Morgen is de finale ja?quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kijkt de hele jaar voetbal, zelfs wedstrijden uit Spanje waar Spanjaarden geen neuk om geven en dan twijfel je om de CL finale???
mij niet gezien maatquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Over 3 uurtjes begint het #WEARETHENORTH
Ik denk dat dat het nog niet eens is. Meer iets fundamenteels, maar ik heb er nog 21 uur voor over, inclusief bedenktijd tijdens een etentje.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Te pijnlijk om te zien voor Ajacieden.
Dit is nou indrukwekkend @vanpraagtwitter:LFC twitterde op donderdag 30-05-2019 om 20:47:38Not long to go... 🔴💫 https://t.co/s9XQlYhFuv reageer retweet
Van Praag moeten ze een spreekverbod opleggenquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Dit is nou indrukwekkend @:vanpraagtwitter:LFC twitterde op donderdag 30-05-2019 om 20:47:38Not long to go... 🔴💫 https://t.co/s9XQlYhFuv reageer retweet
Thanks voor je follow op Twitter trouwens. Nieuw account, nieuwe start. De likes per Tweet stromen al lekker binnen hier.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het nog niet eens is. Meer iets fundamenteels, maar ik heb er nog 21 uur voor over, inclusief bedenktijd tijdens een etentje.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het nog niet eens is. Meer iets fundamenteels, maar ik heb er nog 21 uur voor over, inclusief bedenktijd tijdens een etentje.
Eensquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:06 schreef JanPawelII het volgende:
Stelling: ik moet gaan sparen om Arsenal te kopen
Kan je beter Southampton kopen en daar een topclub van maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:06 schreef JanPawelII het volgende:
Stelling: ik moet gaan sparen om Arsenal te kopen
Als je dat doet ben je ECHT een idioot.quote:
Hallo geile beer, leuk dat je effe komt buurt deze nacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je ECHT een idioot.
Hoezo?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je ECHT een idioot.
Als ONS wel een ander verhaal, maar dan wel extra op me hoedequote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:35 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Op deze leeftijd nooit, misschien als 50+er dat het een ander verhaal zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |