Heb het wel weer gezien met hem.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Emery is een typische trainer die over vijf jaar een Chinese club gaat trainen.
Bij Sevilla was het ook geen geweldige competitietrainer. Remember 2015/16 toen Sevilla geen enkel uitduel won. Emery is sowieso geen coach die een 'legacy' op kan bouwen zoals een Pochettino of Klopp wel hebben bij hun respectievelijke clubs. Uiteraard geen garantie voor succes op de korte termijn, maar later ga je er echt profijt van hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:37 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Heb het wel weer gezien met hem.
Niet om verloren finale, maar als je de laatste 6 wedstrijden zo CL voetbal verspeeld door zeer domme keuzes en dan EL verliest. Weg ermee.
Ik mis de finalequote:Op donderdag 30 mei 2019 23:40 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Was de EL Finale ook maar in Madrid geweest
Is toch niks op die manierquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis de finale
Dat wordt alle info/nieuwssites/apps/den foks etc ontwijken
Ben pas rond 00.00 thuis. Wil 'm dan terugkijken.
Niks weten is jouw specialiteit, dus dat komt goed.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik niks weet qua uitslag vind ik het prima
Niet als er geen verdedigers komenquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ziyech goede aankoop voor arsenal?
Zijn gewoon twee prima gerunde clubs. Ik heb dan weer meer met de manier van voetballen plus type spelers bij Spurs, dus die mogen het van mij winnen. Of ik de TV morgen aanzet, is een lastiger dilemma.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:43 schreef Doublepain het volgende:
Ik gun het Liverpool niet echt, maar Spurs ook niet echt
Arsenal ook prima gerunde club.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn gewoon twee prima gerunde clubs. Ik heb dan weer meer met de manier van voetballen plus type spelers bij Spurs, dus die mogen het van mij winnen. Of ik de TV morgen aanzet, is een lastiger dilemma.
Je kijkt de hele jaar voetbal, zelfs wedstrijden uit Spanje waar Spanjaarden geen neuk om geven en dan twijfel je om de CL finale???quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn gewoon twee prima gerunde clubs. Ik heb dan weer meer met de manier van voetballen plus type spelers bij Spurs, dus die mogen het van mij winnen. Of ik de TV morgen aanzet, is een lastiger dilemma.
Te pijnlijk om te zien voor Ajacieden.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor ons dus niet maatquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Te pijnlijk om te zien voor Ajacieden.
Morgen is de finale ja?quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kijkt de hele jaar voetbal, zelfs wedstrijden uit Spanje waar Spanjaarden geen neuk om geven en dan twijfel je om de CL finale???
mij niet gezien maatquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Over 3 uurtjes begint het #WEARETHENORTH
Ik denk dat dat het nog niet eens is. Meer iets fundamenteels, maar ik heb er nog 21 uur voor over, inclusief bedenktijd tijdens een etentje.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Te pijnlijk om te zien voor Ajacieden.
Dit is nou indrukwekkend @vanpraagtwitter:LFC twitterde op donderdag 30-05-2019 om 20:47:38Not long to go... 🔴💫 https://t.co/s9XQlYhFuv reageer retweet
Van Praag moeten ze een spreekverbod opleggenquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Dit is nou indrukwekkend @:vanpraagtwitter:LFC twitterde op donderdag 30-05-2019 om 20:47:38Not long to go... 🔴💫 https://t.co/s9XQlYhFuv reageer retweet
Thanks voor je follow op Twitter trouwens. Nieuw account, nieuwe start. De likes per Tweet stromen al lekker binnen hier.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het nog niet eens is. Meer iets fundamenteels, maar ik heb er nog 21 uur voor over, inclusief bedenktijd tijdens een etentje.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het nog niet eens is. Meer iets fundamenteels, maar ik heb er nog 21 uur voor over, inclusief bedenktijd tijdens een etentje.
Eensquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:06 schreef JanPawelII het volgende:
Stelling: ik moet gaan sparen om Arsenal te kopen
Kan je beter Southampton kopen en daar een topclub van maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:06 schreef JanPawelII het volgende:
Stelling: ik moet gaan sparen om Arsenal te kopen
Als je dat doet ben je ECHT een idioot.quote:
Hallo geile beer, leuk dat je effe komt buurt deze nacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je ECHT een idioot.
Hoezo?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je ECHT een idioot.
Als ONS wel een ander verhaal, maar dan wel extra op me hoedequote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:35 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Op deze leeftijd nooit, misschien als 50+er dat het een ander verhaal zou zijn.
Beter extra op je roedequote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ONS wel een ander verhaal, maar dan wel extra op me hoede
Je staat niet bovenaan haar lijstje:quote:
Iemand met ervaring zie ikquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je staat niet bovenaan haar lijstje:
1. kind(eren)
2. zijzelf
3. social media
4. eventuele huisdieren
5. jij
En je mag het doen met de kleine beetjes tijd die ze voor jou overheeft, en er nog blij mee moeten zijn ook.
Gelukkig is dit voor jou sowieso geen afweging om te makenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je staat niet bovenaan haar lijstje:
1. kind(eren)
2. zijzelf
3. social media
4. eventuele huisdieren
5. jij
En je mag het doen met de kleine beetjes tijd die ze voor jou overheeft, en er nog blij mee moeten zijn ook.
quote:
Niet meer nee.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:53 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Gelukkig is dit voor jou sowieso geen afweging om te maken
Yup, ongeveer twee maandjes, toen was ik het beu.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 01:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je echt een vrouw met een kind gedate???
Wat was je gedachte erachter? Papa worden?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 01:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, ongeveer twee maandjes, toen was ik het beu.
Kater?quote:
Lolquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:28 schreef Doublepain het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)180_kilogramski.html
@:onlogisch
Leugens.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gm Scrum, we hadden het net over je in de APP
Hoe denk jij over anorexia?quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:24 schreef Tarado het volgende:
training gehad, was een beetje slapjes vandaag maar goed wel geweest
Wat een metafoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik doe het op havermout, mindere dagen zitten er altijd tussen
Bedankt vriend.quote:
Ik voel deze pijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer dat ik de knotsgekke RKC wedstrijd niet met mijn Fok vrienden heb kunnen volgen.
Werkelijk uitstekend.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt vriend.
Jammer dat ik de knotsgekke RKC wedstrijd niet met mijn Fok vrienden heb kunnen volgen.
Hoe is het verder?
Welkom terug bolle.quote:
Jij hebt het wel met je FOK-vrienden kunnen volgen toch?quote:
in de APPquote:
Gewoon aanwezig. Maar ik had geen open kanaal FOX en alleen FOX1. Dus ik zat in mijn eentje in het Vitesse - Utrecht topic later, en tijdens die genotspot had ik alleen het topic op FOK!. En dat heb ik geweten.quote:
Heb je nog wel een samenvatting gekeken?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gewoon aanwezig. Maar ik had geen open kanaal FOX en alleen FOX1. Dus ik zat in mijn eentje in het Vitesse - Utrecht topic later, en tijdens die genotspot had ik alleen het topic op FOK!. En dat heb ik geweten.
Ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt het wel met je FOK-vrienden kunnen volgen toch?
Dat was namelijk de enige manier voor jou om het te volgen
Die pijn kon ik niet meer aan na alle mentions en quotes.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je nog wel een samenvatting gekeken?
Lol, ik dacht dat Fox open kanaal wel bij elke provider zat.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gewoon aanwezig. Maar ik had geen open kanaal FOX en alleen FOX1. Dus ik zat in mijn eentje in het Vitesse - Utrecht topic later, en tijdens die genotspot had ik alleen het topic op FOK!. En dat heb ik geweten.
Oké. Ik zal er TR's over meepakken dan, om jullie te helpen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:41 schreef GGMM het volgende:
Nieuw beleid:
Berichten over "de app" zullen in de toekomst worden weggetyft.
uit de APPelmand?quote:
bakproducten met APPel er in zijn in de bonus als je AH APP gebruikt.quote:
De VBL SC app, waar @onlogisch de grondlegger van is.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:45 schreef Karina het volgende:
Welke APP gaat het over? APPlaus voor degene met het juiste antwoord
Er is maar 1 app en dat is DE APPquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:46 schreef Karina het volgende:
godverdomme wat kinderachtigen ik weet echt niet welke app het is.
serieus bestaat datquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De VBL SC app, waar @:onlogisch de grondlegger van is.
Helaas niet meer voor een tijdjequote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen maar waarheden, kan je op die man stemmen?
Nouja, we proberen het bestaan te ontkennen zoals je merkt. De APP is niet meer wat het geweest is sinds ik eruit ben gestapt.quote:
Mmm beetje undergroundappje dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nouja, we proberen het ontstaan te ontkennen zoals je merkt. De APP is niet meer wat het geweest is sinds ik eruit ben gestapt.
Onlo deelt altijd foto's van zichzelf in de gym daar.quote:
Oe zit die app al in de playstorequote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Onlo deelt altijd foto's van zichzelf in de gym daar.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nouja, we proberen het bestaan te ontkennen zoals je merkt. De APP is niet meer wat het geweest is sinds ik eruit ben gestapt.
Als oudgediende ben je van harte welkom.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het wel leuk eigenlijk.
Of krijg ik dan klAPPen als ik dat zeg?
Uh.. okequote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:52 schreef onlogisch het volgende:
Er zit er ook één in die banden heeft met de jAPPen.
Danku! Het wordt geAPPrecieerd.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als oudgediende ben je van harte welkom.
Van mijn moeder hoor ik altijd het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Onlogisch altijd net iets te lang door moet gaan.
Sowieso, haal jij de boodschAPPen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond weer biertje tAPPen?
Jouw moeder is dan ook gangbangsessies van meerdere uren gewend.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Van mijn moeder hoor ik altijd het tegenovergestelde.
Jammer dat jij dit zegt en niet Charlotte.quote:
Ja, naast de APPelgaard!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij woont toch in een APPartementencomplex?
Jij ook al werken vandaag, tussen alle APParaatjes?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:57 schreef Karina het volgende:
Ok ik ga nog even doen alsof ik het druk heb op mijn werk
Voordat ik hardop ga lachen achter mijn bureau
Wat fijn om je hier te zienquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jij ook al werken vandaag, tussen alle APParaatjes?
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waterboarden, waterboarden, for you and me!
[..]
Wat vreselijk om jou hier te zien.
quote:
Ik dacht dat je weer weg was vuile leugenaar!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waterboarden, waterboarden, for you and me!
[..]
Wat vreselijk om jou hier te zien.
quote:
Flikker op met je shownieuws.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weer weg was vuile leugenaar!
Het ging over Mario Maker2.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
inb4de meest zwakke comeback ooit.
[..]
Flikker op met je shownieuws.
[..]
Kleutersquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ging over Mario Maker2.
Maar ik zie dat je er gisteren al op gereageerd hebt in het topic. Dus echt nieuws is het ook niet meer.
Wel een prima post van met de enige hit 'ik word nooit mod'quote:Op woensdag 27 september 2017 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je overtreedt nu al je solidariteit met GGMM. Een ruggengraat heb je niet hé.
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt vriend. Komt wel goed. Weinig kinderen aan boord, scheelt veel.
Raar dat je het gaat ontkennen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel een prima post van met de enige hit 'ik word nooit mod'
Praat je weer tegen jezelf.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel een prima post van met de enige hit 'ik word nooit mod'
Hard werk is hard ontspannenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus de peuter die dagelijks een middagdutje doet.
Flikker op met je kut app.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:22 schreef Karina het volgende:
Ff over een andere app he. Ik heb deze geïnstalleerd en volgens mij kan dat best wat worden, vind het wel leuk.
https://www.voetbaltv.nl/
/nee ik werk er niet of zo
Dan is het al helemaal nutteloosquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:24 schreef Karina het volgende:
[..]sorry hoor het is trouwens niet voor vrouwenvoetbal (denk ik) dus geen kutten.
Hallo Max!quote:
Smerige dikke loser zonder ruggengraat.quote:
gezellig SCquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Max!Leuk dat je ook in deze gezellig SC post!
[..]
Smerige dikke loser zonder ruggengraat.
Ja ik dacht is al een tijdje geledenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja, discussies daar ga ik ook graag uit de weg.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja ik dacht is al een tijdje geleden
En moest even tot rust komen na een aantal vermoeiende discussies met iemand met een plaat voor zijn kop in het nws topic over die molukse wijk
gezellig SCquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ben jij Moluks?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja ik dacht is al een tijdje geleden
En moest even tot rust komen na een aantal vermoeiende discussies met iemand met een plaat voor zijn kop in het nws topic over die molukse wijk
Flikker op.quote:
Half jaquote:
Hoe ga je de tijd tot dan doorkomen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, krijg net bericht dat ik m'n nieuwe computer woensdag pas heb.
Laat je hem in elkaar zettenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, krijg net bericht dat ik m'n nieuwe computer woensdag pas heb.
Met m'n huidige brak wordende computer.quote:
Ja, geen zin in hetzelfde gestress als 5 jaar geleden, steeds bang dat er een pinnetje van de processor verbogen was, of dat ik te hard op de geheugenreepjes had gedrukt. Kwam allemaal goed, maar tochquote:
Lol kan bijna niet mis gaan hequote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met m'n huidige brak wordende computer.
[..]
Ja, geen zin in hetzelfde gestress als 5 jaar geleden, steeds bang dat er een pinnetje van de processor verbogen was, of dat ik te hard op de geheugenreepjes had gedrukt. Kwam allemaal goed, maar toch
Heb het weleens voor elkaar gekregen met een processor, haalde dat ding eruit om er nieuwe zooi op te smeren, zag niet dat een hendeltje weer naar beneden was, drukte de processor er weer op en KRAK! alle pinnetjes kapotquote:
Eens. Ik hou het lekker bij winamp en youtube.quote:
Mijn favoriete mptrois-speler vroeger was foobar2000.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens. Ik hou het lekker bij winamp en youtube.
Nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:12 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Mijn favoriete mptrois-speler vroeger was foobar2000.
daarom AMD kopen maatquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb het weleens voor elkaar gekregen met een processor, haalde dat ding eruit om er nieuwe zooi op te smeren, zag niet dat een hendeltje weer naar beneden was, drukte de processor er weer op en KRAK! alle pinnetjes kapotKostte me 90 euro voor een nieuwe, zucht.
Die komt er volgende week idd, een Ryzen 5 2600.quote:
heb ik ook jaquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die komt er volgende week idd, een Ryzen 5 2600.
Wat heb je verder in je systeem zitten?quote:
gtx 1060quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat heb je verder in je systeem zitten?
Nice, ik volgende week GTX 1660 en 16GB DDR4-3000.quote:
Je vergat een squote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
Computer van meer dan 800 euro zijn voor mensen met een kleine piemel.
Ow, oeps.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, herinner me nog even aan het feit dat we die missen.
Godverdomme scrummie.
De immer sympathieke Wijnaldum.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ow, oeps.
Sorry maat, dat was niet de bedoeling.
Hopelijk scoort Wijnaldum de winnende in de 95e minuut!
quote:The Times stelt dat de lokale autoriteiten woensdagavond kort voor aanvang van de finale de poorten van het Olympisch Stadion in Baku hebben geopend voor de plaatselijke bevolking. Uitverkocht was de finale allerminst. Fans van de twee clubs hadden geen trek om de lange reis te maken en voor de inwoners was de kaartprijs te gortig.
Kort voor aanvang van het duel zat het stadion nog absoluut niet vol, waardoor de lokale autoriteiten bang werden dat de finale een sof zou worden. Daardoor werden inwoners gratis naar binnen gelaten met vlaggetjes om de sfeer te verhogen. Dit gebeurde zonder dat de UEFA dit wist, meldt The Times.
Said, Knut, Elan en Maxi-mus zou den hier volgens jou ook nooit meer posten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:14 schreef onlogisch het volgende:
@:Charlotte3 zou hier toch niet meer posten
Ik miste haarquote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:14 schreef onlogisch het volgende:
@:Charlotte3 zou hier toch niet meer posten
Leugens.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Said, Knut, Elan en Maxi-mus zou den hier volgens jou ook nooit meer posten.
Misschien kan je dit soort inside information voortaan beter voor je houden.
Komt allemaal wel goedquote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Komt goed, krijg amper een hap door mn keel..
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed
Beetje genieten ook..
je bent niet echt in vorm vandaag he?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Said, Knut, Elan en Maxi-mus zou den hier volgens jou ook nooit meer posten.
Misschien kan je dit soort inside information voortaan beter voor je houden.
Echt hequote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je bent niet echt in vorm vandaag he?
+quote:
Wat moet je doen voor je werk?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:59 schreef GGMM het volgende:
Laat me met rust ik moet werken vandaag, meer dan logisch dat ik een beetje van slag ben.
Ga je wel een gameroom tour doen als je je nieuwe pc er is?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, genot. Als ik muziek vanaf de externe schijf draai gaat dat goed, en FM14 blijft ook gewoon werken
Genot, ik ookquote:
Hm?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je wel een gameroom tour doen als je je nieuwe pc er is?
twitter:ddale8 twitterde op donderdag 30-05-2019 om 20:08:02Trump tells Air Force graduates that he was given a choice of shaking no graduates’ hands, which would’ve been “smart” for quick-exit purposes, or a mere 1 hand, or 10 hands, or 50 hands, or 100 hands, or all 1,000 hands, and he chose all 1,000 hands. reageer retweet
twitter:ddale8 twitterde op donderdag 30-05-2019 om 20:16:16Trump invites up an Air Force graduate who is also the college home run derby champion, and says, "I want to feel this guy's muscles." He then feels the man's arms. reageer retweet
https://eu.usatoday.com/s(...)h-column/1260781001/quote:
Hij had ook al moeite de trap op te komenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:26 schreef Saind het volgende:
[..]
https://eu.usatoday.com/s(...)h-column/1260781001/
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:26 schreef Saind het volgende:
[..]
https://eu.usatoday.com/s(...)h-column/1260781001/
Ik weet niet wat je bedoeltquote:
Doe dat (waarschijnlijk missen ze je toch nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:34 schreef GGMM het volgende:
Het rustig op m'n werk.
Ik denk dat ik er tussenuit glib
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |