nee hoor dan heb je het weer niet begrepen, op zijn hoogst ga ik op dezelfde toon verder maar daar kon je slecht tegen dus dat heb ik gelijk weer afgekaptquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:12 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Snap je, en dan huilen wanneer ik me stem klein beetje verhef.
Nee, je snapt het niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:00 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Post #101, antwoord geven op mijn vraag anders ben je iemand die maar wat roeptoetert die ik dan onmogelijk serieus kan nemen. En dat uitschelden, dat mag je achterwege laten bijdehand
Nee, ik heb het gevolgd de delen zonder deel te nemen maar het is alsof een roedel wolven een schaap verscheurt. Met veel bloed enzo. Echt niet normaal. Je moet de man ook een break geven: hij is hier historisch gezien in verzeild geraakt en heeft een goed idee hoe dat zo gekomen is en schiet in de verdediging omdat dat niet anders kan tegen zo'n overmacht van boze burgers.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:15 schreef probeer het volgende:
[..]
En alweer, de enige die hier 'zwaar over the top' reageert is Oceaniër.
Dan heb je artikel 1 van de grondwet niet begrepen. Discriminatie op basis van geslacht, leeftijd en etniciteit is niet toegestaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet.
Je snapt niet dat heren weigeren in een sportschool van een andere orde is dan mensen vanwege hun etniciteit weigeren om ergens te wonen.
Overigens sta jij op 1# qua persoonlijke sneren en op de man spelen.
Nee je valt echt teveel uit de toon man, alleen heb je het zelf niet in de gatenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor dan heb je het weer niet begrepen, op zijn hoogst ga ik op dezelfde toon verder maar daar kon je slecht tegen dus dat heb ik gelijk weer afgekapt
Dit.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:22 schreef Hathor het volgende:
Ik ben het wel eens met Oceanier, de regering heeft deze afspraak gemaakt met de Molukse gemeenschap, de woningbouwverenigingen hebben dit overgenomen, en dat is het dan, afspraak is afspraak. Wie heeft er nou eigenlijk last van dat Molukkers liever samenklonten zonder bemoeienis van buitenaf?
ik doe niet eens moeite om in de toon te vallen johquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:09 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee je valt echt teveel uit de toon man, alleen heb je het zelf niet in de gaten
Gewoon wat begrip voor elkaars standpunten en daar op een beschaafde manier over babbelen. Dat kan ook. Maar als je de delen doorneemt dan is het een soort heksenjacht. Viel mij op. Nooit even pas op de plaats en de argumenten op een rijtje zetten. Op Tweakers zou zoiets niet kunnen omdat de moderators daar het wel in goed banen lijden als het escaleert. Trek het u aan. Maar jou een beetje kennende boeit het jou niets. Het is ook een ander forum natuurlijk maar je zou wel iets beter je best kunnen doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:06 schreef sp3c het volgende:
nou dat valt ook wel mee, iedereen heeft er een mening over dat zeker, vervolgens komt meneer iedereen tegen zijn schenen schoppen en is het iedereen zijn schuld dat de discussie niet loopt
Maar het topic is al 30 delen lang omdat men artikel 1 van de grondwet niet snapt en straatje blijft passen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:06 schreef sp3c het volgende:
nou dat valt ook wel mee, iedereen heeft er een mening over dat zeker, vervolgens komt meneer iedereen tegen zijn schenen schoppen en is het iedereen zijn schuld dat de discussie niet loopt
Ah mooi. Ik ben dus niet helemaal wereldvreemd.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:22 schreef Hathor het volgende:
Ik ben het wel eens met Oceanier, de regering heeft deze afspraak gemaakt met de Molukse gemeenschap, de woningbouwverenigingen hebben dit overgenomen, en dat is het dan, afspraak is afspraak. Wie heeft er nou eigenlijk last van dat Molukkers liever samenklonten zonder bemoeienis van buitenaf?
volgens mij is naast oceanier bijna iedereen op een beetje een beschaafde manier bezig maar hij blijft maar blaffenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Gewoon wat begrip voor elkaars standpunten en daar op een beschaafde manier over babbelen. Dat kan ook. Maar als je de delen doorneemt dan is het een soort heksenjacht. Viel mij op. Nooit even pas op de plaats en de argumenten op een rijtje zetten. Op Tweakers zou zoiets niet kunnen omdat de moderators daar het wel in goed banen lijden als het escaleert. Trek het u aan. Maar jou een beetje kennende boeit het jou niets. Het is ook een ander forum natuurlijk maar je zou wel iets beter je best kunnen doen.
Sommige users doen wel lynchachtig onder het mom van tegen racisme te zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:04 schreef Bart2002 het volgende:
Men is ook kansloos tegen zo'n menigte die jou beschuldigen van racisme. Daar is in principe geen goed verweer tegen, tegen een menigte die het standpunt al bepaald heeft. Zij willen bloed aan de paal. Echt niet mooi hoe dat gaat hier op het forum. Lijkt op een lynchpartij.
zoiets zei ik ook alquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik ben dus niet helemaal wereldvreemd.
dit was een goed grapje, daar blijf ik gewoon achter staan, beetje humor op zijn tijd moet kunnen hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:15 schreef Oceanier het volgende:
maar sp3c maakt als moderator liever zelf grapjes over “treinen” enzo.
Nee ik blaf alleen wanneer iemand tegen mij blaftquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij is naast oceanier bijna iedereen op een beetje een beschaafde manier bezig maar hij blijft maar blaffen
Je snapt het niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:08 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Dan heb je artikel 1 van de grondwet niet begrepen. Discriminatie op basis van geslacht, leeftijd en etniciteit is niet toegestaan.
Het is dus niet zo dat je een woning geweigerd kan worden omdat je een kleurtje hebt of omdat je homoseksueel bent. Dat heeft namelijk niets met het recht op een woning te maken.quote:Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Ik kan hier wel tien posts aanhalen waarin je op de man speelt.quote:De grondwet maakt daarin geen verschil, al helemaal niet wat jij van een andere orde vind. Op de man speel ik nooit, hoogstens wanneer mensen op de man spelen richting mij. Evenals sneren uitdelen, deel een sneer uit en ik deel een sneer terug uit. Zelfs dan niet altijd, meestal antwoord ik gewoon rustig terug.
Nu moet iemand anders dus jouw standpunt uitleggenquote:Maar om terug te komen op je vraag dat ik moet uitleggen waarom het geen racisme is.
Kan je die vraag aan sp3c stellen, want hij vind namelijk net als mij dat het geen racisme is maar ik denk dat hij dat beter kan uitleggen. Ik wil het trouwens niet uitleggen omdat je nog geen antwoord heb gegeven op mijn vraag.
Sp3c zou jij hem kunnen helpen zijn vraag te beantwoorden waarom jij denkt dat het geen racisme is?
Dat iets ooit is afgesproken, is geen reden om het maar voor altijd voort te zetten.quote:
Dat is als iemand die het gevolgd heeft maar niet deelgenomen absoluut niet zo. En wat hij doet is niet blaffen maar het verdedigen van zijn zaak. En hij heeft goede argumenten maar die leest men niet en/of begrijpt men niet . Dit vooral door een stuitend gebrek aan historisch besef. Daar kun je misschien niets aan doen maar je moet je wel realiseren dat dat best eens zo zou kunnen zijn dat je het eigenlijk niet weet/begrijpt omdat de kennis ontbreekt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij is naast oceanier bijna iedereen op een beetje een beschaafde manier bezig maar hij blijft maar blaffen
Ja, beetje olie op het vuur geven ik neem het je niet kwalijk johquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit was een goed grapje, daar blijf ik gewoon achter staan, beetje humor op zijn tijd moet kunnen hoor
dat kun je vinden als userquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor ik ben prima op de hoogte van de kwestiequote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:18 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is als iemand die het gevolgd heeft maar niet deelgenomen absoluut niet zo. En wat hij doet is niet blaffen maar het verdedigen van zijn zaak. En hij heeft goede argumenten maar die leest men niet en/of begrijpt men niet . Dit vooral door een stuitend gebrek aan historisch besef. Daar kun je misschien niets aan doen maar je moet je wel realiseren dat dat best eens zo zou kunnen zijn.
nee hij mept niet teveel terug, hij mept teveel ... puntquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat kun je vinden als user
als moderator moet je dat iets meer genuanceerder vertellen of niks zeggen..
Oceanier mept inderdaad te veel terug... Zelf haak ik meestal op tijd af, om daar niet in terecht te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |