Gast, waar maak je je druk om. Hij woont niet eens meer in Nederland. Je kan beter je spellingfrustratie richten op zwakzinnigen in Klaagbaak. Daar zitten figuren met misschien net een mavodiploma hun frustratie af te reageren op mensen met een hogere IQ-score dan henzelf.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:11 schreef GGMM het volgende:
Ik vergeef een hoop omdat zoveel talen spreken erg lastig is.
Maar winde![]()
Nee, dat kan niet.
Klaagbaak is een verloren zaak.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gast, waar maak je je druk om. Hij woont niet eens meer in Nederland. Je kan beter je spellingfrustratie richten op zwakzinnigen in Klaagbaak. Daar zitten figuren met misschien net een mavodiploma hun frustratie af te reageren op mensen met een hogere IQ-score dan henzelf.
Winde is juist een logische fout aangezien het onregelmatig is. Daar waar dt fouten aanleerbaar isquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:11 schreef GGMM het volgende:
Maar winde![]()
Nee, dat kan niet.
Mij vergeef je nietquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:11 schreef GGMM het volgende:
Maar winde![]()
Nee, dat kan niet.
Een niet in Nederland wonende user afvallen op een spelfout is nog hopelozer. Je bent je huiskat niet waard.quote:
ZO HALLO DANquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een niet in Nederland wonende user afvallen op een spelfout is nog hopelozer. Je bent je huiskat niet waard.
KOEKOEKquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een niet in Nederland wonende user afvallen op een spelfout is nog hopelozer. Je bent je huiskat niet waard.
Dit is to easy.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:11 schreef GGMM het volgende:
Maar winde![]()
Nee, dat kan niet.
watquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:29 schreef JanPawelII het volgende:
Wel topshow toen DT ruzie kreeg met een andere supporter
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wat
die heb ik gemist, heb wel gezien toen Troopz emotioneel wegliep
quote:
Emery is een typische trainer die over vijf jaar een Chinese club gaat trainen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:32 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen m'n vrouw.
Iwobi moet starten
maar nee hoor, stomkop emery doet het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |