Dit was de reactie van de dochter van de eigenaar van de tegenstander lolquote:Op donderdag 30 mei 2019 19:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Terecht, laat die mongool lekker ergens hoog op de tribune blijven.
SPOILER: zou doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer zeker niet.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Hallo Jojo, last van een kater?
Ik hoop voor de stad Toronto wel dat een club iets wint daarquote:
Zou wel mooi zijn, hoewel de NBA dat waarschijnlijk liever niet heeft. Warriorsquote:Op donderdag 30 mei 2019 19:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoop voor de stad Toronto wel dat een club iets wint daar. Laatste was zeker dat matige MLS clubje?
Die tussen Hitler en Anne Frank?quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:04 schreef Caland het volgende:
Je hebt nu blijkbaar ook historical roasts
Wtf
Ik sla over. Ik kan niet tegen zelfingenomen mensen die ver buiten de realiteit leven.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:36 schreef Caland het volgende:
Even inschakelen bij de foxdocu om Moniz aan het werk te zien nu
cc @:el-stinho @:elan
Hoiquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje
WOW. Dat zijn de betere fases, Inso.quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:36 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Kleine gaf net uit zichzelf aan al naar bed te willen
Lol genot
Morgen gewoon weer werken.quote:
twitter:aad300 twitterde op donderdag 30-05-2019 om 21:44:56Voorbereidingen voor de komende vrij zat en zondag #Minizomer #Resort t Vosje 25 tot 30 graden https://t.co/JNT4uUa7P7 reageer retweet
Aad heeft aardig door hoe je het moet doen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:aad300 twitterde op donderdag 30-05-2019 om 21:44:56Voorbereidingen voor de komende vrij zat en zondag #Minizomer #Resort t Vosje 25 tot 30 graden https://t.co/JNT4uUa7P7 reageer retweet
Was je niet de hele week vrij?quote:
Maandag lesdag, dinsdag schoolreisje (COMPLEET DOORWEEKT), gisteren personeelsuitje, vandaag en morgen vrij.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aad heeft aardig door hoe je het moet doen.
[..]
Was je niet de hele week vrij?
HOE WAS HET UITJE?quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maandag lesdag, dinsdag schoolreisje (COMPLEET DOORWEEKT), gisteren personeelsuitje, vandaag en morgen vrij.
Precies precies.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Een goede sfeer is altijd zeer voornaam!
Genot hequote:Op donderdag 30 mei 2019 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
WOW. Dat zijn de betere fases, Inso.
Wil je stoppen mij te taggen voor Ed Baars-filmpjes?quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:06 schreef GGMM het volgende:
Nu Scrup humor gaat proberen snap ik een stuk beter dat hij zich voorheen enkel beperkte tot "ja", "nee" "hoe gaat het?" en "goed".
Ja, natuurlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wil je stoppen mij te taggen voor Ed Baars-filmpjes?
Jaquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:06 schreef GGMM het volgende:
Nu Scrup humor gaat proberen snap ik een stuk beter dat hij zich voorheen enkel beperkte tot "ja", "nee" "hoe gaat het?" en "goed".
Misschien slaat het wel aan in ONZ/KLB, hij lijkt me typisch iemand die daar vandaan komt/op zijn plaats is.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:06 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |