Ah lekker uitgesteld tot het eind. Lekkere dagen uitgekozen ook om je flink in het zweet te werkenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet nog twee volle dagen aan de bak. Maandag presenteren.
Ik vind deze niet zo lastig eigenlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2019 03:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zwak weer, weet niet of ik het mooi of niet moet vinden dat mongolen zoals jij in deze maatschappij kunnen overleven.
Uitgesteld?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah lekker uitgesteld tot het eind. Lekkere dagen uitgekozen ook om je flink in het zweet te werken
Ok myrrr. Genoeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Uitgesteld?![]()
Nee. Het is gewoon achterlijk veel werk. Heb de afgelopen 3 weken 3 dagen niets gedaan en er verder iedere dag uren aan gezeten.
ohquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Crono komt telkens met 1 berichtje de ander de les lezen.
Donder dan gewoon op denk ik dan.
ohquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
ik negeer dat soort mensen gewoon
Haha beetje alsof je met Lego speelt zeker, eerst alles urenlang opbouwen en dan moet alles kapotquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Uitgesteld?![]()
Nee. Het is gewoon achterlijk veel werk. Heb de afgelopen 3 weken 3 dagen niets gedaan en er verder iedere dag uren aan gezeten.
hans is niet langerquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha beetje alsof je met Lego speelt zeker, eerst alles urenlang opbouwen en dan moet alles kapot
@:HPLC
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Crono komt telkens met 1 berichtje de ander de les lezen.
Donder dan gewoon op denk ik dan.
Ga zo door, dit begint eindelijk ergens op te lijkenquote:
Scrupje praat altijd naar de kut.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Ga zo door, dit begint eindelijk ergens op te lijken
Ik weet, wil gewoon even zijn naam noemen. Laat onze homofiele rooie legowielerfanaat voor altijd in onze harten voortbestaanquote:
Denk dat crono zelfs een maatje te veel is voor mquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scrupje praat altijd naar de kut.
Letterlijk wel ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat crono zelfs een maatje te veel is voor m
De LZ129 Hindenburg had zijn specifieke vorm nodig om te blijven zweven.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooi he, bedekt melden dat iemand uit de kluiten gewassen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |