Deze moedigheid en nieuwsgierigheid zijn bewonderenswaardig.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een tweede keer uit nieuwsgierigheid aangeklikt, maar nee, dit is niets voor mij.
Minderwaardig mens.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een tweede keer uit nieuwsgierigheid aangeklikt, maar nee, dit is niets voor mij.
Ook een lekkere smaak Morty.quote:
persoonlijk is het denk ik wel goed. gezonde uitstraling voor als je een keer minder vet wil etenquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:26 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
wat is jouw mening qua marketing over naturel chips van lays
Heb jij al cd's om je deurklinken hangen?quote:
hoe gaat ramadan akhiquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:30 schreef KingRoland het volgende:
wel prima hoor lays naturel
gewoon what you see is what you get.
niets mis mee
Nee maar wel recycle materiaalquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij al cd's om je deurklinken hangen?
Wat een god. Waar die man LP platen wel niet voor gebruiktquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje
1 dag volgehouden kon echt niet meer.quote:
Die slapen toch overdag, nachtmensen hequote:Op donderdag 30 mei 2019 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1 dag volgehouden kon echt niet meer.
respect voor moslims dat ze het zo lang kunnen volhouden
Ik ook dezelfdequote:Op donderdag 30 mei 2019 22:45 schreef Caland het volgende:
Ik zat net in m’n notes te krijgen en heb blijkbaar een ban gekregen zonder dat ik daarvan wist
ESFban, onbepaald
17-05-2019 @ 11:54
WANBELEID
amen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:45 schreef Caland het volgende:
Ik zat net in m’n notes te krijgen en heb blijkbaar een ban gekregen zonder dat ik daarvan wist
ESFban, onbepaald
17-05-2019 @ 11:54
WANBELEID
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |