@Kinderbescherming @ggzquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Bijna zomervakantie tijd om je kind te dumpen en drugs te gebruiken duh
Terwijl je zo lief bentquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is al op ehehe. Jammer dat ik radiostilte heb met bijna al mn buren.
Tijd om de radio voluit te zettenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is al op ehehe. Jammer dat ik radiostilte heb met bijna al mn buren.
Ben wel paard 1990.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:26 schreef UitStraling het volgende:
Een dronken Myrr is wel een wild paard in bed denk ik.
Heb je ook zulke dikke stalpotenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje wel inmiddels maar hoef ook geen geldman meer binnen te slepen en excuses me ben bijna 30quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:28 schreef Myrr het volgende:
[..]Mooi manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik ook bijna 30 kutzooiquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Beetje wel inmiddels maar hoef ook geen geldman meer binnen te slepen en excuses me ben bijna 30
Gratis tip, de kunst van een lang liefdesleven is samen lelijk worden, als je te ver voorloopt dan zoekt je man wat anders.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Beetje wel inmiddels maar hoef ook geen geldman meer binnen te slepen en excuses me ben bijna 30
Dat niet maar jee geen jz nodig ons kind wordt echt goed opgevoed. T is geen Nederlander Nederlander he en ook geen Moslim.quote:
Fietste laatst straal langs een bejaarde die net met de fiets was gevallenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat niet maar jee geen jz nodig ons kind wordt echt goed opgevoed. T is geen Nederlander Nederlander he en ook geen Moslim.
Ben zelf 1 van de weinige mensen die opstaat voor bejaarden en mensen met koffers en kinderwagens de trein en bus uit helpt terwijl iedereen staat te kijken.![]()
Ja die koffers dragen is ook goed voor je lekkere lichaam.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat niet maar jee geen jz nodig ons kind wordt echt goed opgevoed. T is geen Nederlander Nederlander he en ook geen Moslim.
Ben zelf 1 van de weinige mensen die opstaat voor bejaarden en mensen met koffers en kinderwagens de trein en bus uit helpt terwijl iedereen staat te kijken.![]()
Wat ben je een kankermens zeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Fietste laatst straal langs een bejaarde die net met de fiets was gevallen
Je had hem geld afhandig kunnen maken voor drugs manquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Fietste laatst straal langs een bejaarde die net met de fiets was gevallen
@haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat ben je een kankermens zeg.
Echt opvallend dat mijn telefoon van kankermens kankerland maakt.
Nl is geen kankerlandquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat ben je een kankermens zeg.
Echt opvallend dat mijn telefoon van kankermens kankerland maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |