Somsquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was toch ook maar een rare verloren ziel?
RIP onze antisemitische docent.quote:
Daarom geen dochter krijgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:51 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)nieuwe_vriendje.html
@:Catkiller haha
wel apart van elkaar toch, heb geen zin in scrupuleusquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
Zin in mijn vrienden @:McGrath en @:scrupuleus .
Verstandig, wat een zaaduser is dat.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
wel apart van elkaar toch, heb geen zin in scrupuleus
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik heb jimmy nog nooit gezien, dus afwijzen lijkt mij nog het verstandigste.
Bad blood s2 staat eropquote:
jawel maar dan moet ik werkenquote:
Werken. Wel bbq morgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel maar dan moet ik werkenzondag ook maar dan redelijk vroeg klaar
ga jij iets doen?
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga na de giro-rit eten en dan aan mijn scriptie
wat doet haags daar?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:04 schreef Amarantha het volgende:
Jankende kinderen voor het huis. Wat kut.
Ik geloof dat mijn buren met hun 5 kinderen op vakantie zijn. Heb ze al 2 dagen niet gehoord.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:04 schreef Amarantha het volgende:
5 kinderen, de tering.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn buren met hun 5 kinderen op vakantie zijn. Heb ze al 2 dagen niet gehoord.
Genot.
Omg dat is wel chill ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn buren met hun 5 kinderen op vakantie zijn. Heb ze al 2 dagen niet gehoord.
Genot.
Ze hebben ongeveer dezelfde ruimte als Loka en ik.quote:
Wat extreem vermoeiend allemaal.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben ongeveer dezelfde ruimte als Loka en ik.
Met 2 mensen gaat het. Met 7? De tandjes he.
Pa staat altijd buiten sigaretjes te roken en te kletsen met vrienden/kennissen. Ma mag niet naar buiten behalve om te koken in de tuin en daar de was op te hangen.
Maar de kinderen rennen, vliegen en gillen normaal gesproken tot en met 10 uur savonds door de straat.
whyquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:04 schreef Amarantha het volgende:
ja schoolquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OM TE LACHEN
Maar, wat moet je doen dan? Leren, dingen schrijven?
Geregeld.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat extreem vermoeiend allemaal.
Dat zit wel snor.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geregeld.
Hopelijk voedt jij je kindje beter op.
Zou gillend gek worden en iedere dag insecten in hun brievenbus stoppen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Genot.
Nee nooitquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:18 schreef Crack_ het volgende:
😪
Gebruiken jullie deze emoticon wel eens en zo ja wanneer danen wat betekent het
:sleepy: is de discordclassificatie voor die emojiquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:18 schreef Crack_ het volgende:
😪
Gebruiken jullie deze emoticon wel eens en zo ja wanneer danen wat betekent het
ik ook niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
:sleepy: is de discordclassificatie voor die emoji
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |