Maar ook voor m'n buik. Hou echt van mayonaise.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mayonaise is ook goed voor je haar.
Zoogdierensperma nog beter.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mayonaise is ook goed voor je haar.
Wat voor haar heb je?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat gebruik jij in je haar na het wassen. Had gister echt krullen maar ook een viesvette harses dus heb het weer uitgewassen. M'n haar is ook te lang en te dik voor zulke ongein.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:09 schreef Myrr het volgende:
Heb zin om te vechtenkan niet eens vechten kan alleen gruwelijk kijken zodat niemand zin heeft om met mij te vechten.
Heb eigenlijk geen zin om te vechten ook.
Vrouwen
je achterlijke drang kunnen weerstaan ipv als een man gewoon gaan vechten
![]()
2b 2c 3a (laatste alleen in mn nek en voorkant en oren). Maar als ik kort knip heb k sws overal 3a maar opkk met kort.quote:
Nou kleine tip hoor maar je zou ook vijf tientjes neer kunnen leggen om anoniem met iemand te neuken die geen ene fuck geeft om hoe je heet.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:15 schreef Kamelenteen het volgende:
Ik kwam hier door de topic titel. Daar had ik ook wel zin in.
Wtf betekent dat 2b 2cquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
2b 2c 3a (laatste alleen in mn nek en voorkant en oren). Maar als ik kort knip heb k sws overal 3a maar opkk met kort.
Maar heb achterlijk groot veel dik haar en alles wat ik gebruik blijft erop liggen ipv dat het intrekt.
Ga wel weer lagen knippen dan kan k wel krullen krijgen. Nu is voor en onder krul maar achterop mn hoofd plattig (samengeklonterd) slag.
Moet naar blackasian kapper maar die prijzen![]()
![]()
Ben dan niet blank maar ik kan wel zwemmen ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:15 schreef Kamelenteen het volgende:
Ik kwam hier door de topic titel. Daar had ik ook wel zin in.
Myrr als heks.. met of zonder punthoed? En blijf je drijven of zink je als je in het water gedonderd wordt?
Ja echt leuk kom brengenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wtf betekent dat 2b 2c
Ken alleen 2cb
Dat is geen antwoord op m'n vraagquote:
Vind 3 best veel pfoequote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
1 doet niks en 2 doet precies teveel dus doe maar 3 en dan voor vriend ook 3
Wat heb je op johquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:21 schreef Myrr het volgende:
Zin om te triggeren dus weet je hoe raar het is als je op de bank zit en je kijkt naar de keuken en dan zie je al die gekleurde babyflesjes en melkpakken enzo helemaal 1m2 rondstuiteren terwijl het gewoon op het aanrecht staat en van kleur veranderen. Terwijl het voelt of je water 5 uur lang breekt.
Superleuk.
Ok rozevlaquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
1 doet niks en 2 doet precies teveel dus doe maar 3 en dan voor vriend ook 3
Proostquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wijn.
Oké best lang geleden dat ik wijn op heb.
@Kinderbescherming @ggzquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Bijna zomervakantie tijd om je kind te dumpen en drugs te gebruiken duh
Terwijl je zo lief bentquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is al op ehehe. Jammer dat ik radiostilte heb met bijna al mn buren.
Tijd om de radio voluit te zettenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is al op ehehe. Jammer dat ik radiostilte heb met bijna al mn buren.
Ben wel paard 1990.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:26 schreef UitStraling het volgende:
Een dronken Myrr is wel een wild paard in bed denk ik.
Heb je ook zulke dikke stalpotenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje wel inmiddels maar hoef ook geen geldman meer binnen te slepen en excuses me ben bijna 30quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:28 schreef Myrr het volgende:
[..]Mooi manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik ook bijna 30 kutzooiquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Beetje wel inmiddels maar hoef ook geen geldman meer binnen te slepen en excuses me ben bijna 30
Gratis tip, de kunst van een lang liefdesleven is samen lelijk worden, als je te ver voorloopt dan zoekt je man wat anders.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Beetje wel inmiddels maar hoef ook geen geldman meer binnen te slepen en excuses me ben bijna 30
Dat niet maar jee geen jz nodig ons kind wordt echt goed opgevoed. T is geen Nederlander Nederlander he en ook geen Moslim.quote:
Fietste laatst straal langs een bejaarde die net met de fiets was gevallenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat niet maar jee geen jz nodig ons kind wordt echt goed opgevoed. T is geen Nederlander Nederlander he en ook geen Moslim.
Ben zelf 1 van de weinige mensen die opstaat voor bejaarden en mensen met koffers en kinderwagens de trein en bus uit helpt terwijl iedereen staat te kijken.![]()
Ja die koffers dragen is ook goed voor je lekkere lichaam.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat niet maar jee geen jz nodig ons kind wordt echt goed opgevoed. T is geen Nederlander Nederlander he en ook geen Moslim.
Ben zelf 1 van de weinige mensen die opstaat voor bejaarden en mensen met koffers en kinderwagens de trein en bus uit helpt terwijl iedereen staat te kijken.![]()
Wat ben je een kankermens zeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Fietste laatst straal langs een bejaarde die net met de fiets was gevallen
Je had hem geld afhandig kunnen maken voor drugs manquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Fietste laatst straal langs een bejaarde die net met de fiets was gevallen
@haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat ben je een kankermens zeg.
Echt opvallend dat mijn telefoon van kankermens kankerland maakt.
Nl is geen kankerlandquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat ben je een kankermens zeg.
Echt opvallend dat mijn telefoon van kankermens kankerland maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |