Heb het wel weer gezien met hem.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Emery is een typische trainer die over vijf jaar een Chinese club gaat trainen.
Bij Sevilla was het ook geen geweldige competitietrainer. Remember 2015/16 toen Sevilla geen enkel uitduel won. Emery is sowieso geen coach die een 'legacy' op kan bouwen zoals een Pochettino of Klopp wel hebben bij hun respectievelijke clubs. Uiteraard geen garantie voor succes op de korte termijn, maar later ga je er echt profijt van hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:37 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Heb het wel weer gezien met hem.
Niet om verloren finale, maar als je de laatste 6 wedstrijden zo CL voetbal verspeeld door zeer domme keuzes en dan EL verliest. Weg ermee.
Ik mis de finalequote:Op donderdag 30 mei 2019 23:40 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Was de EL Finale ook maar in Madrid geweest
Is toch niks op die manierquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis de finale
Dat wordt alle info/nieuwssites/apps/den foks etc ontwijken
Ben pas rond 00.00 thuis. Wil 'm dan terugkijken.
Niks weten is jouw specialiteit, dus dat komt goed.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik niks weet qua uitslag vind ik het prima
Niet als er geen verdedigers komenquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ziyech goede aankoop voor arsenal?
Zijn gewoon twee prima gerunde clubs. Ik heb dan weer meer met de manier van voetballen plus type spelers bij Spurs, dus die mogen het van mij winnen. Of ik de TV morgen aanzet, is een lastiger dilemma.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:43 schreef Doublepain het volgende:
Ik gun het Liverpool niet echt, maar Spurs ook niet echt
Arsenal ook prima gerunde club.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn gewoon twee prima gerunde clubs. Ik heb dan weer meer met de manier van voetballen plus type spelers bij Spurs, dus die mogen het van mij winnen. Of ik de TV morgen aanzet, is een lastiger dilemma.
Je kijkt de hele jaar voetbal, zelfs wedstrijden uit Spanje waar Spanjaarden geen neuk om geven en dan twijfel je om de CL finale???quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn gewoon twee prima gerunde clubs. Ik heb dan weer meer met de manier van voetballen plus type spelers bij Spurs, dus die mogen het van mij winnen. Of ik de TV morgen aanzet, is een lastiger dilemma.
Te pijnlijk om te zien voor Ajacieden.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor ons dus niet maatquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Te pijnlijk om te zien voor Ajacieden.
Morgen is de finale ja?quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kijkt de hele jaar voetbal, zelfs wedstrijden uit Spanje waar Spanjaarden geen neuk om geven en dan twijfel je om de CL finale???
mij niet gezien maatquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Over 3 uurtjes begint het #WEARETHENORTH
Ik denk dat dat het nog niet eens is. Meer iets fundamenteels, maar ik heb er nog 21 uur voor over, inclusief bedenktijd tijdens een etentje.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Te pijnlijk om te zien voor Ajacieden.
Dit is nou indrukwekkend @vanpraagtwitter:LFC twitterde op donderdag 30-05-2019 om 20:47:38Not long to go... 🔴💫 https://t.co/s9XQlYhFuv reageer retweet
Van Praag moeten ze een spreekverbod opleggenquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Dit is nou indrukwekkend @:vanpraagtwitter:LFC twitterde op donderdag 30-05-2019 om 20:47:38Not long to go... 🔴💫 https://t.co/s9XQlYhFuv reageer retweet
Thanks voor je follow op Twitter trouwens. Nieuw account, nieuwe start. De likes per Tweet stromen al lekker binnen hier.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het nog niet eens is. Meer iets fundamenteels, maar ik heb er nog 21 uur voor over, inclusief bedenktijd tijdens een etentje.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het nog niet eens is. Meer iets fundamenteels, maar ik heb er nog 21 uur voor over, inclusief bedenktijd tijdens een etentje.
Eensquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:06 schreef JanPawelII het volgende:
Stelling: ik moet gaan sparen om Arsenal te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |