jawel maar dan moet ik werkenquote:
Werken. Wel bbq morgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel maar dan moet ik werkenzondag ook maar dan redelijk vroeg klaar
ga jij iets doen?
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga na de giro-rit eten en dan aan mijn scriptie
wat doet haags daar?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:04 schreef Amarantha het volgende:
Jankende kinderen voor het huis. Wat kut.
Ik geloof dat mijn buren met hun 5 kinderen op vakantie zijn. Heb ze al 2 dagen niet gehoord.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:04 schreef Amarantha het volgende:
Jankende kinderen voor het huis. Wat kut.
5 kinderen, de tering.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn buren met hun 5 kinderen op vakantie zijn. Heb ze al 2 dagen niet gehoord.
Genot.
Omg dat is wel chill ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn buren met hun 5 kinderen op vakantie zijn. Heb ze al 2 dagen niet gehoord.
Genot.
Ze hebben ongeveer dezelfde ruimte als Loka en ik.quote:
Wat extreem vermoeiend allemaal.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben ongeveer dezelfde ruimte als Loka en ik.
Met 2 mensen gaat het. Met 7? De tandjes he.
Pa staat altijd buiten sigaretjes te roken en te kletsen met vrienden/kennissen. Ma mag niet naar buiten behalve om te koken in de tuin en daar de was op te hangen.
Maar de kinderen rennen, vliegen en gillen normaal gesproken tot en met 10 uur savonds door de straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |