quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
?????????????????
is er iets
of is er iets met onlo junior
quote:
wanneer komt er kingroland juniorquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
?????????????????
is er iets
of is er iets met onlo junior
wanneer ik een leuk chinees of koreaans meisje heb gevondenquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:48 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
wanneer komt er kingroland junior
Tijd dat we verhaal gaan halen maatquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook dezelfde
Geen idee waarvoor
Ik zal eens bij Waz voor je informeren.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wanneer ik een leuk chinees of koreaans meisje heb gevonden
racemixingquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wanneer ik een leuk chinees of koreaans meisje heb gevonden
ik weet ni wat dat is maar bedanktquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zal eens bij Waz voor je informeren.
Dat is een user hier, maar die is zijn wachtwoord kwijt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik weet ni wat dat is maar bedankt
je zou mij (als goede vriend) niet in de maling nemen
Lachwekkend dat je hier doet alsof je het voormalig FOK!fenomeen Wazaaaaa niet kent.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik weet ni wat dat is maar bedankt
je zou mij (als goede vriend) niet in de maling nemen
Zomaar-Een-Chineesquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is een user hier, maar die is zijn wachtwoord kwijt.
(en hij is een Chinees)
Die won toen dat spelletjequote:Op donderdag 30 mei 2019 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lachwekkend dat je hier doet alsof je het voormalig FOK!fenomeen Wazaaaaa niet kent.
Vroeger speelden we de schitterende VI TOTO mee. Dat waren schitterende tijden.quote:
Zo zie je maar dat Oost-Aziaten op intellectueel niveau wel aan ons kunnen tippenquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeger speelden we de schitterende VI TOTO mee. Dat waren schitterende tijden.
Jammer dat jullie daarmee gestopt zijn, wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeger speelden we de schitterende VI TOTO mee. Dat waren schitterende tijden.
Owja, die ken ik wel.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lachwekkend dat je hier doet alsof je het voormalig FOK!fenomeen Wazaaaaa niet kent.
Misschien moet je dan je tijd goed besteden in plaats van hier een act op te voeren waar niemand iets aan heeft.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Owja, die ken ik wel.
Naja weet je wat het is Stijn de laatste weken ben ik echt mijn tijd kwijt om naar al die evenementen te gaan waar bedrijven zijn, want ik ben van plan om een goede stageplek te regelen voor mijn afstudeerstage (bij voorkeur big 4)
dus door alle drukte zie ik door de bomen het bos niet meer
koekoekquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien moet je dan je tijd goed besteden in plaats van hier een act op te voeren waar niemand iets aan heeft.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien moet je dan je tijd goed besteden in plaats van hier een act op te voeren waar niemand iets aan heeft.
Leuk, maar ik ga weer verder met The Wire zoals ik dat van plan was.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
koekoek
In b4: "ik word gedemoniseerd!"
Oh, veel plezier danquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Leuk, maar ik ga weer verder met The Wire zoals ik dat van plan was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |