Somsquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was toch ook maar een rare verloren ziel?
RIP onze antisemitische docent.quote:
Daarom geen dochter krijgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:51 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)nieuwe_vriendje.html
@:Catkiller haha
wel apart van elkaar toch, heb geen zin in scrupuleusquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
Zin in mijn vrienden @:McGrath en @:scrupuleus .
Verstandig, wat een zaaduser is dat.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
wel apart van elkaar toch, heb geen zin in scrupuleus
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik heb jimmy nog nooit gezien, dus afwijzen lijkt mij nog het verstandigste.
Bad blood s2 staat eropquote:
jawel maar dan moet ik werkenquote:
Werken. Wel bbq morgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel maar dan moet ik werkenzondag ook maar dan redelijk vroeg klaar
ga jij iets doen?
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga na de giro-rit eten en dan aan mijn scriptie
wat doet haags daar?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:04 schreef Amarantha het volgende:
Jankende kinderen voor het huis. Wat kut.
Ik geloof dat mijn buren met hun 5 kinderen op vakantie zijn. Heb ze al 2 dagen niet gehoord.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:04 schreef Amarantha het volgende:
5 kinderen, de tering.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn buren met hun 5 kinderen op vakantie zijn. Heb ze al 2 dagen niet gehoord.
Genot.
Omg dat is wel chill ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn buren met hun 5 kinderen op vakantie zijn. Heb ze al 2 dagen niet gehoord.
Genot.
Ze hebben ongeveer dezelfde ruimte als Loka en ik.quote:
Wat extreem vermoeiend allemaal.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben ongeveer dezelfde ruimte als Loka en ik.
Met 2 mensen gaat het. Met 7? De tandjes he.
Pa staat altijd buiten sigaretjes te roken en te kletsen met vrienden/kennissen. Ma mag niet naar buiten behalve om te koken in de tuin en daar de was op te hangen.
Maar de kinderen rennen, vliegen en gillen normaal gesproken tot en met 10 uur savonds door de straat.
whyquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:04 schreef Amarantha het volgende:
ja schoolquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OM TE LACHEN
Maar, wat moet je doen dan? Leren, dingen schrijven?
Geregeld.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat extreem vermoeiend allemaal.
Dat zit wel snor.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geregeld.
Hopelijk voedt jij je kindje beter op.
Zou gillend gek worden en iedere dag insecten in hun brievenbus stoppen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Genot.
Nee nooitquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:18 schreef Crack_ het volgende:
😪
Gebruiken jullie deze emoticon wel eens en zo ja wanneer danen wat betekent het
:sleepy: is de discordclassificatie voor die emojiquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:18 schreef Crack_ het volgende:
😪
Gebruiken jullie deze emoticon wel eens en zo ja wanneer danen wat betekent het
ik ook niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
:sleepy: is de discordclassificatie voor die emoji
Eens.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook niet hoorgebruik sowieso gewoon steeds dezelfde anders moet je zo zoeken
google heb ik ook, bedoelde gewoon betekenis als je het gebruiktquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je wilde weten wat het betekent, iets met slaap dus
ik gebruik het verder niet, maar als ik iets gebruik gebruik ik het doorgaan in de bedoelde betekenis...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
google heb ik ook, bedoelde gewoon betekenis als je het gebruikt
Doe ik ook vaak.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik gebruik het verder niet, maar als ik iets gebruik gebruik ik het doorgaan in de bedoelde betekenis...
--> BNWquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:28 schreef scrupuleus het volgende:
Crack ze ze ze ze zeiden dat je anoniem was
dat is toch makkelijk te checkenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:28 schreef scrupuleus het volgende:
dat zou ik echt nooit doenquote:
Jij gelooft ook iedereenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:28 schreef scrupuleus het volgende:
Ja wil je niet de hele dag gaan checkenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is toch makkelijk te checken
maar nee joh, fok forever
hoezo gaat t nu ineens over hele dagquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja wil je niet de hele dag gaan checken
Chinese 1 kind praktijken verquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe ver ben je bereid daarin te gaan?
nou niet eentje hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nu een neger als vriendje dan?
maar nee weet eigenlijk niet waar dat verhaal vandaan zou komen dus was benieuwdquote:
Vagina als een heteluchtballon dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou niet eentje hoor
[..]
maar nee weet eigenlijk niet waar dat verhaal vandaan zou komen dus was benieuwd. Gaat niet volgens plan dit
wat heeft mn vagina hier mee te makenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vagina als een heteluchtballon dus.
We zijn allemaal jaloers omdat jij niet ons vriendinnetje bent, dus we geven de negers maar weer de schuld.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou niet eentje hoor
[..]
maar nee weet eigenlijk niet waar dat verhaal vandaan zou komen dus was benieuwd. Gaat niet volgens plan dit
wel lief dat het niet aan mij ligt, of aan jezelfquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We zijn allemaal jaloers omdat jij niet ons vriendinnetje bent, dus we geven de negers maar weer de schuld.
Maar het ligt wel aan mij.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel lief dat het niet aan mij ligt, of aan jezelf
quote:
geen tijd geen bbq geen buiten geen eten geen vuurquote:
Das klotequote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geen tijd geen bbq geen buiten geen eten geen vuur
eigenlijk echt niks om te bbqen
Moeet je doeeeenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
later iedere dag met mooi weer bbqen, hoop ik
Dat gaat ook wel vervelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
later iedere dag met mooi weer bbqen, hoop ik
Ja beter.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk t ook welmaar zou wel veel variatie doen
Ik weet 't niet Haags, ik weet 't nietquote:
Kan beter dus?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik weet 't niet Haags, ik weet 't niet
Ja in m'n hoofdquote:
jezus, je hebt 3x gekeken, toch even de foto groter bekeken?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:43 schreef Solotovski het volgende:
Fotoboek van Maicohorny
HAAHAHAHAHAHHAJAHA Jezus godverdomme
Leuke man voor Anneloesquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:43 schreef Solotovski het volgende:
Fotoboek van Maicohorny
Ja ging fout met die link kopiërenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
jezus, je hebt 3x gekeken, toch even de foto groter bekeken?
Niet gekliktquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:43 schreef Solotovski het volgende:
Fotoboek van Maicohorny
Nice.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:43 schreef Solotovski het volgende:
Fotoboek van Maicohorny
Heey kameraadquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nice.
Die moet iemand goed boos hebben gemaakt.
Hey goede userquote:
Jammer van zijn hoofd.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:43 schreef Solotovski het volgende:
Fotoboek van Maicohorny
30quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd, hoe oud wordt je?
Is ie echt goed?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:22 schreef Solotovski het volgende:
Jezus gvd s2 van bad blood is dik aaaaa matties
Ja man. Wij hebben wel zelfde smaak dus geloof mequote:
Lol dit zegt niet veel goeds over haagsquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja man. Wij hebben wel zelfde smaak dus geloof me
Oke thanks, ik ga hem kijken.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja man. Wij hebben wel zelfde smaak dus geloof me
Wel een fokpiemel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:43 schreef Solotovski het volgende:
Fotoboek van Maicohorny
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:43 schreef Solotovski het volgende:
Fotoboek van Maicohorny
Bouncen met die curlsquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:35 schreef Myrr het volgende:
Mijn god ik heb een nieuw spulletje voor mn haar gehaald en heb een kop vol krullen.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Noel is nu echt een user naar mijn hart. Werkelijk fantastisch, die jongen kan gewoon niets verkeerd doen.
Wat? Dacht dat ik niks verkeerd kon doen.quote:
Jij? Nooit!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat? Dacht dat ik niks verkeerd kon doen.
Ja dat gaat ook gewoon allemaal zoals het gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lkkr lkkr. Hoest met de kleine man?
Nice nice.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat gaat ook gewoon allemaal zoals het gaat.
Kleine dame van jou al bijna tanden aan het wisselen of dat nog niet?
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:58 schreef Mortaxx het volgende:
Myrr is net een Tinder match
Wil haar doen maar als ik hoi heb gezegd weet ik niet meer waarover te praten
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:58 schreef Mortaxx het volgende:
Hahahahahquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:58 schreef Mortaxx het volgende:
Haha ja, zal best. Zit er wel schot in? Was iets met glas-in-lood tochquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als ik dit moest verkopen met arbeidsuren dan kost het al gauw heul heeeeuuuuuul veel geld.
Zeg in m'n face dan,vuile mietquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe toch niet altijd zo ongelooflijk debiel
Zwak weer, weet niet of ik het mooi of niet moet vinden dat mongolen zoals jij in deze maatschappij kunnen overleven.quote:
Mooi natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2019 03:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zwak weer, weet niet of ik het mooi of niet moet vinden dat mongolen zoals jij in deze maatschappij kunnen overleven.
Eigenlijk niet.quote:
Ouderdom doe je weinig aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 06:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent een beetje zuur aan het worden.
Eindig niet als prof aub.
Moet nog twee volle dagen aan de bak. Maandag presenteren.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha ja, zal best. Zit er wel schot in? Was iets met glas-in-lood toch
Ja ga zelf ook eens werken johquote:
Ploegendienst leefquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:26 schreef Catkiller het volgende:
Werd net wakker gemaakt door 2 oude dames die een lijntje met god hebben en de deurbel weten te vinden godverdomme
Ah lekker uitgesteld tot het eind. Lekkere dagen uitgekozen ook om je flink in het zweet te werkenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet nog twee volle dagen aan de bak. Maandag presenteren.
Ik vind deze niet zo lastig eigenlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2019 03:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zwak weer, weet niet of ik het mooi of niet moet vinden dat mongolen zoals jij in deze maatschappij kunnen overleven.
Uitgesteld?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah lekker uitgesteld tot het eind. Lekkere dagen uitgekozen ook om je flink in het zweet te werken
Ok myrrr. Genoeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Uitgesteld?![]()
Nee. Het is gewoon achterlijk veel werk. Heb de afgelopen 3 weken 3 dagen niets gedaan en er verder iedere dag uren aan gezeten.
ohquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Crono komt telkens met 1 berichtje de ander de les lezen.
Donder dan gewoon op denk ik dan.
ohquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
ik negeer dat soort mensen gewoon
Haha beetje alsof je met Lego speelt zeker, eerst alles urenlang opbouwen en dan moet alles kapotquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Uitgesteld?![]()
Nee. Het is gewoon achterlijk veel werk. Heb de afgelopen 3 weken 3 dagen niets gedaan en er verder iedere dag uren aan gezeten.
hans is niet langerquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha beetje alsof je met Lego speelt zeker, eerst alles urenlang opbouwen en dan moet alles kapot
@:HPLC
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga zo door, dit begint eindelijk ergens op te lijkenquote:
Scrupje praat altijd naar de kut.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Ga zo door, dit begint eindelijk ergens op te lijken
Ik weet, wil gewoon even zijn naam noemen. Laat onze homofiele rooie legowielerfanaat voor altijd in onze harten voortbestaanquote:
Denk dat crono zelfs een maatje te veel is voor mquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scrupje praat altijd naar de kut.
Letterlijk wel ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat crono zelfs een maatje te veel is voor m
De LZ129 Hindenburg had zijn specifieke vorm nodig om te blijven zweven.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooi he, bedekt melden dat iemand uit de kluiten gewassen is
Moet ik net als jij en prof hier 24/7 hangen loser?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hahahahaahquote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Moet ik net als jij en prof hier 24/7 hangen loser?
Nee meid, gewoon net doen alsof je een leven hebt door hier niet te posten 😂quote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Moet ik net als jij en prof hier 24/7 hangen loser?
Moet eigenlijk wel omdat er een bbq gepland staat maar heb spierpijn van het intervallen gisteren dus vind het wel batjequote:
35 kilometer door de bossen, ik zie eruit als de Kreeftgod van Boudicca.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel omdat er een bbq gepland staat maar heb spierpijn van het intervallen gisteren dus vind het wel batje
Vliegen we water in uit Scandinavië of de Noordpool of zo, wij zijn Nederland, de aloude meesters van het water.quote:
Ik ga wel gewoon naar Scandinavia danquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vliegen we water in uit Scandinavië of de Noordpool of zo, wij zijn Nederland, de aloude meesters van het water.
Te saai voor mij daar.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon naar Scandinavia dan
Klinkt niet erg gelukzaligquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, zou haar na twee dagen terug schoppen naar de bewoonde wereld.
Zeker twee keer de helft maat.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanuit jouw oogpunt snap ik dat, ik ben aardig wat stukjes wijzer.
Wat gebruik jij in je haar na het wassen. Had gister echt krullen maar ook een viesvette harses dus heb het weer uitgewassen. M'n haar is ook te lang en te dik voor zulke ongein.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:45 schreef Cronometer het volgende:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3746236/
Voor de mensen die problemen hebben met hun inhammen. En we hebben er hier wel een paar meen ik.
Mayonaise is ook goed voor je haar.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat gebruik jij in je haar na het wassen. Had gister echt krullen maar ook een viesvette harses dus heb het weer uitgewassen.
Maar ook voor m'n buik. Hou echt van mayonaise.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mayonaise is ook goed voor je haar.
Zoogdierensperma nog beter.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mayonaise is ook goed voor je haar.
Wat voor haar heb je?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat gebruik jij in je haar na het wassen. Had gister echt krullen maar ook een viesvette harses dus heb het weer uitgewassen. M'n haar is ook te lang en te dik voor zulke ongein.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:09 schreef Myrr het volgende:
Heb zin om te vechtenkan niet eens vechten kan alleen gruwelijk kijken zodat niemand zin heeft om met mij te vechten.
Heb eigenlijk geen zin om te vechten ook.
Vrouwen
je achterlijke drang kunnen weerstaan ipv als een man gewoon gaan vechten
![]()
2b 2c 3a (laatste alleen in mn nek en voorkant en oren). Maar als ik kort knip heb k sws overal 3a maar opkk met kort.quote:
Nou kleine tip hoor maar je zou ook vijf tientjes neer kunnen leggen om anoniem met iemand te neuken die geen ene fuck geeft om hoe je heet.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:15 schreef Kamelenteen het volgende:
Ik kwam hier door de topic titel. Daar had ik ook wel zin in.
Wtf betekent dat 2b 2cquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
2b 2c 3a (laatste alleen in mn nek en voorkant en oren). Maar als ik kort knip heb k sws overal 3a maar opkk met kort.
Maar heb achterlijk groot veel dik haar en alles wat ik gebruik blijft erop liggen ipv dat het intrekt.
Ga wel weer lagen knippen dan kan k wel krullen krijgen. Nu is voor en onder krul maar achterop mn hoofd plattig (samengeklonterd) slag.
Moet naar blackasian kapper maar die prijzen![]()
![]()
Ben dan niet blank maar ik kan wel zwemmen ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:15 schreef Kamelenteen het volgende:
Ik kwam hier door de topic titel. Daar had ik ook wel zin in.
Myrr als heks.. met of zonder punthoed? En blijf je drijven of zink je als je in het water gedonderd wordt?
Ja echt leuk kom brengenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wtf betekent dat 2b 2c
Ken alleen 2cb
Dat is geen antwoord op m'n vraagquote:
Vind 3 best veel pfoequote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
1 doet niks en 2 doet precies teveel dus doe maar 3 en dan voor vriend ook 3
Wat heb je op johquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:21 schreef Myrr het volgende:
Zin om te triggeren dus weet je hoe raar het is als je op de bank zit en je kijkt naar de keuken en dan zie je al die gekleurde babyflesjes en melkpakken enzo helemaal 1m2 rondstuiteren terwijl het gewoon op het aanrecht staat en van kleur veranderen. Terwijl het voelt of je water 5 uur lang breekt.
Superleuk.
Ok rozevlaquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
1 doet niks en 2 doet precies teveel dus doe maar 3 en dan voor vriend ook 3
Proostquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wijn.
Oké best lang geleden dat ik wijn op heb.
@Kinderbescherming @ggzquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Bijna zomervakantie tijd om je kind te dumpen en drugs te gebruiken duh
Terwijl je zo lief bentquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is al op ehehe. Jammer dat ik radiostilte heb met bijna al mn buren.
Tijd om de radio voluit te zettenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is al op ehehe. Jammer dat ik radiostilte heb met bijna al mn buren.
Ben wel paard 1990.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:26 schreef UitStraling het volgende:
Een dronken Myrr is wel een wild paard in bed denk ik.
Heb je ook zulke dikke stalpotenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje wel inmiddels maar hoef ook geen geldman meer binnen te slepen en excuses me ben bijna 30quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:28 schreef Myrr het volgende:
[..]Mooi manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik ook bijna 30 kutzooiquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Beetje wel inmiddels maar hoef ook geen geldman meer binnen te slepen en excuses me ben bijna 30
Gratis tip, de kunst van een lang liefdesleven is samen lelijk worden, als je te ver voorloopt dan zoekt je man wat anders.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Beetje wel inmiddels maar hoef ook geen geldman meer binnen te slepen en excuses me ben bijna 30
Dat niet maar jee geen jz nodig ons kind wordt echt goed opgevoed. T is geen Nederlander Nederlander he en ook geen Moslim.quote:
Fietste laatst straal langs een bejaarde die net met de fiets was gevallenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat niet maar jee geen jz nodig ons kind wordt echt goed opgevoed. T is geen Nederlander Nederlander he en ook geen Moslim.
Ben zelf 1 van de weinige mensen die opstaat voor bejaarden en mensen met koffers en kinderwagens de trein en bus uit helpt terwijl iedereen staat te kijken.![]()
Ja die koffers dragen is ook goed voor je lekkere lichaam.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat niet maar jee geen jz nodig ons kind wordt echt goed opgevoed. T is geen Nederlander Nederlander he en ook geen Moslim.
Ben zelf 1 van de weinige mensen die opstaat voor bejaarden en mensen met koffers en kinderwagens de trein en bus uit helpt terwijl iedereen staat te kijken.![]()
Wat ben je een kankermens zeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Fietste laatst straal langs een bejaarde die net met de fiets was gevallen
Je had hem geld afhandig kunnen maken voor drugs manquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Fietste laatst straal langs een bejaarde die net met de fiets was gevallen
@haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat ben je een kankermens zeg.
Echt opvallend dat mijn telefoon van kankermens kankerland maakt.
Nl is geen kankerlandquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat ben je een kankermens zeg.
Echt opvallend dat mijn telefoon van kankermens kankerland maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |