Je zou er gewoon iets meer boven moeten staan en af en toe signaleren dat het niet helemaal lekker loopt. Ondertussen doe je hard mee aan de jacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor ik ben prima op de hoogte van de kwestie
ik geloof niet dat er sprake is van een soort jacht hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je zou er gewoon iets meer boven moeten staan en af en toe signaleren dat het niet helemaal lekker loopt. Ondertussen doe je hard mee aan de jacht.
Oceanier reageert heel aanvallend en persoonlijk op de inhoudelijke discussie. En dat is ook gewoon terug te lezen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je zou er gewoon iets meer boven moeten staan en af en toe signaleren dat het niet helemaal lekker loopt. Ondertussen doe je hard mee aan de jacht.
En sportscholen, niet te vergeten!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:45 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ook jij, grenzen dicht, racisme/discriminatie of niet?
Ja precies wat ik dus al die tijd roep, ondanks dat artikel 1 van de grondwet omschrijft dat discriminatie verboden is, is het toch toegestaan in verschillende situaties en gevallen.quote:Je snapt het niet.
Mensen worden in gelijke gevallen gelijk behandeld.
Als je rijk bent betaal je meer belasting, dat is discriminatie, maar komt voort uit een ongelijk geval. Als rijk persoon kun je ook meer belasting betalen.
Als je oud bent kun je een seniorenwoning krijgen, als je bijvoorbeeld de trap niet meer op komt en als je gewone woning voor jouw niet meer voldoet.
En bij een sport zijn er dus mannen- en vrouwenteams, juist omdat mannen en vrouwen fysiek van elkaar verschillen.
Dit staat er precies:
Molukkers kunnen anderen wel een woning weigeren in de Molukse wijk. De redenen zijn vanwege het feit dat de Molukse gemeenschap een aparte speciale politieke status had waaruit afspraken zijn voortgevloeid m.b.t. het creëeren van aparte wijken waarin zij hun manier van leven kunnen voortzetten en cultuur en identiteit kunnen behouden. In dit kader worden de Molukse wijk en Molukse gemeenschap, als het gaat om woningzoekenden dus niet als gelijke gevallen beschouwd als het gaat om woningzoekenden.quote:Het is dus niet zo dat je een woning geweigerd kan worden omdat je een kleurtje hebt of omdat je homoseksueel bent. Dat heeft namelijk niets met het recht op een woning te maken.
Nee kan je niet, indien dat wel zo is in de meeste gevallen eerst op de man gespeeld richting mij.quote:Ik kan hier wel tien posts aanhalen waarin je op de man speelt.
Nee hoor dat hoeft niet, maar dan kan ik mezelf wel blijven herhalenquote:Nu moet iemand anders dus jouw standpunt uitleggen
Hij mept teveel terug. Het is een wisselwerking van over en weerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hij mept niet teveel terug, hij mept teveel ... punt
daardoor krijg je een vervelende discussie, dat probeer ik hem wijs te maken
ik wil daar niet teveel in modden omdat het toch voortkomt uit de emotie en daar proberen we FOK!breed een beetje ruimte voor te geven maar het moet echt een keer klaar zijn
ik heb niemand aangevallen op zijn afkomst, ik ben het zelfs ten delen met hem eensquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij mept teveel terug. Het is een wisselwerking van over en weer
Besef je voldoende dat aanvallen op iemands afkomst is iemand persoonlijk aanvallen en dat dit mep-terug reflexen oproept.
Misschien lukt het beter hem wijs te maken als je niet deelneemt en hem privé rustig aanspreekt. uit die arenasfeer
Ik bedoelde jou ook niet met die aanvallen. Ik zag het van anderenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb niemand aangevallen op zijn afkomst, ik ben het zelfs ten delen met hem eens
toch krijg ik ook vegen uit de pan als ik iets zeg waar hij het niet mee eens is, kun je gewoon teruglezen
ik zie het vooral bij 1 persoonquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou ook niet met die aanvallen. Ik zag het van anderen
Heel veel mensen in dit topic reageren met emotie. Ik af en toe. Meppen, dan ben ik degene die het minst mept. Het lijkt alsof ik veel mep omdat ik de enige ben die achter de Molukse wijken sta (naast een paar anderen) en gemiddeld op 5 a 6 man reageer en dus meer posts heb. Meppen, relatief gezien. Maarja, wat een onzin. Ik leg alles netjes uit maar men wilt in veel gevallen maar niet inzien dat ze zichzelf tegenspreken en worden agressief wanneer ze zien dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hij mept niet teveel terug, hij mept teveel ... punt
daardoor krijg je een vervelende discussie, dat probeer ik hem wijs te maken
ik wil daar niet teveel in modden omdat het toch voortkomt uit de emotie en daar proberen we FOK!breed een beetje ruimte voor te geven maar het moet echt een keer klaar zijn
Nee ik reageer elke keer met geldige argumenten en kom met feiten. Dit gaat een tijdje goed, en dan net als jou, haken de meeste mensen af wanneer die feiten hen te heet onder de voeten wordt of wanneer de situatie ontstaat dat ze voor een dilemma staan en word er dan maar met modder gegooid. 9 van de 10 x ben ik niet degene die begon met modder gooien. Jullie zien jullie eigen reacties niet meer. Het is alsof jullie een waas voor jullie ogen hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oceanier reageert heel aanvallend en persoonlijk op de inhoudelijke discussie. En dat is ook gewoon terug te lezen.
Nee andersom, ik gooi met modder omdat mensen met modder naar mij gooien.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:01 schreef sp3c het volgende:
nee ze worden agressief omdat je ze voor rotte vis uitmaakt
Kijk naar deze reactie. Zulke reacties lokken ook moddergooien uit sp3c, dit is moddergooien. Daar heb je wat ik al zei meerdere reacties van in de eerste paar pagina’s van dit topic, nog voordat ik de 1e post zette. Maar vervolgens doe je steeds alsof je dom bent en ken je wel mij raar blijven aankijken. Maar je zit er helemaal naast.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:01 schreef john2406 het volgende:
Wat heet gelijk hebben wil die gemeenschap dan op zich zelf zijn, dan zouden ze toch ook geen probleem maken van een muur om hun dorp toch?
Is een oprechte vraag hoor, ze willen er niet bij horen maak ik eruit op, dus daar voeg ik nog iets bij, totale isolatie, dan heeft men toch wat men wil!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:10 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Kijk naar deze reactie. Zulke reacties lokken ook moddergooien uit sp3c, dit is moddergooien. Daar heb je wat ik al zei meerdere reacties van in de eerste paar pagina’s van dit topic, nog voordat ik de 1e post zette. Maar vervolgens doe je steeds alsof je dom bent en ken je wel mij raar blijven aankijken. Maar je zit er helemaal naast.
Ja jij kan zo meedoen met de mud racequote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is een oprechte vraag hoor, ze willen er niet bij horen maak ik eruit op, dus daar voeg ik nog iets bij, totale isolatie, dan heeft men toch wat men wil!
ik heb nog geen modder naar je gegooit, dat kun jij niet zeggenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:12 schreef Oceanier het volgende:
Snap je, wil je met modder gooien naar mij, moet je ook incasseren. Ik ben haast helemaal alleen.
Mijn buren mogen gerust van elders komen ik heb daar geen problemen mee, mits men zich gedragen doet he.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:13 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja jij kan zo meedoen met de mud race
Je kunt toch inschatten dat Molukse Nederlanders ook gewoon willen leven net als een ieder ander.? Dus geen extra isolatie , met ook collega's, vrienden, relaties, schoonfamilie, kinderen buiten de Molukse sfeer?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is een oprechte vraag hoor, ze willen er niet bij horen maak ik eruit op, dus daar voeg ik nog iets bij, totale isolatie, dan heeft men toch wat men wil!
Dat was een algemene post, niet gericht naar jou. Maar irritant doen is ook vervelend, los van moddergooienquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb nog geen modder naar je gegooit, dat kun jij niet zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |