30quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd, hoe oud wordt je?
Is ie echt goed?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:22 schreef Solotovski het volgende:
Jezus gvd s2 van bad blood is dik aaaaa matties
Ja man. Wij hebben wel zelfde smaak dus geloof mequote:
Lol dit zegt niet veel goeds over haagsquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja man. Wij hebben wel zelfde smaak dus geloof me
Oke thanks, ik ga hem kijken.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja man. Wij hebben wel zelfde smaak dus geloof me
Wel een fokpiemel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:43 schreef Solotovski het volgende:
Fotoboek van Maicohorny
HAAHAHAHAHAHHAJAHA Jezus godverdomme
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:43 schreef Solotovski het volgende:
Fotoboek van Maicohorny
HAAHAHAHAHAHHAJAHA Jezus godverdomme
Bouncen met die curlsquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:35 schreef Myrr het volgende:
Mijn god ik heb een nieuw spulletje voor mn haar gehaald en heb een kop vol krullen.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Noel is nu echt een user naar mijn hart. Werkelijk fantastisch, die jongen kan gewoon niets verkeerd doen.
Wat? Dacht dat ik niks verkeerd kon doen.quote:
Jij? Nooit!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat? Dacht dat ik niks verkeerd kon doen.
Ja dat gaat ook gewoon allemaal zoals het gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lkkr lkkr. Hoest met de kleine man?
Nice nice.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat gaat ook gewoon allemaal zoals het gaat.
Kleine dame van jou al bijna tanden aan het wisselen of dat nog niet?
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:58 schreef Mortaxx het volgende:
Myrr is net een Tinder match
Wil haar doen maar als ik hoi heb gezegd weet ik niet meer waarover te praten
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:58 schreef Mortaxx het volgende:
Hahahahahquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:58 schreef Mortaxx het volgende:
Haha ja, zal best. Zit er wel schot in? Was iets met glas-in-lood tochquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als ik dit moest verkopen met arbeidsuren dan kost het al gauw heul heeeeuuuuuul veel geld.
Zeg in m'n face dan,vuile mietquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe toch niet altijd zo ongelooflijk debiel
Zwak weer, weet niet of ik het mooi of niet moet vinden dat mongolen zoals jij in deze maatschappij kunnen overleven.quote:
Mooi natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2019 03:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zwak weer, weet niet of ik het mooi of niet moet vinden dat mongolen zoals jij in deze maatschappij kunnen overleven.
Eigenlijk niet.quote:
Ouderdom doe je weinig aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 06:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent een beetje zuur aan het worden.
Eindig niet als prof aub.
Moet nog twee volle dagen aan de bak. Maandag presenteren.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha ja, zal best. Zit er wel schot in? Was iets met glas-in-lood toch
Ja ga zelf ook eens werken johquote:
Ploegendienst leefquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:26 schreef Catkiller het volgende:
Werd net wakker gemaakt door 2 oude dames die een lijntje met god hebben en de deurbel weten te vinden godverdomme
Ah lekker uitgesteld tot het eind. Lekkere dagen uitgekozen ook om je flink in het zweet te werkenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet nog twee volle dagen aan de bak. Maandag presenteren.
Ik vind deze niet zo lastig eigenlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2019 03:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zwak weer, weet niet of ik het mooi of niet moet vinden dat mongolen zoals jij in deze maatschappij kunnen overleven.
Uitgesteld?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah lekker uitgesteld tot het eind. Lekkere dagen uitgekozen ook om je flink in het zweet te werken
Ok myrrr. Genoeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Uitgesteld?![]()
Nee. Het is gewoon achterlijk veel werk. Heb de afgelopen 3 weken 3 dagen niets gedaan en er verder iedere dag uren aan gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |