Bedanktquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.
Graag alles dat tussen [ en ] staat invullen met jouw gegevens.
[uw naam]
[adres]
[postcode en woonplaats]
[telefoon]
[e-mail]
[naam ondernemer of bedrijf]
[adres]
[postcode en plaats]
[plaats, datum]
Onderwerp: opzegging abonnement
Geachte heer of mevrouw,
Met deze brief wil ik u laten weten dat ik mijn abonnement op [product / dienst] wil opzeggen.
[kies een van deze twee alinea’s:]
[1]
Ik zeg mijn abonnement op per [einddatum van uw vaste abonnementsperiode]. Hierbij houd ik rekening met de opzegtermijn van [aantal weken of maanden].
[2]
Ik zeg mijn abonnement op per eerst mogelijke datum. Hierbij houd ik rekening met de opzegtermijn.
Wat verwacht ik van u?
Ik vraag u vriendelijk om een bevestiging van mijn opzegging per [e-mail / brief]. Uw bevestiging zie ik graag binnen twee weken tegemoet.
[voeg deze alinea toe als u het abonnementsgeld vooruitbetaalde]
Omdat ik het abonnementsgeld vooruitbetaalde, verwacht ik dat u het teveel betaalde bedrag binnen 14 dagen terugstort op [uw bankrekeningnummer], ten name van [uw naam].
Met vriendelijke groet,
[uw naam en handtekening]
Aad heeft een wereldleven.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:aad300 twitterde op donderdag 30-05-2019 om 21:44:56Voorbereidingen voor de komende vrij zat en zondag #Minizomer #Resort t Vosje 25 tot 30 graden https://t.co/JNT4uUa7P7 reageer retweet
Stuur dit maar naar mijn manager.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.
Graag alles dat tussen [ en ] staat invullen met jouw gegevens.
[uw naam]
[adres]
[postcode en woonplaats]
[telefoon]
[e-mail]
[naam ondernemer of bedrijf]
[adres]
[postcode en plaats]
[plaats, datum]
Onderwerp: opzegging abonnement
Geachte heer of mevrouw,
Met deze brief wil ik u laten weten dat ik mijn abonnement op [product / dienst] wil opzeggen.
[kies een van deze twee alinea’s:]
[1]
Ik zeg mijn abonnement op per [einddatum van uw vaste abonnementsperiode]. Hierbij houd ik rekening met de opzegtermijn van [aantal weken of maanden].
[2]
Ik zeg mijn abonnement op per eerst mogelijke datum. Hierbij houd ik rekening met de opzegtermijn.
Wat verwacht ik van u?
Ik vraag u vriendelijk om een bevestiging van mijn opzegging per [e-mail / brief]. Uw bevestiging zie ik graag binnen twee weken tegemoet.
[voeg deze alinea toe als u het abonnementsgeld vooruitbetaalde]
Omdat ik het abonnementsgeld vooruitbetaalde, verwacht ik dat u het teveel betaalde bedrag binnen 14 dagen terugstort op [uw bankrekeningnummer], ten name van [uw naam].
Met vriendelijke groet,
[uw naam en handtekening]
Ben jij ooit iemand tegengekomen die zoveel ideeën heeft om recyle matriaal en lp platen te herbruiken?quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wil je stoppen mij te taggen voor Ed Baars-filmpjes?
Stap een willekeurige open inrichting binnen en je loopt er vast een stuk of drie, vier tegen het lijf.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben jij ooit iemand tegengekomen die zoveel ideeën heeft om recyle matriaal en lp platen te herbruiken?
Zou jij graag Kiet zijn?quote:
Het lijkt me niet dat daar veel mensen rondlopen die spraakbestuurde robots ontwerpen die wijn kunnen inschenken.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Stap een willekeurige open inrichting binnen en je loopt er vast een stuk of drie, vier tegen het lijf.
Ik heb vanmiddag een tweede keer uit nieuwsgierigheid aangeklikt, maar nee, dit is niets voor mij.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:14 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg de indruk dat Befbekje Ed Baars niet geniaal en/of grappig vindt.
Of hij heeft een premium abonnement waarmee hij de filmpjes een dag eerder mag bekijken.
Tessa de Loo.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Er zijn vast wel Tessa's die ik zou doen, over welke heb jij het?
Ik respecteer je keuze en zal je uit de lijst halen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een tweede keer uit nieuwsgierigheid aangeklikt, maar nee, dit is niets voor mij.
Bedankt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik respecteer je keuze en zal je uit de lijst halen.
de Mosquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Er zijn vast wel Tessa's die ik zou doen, over welke heb jij het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |