Moet ik net als jij en prof hier 24/7 hangen loser?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Crono komt telkens met 1 berichtje de ander de les lezen.
Donder dan gewoon op denk ik dan.
Hahahahaahquote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Moet ik net als jij en prof hier 24/7 hangen loser?
Nee meid, gewoon net doen alsof je een leven hebt door hier niet te posten 😂quote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Moet ik net als jij en prof hier 24/7 hangen loser?
Moet eigenlijk wel omdat er een bbq gepland staat maar heb spierpijn van het intervallen gisteren dus vind het wel batjequote:
35 kilometer door de bossen, ik zie eruit als de Kreeftgod van Boudicca.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel omdat er een bbq gepland staat maar heb spierpijn van het intervallen gisteren dus vind het wel batje
Vliegen we water in uit Scandinavië of de Noordpool of zo, wij zijn Nederland, de aloude meesters van het water.quote:
Ik ga wel gewoon naar Scandinavia danquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vliegen we water in uit Scandinavië of de Noordpool of zo, wij zijn Nederland, de aloude meesters van het water.
Te saai voor mij daar.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon naar Scandinavia dan
Klinkt niet erg gelukzaligquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, zou haar na twee dagen terug schoppen naar de bewoonde wereld.
Zeker twee keer de helft maat.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanuit jouw oogpunt snap ik dat, ik ben aardig wat stukjes wijzer.
Wat gebruik jij in je haar na het wassen. Had gister echt krullen maar ook een viesvette harses dus heb het weer uitgewassen. M'n haar is ook te lang en te dik voor zulke ongein.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:45 schreef Cronometer het volgende:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3746236/
Voor de mensen die problemen hebben met hun inhammen. En we hebben er hier wel een paar meen ik.
Mayonaise is ook goed voor je haar.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat gebruik jij in je haar na het wassen. Had gister echt krullen maar ook een viesvette harses dus heb het weer uitgewassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |