Hallo Max!quote:
Smerige dikke loser zonder ruggengraat.quote:
gezellig SCquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Max!Leuk dat je ook in deze gezellig SC post!
[..]
Smerige dikke loser zonder ruggengraat.
Ja ik dacht is al een tijdje geledenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja, discussies daar ga ik ook graag uit de weg.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja ik dacht is al een tijdje geleden
En moest even tot rust komen na een aantal vermoeiende discussies met iemand met een plaat voor zijn kop in het nws topic over die molukse wijk
gezellig SCquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ben jij Moluks?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja ik dacht is al een tijdje geleden
En moest even tot rust komen na een aantal vermoeiende discussies met iemand met een plaat voor zijn kop in het nws topic over die molukse wijk
Flikker op.quote:
Half jaquote:
Hoe ga je de tijd tot dan doorkomen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, krijg net bericht dat ik m'n nieuwe computer woensdag pas heb.
Laat je hem in elkaar zettenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, krijg net bericht dat ik m'n nieuwe computer woensdag pas heb.
Met m'n huidige brak wordende computer.quote:
Ja, geen zin in hetzelfde gestress als 5 jaar geleden, steeds bang dat er een pinnetje van de processor verbogen was, of dat ik te hard op de geheugenreepjes had gedrukt. Kwam allemaal goed, maar tochquote:
Lol kan bijna niet mis gaan hequote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met m'n huidige brak wordende computer.
[..]
Ja, geen zin in hetzelfde gestress als 5 jaar geleden, steeds bang dat er een pinnetje van de processor verbogen was, of dat ik te hard op de geheugenreepjes had gedrukt. Kwam allemaal goed, maar toch
Heb het weleens voor elkaar gekregen met een processor, haalde dat ding eruit om er nieuwe zooi op te smeren, zag niet dat een hendeltje weer naar beneden was, drukte de processor er weer op en KRAK! alle pinnetjes kapotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |