ik heb daar geen problemen mee, mits men zich gedragen doet he.
Vanwaar die ruiten ingooien dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:20 schreef Oceanier het volgende:
[..]
De Molukse wijken hebben daar ook geen problemen mee
Oh ggaan we weer. Omdat er een afspraak is geschonden.... ik denk dat we richting de 100 pagina’s gaan nuquote:
Wat zeg je nu Je wil Molukse Nederlanders niet als gewone mensen zien?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nee dat kan en wil ik niet inschatten daar het van mij ook verwacht wordt divers te zijn, ik kan het ook best, kan mij niet voorstellen dat die dat wel kunnen en willen.
Je begrijpt zijn punt niet, maar dat doet eigenlijk niemand, dus laat waaien joh.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:25 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Oh ggaan we weer. Omdat er een afspraak is geschonden.... ik denk dat we richting de 100 pagina’s gaan nu
Kijk hem nou, serieus doen onder de radar met z’n muurquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nee dat kan en wil ik niet inschatten daar het van mij ook verwacht wordt divers te zijn, ik kan het ook best, kan mij niet voorstellen dat die dat wel kunnen en willen.
ik kan echt 1001 dingen van john zijn post maken maar dit ... nietquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat zeg je nu Je wil Molukse Nederlanders niet als gewone mensen zien?
Je wil graag denken dat ze gelukkiger zijn te wonen achter een gettomuur ?
Waarom denk je zo dom ?
Nee dat schrijf ik niet en zeg ik ook niet, willen deze niet die buurt alleen voor hun, niks anders erbij? Nu dan vraag ik willen ze apart dan zullen ze toch ook geen probleem hebben met totale isolatie toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat zeg je nu Je wil Molukse Nederlanders niet als gewone mensen zien?
Je wil graag denken dat ze gelukkiger zijn te wonen achter een gettomuur ?
Waarom denk je zo dom ?
als een vrouw liever naar een gescheiden toilet gaat dan is ze toch ook niet meteen lesbisch?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nee dat schrijf ik niet en zeg ik ook niet, willen deze niet die buurt alleen voor hun, niks anders erbij? Nu dan vraag ik willen ze apart dan zullen ze toch ook geen probleem hebben met totale isolatie toch?
Ik mag nog niet met een groepje samen staan, dan noemt men het samenscholing!
Denken als Yoda jij moet.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan echt 1001 dingen van john zijn post maken maar dit ... niet
Vrouwen hoeven toch helemaal niet naar een toilet, vrouwen kakken toch helemaal niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
als een vrouw liever naar een gescheiden toilet gaat dan is ze toch ook niet meteen lesbisch?
Nee.... ze willen geen totale isolatie Dat is jouw misplaatste grap.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nee dat schrijf ik niet en zeg ik ook niet, willen deze niet die buurt alleen voor hun, niks anders erbij? Nu dan vraag ik willen ze apart dan zullen ze toch ook geen probleem hebben met totale isolatie toch?
Er is een ander topic voor deze 'klacht' : POL / Rechtse, blanke mannen in de slachtofferrolquote:Ik mag nog niet met een groepje samen staan, dan noemt men het samenscholing?
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven toch helemaal niet naar een toilet, vrouwen kakken toch helemaal niet.
Wat is er in de buurt dan wat ik niet zien mag?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee.... ze willen geen totale isolatie Dat is jouw misplaatste grap.
Je gelooft toch niet zelf in die flauwekul ?
[..]
Er is een ander topic voor deze 'klacht' : POL / Rechtse, blanke mannen in de slachtofferrol
in hun broekje pissen doen ze toch niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven toch helemaal niet naar een toilet, vrouwen kakken toch helemaal niet.
Tja als je die vergelijking wil maken kom ik dom na.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
in hun broekje pissen doen ze toch niet?
in je broekje pissen is het pad naar de donkere kant, in je broekje pissen zorgt voor nattigheid, groot nattigheid zorgt voor kindertjes, kindertjes zorgen voor leed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |