Hallo Max!quote:
Smerige dikke loser zonder ruggengraat.quote:
gezellig SCquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Max!Leuk dat je ook in deze gezellig SC post!
[..]
Smerige dikke loser zonder ruggengraat.
Ja ik dacht is al een tijdje geledenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja, discussies daar ga ik ook graag uit de weg.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja ik dacht is al een tijdje geleden
En moest even tot rust komen na een aantal vermoeiende discussies met iemand met een plaat voor zijn kop in het nws topic over die molukse wijk
gezellig SCquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ben jij Moluks?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja ik dacht is al een tijdje geleden
En moest even tot rust komen na een aantal vermoeiende discussies met iemand met een plaat voor zijn kop in het nws topic over die molukse wijk
Flikker op.quote:
Half jaquote:
Hoe ga je de tijd tot dan doorkomen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, krijg net bericht dat ik m'n nieuwe computer woensdag pas heb.
Laat je hem in elkaar zettenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, krijg net bericht dat ik m'n nieuwe computer woensdag pas heb.
Met m'n huidige brak wordende computer.quote:
Ja, geen zin in hetzelfde gestress als 5 jaar geleden, steeds bang dat er een pinnetje van de processor verbogen was, of dat ik te hard op de geheugenreepjes had gedrukt. Kwam allemaal goed, maar tochquote:
Lol kan bijna niet mis gaan hequote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met m'n huidige brak wordende computer.
[..]
Ja, geen zin in hetzelfde gestress als 5 jaar geleden, steeds bang dat er een pinnetje van de processor verbogen was, of dat ik te hard op de geheugenreepjes had gedrukt. Kwam allemaal goed, maar toch
Heb het weleens voor elkaar gekregen met een processor, haalde dat ding eruit om er nieuwe zooi op te smeren, zag niet dat een hendeltje weer naar beneden was, drukte de processor er weer op en KRAK! alle pinnetjes kapotquote:
Eens. Ik hou het lekker bij winamp en youtube.quote:
Mijn favoriete mptrois-speler vroeger was foobar2000.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens. Ik hou het lekker bij winamp en youtube.
Nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:12 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Mijn favoriete mptrois-speler vroeger was foobar2000.
daarom AMD kopen maatquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb het weleens voor elkaar gekregen met een processor, haalde dat ding eruit om er nieuwe zooi op te smeren, zag niet dat een hendeltje weer naar beneden was, drukte de processor er weer op en KRAK! alle pinnetjes kapotKostte me 90 euro voor een nieuwe, zucht.
Die komt er volgende week idd, een Ryzen 5 2600.quote:
heb ik ook jaquote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die komt er volgende week idd, een Ryzen 5 2600.
Wat heb je verder in je systeem zitten?quote:
gtx 1060quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat heb je verder in je systeem zitten?
Nice, ik volgende week GTX 1660 en 16GB DDR4-3000.quote:
Je vergat een squote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
Computer van meer dan 800 euro zijn voor mensen met een kleine piemel.
Ow, oeps.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, herinner me nog even aan het feit dat we die missen.
Godverdomme scrummie.
De immer sympathieke Wijnaldum.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ow, oeps.
Sorry maat, dat was niet de bedoeling.
Hopelijk scoort Wijnaldum de winnende in de 95e minuut!
quote:The Times stelt dat de lokale autoriteiten woensdagavond kort voor aanvang van de finale de poorten van het Olympisch Stadion in Baku hebben geopend voor de plaatselijke bevolking. Uitverkocht was de finale allerminst. Fans van de twee clubs hadden geen trek om de lange reis te maken en voor de inwoners was de kaartprijs te gortig.
Kort voor aanvang van het duel zat het stadion nog absoluut niet vol, waardoor de lokale autoriteiten bang werden dat de finale een sof zou worden. Daardoor werden inwoners gratis naar binnen gelaten met vlaggetjes om de sfeer te verhogen. Dit gebeurde zonder dat de UEFA dit wist, meldt The Times.
Said, Knut, Elan en Maxi-mus zou den hier volgens jou ook nooit meer posten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:14 schreef onlogisch het volgende:
@:Charlotte3 zou hier toch niet meer posten
Ik miste haarquote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:14 schreef onlogisch het volgende:
@:Charlotte3 zou hier toch niet meer posten
Leugens.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Said, Knut, Elan en Maxi-mus zou den hier volgens jou ook nooit meer posten.
Misschien kan je dit soort inside information voortaan beter voor je houden.
Komt allemaal wel goedquote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Komt goed, krijg amper een hap door mn keel..
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed
Beetje genieten ook..
je bent niet echt in vorm vandaag he?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Said, Knut, Elan en Maxi-mus zou den hier volgens jou ook nooit meer posten.
Misschien kan je dit soort inside information voortaan beter voor je houden.
Echt hequote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je bent niet echt in vorm vandaag he?
+quote:
Wat moet je doen voor je werk?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:59 schreef GGMM het volgende:
Laat me met rust ik moet werken vandaag, meer dan logisch dat ik een beetje van slag ben.
Ga je wel een gameroom tour doen als je je nieuwe pc er is?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, genot. Als ik muziek vanaf de externe schijf draai gaat dat goed, en FM14 blijft ook gewoon werken
Genot, ik ookquote:
Hm?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je wel een gameroom tour doen als je je nieuwe pc er is?
twitter:ddale8 twitterde op donderdag 30-05-2019 om 20:08:02Trump tells Air Force graduates that he was given a choice of shaking no graduates’ hands, which would’ve been “smart” for quick-exit purposes, or a mere 1 hand, or 10 hands, or 50 hands, or 100 hands, or all 1,000 hands, and he chose all 1,000 hands. reageer retweet
twitter:ddale8 twitterde op donderdag 30-05-2019 om 20:16:16Trump invites up an Air Force graduate who is also the college home run derby champion, and says, "I want to feel this guy's muscles." He then feels the man's arms. reageer retweet
https://eu.usatoday.com/s(...)h-column/1260781001/quote:
Hij had ook al moeite de trap op te komenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:26 schreef Saind het volgende:
[..]
https://eu.usatoday.com/s(...)h-column/1260781001/
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:26 schreef Saind het volgende:
[..]
https://eu.usatoday.com/s(...)h-column/1260781001/
Ik weet niet wat je bedoeltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |