Ja dat gaat ook gewoon allemaal zoals het gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lkkr lkkr. Hoest met de kleine man?
Nice nice.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat gaat ook gewoon allemaal zoals het gaat.
Kleine dame van jou al bijna tanden aan het wisselen of dat nog niet?
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:58 schreef Mortaxx het volgende:
Myrr is net een Tinder match
Wil haar doen maar als ik hoi heb gezegd weet ik niet meer waarover te praten
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:58 schreef Mortaxx het volgende:
Hahahahahquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:58 schreef Mortaxx het volgende:
Haha ja, zal best. Zit er wel schot in? Was iets met glas-in-lood tochquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als ik dit moest verkopen met arbeidsuren dan kost het al gauw heul heeeeuuuuuul veel geld.
Zeg in m'n face dan,vuile mietquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe toch niet altijd zo ongelooflijk debiel
Zwak weer, weet niet of ik het mooi of niet moet vinden dat mongolen zoals jij in deze maatschappij kunnen overleven.quote:
Mooi natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2019 03:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zwak weer, weet niet of ik het mooi of niet moet vinden dat mongolen zoals jij in deze maatschappij kunnen overleven.
Eigenlijk niet.quote:
Ouderdom doe je weinig aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 06:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent een beetje zuur aan het worden.
Eindig niet als prof aub.
Moet nog twee volle dagen aan de bak. Maandag presenteren.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha ja, zal best. Zit er wel schot in? Was iets met glas-in-lood toch
Ja ga zelf ook eens werken johquote:
Ploegendienst leefquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:26 schreef Catkiller het volgende:
Werd net wakker gemaakt door 2 oude dames die een lijntje met god hebben en de deurbel weten te vinden godverdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |