Danku! Het wordt geAPPrecieerd.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als oudgediende ben je van harte welkom.
Van mijn moeder hoor ik altijd het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Onlogisch altijd net iets te lang door moet gaan.
Sowieso, haal jij de boodschAPPen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond weer biertje tAPPen?
Jouw moeder is dan ook gangbangsessies van meerdere uren gewend.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Van mijn moeder hoor ik altijd het tegenovergestelde.
Jammer dat jij dit zegt en niet Charlotte.quote:
Ja, naast de APPelgaard!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij woont toch in een APPartementencomplex?
Jij ook al werken vandaag, tussen alle APParaatjes?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:57 schreef Karina het volgende:
Ok ik ga nog even doen alsof ik het druk heb op mijn werk
Voordat ik hardop ga lachen achter mijn bureau
Wat fijn om je hier te zienquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jij ook al werken vandaag, tussen alle APParaatjes?
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waterboarden, waterboarden, for you and me!
[..]
Wat vreselijk om jou hier te zien.
quote:
Ik dacht dat je weer weg was vuile leugenaar!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waterboarden, waterboarden, for you and me!
[..]
Wat vreselijk om jou hier te zien.
quote:
Flikker op met je shownieuws.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weer weg was vuile leugenaar!
Het ging over Mario Maker2.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
inb4de meest zwakke comeback ooit.
[..]
Flikker op met je shownieuws.
[..]
Kleutersquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ging over Mario Maker2.
Maar ik zie dat je er gisteren al op gereageerd hebt in het topic. Dus echt nieuws is het ook niet meer.
Wel een prima post van met de enige hit 'ik word nooit mod'quote:Op woensdag 27 september 2017 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je overtreedt nu al je solidariteit met GGMM. Een ruggengraat heb je niet hé.
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt vriend. Komt wel goed. Weinig kinderen aan boord, scheelt veel.
Raar dat je het gaat ontkennen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel een prima post van met de enige hit 'ik word nooit mod'
Praat je weer tegen jezelf.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel een prima post van met de enige hit 'ik word nooit mod'
Hard werk is hard ontspannenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus de peuter die dagelijks een middagdutje doet.
Flikker op met je kut app.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:22 schreef Karina het volgende:
Ff over een andere app he. Ik heb deze geïnstalleerd en volgens mij kan dat best wat worden, vind het wel leuk.
https://www.voetbaltv.nl/
/nee ik werk er niet of zo
Dan is het al helemaal nutteloosquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:24 schreef Karina het volgende:
[..]sorry hoor het is trouwens niet voor vrouwenvoetbal (denk ik) dus geen kutten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |