Doe ik ook vaak.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik gebruik het verder niet, maar als ik iets gebruik gebruik ik het doorgaan in de bedoelde betekenis...
--> BNWquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:28 schreef scrupuleus het volgende:
Crack ze ze ze ze zeiden dat je anoniem was
dat is toch makkelijk te checkenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:28 schreef scrupuleus het volgende:
dat zou ik echt nooit doenquote:
Jij gelooft ook iedereenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:28 schreef scrupuleus het volgende:
Ja wil je niet de hele dag gaan checkenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is toch makkelijk te checken
maar nee joh, fok forever
hoezo gaat t nu ineens over hele dagquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja wil je niet de hele dag gaan checken
Chinese 1 kind praktijken verquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe ver ben je bereid daarin te gaan?
nou niet eentje hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nu een neger als vriendje dan?
maar nee weet eigenlijk niet waar dat verhaal vandaan zou komen dus was benieuwdquote:
Vagina als een heteluchtballon dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou niet eentje hoor
[..]
maar nee weet eigenlijk niet waar dat verhaal vandaan zou komen dus was benieuwd. Gaat niet volgens plan dit
wat heeft mn vagina hier mee te makenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vagina als een heteluchtballon dus.
We zijn allemaal jaloers omdat jij niet ons vriendinnetje bent, dus we geven de negers maar weer de schuld.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou niet eentje hoor
[..]
maar nee weet eigenlijk niet waar dat verhaal vandaan zou komen dus was benieuwd. Gaat niet volgens plan dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |